Tuesday, May 16, 2017

حسن روحانی موسوی و کروبی را آزاد می کنیم



روحانی در جواب خواسته مردم برای رفع حصر: من به شما سربسته قول می‌دهم آنچه می‌خواهید شدنی است 
حسن روحانی سکوت خود را شکست و در واکنش به شعارهای یکپارچه مردم تبریز برای رفع حصر گفت که آنچه می‌خواهید شدنی‌است و من حاضرم برای برخی کارها ده بار دست رهبری را ببوسم، اما با رای ۵۱ درصد نمی‌شود.

به گزارش کلمه، ساعتی پیش مردم شهر تبریز هم مانند دیگر شهرهای ایران در روزهای اخیز با استقبال پرشور از حسن روحانی، با شعارهای یکپارچه خود درباره رفع حصر، بار دیگر فریاد کردند که رفع حصر یک مطالبه ملی است و نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

حسن روحانی در واکنش به شعار رفع حصر مردم در تبریز گفت: ما هر استانی که می رویم با مهربانی مردم مواجه می شویم اما در خیابان های تبریز یک حال دیگری داریم.

رییس‌جمهور کشورمان در ادامه افزود: برخی کارها را دولت قانونی من نتوانسته انجام دهد. سخنی که با واکنش حاضران روبرو شد و جمعیت یکپارچه فریاد می‌زد: عیبی یوخ

روحانی در جمع مردم تبریز و پس از شعارهای یاحسین میرحسین جمعیت با تاکید بر اینکه «برخی کارها است که با رای ۵۱ درصد نمی‌شود انجام داد.» گفت: من به شما سربسته قول می‌دهم آنچه می‌خواهید شدنی است.

او همچنین ادامه داد: من حاضرم برای برخی کارها ۱۰ بار دست رهبری را ببوسم. شرطش حضور همه پای صندوق رای است

کلمه – گروه خبر