Saturday, July 14, 2018

نماینده مجلس: پارازیت‌ها مردم را کلافه کرده است



نماینده مجلس: پارازیت‌ها مردم را کلافه کرده است
علي اكبري، در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد افزود: حجم اختلالات راديويي به‌حدي است كه حتي دريافت تصاوير شبكه‌هاي داخلي را نيز با مشكل مواجه كرده است. اين‌طور كه پيداست برخي عزيزان در بعضي مواقع احساس مسووليت مضاعف مي‌كنند. هرچه است، افكار عمومي قانع نشده و اين مدعيات را نمي‌پذيرد. هيچ‌كس حاضر به پذيرش مسووليت نيست.
بنده اين موضوع را به دفعات پيگيري كردم كه موكول بر اين شد كه بخش فني دانشگاه شيراز ميزان پارازيت‌ها را بر اساس شاخص‌هاي علمي ارزيابي و بررسي كند كه البته اين گزارش هرگز منتشر نشد كه احيانا اجازه انتشار گزارش و اطلاع‌رساني به مردم داده نشد. درمجموع آنچه مسلم است اين است كه پارازيت وجود دارد و مردم هم گله‌مند هستند.
مردم به ما مراجعه مي‌كنند، تماس مي‌گيرند و به انحاي گوناگون اعتراض خود را به گوش مسوولان مي‌رسانند. وي ادامه داد: نزديك به ٢ سال است كه ارتباطات تلفني ما هم دچار مشكلات اساسي است. پارازيت‌ها علاوه بر تصوير شبكه‌هاي تلويزيوني، حتي بر ارتباطات تلفني و موبايلي هم تاثير منفي داشته است.
مردم مي‌گويند كه دچار بيماري‌هايي مخصوصا سردردهاي طولاني مي‌شوند. اين تشعشعات منجر به بيماري‌هاي مختلف ازجمله سرطان مي‌شود و همه اين مسائل مردم را نگران كرده است. اميدواريم مسوولان در اين باره تامل كنند و سلامت مردم را بيش از اين به خطر نيندازند.
يكي از مشكلات اساسي كشور ما كه شايد در اين مورد نيز نمود يافته اين است كه ما در كشور يك دولت نداريم، بلكه چندين دولت داريم. وي در خاتمه گفت: پارازيت‌ها از سوي نهادي خارج از دولت ارسال مي‌شود.