Friday, October 21, 2016

طرح ترور سعید طوسی براى مختومه کردن پرونده‌ی تجاوزهای جنسی




طرح ترور سعید طوسی براى مختومه کردن پرونده‌ی تجاوزهای جنسی 
دبی-العربیه.نت، فارسی
يک سايت نزديک به اصلاح طلبان از طرح یک قرارگاه امنیتی براى مختومه کردن پرونده‌ی سعید طوسی، قاری قرآن بیت رهبر ايران که متهم به تجاوز جنسى به شاگردانش است، خبر داد.

به گزارش سايت " آمد نيوز"، یک قرارگاه امنيتى که آن را " بصیرتی – عملیاتی" توصيف کرده اما نامش را نبرده، با حضور اعضای شورای مرکزی خود تشکیل جلسه داده تا درباره‌ معضل سعيد طوسى، تصمیم اتخاذ کند.

بنا به اين گزارش ، در این جلسه که مدت دو ساعت به طول انجامید، با تحلیل و بررسی نوار یک‌ساعته‌ی برنامه‌ی صدای آمریکا (صفحه آخر، مهدی فلاحتی) و سخنان یکی از شکايان، تصمیم به «حذف و ترور سعید طوسی» اتخاذ شده است.

در اين گزارش آمده است که شورای مرکزی این «قرارگاه بصیرتی - عملیاتی» هم‌چنین با تحلیل فایل صوتی «سعید طوسی در گفت‌وگو با یکی از شاهدین»، سخنان طوسی مبنی بر به زیر کشیدن ۱۰۰نفر با خود و بررسی پرونده‌ی وی با حضور یکی از مسئولین قوه‌ی قضاییه، تصمیم به «ترور سعید طوسی» گرفته تا هم از علنی شدن پرونده‌ی «تجاوزات گروهی وی با برخی افراد ذی‌نفوذ به برخی نوجوانان» خودداری کند، هم مسئولیت این ترور را با توجه به سخنان یکی از شکات در برنامه‌ی تلوزیونی، به گردن شکات بیندازد و زمینه بازداشت و اعدام آن‌ها را فراهم کند".

سايت "آمدنیوز" گفته که با قبول مسئولیت انتشار این تصمیم محرمانه‌ی «قرارگاه بصیرتی- عملیاتی» و آگاهی از میزان فشارها و تخریب‌های پس از انتشار این خبر اعلام می‌دارد؛ هرگونه خدشه به امنیت جانی «سعید طوسی» بر عهده‌ی مقامات این «قرارگاه بصیرتی - عملیاتی» است و تنها راه نجات «طوسی» و «نظام» از این بی‌حیایی و اعمال غیرشرعی و قبیحه، «برپایی دادگاهی عادل و صالح با حضور هیئت منصفه» و «اجرای عدالت» در این خصوص است.