Sunday, March 12, 2017

آخوند حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان شد



شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان آخوند حسن روحانی را از ترس خیزش دوباره مردم به عنوان نامزد خود برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد

محمد جوادی حصار، روزی نامه نگار آخوندهای اصلاح طلب در گفتگو با بخش خبری شصت دقیقه تلویزیون فارسی بی بی‌سی گفت با 

اطلاح طلبان نمی‌خواهند واقعه سال ۱۳۸۴ را تکرار کنند که با چند گزینه به میدان بیایند و با شرایطی روبرو شوند که قابل کنترل نبود."


جلسه شورای عالی سیاست گذاری اصلاح‌طلبان امروز برگزار شد و این شورا حسن روحانی را به عنوان نامزد 'قطعی" خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری آینده معرفی کرد.
محمدرضا عارف رئیس این شورا به خبرنگاران گفت در این جلسه "همه اعضا" حضور داشتند و از بین پیشنهاداتی که مطرح بود، شورا "به اتفاق آرا" به این نتیجه رسید که از ادامه فعالیت دولت یازدهم حمایت کند.
آقای عارف گفت در انتخابات گذشته "راهبرد اصلی ما عقلانیت، خرد جمعی و توجه جدی به منافع ملی بود که کاندیدای ما ]محمدرضا عارف[ در روزهای آخر به نفع روحانی کنار کشید که نتیجه ارزشمندی را در گام اول گرفتیم."
"بنابراین راهبرد ما حمایت از همان ابتدا روحانی شد و هدف‌گذاری دوم، اسفند ۹۴ یعنی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بود که در این مسیری که جلو می‌رفتیم، گام دوم را بهتر از گام اول برداشتیم."
"دستاورد گام دوم ما تشکیل شورای عالی اصلاح‌طلبان بود. جبهه‌ای که با ده‌ها حزب و هزاران چهره برجسته و نخبه روبرو بود و به یک وحدت فرماندهی رسید که نتیجه‌ آن را در اسفند ۹۴ دیدید. استمرار گام دوم در گام سوم که در اردیبهشت ۹۶ یعنی انتخابات ریاست جمهوری است در دستور کار قرار دارد." 
رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت فراکسیون امید فردا با‌ آقای روحانی جلسه خواهد داشت و "درباره چگونگی عملیاتی کردن انتخابات در بخش شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری تصمیم گیری" خواهد شد.
آقای عارف تاکید کرد این شورا تا زمان شروع تبلیغات قانونی، فقط سیاست‌گذاری خواهد کرد.

بی بی سی