Sunday, December 1, 2019

پروانه سلحشوری - معترضان را به اسم دین ذبج کردند؛ بهتر است مجلس تعطیل شود



نماینده مجلس : معترضان را به اسم دین ذبج کردند؛ بهتر است مجلس تعطیل شود
یک نماینده مجلس شورای اسلامی می‌گوید اکثریت نمایندگان مجلس با گرانی بنزین مخالف بودند اما مجلس واقعا «در راس امور» نیست. تصمیم‌گیری در مورد افزایش قیمت بنزین در جلسه سران سه قوه گرفته شد و رهبر جمهوری اسلامی هم آن را تائید کرد.
پروانه سلحشوری پیش تر در یک پیام توئیتری پیشنهاد کرده بود با این روند بهتر است مجلس بعدی تعطیل شود.

وی نوشت: «از وقتی بنزین گران شده، مردم در تماس‌های مکرر ابراز نگرانی می‌کنند. هموطنان عزیز، مدت‌هاست مجلس در رأس امور نیست. این موضوع در جلسه سران سه قوه تصمیم‌گیری شده. همین یک رکن دموکراسی را نیم‌بند داشتیم که فاتحه آن هم خوانده شد. مجلس بعدی را تعطیل کنید، خودش اقتصاد_مقاومتی‌ است».
به نام دین، معترضان را ذبج کردند
این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین دیروز در حساب کاربری خود در واکنش به توییت فرمانده پیشین سپاه پاسداران نوشت: «مردم صدای اعتراضشان را رساندند اما با گلوله و بازداشت، جواب کوچک و بزرگ را دادند.»
پاسدار جعفری، فرمانده پیشین سپاه پاسداران در حساب کاربری توییتر خود نوشته بود: «(مردم) نمی‌دانند چگونه باید اعتراض‌شان را به گوش ایشان (روحانی) برسانند که بدخواهان فرصت سوء استفاده پیدا نکنند.».

پروانه سلحشوری افزود: «عده‌ای تخریب‌گر در کنار مردمی که فقط به وضع معیشت خویش معترض بودند، قرار داده شدند. قلع و قمع مردم، با جنگ‌جهانی و کربلای چهار مقایسه شد.»
به گفته این نماینده مجلس، "به نام دین، دستور ذبح و شکنجه مردم در سیمای غیرملی" صادر شد
العربیه فارسی