Wednesday, September 27, 2017

ردپای نهادهای امنيتی در باندهای فحشا؛ پرونده يک آخوند قاچاقچی




محمد اولیایی فرد - ایران وایر
سال ها پیش در حبس، یک روز برای بیماری به بهداری زندان «اوین» برده شده بودم. آن‌جا یک روحانی را دیدم كه از بند ویژه روحانیت آمده بود؛ مرد چاقی با حدود ۶۰ سال سن که کارش قاچاق دختران به دبی بود. «حاج ‌آقا» دختران را اغفال می‌کرده و تحویل باند قاچاق می‌داده است. پاسپورت‌ها را از آن‌ها می‌گرفته اند و به کارگری جنسی وادارشان می‌کرده اند. کافی بود دختران یک یا دو بار تن به خواسته‌هایشان نمی‌دادند، تهدیدها شروع می‌شدند و آن ها را می ترساندند که اگر برگردید ایران، اعدام می‌شوید. دستمزدهای کمی به آن‌ها می‌دادند و قوادها بیش تر پول را برمی‌داشتند. مجازاتی که به این روحانی داده بودند، فقط یک حبس کوتاه مدت بود در حالی‌که از نظر حقوقی، اقدامات گسترده او در راه اندازی شبکه قاچاق دختران به کشورهای عربی، از جمله دبی و دایر کردن مراکز فساد و فحشا یا معاونت در تشکیل این مراکز، اخلال در امنیت کشور تلقی می شود و با استناد به ماده ۲۸۶ «قانون مجازات اسلامی»، باید به اتهام «افساد فی الارض» با او برخورد و اعدام می شد.
جرایم و حبس کوتاه مدت این روحانی موجب شده بود تا آوازه او در کل زندان اوین، به خصوص بند ویژه روحانیت بپیچد. او در بهداری زندان اوین هم انگشت‌نما شده بود.

Wednesday, September 20, 2017

ترامپ: آخوندها بیشتر از همه از مردم ایران می ترسند



ترامپ در نخستین سخنرانی سازمان ملل: آخوندها بیشتر از همه از مردم  ایران خود می‌ترسد
پرزیدنت دونالد ترامپ روز سه شنبه در نخستین سخنرانی خود در نشست عمومی سازمان ملل، بخشی از سخنان خود را به رفتارهای رژیم ایران اختصاص داد و گفت جمهوری اسلامی ایران بیش از همه چیز از مردم خود می ترسد.
رئیس جمهوری آمریکا سه شنبه ۲۷ شهریور در سخنرانی خود ایران را جزو کشورهای یاغی دسته بندی کرد که ضمن تهدید جهان، علیه مردم خود نیز فشارهایی اعمال می کنند. وی گفت از دولت ایران می خواهیم که به حقوق مردم خود احترام بگذارد و مردم ایران به دنبال تغییر هستند.
آقای ترامپ گفت همین ترس رژیم ایران از مردم باعث شده که آنها مقابل دسترسی مردم به اینترنت را بگیرند. معترضان و ناراضیان را به زندان بیاندازند.
رئیس جمهوری آمریکا افزود: ایران کشوری است که فرهنگ غنی دارد و مردم ایران می خواهند به ریشه های اصیل خود بازگردند، روزهایی که شاد و رو به پیشرفت باشند.
آقای ترامپ با انتقاد از حاکمان ایران گفت: رهبران ایران یک دیکتاتوری در پشت پوشش دموکراسی را به نمایش گذاشته اند. آنها به جای خرج کردن ثروت کشور برای مردم، مردم را قربانی می کنند و پولها را روانه حماس و حزب الله می کنند تا به کشورهای دیگر حمله کنند. ثروت ایران متعلق به مردم است اما الان صرف تروریست ها در سوریه و یمن می شود .

صدای آمریکا


Monday, September 18, 2017

کارگر جنسی هستیم، چطور به ایران برگردیم؟




«ما چند دختر هستیم که برای کار به دبی آمده‌ایم. تعدادی از ما در ایران به کار مشغول بودیم و تعدادی در این‌جا شروع به کار کردیم. ما در این‌جا سختی می‌کشیم اما چاره‌ای نداریم. راه برگشتی به ایران نداریم و جای دیگری هم ما را راه نمی‌دهند. متاسفانه مشکلات زندگی ما را به این راه کشانده است و هرچقدر بیشتر در این کار می‌مانیم، حالت روحی ما و زندگی‌های‌مان آشفته‌تر می‌شود.»