Thursday, March 30, 2017

آیا می دانستیدروزانه ۹۶۰ میلیون تومان خرج توزیع غذا در آستان قدس میشود تا جناب رئیسی فردی دلسوز و انقلابی نشان داده شود؟



نگام ، سیاسی _ ابراهیم رئیسی فردی که این روزها نام او برای نامزدی انتخاب ریاست جمهوری مطرح شده و برخی در تلاش هستند تا او گزینه اصلی اصول گرایان در این جایگاه باشد همزمان با انتصاب به عنوان تولیت آستان قدس رضوی و پیش از طرح نام او به عنوان نامزد ریاست جمهوری با حضور در مناطق حاشیه نشین و محروم مشهد و بازدید از منزل فقرا و انعکاس خبر آن در رسانه ها تلاش کرد خود را فردی دلسوز و حامی تهیدستان معرفی کند اما امروز شاید دلیل آن حرکات مشخص شده و آشکار گردیده که روزانه ۹۶۰ میلیون تومان خرج توزیع غذا در آستان قدس میشود تا جناب رئیسی فردی دلسوز و انقلابی نشان داده شود؟ !
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: با دستور تولیت آستان قدس رضوی تلاش می کنیم تا ۱۵ فروردین، تمام زائران بارگاه منور رضوی حداقل یک بار از غذای متبرک حضرت رضا(ع) متنعم شوند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آستان نیوز، سید مرتضی بختیاری در بازدید از خدمات دستگاه های اجرایی استان به زائران نوروزی اظهار کرد: ۲ مهمانسرای جدید و قدیم آستان قدس رضوی با تمام ظرفیت مشغول پخت غذا در وعده های ناهار و شام هستند و پذیرایی و توزیع ۳۶ هزار غذای متبرک علاوه بر مکان های مذکور در مبادی ورودی شهر مشهد و کمپ ها و محل های اسکان زائران نیز در گستره وسیع در حال انجام است.
وی تصریح کرد: تا ۱۵ فروردین ماه جاری روزانه ۱۴۰ هزار وعده صبحانه میان زائران حضرت امام رضا(ع) در صحن‌های حرم مطهر و مبادی ورودی شهر مشهد توزیع می‌شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: برنامه ریزی های مدونی برای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به زائران بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) توسط آستان قدس رضوی در ایام نوروز صورت گرفته که امیدواریم رضایت حضرت امام رضا(ع) و زائران عزیز این بارگاه قدسی را به دنبال داشته باشد.
بختیاری از توزیع بیش از یک میلیون بسته فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان زائر خبر داد و گفت: در همین راستا ۵۰۰ هزار کیک رضوی نیز در این مدت بین زائران بارگاه منور رضوی توزیع خواهد شد.
وی گفت: امیدواریم با توسعه فرهنگ خدمت به زائران امام رضا(ع) که از تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رویکردهای جدید آستان قدس رضوی است، بتوانیم محیطی آرام و سرشار از معنویت را برای دلدادگان امام رئوف(ع) فراهم کنیم تا زائران عزیز دغدغه ای جز زیارت نداشته باشند.