Saturday, October 13, 2018

رفتگر کرمانشاهی با مدرک دکترا از سیستم مدیریتی در ایران انتقاد کرد



رفتگر کرمانشاهی با مدرک دکترا از سیستم مدیریتی در ایران انتقاد کرد
یک رفتگر با مراجعه به دفتر روزنامه باختر به منظور انتقاد از سیستم مدیریتی در ایران، اعلام کرد که دارای مدرک دکترای تخصصی عمران است ولی به عنوان رفتگر در شهرداری کرمانشاه فعالیت می کند.
به گزارش سایت تابناک، جمعه 12 اکتبر یکی از پرسنل شهرداری کرمانشاه با مراجعه به دفتر روزنامه باختر گفت: من دارای مدرک دکترای تخصصی عمران هستم، ولی به عنوان رفتگر در این منطقه از شهرداری کرمانشاه فعالیت می کنم. وی که دارای 35 مقاله ISI و علمی پژوهشی معتبر نیز می باشد از عدم شایسته سالاری در سیستم مدیریتی کشور انتقاد کرد.
این شخص که متاهل و دارای یک فرزند و همچنین سرپرست پدر و مادرش نیز می باشد، حدود 4 سال است که به عنوان رفتگر، زیر نظر یکی از شرکت های پیمانکاری حوزه خدمات شهرداری کرمانشاه، فعالیت می کند.
این دکتر رفتگر اعلام کرد: حدود هفت ترم است که در دانشگاه های استان به صورت حق التدریس فعالیت می‌کنم و عایدی ناچیزی نیز از دانشگاه دارم.