Tuesday, March 8, 2016

مردم تهران فاسدند




به گزارش “سحام” خبرگزاری فارس وابسته به سپاه به بهانه بررسی برخی نشانه‌های آخرالزمان و سرزمین‌های درگیر با آن، در گفتگو با فردی بنام رسول رضوی که وی را مدیر گروه ادیان و مذاهب مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه معرفی کرد، شهر تهران را همان “زورا” در احادیث آخرالزمانی دانست که مردمش فاسد اند و زن‌ها لباس کفار در بر مى‌کنند و با پوشش کفار خود را مى آرایند و بر زین‌ها (مرکب‌ها) سوار مى‌شوند و شوهرانشان را تمکین نمی‌کنند. و درآمد شوهرانشان برای آن‌ها کافی نیست و این خاطر از شوهران خود طلاق مى‌خواهند. و مرد به مرد اکتفا می‌کند و زن به زن (همجنس‌بازی رواج می‌یابد) ومردان خود را شبیه زنان مى‌سازند و زنان شبیه مردان. 


فارس این گفتگو را در پاسخ به شکست انتخاباتی اصولگرایان و رای مردم تهران به اصلاح طلبان انجام داد تا ثابت کند شکست لیست اصولگرایان “قدیس” بدلیل رای مردم فاسد تهران بوده است. سکوت عقلای اصولگرایان به رفتار برخی از مدعیان اصولگرایی که به برکت مردم ایران بر سفره این سرزمین نشسته اند و در عین ارتزاق با استناد به جعلیات به صاحبان سفره چنین فحاشی می کنند، جای سوال دارد. روزی منتخبان خود را لیست امضا شده امام زمان می نامند و روز دیگر “هاله نور” در سر منتخب شان می بینند و دگر روزی با شکست انتخاباتی افسار چنان پاره می کنند که مردم تهران را یکپارچه فاسد و همجنس باز می خوانند.

در این گفتگو رضوی این شاگرد فاقد فهم مکتب مصباح یزدی با استناد به حدیثی خرافی از بهار الانوار (خزعبلات محمد باقر مجلسی) مدعی می شود که برخی «زورا» در احادیث آخرالزمانی را همین «تهران» امروزی می‌دانند. او در ادامه گفت‌وگوی خود با فارس به سرزمین «زورا» در احادیث اشاره کرد و ضمن تبیین آن می گوید: 

به گفته رضوی یکی از جاهایی که از نظر ظهور روی آن بحث زیادی شده، زوراست. رضوی تأکیدمی کند که: "آن معنی و اصطلاحی از زورا مورد نظر ماست که مربوط به شهر تهران یا شهری است که نزدیک ری ساخته می‌شود. زورا در علائم ظهور نقش مهمی دارد و احادیث بسیاری نیز به آن وارد شده است."

رضوی ادامه داد: "مفضل گفت که حضرت امام جعفر صادق علیه السلام به من فرمود: اى مفضل آیا میدانى که «دار الزوراء» در کجا واقع شده است؟ من عرض کردم: خدا وحجت او بهتر مى دانند. فرمود: اى مفضل بدان، که در حوالى رى کوه سیاهى است که در پایین آن کوه شهرى بنا مى‌شود که آن را طهران مى‌نامند، و آن «دار الزوراء» است، و آن شهرى است که ساختمان‌ها وکاخ‌هایشان مانند قصرهاى بهشت است و زنانش (در زیبایى) مانند حورالعین هستند، آن زن‌ها لباس کفار در بر مى‌کنند و با پوشش کفار خود را مى آرایند و بر زین‌ها (مرکب‌ها) سوار مى‌شوند و شوهرانشان را تمکین نمی‌کنند. و درآمد شوهرانشان برای آن‌ها کافی نیست و این خاطر از شوهران خود طلاق مى‌خواهند. و مرد به مرد اکتفا می‌کند و زن به زن (همجنس‌بازی رواج می‌یابد) ومردان خود را شبیه زنان مى‌سازند و زنان شبیه مردان؛ و اگر مى‌خواهى دین خود را محفوظ نگه دارى، آنجا را براى سکونت انتخاب نکن که محل فتنه است. به قله کوه‌ها و از این سوراخ به آن سوراخ فرار کن، همان‌طور که روباه بچه‌هایش را به دندان می‌گیرد و می‌گریزد