Wednesday, January 15, 2020

محسن تنابنده از تلویزیون خداحافظی کرد



محسن تنابنده از تلویزیون خداحافظی کرد
 محسن تنابنده بازیگر، فیلمنامه نویس و کارگردان سینما و تلویزیون که این روز‌ها مشغول تصویربرداری قسمت جدید «پایتخت» است اعلام کرد در پی حواشی توهین به سینماگران در صداوسیما، دیگر با تلویزیون همکاری نخواهم کرد.
روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی، صحبت‌های زننده‌ای درباره مسعود کیمیایی، رخشان بنی اعتماد و باران کوثری مطرح شد که با واکنش منفی بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی روبرو شد. این موضوع باعث شد که بسیاری از سینماگران نسبت به این توهین‌ها موضع گیری کنند و حتی از تحریم صداوسیما سخن به میان آوردند.

حسن تنابنده نویسنده و بازیگر سریال پرطرفدار «پایتخت» دیگر هنرمندی بود که به این توهین واکنش نشان داد. او که این روز‌ها مشغول تصویربرداری ششمین قسمت «پایتخت» است به گفت:
«در پی توهین‌هایی که به رخشان بنی اعتماد و باران کوثری در تلویزیون رخ داد می‌خواهم اعلام می‌کنم که پس از پایان تصویربرداری «پایتخت ۶» دیگر هیچ همکاری با تلویزیون نخواهم داشت و دیگر هم در هیچ سریال تلویزیونی بازی نخواهم کرد و حتی به عنوان نویسنده هم با تلویزیون همکاری نخواهم کرد. هم اکنون هم چاره‌ای جز ادامه تصویربرداری «پایتخت ۶» نداریم و گرنه می‌خواستم همین الان همکاری ام را با تلویزیون به اتمام برسانم»
با توجه به صحبت‌های تنابنده می‌توان گفت «پایتخت ۶» آخرین سری از این مجموعه پرطرفدار خواهد بود
در حالی که محسن تنابنده از پایان همکاری خود با تلویزیون پس از خاتمه «پایتخت۶» خبر داد، احمد مهرانفر هم اعلام کرد که پس از پایان تصویربرداری این سریال او نیز از تلویزیون و صداوسیما خداحافظی خواهد کرد.

دیروز دو نهاد مهم سینمایی (خانه سینما و کانون کارگردانان) با انتشار بیانیه‌ای به تندی نسبت به توهین‌های مطرح شده در برنامه «جهان‌آرا» واکنش نشان دادند و از سینماگران خواستند دیگر در برنامه‌های تلویزیونی حضور پیدا نکنند.

پس از انتشار این بیانیه‌ها، محسن تنابنده اعلام کرد با پایان «پایتخت ۶» دیگر در برنامه‌ها و سریال‌های تلویزیونی حضور پیدا نخواهد کرد.

حال پس از محسن تنابنده، احمد مهرانفر هم گفت که «پایتخت۶» آخرین حضور او در تلویزیون خواهد بود و به دلیل توهین‌های که به سینماگران معتبر و محترم شده او نیز دیگر به هیچ عنوان در سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های صداوسیما حاضر نخواهد شد.
منبع -  اقتصاد۲۴