Monday, January 18, 2016

فرگوسن: فکر می‌کردم کروش جای من را در منچستر می‌گیرد



فرگوسن در مصاحبه تلویزیونی دانشکده اقتصاد لندن :
شما از کارلوس کروش که در کنارتان بود چه توقعی داشتید؟ این سؤال بعدی هایتنر از مربی افسانه‌ای اولدترافورد بود که نشان می‌داد مرد پرتغالی هنوز هم یکی از معماران موفقیت‌های منچستر قلمداد می‌شود. فرگوسن هم پاسخ خود را این‌گونه آغاز کرد: «وقتی کارلوس کروش را می‌بینی همیشه ریشش را می‌تراشد، لبخند خاصی بر لب دارد و طوری پرشور برخورد می‌کند و منتظر است کار را شروع کند که با خودت می‌گویی وای او جای من را می‌گیرد؟» (می‌خندد). 

سرآلکس که کاملاً مشخص بود رابطه بسیار صمیمانه‌ای با سرمربی کنونی تیم ملی ایران دارد سپس با بیان اینکه تمام این حرف‌ها باب مزاح بود ادامه داد: «من کسی را می‌خواستم که سختکوش باشد، بتواند به خوبی ارنج کند، تصویر‌سازی قوی داشته باشد و بتواند از این طریق به ارنج کردن تیم کمک کند. کسی که بتواند در کار مربیگری با تمرکز بالا و سرعت و دقت کار کند و این مشخصات را تنها یک نفر داشت آن هم کسی نبود جز کارلوس کروش که خیلی به من در آن سال‌ها کمک کرد».