Monday, October 12, 2015

سکته پدر پس از مشاهده "فیلم سیاه" دختر




مجرم اینترنتی که با پرسه زدن در شبکه‌های اجتماعی دختران دانش‌آموز را اغفال و پس از تهیه فیلم سیاه از آنها اخاذی می‌کرد، با شکایت ششمین قربانی خود دستگیر شد. پدر آخرین طعمه، پس از مشاهده فیلم سکته کرد.

به گزارش جام جم آنلاین، هفته گذشته دختر دانش آموزی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مرد جوانی به اتهام اغفال و فیلمبرداری مخفیانه برای اخاذی شکایت کرد و گفت: دو ماه پیش به پیشنهاد دوستانم در شبکه های اجتماعی تلفن همراه عضو و پس از مدتی در یک گروه در واتس آپ با مردی آشنا شدم که خودش را پزشک و مدیر یک آزمایشگاه معرفی می کرد. در ادامه این ارتباط دوستانه، او زمانی که متوجه شد من علاقه مند به امور آزمایشگاهی هستم و رشته درسی ام تجربی است، وعده داد می توانم برای دوره های کارورزی به آزمایشگاه وی بروم، غافل از این که چه بلایی قرار است سرم بیاید.

وی اضافه کرد: او مرا به دفتر کارش دعوت و ادعا کرد آزمایشگاه در مکان دیگری است و مرا آنجا نیز خواهد برد. او در این دیدار به من ابراز علاقه کرد و گفت قصد ازدواج با مرا دارد و با این ترفند فریبم داد. گمان می کردم او شیفته ام شده و به زودی با هم ازدواج می کنیم اما پس از مدتی او مدعی شد از ازدواج با من منصرف شده و اگر شکایت کنم عکس هایم را منتشر می کند.

شاکی تصریح کرد: می ترسیدم خانواده ام از ماجرا مطلع شوند و زندگی مان از هم بپاشد، به همین خاطر سکوت کردم تا این که مرد اغفالگر فیلم و عکس هایی را از طریق واتس آپ و وایبر برایم ارسال و تهدید کرد اگر ده میلیون تومان پول به او ندهم، این فیلم و عکس را منتشر می کند. من هم نتوانستم این پول را تهیه کنم و او فیلم و عکس ها را در قالب یک سی دی به محل کار پدرم فرستاد و منجر به آن شد که پدرم سکته کند. او همچنان مرا تهدید می کند اگر پول در خواستی اش را تهیه نکنم، فیلم و عکس های مخفیانه ای که از رابطه مان تهیه کرده در فضای مجازی منتشر می کند. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس فتا برای شناسایی و دستگیری مجرم اینترنتی ادامه داشت تا این که دو روز پیش مخفیگاه وی دریکی از محله های شهر مشهد شناسایی شد و ماموران او را دستگیر کردند. ماموران فتا دربازرسی رایانه و گوشی تلفن همراه وی تصاویر و فیلم های سیاه متعلق به شش دختر جوان را کشف کردند. متهم برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای استان خراسان رضوی منتقل شد.

شناسایی متهم توسط شاکی

مرد اخاذ در بازجویی اولیه اظهارات ضد و نقیضی را بیان و ادعاکرد شاکی را نمی شناسد وعکس و فیلم های سیاهی که در رایانه و گوشی اش کشف شده متعلق به یکی از دوستانش است. این در حالی بود که دختر دانش آموز به پلیس فتا فراخوانده شد و در مواجهه حضوری با متهم، او را شناسایی کرد .

اعتراف به اخاذی های سیاه

در این مرحله متهم سکوت خود را شکست و به اغفال دختر دبیرستانی و دختران دیگر اعتراف کرد و گفت: من متاهل و دارای فرزندم و کارمند ساده آزمایشگاه هستم. به دلیل مشکلات مالی تصمیم به اغفال دختران در فضای مجازی گرفتم بنابراین در گروه های اجتماعی در واتس آپ و وایبر خود را پزشک و مدیر آزمایشگاه معرفی و با فریب طعمه های خود که اغلب دبیرستانی بودند، به بهانه ازدواج اغفالشان می کردم.

در ادامه با نصب دوربین های مداربسته در دفتری که اجاره کرده بودم و حتی خانه ام، از رابطه پنهانی مان فیلم و عکس تهیه و با ارسال آن برای دختران اخاذی می کردم. به دلیل این که شاکی حاضر به پرداخت پول نشد، فیلم و عکس را به محل کار پدرش فرستادم تا مجبور به پرداخت ده میلیون تومان پول شود، اما این گونه نشد و پدر شاکی سکته کرد و روانه بیمارستان شد.

برای متهم قرار قانونی صادر شد

تحقیقات تکمیلی از مرد اخاذ برای مشخص شدن دیگر جرایمش ادامه دارد. افرادی که در دام وی گرفتار شده اند، می توانند با حضور در پلیس فتای این استان از وی شکایت کنند و بدانند اطلاعات آنها محرمانه خواهد ماند.