Tuesday, April 11, 2017

وضعیت پزشکی رهبری به شدت وخیم است



ترس نظام از جریان انحرافی در دوران پساخامنه‌ای

یک منبع نزدیک به گروه پزشکی رهبر جمهوری اسلامی با وخیم گزارش کردن وضعیت عمومی آیت‌الله خامنه‌ای به «آمدنیوز» گفته درمان‌های جدید در مداوای سرطان ایشان دیگر جوابگوی روند درمانی وی نیست و به نظر نمی‌رسد ایشان تا پایان سال جاری بتواند در برابر بیماری سرطان پروستات خود مقاومت کند.
به گزارش «آمدنیوز» این منبع مرتبط با تیم پزشکی بیت رهبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: «هر چند که تیم پزشکی دست از تلاش برنداشته ولی سرطان تمام بدن را فرا گرفته و گویا خود اعضای تیم پزشکی نیز اذعان دارند که دیگر تلاش برای جلوگیری از گسترش سرطان بیهوده است.»
هفته گذشته نیز، یک پیشگوی معروف و صاحب‌نام ساکن قم با نام س.م.تنکابنی در کانال تلگرامی خویش نوشت:« به زودی، از بهار تا تابستان امسال، برخی پادشاهان خاورمیانه عصای شهریاری را به دیگران واگذار خواهند کرد!» این پیشگوی معروف پیش از این نیز در قالب چند پیشگویی در زمان های متعدد، به صورت کنایه وار از
فوت شخص رهبری در بهار امسال خبر داده بود.
گفتنی‌ست در اسفند ماه سال ۱۳۹۳ نشریه فرانسوی فیگارو نوشت: «امید به زنده ماندن [آیت‌الله]خامنه‌ای ۲ سال است». یکی از تحلیلگران سیاسی این روزنامه مشهور در شماره شنبه ۲۸ فوریه خود در طی مطلبی عنوان داشت که « [آیت‌الله] خامنه‌ای در مرحله چهارم بیماری سرطان پروستات قرار دارد و متاستازها (سلول‌های سرطانی) به دیگر نقاط بدن پخش شده‌اند و این به معنای آن است که بیماری به دیگر بخش‌های بدن او نیز سرایت کرده است» در ادامه این گزارش آمده بود که: «با توجه به اینکه [آیت‌الله] خامنه‌ای ۷۶ ساله است، از نظر پزشکان امید زنده ماندن او حدود ۲ سال دیگر به پایان می‌رسد.»
جالب است که فیگارو در پایان این مقاله از «نبرد جانشینی در راس قدرت در ایران، قبل از آن‌ چه انتظار می‌رود» خبر داده بود. بسیاری از تحلیلگران سیاسی قتل مشکوک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را شروع این منازعه پشت پرده برای مشخص شدن جانشینی رهبری دانسته اند.
همچنین بنا به اخباری که به دست آمدنیوز رسیده است در ماههای اخیر در چندین مرحله، توافقاتی بر روی چند مورد مختلف برای جانشینی شخص رهبری صورت گرفت اما درکمال ناباوری در هر مرحله، قبل از اتمام کار به علت جنگ شدید قدرت، توافقات صورت‌گرفته به شکست انجامید.
این منبع خبری همچنین عنوان کرده که بیشترین نگرانی نظام در دروان پساخامنه‌ای، ترس از گروه احمدی‌نژاد-مشایی (جریان انحرافی) و حامیان آن است. به‌طوری‌که برخی از جریان های قدرت مستقر در بیت‌رهبری براین باورند که جریان انحرافی در دوران پساخامنه ای با توجه به نگرش‌های خاص آخرالزمانی قابلیت تبدیل شدن به مدلی شبیه داعش در ایران را داراست.
براساس این تحلیل سران تیم احمدی‌نژاد-مشایی موسوم به جریان انحرافی ممکن است که در صورتی که در انتخابات سال جاری به مقاصد سیاسی خویش دست نیابد با توجه به منابع مالی هنگفتی که در دوران هشت‌ساله صدرات محمود اخمدی‌نژاذ به‌دست آورده‌اند، مصمم شوند که پس از مرگ رهبری برای دستیابی به قدرت، از فاز سیاسی وارد فاز نظامی شوند.

آمد نیوز