Tuesday, May 30, 2017

پاسخ مهدی خزعلی به موحدی کرمانی: آرأیی که با فریب مردم، دروغ‌پردازی بدست آمده نه تنها حرام بلکه بانیانش باید به عنوان مفتری محاکمه شوند !



موحدی کرمامانی گفته بود : در جلسه‌ای بحث درباره یکی از کاندیداها (رئیسی) و آراء او بود و نظر بنده را می خواستند. بنده گفتم این ١٦ میلیونی که اعلام شده بر اساس اطلاعات واصله و این که احدی در صحت این آراء تشکیک نکرده آراء واقعی اوست و بنده این رأی بالای مردمی و حلال را به ایشان تبریک می گویم. در اینجا لازم می‌دانم کلمه حلال را معنا کنم: اگر در سبد رأی یک کاندیدا آراء واقعی او ریخته شود، این آراء پاک و حلال است و اگر آراء دیگری به اشتباه یا عمد در سبدش ریخته شود این آراء پلید و حرام است. تخلف در انتخابات یک امر طبیعی است و مرجع تشخیص، طبق قانون شورای محترم نگهبان است.

پاسخ مهدی خزعلی به موحدی کرمانی:

من نسبت به آرای جناب رئیسی تشکیک می‌کنم و با صدای بلند می‌گویم، رأیی که با سوء استفاده از خزانه امام رضا علیه السلام و با اهدای نبات و شام و ناهار و بن و کارت اعتباری و کت و شلوار حاصل شود، نه تنها حرام است، بلکه باید این وجوه از کاندیدا اخذ و به آستان قدس رضوی عودت شود! و نایب التولیه عزل گردد!

آرأیی که با فریب و وعده بدون پشتوانه یارانه حاصل شود، نه تنها حرام، بلکه آقای رئیسی باید به واسطه وعده دروغ و فریب مردم محاکمه شود! 

رأیی که با فریب مردم و دروغ‌پردازی که اسلام در خطر است و اگر روحانی بیاید هم‌جنسگرایی راه می‌افتد هم حرام اندر حرام است و بانیانش باید به عنوان مفتری محاکمه شوند!

می‌ماند شبهه شناسنامه‌های در اختیار، که قطعا حرام است و ما به آن نمی‌پردازیم، و این شبهه‌ی همه انتخابات است!

شبهه دخالت بسیجی‌ها و ناظران شورای نگهبان در صندوق‌ها و نوشتن رأی به نام رئیسی هم شبهه همیشگی است و حدود ۶ میلیون رأی را می‌توان این‌گونه حرام نمود!

و در آخر، سوء استفاده از جهل مقدس هم به تعبیر حضرت مارمولک «اِندِ حرام» است، چرا که هم فریب است و هم سوء استفاده ابزاری از دین و موجب ضمان دنیوی و اخروی است! 

ختم کلام این‌که هر چند رأی رئیسی را مردم باور ندارند! اما حضورش موجب مشارکت بالای مردم پای صندوق‌ها شد و از ترس رئیسی و چوبه دار به روحانی رأی دادند!! باز هم باید گفت: «رئیسی متشکریم