Wednesday, December 9, 2015

مریم بنی‌کریم؛ مشاور ارشد بازاریابی هتل‌های «هایت» در امریکا


مریم بنی‌کریم؛ مشاور ارشد بازاریابی هتل‌های «هایت» در امریکا

مریم بنی‌کریم از زنان موفق ایرانی در کشور امریکا است. او در کودکی همراه خانواده از ایران به پاریس‌، سانفرانسیسکو و پس از آن لندن مهاجرت کرد. وی بعد‌ها به امریکا رفت و در آنجا مشغول به تحصیل شد. مریم زنی باهوش و پرانرژی است و از روحیه‌ای مردمی برخوردار است و همین ویژگی‌ها او را در مشاغل سختی که بر عهده گرفته موفق کرده است. از جمله این مشاغل می‌توان به کار در حوزه بازاریابی روزنامه‌نگاری و رسانه اشاره کرد. او در حال حاضر ساکن شیکاگو است و در ماه ژنوایه سال ۲۰۱۵ دست به تغییر شغل بزرگی زد و به حوزه هتلداری وارد شد.

مریم فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی از کالج «برنارد» است. او در رشته مدیریت بازرگانی و روابط بین‌الملل در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه کلمبیا فارغ‌التحصیل شده است. او در کنار شغل اصلی‌اش یعنی مشاور ارشد بازاریابی مجموعه هتل‌های «هایت» امریکا، به عنوان عضو کمیته گزارشگران بدون مرز و مرکز پزشکی «مانت سینایی» هم فعالیت دارد.

مریم سال‌های زیادی در حوزه بازاریابی رسانه و انتشارات مشغول به کار بود. او مشاور ارشد بازاریابی کمپانی بزرگ «گانت» بود که به انتشار روزنامه‌هایی همچون «USA Today» می‌پردازد. تجربه سال‌ها کار در موقعیت‌های مدیریتی و تصمیم‌گیری او را به جایگاهی مدیریتی و برتر در مجموعه هتل‌های «هایت» رسانده است.
مریم از سال ۲۰۱۵ مسئول تبلیغ و رشد برند هتل‌های «هایت» و ابتکار در زمینه بازاریابی و جذب سرمایه‌های جدید شد. او بیش از بیست سال در حوزه اقتصاد و بازاریابی فعالیت داشته و مادر دو فرزند است. او از طرف شرکت «فست» به عنوان یکی از پنجاه زن قدرتمند نیویورک انتخاب شده و همچنین به عنوان یکی از خلاق‌ترین افراد در حوزه تجارت و بازاریابی شناخته شده است.

مریم همچون زنان دیگر با چالش‌های زیادی در حوزه اشتغال مواجه بوده و می‌گوید: «فقط نیاز به اعتماد به نفس داری تا تجربیاتت را وارد حوزه کار کنی.» او همچنین معتقد است که نسبت به افراد دیگر فردی ریسک‌پذیر برای پذیرش تغییرات است و صبر زیادی در پیشبرد کار از خود نشان می‌دهد.

منبع: نیوزروم