Wednesday, September 14, 2016

عصبانیت کوچک زاده از نامه مرتضوی: متهمان به محاربه را «شهید» خواندی؟



عصبانیت کوچک زاده از نامه مرتضوی: متهمان به محاربه را «شهید» خواندی؟

متن یاد داشت
بعد از «شهید» نامیدن «آبراهام لینکلن» برای دلجویی از خبرنگار شبکه ی آمریکایی سی ان ان توسط آن فتنه گر باغی [منظور این تندرو، سیدمحمد خاتمی است]، این بار متهمان به «محاربه و بغی و فساد فی الارض» با عنوان مقدس «شهید» نامیده شدند!

چه کسانی «شهید» نامیده شده اند؟ کسانی که در درگیری خیابانی، علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و لجاجت سران باغی فتنه، مجروح و توسط پلیس دستگیر و بعد در زندان یا بیمارستان و قصور احتمالی معدودی از دست اندرکاران مسائل آن روزها از جمله پزشکان و چند مأمور انتظامی، قبل از محاکمه و صدور حکم، از دنیا رفته اند و حسب اطلاعات موثق دیه ی آنها هم توسط نیروی انتظامی تأمین و داده شده! آیا به راستی اینها شهیدند؟!

آقای مرتضوی دادستان محترم وقت که بار همه ی جنایات سران باغی فتنه را در چند سال برو و بیا در دادگاهها و آبرو ریزی، به تنهایی پاسخ داده اند و امروز تبرئه شده اند بهتر از هر کس بار محتوایی و معنی کلمات را می داند، یقینا برای رعایت حرمت کلام مقام معظم رهبری که تاکید داشتند بساط فتنه باید بدون صدمه به مردم برچیده شود (که متاسفانه به دلیل لجاجت سران باغی فتنه میسر نشد) و احتمالا برای التیام خانواده های درگذشتگان، علیرغم تبرئه از سوی دادگاه و دیوانعالی کشور در بحث معاونت، عذرخواهی کرده اند اما لزوما این به معنای درستی به کارگیری لفظ مقدس «شهید» برای متهمان به بغی و محاربه نیست! لازم به تذکر است که حسب شنیده های موثق، حتی بنیاد شهید نیز از پذیرش نام این افراد به عنوان «شهید» امتناع نموده است!

مگر ممکن است هم ایثارگرانی که خون پاکشان در راه دفاع از این نظام مقدس و مظلوم ریخته شده «شهید» باشند و هم باغیان فتنه گری که در برابر این نظام قد علم کرده اند؟! جل الخالق!

به راستی، خانواده های محترم درگذشتگان اگر خود را مقید به نظرات و فرمایشات رهبر مظلوم و مقتدر انقلاب می دانند، چرا علیرغم فرمایش صریح رهبر انقلاب که فرمودند: «اگر نخبگان سیاسی بخواهند قانون را زیر پا بگذارند، یا برای اصلاح ابرو، چشم را کور کنند، چه بخواهند، چه نخواهند، مسوول خونها و خشونتها و هرج و مرج‌ها، آنهایند» و با توجه به پذیرش ادعایشان در قوه قضاییه که می توانند پرونده ای را ٧ سال درگیر شکایات متعدد خود کنند، چرا به خود زحمت شکایت از مقصران اصلی خون ریزیها را ندادند؟! وَالفِتنَةُ أَکبَرُ مِنَ القَتلِ وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُم حَتَى یَرُدُوکُم عَن دِینِکُم

و فتنه از کشتار بزرگتر است و آنان پیوسته با شما مى ‏جنگند تا اگر بتوانند شما را از دینتان برگردانند!