Saturday, May 5, 2018

یک هشدار امنیتی: جاسوسان موساد در قلب تصمیم سازی دولت پنهان



یک هشدار امنیتی: جاسوسان موساد در قلب تصمیم سازی دولت پنهان
کلمه
 اخبارجدید حاکی از حمل و نقل های نظامی عظیم و مشکوک در سطح منطقه است. اوضاع منطقه بیش از پیش آشفته و بحرانی است. اسراییل و عربستان به وحدتی بی سابقه با محوریت دشمنی با ایران رسیده اند. نتانیاهو در صفحه تلوزیون به اندازه چند کامیون سند جاسوسی علیه ایران را نشان می‌دهد و مدعی می‌شود که آنها را از قلب تهران به تل آویو منتقل کرده است. همین جنگ روانی کافی است تا هشتگ ایران در سطح جهانی ترند شود و افکار عمومی دنیا با ترسی و خطری بزرگ به نام ایران مواجه شود. در همین حال امریکای ترامپ وارد یک جنگ اقتصادی تمام عیار با ایران شده و در آستانه کنارگیری از برجام است، جنگی که برای نظامی شدن آن تنها یک جرقه نیاز است. حال در همین زمان و درست هنگامی که مشروعیت داخلی حاکمیت به پایین ترین سطح خود پس از انقلاب رسیده است و احساس تبعیض و بی عدالتی اقتصادی و سیاسی و قضایی در جامعه بیداد می کند و همزمان کشور از مدیریت ناکارامد و فاسد و نیز کارشکنی‌های «دولت پنهان» علیه نهادهای انتخابی کشور به حال فزع افتاده است، مسوولان حاکمیتی بدون توجه به وضع موجود و بدون اینکه هیچ علامتی از تلاش برای اصلاح امور وجود داشته باشد در پشت پرده مشغول بازی های سیاسی و باند بازی و برنامه ریزی و دسیسه برای انتخابات بعدی مجلس و ریاست جمهوری و از همه مهمتر زمینه سازی برای انتخاب! رهبری بعدی هستند.
می گوییم بی توجه به وضع موجود! اما وقتی به صحنه می نگریم به یاد می آوریم اتفاقاتی که تنها در همین چند روز اخیر در حال رخ دادن است نه صرفا بی توجهی که درست اعمالی آگاهانه خلاف جهت مصلحت و اقتضای بحران کنونی کشور و منطقه است.
در شرایطی که رسانه های اسراییلی پس از حمله های موشکی هفته پیش به پایگاههای ایرانی- سوری در سوریه یکپارچه در حال آماده سازی افکارعمومی خود برای جنگ احتمالی و روحیه دادن و دعوت آنان به همبستگی و وحدت می باشند در ایران نه تنها تلاشی برای بازگشت اعتماد به فنا رفته مردم نمی شود و نه تنها راهی برای آشتی و بازگشت به مردم نمی گشایند که از قضا دست بر روی شکاف ها و زخم های اجتماعی کشور گذاشته شده است. برخوردهای شدید با دختران به اصطلاح بد حجاب و تقدیر و تشکر از ماموران خاطی پیش روی رسانه ها. فیلترینگ تلگرام که ۴۰ میلیون ایرانی از آن استفاده و چندصدهزار نفر به وسیله آن ارتزاق می‌کردند.