Monday, November 5, 2018

تتلو خواننده رپ ایرانی تهدید به مرگ شد




تتلو خواننده رپ ایرانی تهدید به مرگ شد
دبی-العربیه.نت فارسی
امیر حسین مقصودلو، خواننده رپ ایرانی که با نام هنری تتلو شناخته می‌شود، از سوی یک بازیگر سینمای ایران «محارب با خدا و مفسد فی الارض» خوانده و تهدید به مرگ شد.

احمد ایراندوست، بازیگر سینمای ایران با انتشار تصویر تتلو در صفحه اینستاگرامش، او را «محارب با خدا و مفسد فی الارض» خواند و با اشاره به بسته شدن صفحه اینستاگرام تتلو، خطاب به او نوشت: « الان دیگه ریختن خونت مباح است و حلال صفحه زندگیت هم مثل پیجت بسته خواهد شد. »
تتلو که در کوران انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، دیدارها و حمایتش از سید ابراهیم رئیسی، جنجال‌ساز شده بود، در روزهای گذشته با انتشار مطالبی با محتوای خشونت‌بار علیه زنان، سبب شد، صفحه اینستاگرامش بسته شود. او بیش از 4 میلیون فالوور داشت.
احمد ایراندوست در صفحه اینستاگرامش خطاب به تتلو نوشته بود: « محارب با خدا و مفسد فی الارض بزودی حکم اجرا خواهد شد ..و قاتلوهم حتی لاتکون فتنه ..ادمی که به محارم خودش هم رحم نمیکنه و زنان و دختران مملکت رو توهین میکنه تو ایران هر غلطی کردی با این که مطلع بودیم و بودند مشکلی نبود ولی الان دیگه ریختن خونت مباح است و حلال صفحه زندگیت هم مثل پیجت بسته خواهد شد ...الله اکبر ...لا اله الا الله»
این مطلب ایراندوست با واکنش منفی برخی کاربران فضای مجازی مواجه شد. یکی از این کاربران او را به تلاش برای جلب توجه متهم کرد و در زیر پست او نوشت: « توهم انقدر بهت بازی ندادن یا نقش درجه صدم دادن عقده ای شدی میخای خودتو مطرح کنی خدایی خودت به این زری که میزنی اعتقاد داری بتوچه اخه واسه کسی حکم صادر میکنی تو برو گارسونی خودتو بکن چیکار داری به هنرو سیاست باباااا»
کاربر دیگری نیز با انتقاد از صدور حکم قتل توسط این بازیگر، گفت: « بشین بابا سیرابی، مگه تو قاضی ای برا ریختن خون یه انسان حکم میدی. یکم تفکر کن قبل از پست گذاشتن. جوگیر نشو اخوی.»

پایگاه اینترنتی رکنا نیز پیش‌بینی کرد که از سوی مراجع تقلید در ایران، حکم ارتداد تتلو صادر شود.