Thursday, January 10, 2019

اکبر اعلمی: جسد زهرا نویدپور، که پیشتر مدعی شده بود سلمان خدادادی، "نماینده" کنونی ملکان، به وی تجاوز کرده، در منزل مادرش پیدا شده است




اکبر اعلمی:  جسد زهرا نویدپور،  که پیشتر مدعی شده بود سلمان خدادادی، "نماینده" کنونی ملکان، به وی تجاوز کرده، در منزل مادرش پیدا شده است

سحام به نقل از تقاطع: اکبر اعلمی، "نماینده" سابق تبریز در مجلس جمهوری اسلامی می‌گوید که جسد زهرا نویدپور، زن جوانی که پیشتر مدعی شده بود سلمان خدادادی، "نماینده" کنونی ملکان، به وی تجاوز کرده، در منزل مادرش پیدا شده است.

خانم نویدپور در یک سال گذشته با انتشار فایل‌های صوتی و ویدئویی به افشاگری در خصوص این موضوع پرداخته و در عین حال فایل تهدید جانی خود از سوی سلمان خدادادی را نیز منتشر کرده بود. هم‌چنین تلاش‌های او برای پیگیری حقوقی و قضایی شکایتش نیز چه در قوه قضاییه و چه در قوه مقننه جمهوری اسلامی بی‌نتیجه مانده بود.

خدادادی که از دوره پنجم تا دهم (به جز دوره نهم) عضو مجلس جمهوری اسلامی بوده، چهره‌ای پرنفوذ در استان آذربایجان شرقی به شمار می‌رود. او در کارنامه خود، فرماندهی سپاه شهرستان ملکان، مدیرکلی اطلاعات اردبیل، معاون مدیرکلی اطلاعات آذربایجان شرقی را دارد. وی هم‌چنین در دولت اول حسن روحانی، مشاور جواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی بود.