Sunday, October 18, 2015

تعریف اکبر عبدی از احمدی نژاد و انتقاد از آخوند روحانی



به گزارش روزآنلاین٬ در تازه‌ترین قسمت برنامه‌ی "دید در شب" که با اجرای رضا رشیدپور و به صورت اینترنتی پخش می‌شود، مهمان برنامه، اکبر عبدی درباره‌ی خاطره‌ی جنجال برانگیزی که روی آنتن شبکه‌ی سه تعریف کرده بود، گفت "من در نروژ و سوئد بزرگ نشده‌ام. رفقای‌ام لات‌ها و چاقوکش‌ها و کفتربازها هستند و از این ادبیات در روزمره استفاده می‌کنم." در بخش دیگری از برنامه، عبدی به هم‌کاری‌اش با ده‌نمکی اشاره کرد و گفت: "این آدم چهل و پنج کیلویی زور ندارد کسی را هل بدهد یا دانشجویی را از بالا به پائین پرت بکند و من از هم‌کاری با او راضی و خوش‌حالم هستم." این بازیگر سینما و تلویزیون که چند ماه پیش خبر اقامت‌اش در ترکیه جنجال زیادی به هم‌راه داشت، در این‌باره گفت: " من 150 هزار یورو داده‌ام و خانه‌ای در آلانیای ترکیه خریده‌ام تا در سال یکی دو ماه به آن‌جا بروم و از غذا و هوا و موسیقی ترکیه استفاه بکنم و اصلا قصد کار تبلیغاتی برای اقامت در ترکیه نداشته‌ام." مجری برنامه، با مقایسه‌ی رفتار متفاوت اکبر عبدی با رئیس‌جمهور قبلی و فعلی ایران، نظر او را درباره‌ی محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی پرسید که اکبر عبدی جواب داد "من فقط در انتخابات اول انقلاب رای آری‌ام را به صندوق جمهوری‌اسلامی انداختم و به این دو نفر هم رای نداده‌ام. اما احمدی‌نژاد فردی راحت است که انگار با او سال‌ها دوست هستی. در حالی که با دیدن حسن روحانی من تنها به یاد بدقولی می‌افتم و وضع اقتصادی مردم در دوران او خیلی بد شده!"

در بخش پایانی برنامه که اختصاص به پخش تصویر افراد و نظر عبدی درباره‌ی آن‌ها داشت، این بازی‌گر شریفی‌نیا را "مرده‌خور" خطاب کرد و گفت "او منتظر بود که من با مخ زمین بخورم تا نقش‌های من را بازی بکند. در اخراجی‌های 2 هم شریک بود و با کم کردن از دستمزد ما از سرمایه‌گذار فیلم پورسانت می‌گرفت." عبدی که برخلاف مصاحبه‌های رسمی در این گفت‌وگو با پوشش کت و شلوار و کراوات حاضر شده بود در پاسخ به این پرسش رشیدپور که خواننده‌های مورد علاقه‌ات چه کسانی هستند، گفت: " دلکش، مرضیه، ابی، معین و استاد امید!"