Friday, March 1, 2019

سوزاندن شش دانش‌آموز با قاشق داغ توسط خانم معلم با سابقه ۲۸ ساله!



سوزاندن شش دانش‌آموز با قاشق داغ توسط خانم معلم با سابقه ۲۸ ساله!
در پی انتشار تصویری از دست سوخته کودکی در فضای مجازی که ادعا شده بود توسط معلم مدرسه در شهرستان نظرآباد استان البرز صورت گرفته، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این معلم شش دانش‌آموز را به دلیل سنگ‌پرانی در حیاط مدرسه با استفاده از قاشق داغ سوزانده است.
در ابتدا شمار دانش‌آموزانی که توسط این معلم مورد تنبیه بدنی و سوزاندن قرار گرفته بودند، سه نفر بود ولی اکنون تعدادشان به شش نفر رسیده.
سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش البرز درباره این موضوع به ایسنا گفته که بعد از انتشار خبر تنبیه بدنی دو دانش آموز نظرآبادی، معلمی که این کار را انجام داده به آموزش و پرورش احضار شد. صحبت‌های لازم با این معلم انجام شده و پرونده توسط مسئولین و بازرسی در حال تکمیل است.
موضوع شکنجه دانش‌آموزان در این مدرسه از سوی دادستانی در حال پیگیری است. محمد قیومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد گفته که پس از انتشار ویدئوی مربوطه دستور پیگیری داده‌ است.
آنگونه که دادستانی شهرستان نظرآباد اعلام کرده، این خانم معلم با سابقه‌ی ۲۸ سال کار، کودکان را از ناحیه گردن و دست با قاشق داغ سوزانده است.
قیومی درباره جزئیات این موضوع گفته است: «این دانش‌آموزان که در حیاط مدرسه مشغول سنگ‌پراکنى به یکدیگر بودند با تذکر معلم مواجه مى‌شوند که در ادامه و در پى بى‌توجهى دانش آموزان، معلم خاطى قاشق را توسط سماور داغ کرده و روى گردن و دست دانش‌آموزان مى گذارد.»
به ادعای دادستان معلم همان روز بازداشت شده و اقدامات لازم برای بررسی سلامت روانی وی در حال انجام است.
قیومی گفته است: «تا کنون برخى از خانواده‌ها شکایت کردند و برخى دیگر نیز رضایت دادند، اما دادستانى به عنوان مدعى‌العموم پیگیر این موضوع خواهد بود.»
کیهان لندن