Wednesday, May 11, 2016

زهره طیب زاده حسن روحانی را بی حیا نامید




زهره طیب زاده حسن روحانی را بی حیا نامید
زهره طیب ‌زاده عضو مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان روحانی در باره آموزش زبان انگلیسی گفت: اگر آقای روحانی می‌خواهد دوره ریاست جمهوری‌اش تا انتهای این دوره ادامه پیدا کند به صلاح ایشان نیست که در مقابل نظرات ولی‌فقیه، هماورد طلبی کند؛ ظاهرا آقای روحانی مصالح نظام را نمی‌ داند.

وی که با خبرگزاری بسیج مصاحبه می‌کرد به روحانی هشدار داد و گفت: سنتی که آقای روحانی در پیش گرفته است فرجام خوبی برای ایشان و آینده نظام و انقلاب نخواهد داشت.

طیب ‌زاده گفت: تقابل گفته‌های رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب بازی خطرناکی است و صرفا با بحث زبان انگلیسی تمام نمی‌شود؛ آقای روحانی روندی را شروع کرده است که مدام فرموده‌های رهبری را بدون فوت وقت مورد نقد قرار می‌دهد، این در حالی است که در همه اظهارات آقای روحانی، خیلی تشریفاتی از رهبری نام می‌برد اما عملاً با فرمایشات حضرت آقا در تقابل هستند.

وی روحانی را بی‌حیا نامید و افزود: آقای روحانی باید در نظر داشته باشد، که ایستادن در مقابل شورای نگهبان و خط انقلاب چیری نیست که مردم در مقابل آن سکوت کنند و اگر الآن مردم در مقابل این بی‌حیایی‌ها سکوت کرده‌اند به‌خاطر آبروی نظام است.

وی گفت: اگر آقای روحانی این روند را ادامه دهد برای انتخابات آینده ایشان مثبت نخواهد بود. آقای روحانی با این شیوه‌ای که در پیش گرفته است باید نگران تأیید صلاحیت خودش برای انتخابات آینده باشد.