Sunday, April 16, 2017

دیدار سناتور مک کین با خانم مریم رجوی در آلبانی




  شورای ملی مقاومت، تشکل در برگیرنده چندین گروه مخالف جمهوری اسلامی از جمله سازمان مجاهدین خلق، با انتشار گزارشی با اشاره به بازدید سناتور جان مک‌کین از یکی از مراکز سازمان مجاهدین در آلبانی، از دیدار و گفت‌وگوی این سناتور ارشد جمهوری‌خواه با مریم رجوی رهبر این شورا خبر داده است.
در بیانیه‌ای مطبوعاتی که روز شنبه ۲۶ فروردین منتشر شده، شورای ملی مقاومت اعلام کرده که دیدار سناتور مک‌کین با مریم رجوی، روز جمعه ۲۵ فروردین برگزار شده و «آخرین تحولات ایران» و «مداخلات جنایتکارانه حکومت ایران در منطقه» محور گفت‌وگوی دو طرف بوده است.
علاوه بر این تصاویری که حضور سناتور مک‌کین در «یکی از مراکز سازمان مجاهدین خلق ایران در تیرانا» منتشر شده، این سناتور ارشد جمهوری‌خواه را در جمع صدها تن از هواداران این سازمان در پایتخت آلبانی نشان می‌دهد.
شماری از هواداران سازمان مجاهدین خلق که برای سال‌ها در اردوگاه اشرف و پس از آن لیبرتی در عراق ساکن بودند، از سال ۹۲ به این سو، تحت نظارت سازمان ملل در آلبانی مستقر شده‌اند و اواخر تابستان سال گذشته اعلام شد که انتقال این افراد از عراق به آلبانی به طور کامل انجام شده است.
در گزارشی که شورای ملی مقاومت از نشست روز جمعه در آلبانی منتشر کرده، آمده است که سناتور جان مک‌کین اعضای سازمان مجاهدین را کسانی توصیف کرده که «برای آزادی، حق زندگی آزاد، و حق انتخاب آینده» به پا خواسته و «مبارزه و فداکاری» کرده‌اند، و «نمونه‌ای» برای کسانی هستند که «در سراسر دنیا برای آزادی مبارزه می‌کنند».

رادیو فردا