Tuesday, February 25, 2020

خانم فرشیده تهرانی، این متن تکان‌دهنده را در فیسبوک منتشر کرد



خانم فرشیده تهرانی، این متن تکان‌دهنده را در فیسبوک منتشر کرد:
"از آنجا که در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان قصد دارد تا خالص‌ترین و انقلابی‌ترین افراد را وارد مجلس کند، لازم دیدم که نکاتی‌ را برای اولین بار درباره یکی‌ از کاندید‌های بسیار انقلابی که از ممیزی بسیار سخت تأیید صلاحیت شورای نگهبان گذشته و به قصد خدمت!!! تبلیغات خودش را هم شروع کرده به عرض ملت شریف ایرانم برسانم.

آقای سرتیپ ستاد، دکتر عبادالله اسماعیلی در سال ۱۳۵۸ افسر شهربانی و زندانبان زندان قصر بود.
از آنجا که برادر من در آن سال‌ها زندانی سیاسی بود، فرد نام‌برده با دسترسی‌ به پرونده و یافتن آدرس منزل پس از بارها خواستگاری و شنیدن جواب منفی از خانواده‌ام، با تعقیب اینجانب، در فرصتی مناسب و پس از آنکه مطمئن شد کسی در منزل‌مان نیست مرا که آن زمان ۱۲ سال سن داشتم مورد تجاوز قرار داد و در پی آن با توسل به زور و ارعاب به عقد خود در آورد.
پس از به دنیا آمدن پسرم طفل چهار ماهه را که دارای شناسنامه نیز بود از من گرفت و با تغییر محل سکونت و گرفتن شناسنامه جدید با نام همسر بعدی‌شان به عنوان مادر کودک(جعل سند) مرا سال‌ها از دیدار فرزندم محروم کرد.
جناب آقای خامنه‌ای و اعضای شورای نگهبان، از فیلتر نظارت استصوابی شما نه تنها اختلاس‌گران و دزدانی مانند آقای قالیباف عبور میکنند، بلکه افراد متجاوز به عنف و جانیان هم صلاحیت شرکت در انتخابات مجلس یازدهم را دریافت می‌کنند تا راه را بر افراد درستکار و دلسوز ملت بسته و شرایط را برای حذف مجلس جهت تبدیل آن به مجلس مشاور جناب‌عالی‌ فراهم نمایند.
من پس از سال‌ها سکوتم را شکسته و به جوامع بین‌المللی علیه این فرد شکایت خواهم برد تا جهانیان بدانند که ولایت فقیه تا چه اندازه به اخلاق اسلامی پایبند است