Tuesday, August 16, 2016

اعضای تیم انتحاری داعش' در درگیری در کرمانشاه کشته شدند




روز سه شنبه، ۲۶ مرداد (۱۶ اوت)، اسدالله رازانی، استاندار کرمانشاه، در مصاحبه با خبرگزاری دولتی ایران - ایرنا - گفت که یک تیم انتحاری وابسته به گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) که برای انجام عملیات در نقاط مختلف و شهرهای مرکزی ایران از مرز عبور کرده بودند طی روز گذشته و امروز در یکی از محلات شهر کرمانشاه و یک شهر دیگر استان منهدم شدند.
به گفته آقای رازانی، سه نفر از اعضای این گروه که یک خانه تیمی در کرمانشاه را در اختیار گرفته بودند در درگیری با نیروهای امنیتی در صبح سه شنبه، از پای درآمدند. او افزوده است که صدای تیراندازی که شب گذشته از یکی از محله‌های شهر کرمانشاه به گوش رسید ناشی از این عملیات بوده است.

استاندار کرمانشاه افزوده است که "از این خانه تیمی، انواع سلاح نظامی و انفجاری مانند جلیقه و کمربندهای انتحاری، نارنجک و انواع سلاح خودکار و کمری به دست آمده است.

این مقام محلی گفته است که همچنین، در درگیری دیگری که شامگاه گذشته بین نیروهای انتظامی و امنیتی با "بخش دوم همین تیم تروریستی روی داد هم یکی از عناصر موثر گروه تکفیری داعش به هلاکت رسید و تعدادی هم دستگیر شدند." وی در مورد شمار دستگیر شدگان، مرز ورودی، ملیت و هویت اعضای این گروه و نحوه کشف ارتباط آنان با داعش جزئیات بیشتری نداده است.