Wednesday, February 5, 2020

خامنه ای برای حفظ بیضه نظام اسلامی همه در انتخابات شرکت کنند



رهبری که مانند خمینی عار داشت نام ایران را بر روی لبش بیاورد اکنون وقتی در محاصره دشمنان داخلی و خارجی و لبه پرتگاه سرنگونی قرار میگیرید نام ایران را برای حفظ بیضه نظام اسلامی تکرار می کند.
رهبری که در تنها در سه روز 1500 ایرانی دلاور را که با دست خالی در خیابانها شعار میدادند به گلوله بست و به خاک و خون کشید اکنون از امنیت مردم سخن می راند. 

رهبری که دگر اندیشان را به خاطر یک انتقاد به چوبه های دار یا زندانهای دراز مدت و تخت های شکنجه می فرستاد اکنون در آستانه انتخابات به دروغ می گوید:

«ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید، اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید.»

..................
با نزدیک شدن به زمان انتخابات یازدهمین دور مجلس، تلاش مقام‌های جمهوری اسلامی نیز برای ترغیب مردم به شرکت در این انتخابات ادامه دارد. روز چهارشنبه نیز از رهبر تا مقام‌های دولت خواستار «مشارکت حداکثری» مردم در انتخابات شدند.
روز چهارشنبه، ۱۶ بهمن‌ماه، آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، طی یک سخنرانی بیش از همه بر انتخابات تاکید کرد و گفت: «هر کسی به ایران و امنیت آن علاقه‌مند است، باید در انتخابات شرکت کند.»
او اضافه کرد: «ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید، اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید.»
علی خامنه‌ای در ادامه از کسانی که «به‌ وسیله انتخابات به جایی رسیده‌اند اما انتخابات را زیر سؤال می‌برند ابراز تعجب کرده و گفت: چگونه است که انتخابات وقتی به نفع شما است صحیح و متقن است، اما وقتی به نفع شما نیست انتخابات خراب است».
اشاره رهبر جمهوری اسلامی از جمله می‌تواند به حسن روحانی، رئیس جمهور، باشد که اخیرا پس از انتقاد از عدم صلاحیت برخی از نمایندگان آماج حمله شورای نگهبان قرار گرفت.
حسن روحانی روز ۲۵ دی‌ماه گفته بود که «عملکرد جناحی» این شورا در جریان بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس «یک جناح و جمعیت بزرگ را مخالف» می‌کند.
او اضافه کرد: «ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید، اما اگر ایران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید.