Sunday, August 5, 2018

سه دختر روس پدر هوسباز خود را با ضربات چاقو کشتند







سه دختر روس پدر هوسباز خود را با ضربات چاقو کشتند
دبی.العربیه نت فارسی
رسانه‌های روسیه گزارش کردند، سه دختر روس، پدرشان را با ضربات متعدد چاقو کشتند. این دختران از سوی پدر مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته بودند.
به گزارش رسانه‌های روسیه به نقل از مقامات این کشور میخاییل خاشاتوریان توسط سه دخترش کریستیانا 19 ساله، آنجلینا 18 ساله و ماریا 17 ساله کشته شد. این دختران روز جمعه 3 آگوست 2018 به اتهام قتل پدر با ضربات چاقو، بازداشت شدند.
میخاییل خاشاتوریان به نظر فردی مذهبی و مثبت می‌آمد، همسایگان او را فردی بی‌رحم و رهبر یک مافیا توصیف کردند. دخترانش نیز ضمن اعتراف به قتل پدر، پرده از آزارهای جسمی، جنسی و روحی برداشتند که از سوی پدر متحمل شده‌اند.
کریستینا به پلیس گفت: «از او متنفر بودیم و تنها یک آرزو داشتیم. اینکه برود یا اینکه هرگز او را نمی‌شناختیم. می‌خواستیم برود و دیگر بازنگردد.»
همسایگان گفتند که پدر و همسری مستبد بود که هروئین مصرف می‌کرد و با دنیای زیرزمینی تبهکاران در ارتباط بود. اخلاق بد و خشن میخاییل خاشاتوریان همسر و پسر 20 ساله‌‌اش را به زندگی در مکانی دیگر و دور از دسترس او واداشته بود.
او دخترانش را در خانه حبس کرده و برای کنترل آنها چندین دوربین کارگذاری کرده بود و مانع رفتن آنها به مدرسه می‌شد.
یکی از دوستان او گفت: «او دائما اعضای خانواده را کتک می‌زد و یک بار همه را به جنگل برد و آنجا به قتل تهدید کرد. مادر توانست فرار کند و از آن زمان دیگر اعضای خانواده از تماس با مادر منع شدند.»
در یک مورد دیگر، زمانی که او به خانه بازگشت و مدفوع سگ را روی فرش دید، یکی از دخترانش را مجبور به خوردن آن کرد.
علاوه بر اخلاق خشن میخاییل خاشاتوریان که همگان از آن مطلع بودند، دخترانش پرده از رازی برداشتند که چهره دیگر او را نیز نشان می‌داد. او یک بار به یکی از دخترانش تجاوز کرد و این امر سبب شد آن دختر سعی کند، خودش را بکشد. این دختر مقدار زیادی قرص خورد تا به زندگی خود پایان دهد ولی پزشکان جان او را نجات دادند و پدر به پزشکان گفت که او قرص‌ها را اشتباهی خورده و نمی‌خواسته خود را بکشد.
مجموع رفتارهای این پدر، دختران را واداشت که برای نجات خود، به زندگی پدرشان پایان دهند. در شب حادثه دختر 17 ساله آقای خاشاتوریان 17 ضربه چاقو به گردن پدر زد. دختر 18 ساله نیز با چکش سرش پدرش را مجروح کرد و دختر 19 ساله در ابتدا اسپری فلفل به صورت میخاییل خاشاتوریان پاشید و سپس با چاقو صورتش را درید.
سخنگوی پلیس به رسانه‌ها گفت: «در جریان بازجویی، دختران به جرم خود اعتراف کرد و گفتند که به دلیل رنج‌هایی که در طول سال‌ها متحمل شده‌اند، رابطه خصمانه‌ای با پدر خود داشتند.»