Tuesday, January 29, 2019

وحشت حکومت ایران از بحران عقیدتی بین اعضای خانواده‎های نظامیان



وحشت حکومت ایران از بحران عقیدتی بین اعضای خانواده‎های نظامیان
ایران بریفینگ
جمهوری اسلامی در شرایط بحرانی قرار دارد و کارگزاران نظام از ریزش در ارتش بیم دارند، چه این ریزش‌ها سیاسی باشد و چه عقیدتی. بصیرت افزایی پرسنل ارتش در شرایطی است که خبرهای غیررسمی حکایت از آن دارد که کم نیستند اعضای خانواده‎های نظامیان در ایران از فعالین کلیساهای خانگی هستند به مسیحیت گرویدند.

آذر ماه سال گذشته در شهرک شهید بهشتی (قصرفیروزه ۲ خانه های سازمانی پدافند هوایی خاتم و نیروی هوایی ارتش) خبر از تشکیل یک کلیسای خانگی بین خانواده های پرسنل ارتش خبر ساز شده بود که با بازداشت جمعی از آنان و حکم تخلیه چند پرسنل از شهرک خبرساز شده بود و ظاهرا زنگ خطری شده است برای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ، از همین رو دوره های بصیرت خانواده ها با جدیت پیگیری می شود .

سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» در آیین اختتامیه دوره بصیرت کارکنان نیروی زمینی ارتش و پنجمین دوره بصیرت خانواده­‌ها و کارکنان قرارگاه منطقه شمال‌شرق نزاجا که امروز (دوشنبه) در قالب طرح مصباح ۲ و ۴ برگزار شد، اظهار داشت: بصیرت و آگاهی کارکنان و خانواده آنان اولین اولویت ارتش جمهوری اسلامی ایران است. با توجه به تهاجم فرهنگی و دسیسه­‌های دشمن، دوره‌­های بصیرت افزایی نیاز امروز جوانان ما به شمار می­‌آید که با برگزاری مستمر این دوره­‌ها، دشمن نتوانسته در بدنه ارتش نفوذ کند.

وی افزود: بینش، دانش، آگاهی از مباحث سیاسی، فرهنگی و اقتصادی مورد نیاز کارکنان و خانواده آنان است، که به حول و قوه الهی با بصیرت افزایی کارکنان و خانواده آنان و همچنین گوش به فرمان دستورات فرماندهی معظم کل قوا بودن و حضور عقیدتی سیاسی، توطئه‌های دشمن خنثی شده است.

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌­ای شمال‌شرق نیز در ادامه این مراسم گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب و به برکت خون شهدا و درایت فرماندهی معظم کل قوا و با هوشمندی و بصیرت انقلابی مردم، ان شاالله نقشه­‌های دشمن را نقش برآب خواهیم کرد و ۴۰ سالگی انقلاب را هرچه باشکوه­تر برگزار خواهیم کرد.

همچنین دوره بصیرت ویژه خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فارس با هدف تقویت و تحکیم بنیان‌های خانواده و ارتقای بصیرت دینی، علمی و سیاسی خانواده‌ها به میزبانی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز به پایان رسید.

در این دوره چهار روزه که در سالن اجتماعات تالار پرستوی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز برگزار شد، ۱۵۰ نفر از کارکنان، فرزندان و همسران کارکنان شرکت کردند.

رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا در منطقه فارس در مراسم اختتامیه این دوره که پنج شنبه ، ۴ بهمن ‌ماه برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه خانواده به عنوان رکن اساسی و تأثیرگذار در تعالی جامعه است، برگزاری چنین دوره‌هایی در راستای افزایش بصیرت و بالا رفتن آگاهی‌های خانواده‌ها و زمینه‌سازی برای استحکام بنای مقدس خانواده و به تبع آن تربیت نسلی شایسته و انقلابی است.

ارشد عقیدتی ـ سیاسی‌های نزاجا در منطقه فارس با بیان اینکه بصیرت باید در تمامی ابعاد شئون زندگی اعم از فعالیت‌های علمی، دینی، سیاسی، اجتماعی و … باشد، گفت:‌ در طول تاریخ عدم بصیرت و آگاهی باعث گمراهی و انحرافات زیادی شده است.

گزارش‎های ارسالی به ایران بریفینگ  حاکیست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی در ماههای گذشته با اهتمام ویژه ای اقدام به برگزاری کلاس‌ها و دوره‎های آموزشی «بصیرت افزایی» برای فرماندهان، کارکنان و خانواده‎ی ارتشی کرده است.

این دوره‌ها با نگاهی ویژه به تحلیل سیاسی و همچنین «پوچ بودن اعتقادات الهادی » همچون بهائیت و حتی مسیحیت و عرفان‎های نوظهور، برگزار می شود.

“سالاری” از طلابی که در این دوره‎ها تدریس می‎کند به سایت «فرقه نیوز» گفته است : «عرفان‎های نوظهور از مشکلات اقتصادی که در کشور به وجود آمده است به خوبی سوء استفاده کرده و فضای بهتری برای فعالیت یافته‎اند که اگر به آن توجه نشود عواقب خطرناکی به دنبال خواهد داشت.»

دور شدن نیروهای مسلح از اسلام ولایی و گرایش برخی از آن‎ها به مسیحیت از جمله مسائلی است که اخبار و گزارش‎های آن منتشر شده است.

پنجشنبه ۲۷ دی‌ماه، با حضور فرمانده کل ارتش، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و گروهی از بسیجیان نشستی با موضوع «فضای مجازی و جنگ نرم» در مرکز پشتیبانی و آموزش «نزاجا» برگزار شد که محور آن مقابله با براندازی و تغییرنظام از طریق فضای مجازی بود.

در این نشست “عبدالرحیم موسوی” فرمانده ارتش گفت «دشمن به دنبال تغییر نظام است در عرصه فضای مجازی، سومارها، خرمشهر‌ها و مهران‌ها در محاصره‎اند و حتی بیم سقوط می‌رود.»

“محمدحسین دادرس” جانشین فرمانده کل ارتش نیز از سخنرانان این نشست بود که گفت «دشمن می‎خواهد نظام را تغییر دهد، پاسداری از انقلاب در فضای مجازی، امری حیاتی و مهم است.»

در همین نشست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز تاکید کرد انجام هر امری که مقدمه حفظ نظام اسلامی باشد واجب است.