Saturday, October 17, 2015

ازدواج گلشیفته با هنرمند خیابانی



شایعه ازدواج گلشیفته با متیو سیلور هنرمند خیابانی

حدودا یک هفته قبل یکی از هنرمندان ایرانی مقیم نیویورک به نام نقیب شنبه زاده با قرار دادن تصاویری از مراسم ازدواج گلشیفته درباره ازدواج وی خبررسانی کرده بود بدون اینکه نامی از همسر گلشیفته ببرد.


سینما ژورنال :  گلشیفته بدون اشاره مستقیم به ازدواج و نام همسر، فقط ویدیویی که یک آرتیست چیدمان در آن در حال گفتگو با گلشیفته است را در صفحه اجتماعیش قرار داد.
این آرتیست چیدمان یا هنرمند خیابانی که اغلب در منهتن نیویورک به اجرای برنامه می پردازد”متیو سیلور” نام دارد که حین تک گویی خود به گلشیفته از عشق به او می گوید و از با هم بودن!
بر اساس همین گزارش در ویدیوی منتشرشده توسط گلشیفته، متیو سیلور خطاب به وی می گوید: به چشمام نگاه کن گلشیفته! من اینجام چون تو اینجایی…ما آینه همدیگه ایم… خب این خیلی مهمه: ما عاشق همدیگه ایم، همدیگه رو پذیرفتیم و با همیم…چون زندگی کوتاهه.
آیا همین “متیو سیلور” هنرمند چیدمانی که خود را زیر انبوهی از ریش، پنهان کرده همسر جدید گلشیفته است؟
آیا گلشیفته که یک موزیسین ایرانی مقیم نیویورک از ازدواج مجدد او خبر داده است،با این مرد ازدواج کرده است؟
سانسور نام و نشان داماد به چه خاطر است؟
جملات عاشقانه ای که برای گلشیفته گفته چه معنایی دارد؟
قرائن حکایت از آن دارند این هنرمند خیابانی همسر دوم گلشیفته است!


یک خبر دیگر در باره ازدواج گلشیفته

تکذیب ازدواج گلشیفته فراهانی با مجری VOA
سینماژورنال: گلشیفته فراهانی بازیگر سفرکرده ایرانی با کامبیز حسینی مجری VOA ازدواج کرد!
ین خبری است که به نقل از نقیب شنبه زاده یکی از موزیسین های بوشهری منتشر شده و البته حواشی فراوانی را هم رقم زد.

اما آیا واقعا گلشیفته با کامبیز حسینی ازدواج کرده است؟

نه چنین نیست!

شنبه زاده بدون نام بردن از همسر گلشیفته و فقط با قرار دادن تعدادی عکس منسوب به مراسم ازدواج گلشیفته، در صفحه اجتماعی خود نوشته است: یک جمع خوب و دوست داشتنی در شهر نیویورک و عروسی گلی جان (گلشیفته فراهانی) که امیدوارم همیشه خوشبخت و موفق باشه…

با این حال حضور کامبیز حسینی با پاپیون در این عکسها این حدس را پیش روی مخاطبان قرار داد که شاید این دو با هم ازدواج کرده اند و همین عامل بروز شایعاتی شد.

تکذیب ازدواج گلشیفته با کامبیز حسینی

البته شنبه زاده وقتی شایعات شکل گرفته پیرامون ازدواج گلشیفته را دید سریعا یک پست جدید در صفحه اش گذاشته و به صراحتا اعلام کرده گلشیفته با کامبیز حسینی ازدواج نکرده است!