Friday, August 3, 2018

وزیر فرهنگ دولت احمدی‌نژاد خواهان تشکیل دادگاه صحرایی شد



وزیر فرهنگ دولت احمدی‌نژاد خواهان تشکیل دادگاه صحرایی شد
محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت محمود احمدی‌نژاد با انتقاد شدید از دولت حسن روحانی خواهان تشکیل دادگاه صحرایی در ایران برای محاکمه افرادی که آنها را سودجو خوانده، شده است.
آقای حسینی در سخنانی در گچساران که سایت آوای جنوب آن را منعکس کرده، همچنین از عملکرد مجلس ایران انتقاد کرده و آن را یک "مجلس خنثی" خوانده است.
وزیر دولت محمود احمدی‌نژاد از نمایندگان اصلاح‌طلب تهران انتقاد کرده و گفته است آنها مشکلات را "رها کرده" و دنبال مجوز کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه‌ها هستند.

وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی به شرایط اقتصادی امروز ایران اشاره کرده و گفته است "همه می‌دانستند آمدن (دونالد) ترامپ مشکلاتی برای ما ایجاد خواهد کرد و در چنین شرایطی ما باید آرایش نظامی بگیریم."
آقای حسینی گفته است از دولت انتظار دارد "با تغییر ترکیب و رویکرد و کوتاه کردن دست سودجویانی که در شرایط این روزها رحم نمی‌کنند دادگاه صحرایی تشکیل دهد و با اینها برخورد کند."
با بحران ارزی چند ماه اخیر در ایران موجی از پرونده‌های قضایی برای رسیدگی به جرایم اقتصادی به راه افتاده است.
طی روزهای اخیر در شهرهای مختلف ایران در اعتراض به وضعیت ارز، گرانی، فساد و بیکاری تظاهراتی برگزار شده است.
آقای احمدی‌نژاد و وزیران دولت او از منتقدان جدی حسن روحانی، رئیس‌جمهوری ایران هستند.
آقای احمدی نژاد چند روز پیش خواهان صدور مجوز برای تجمعی در اعتراض به "شرایط نابسامان اقتصادی، سوءتدبیرها و ضعف‌های آشکار مدیریتی و اشتباهات مکرر" شد.
رئیس‌جمهوری سابق ایران طی ماه‌های اخیر بارها از شیوه اداره جمهوری اسلامی انتقاد کرده و هشدار داده اگر اصلاحات اساسی انجام نشود، سیل در راه خواهد بود.