Thursday, March 9, 2017

هرجا پسری را با دختری ببینم می کشمش



روزنامه ایران نوشت: چند ماه پیش دختر جوانی سراسیمه به کلانتری رفت و گفت: «مرد ناشناسی با پسر جوان همراهم درگیر شد و او را با ضربه چاقو کشت و بعد هم پا به فرار گذاشت.»
به دنبال این اظهارات، کارآگاهان به چهره‌نگاری از ضارب فراری پرداختند و پس از شناسایی‌اش او را دستگیر کردند.
این متهم 29 ساله در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: «روز حادثه در بوستان جنت‌آباد چشمم به پسر و دختر جوانی خورد و به نظرم رسید آنها با هم دوست خیابانی هستند، به همین خاطر بشدت عصبانی شدم و به پسر جوان چپ‌چپ نگاه کردم. او هم به طرفم آمد که خیلی سریع درگیر شدیم و من با چاقویی که همراهم بود یک ضربه پایین چشم چپش زدم و فرار کردم.»
متهم ادامه داد: «من از 9 سالگی از خانواده‌ام طرد شده‌ام و تمام عمرم را در خیابان‌ها گذرانده‌ام. با اینکه به سختی زندگی کرده‌ام، اما هیچ‌وقت تن به رابطه‌های پلید نداده‌ام، به همین خاطر وقتی دیدم پسر و دختر در بوستان رفتار ناشایستی دارند، خونم به جوش آمد و تصمیم گرفتم پسر را ادب کنم. اما نمی‌خواستم او را بکشم، ولی حالا که او کشته شده، چندان پشیمان نیستم!»
وی در بازجویی‌ها اتهامش را پذیرفت و گفت: «اگر باز هم از زندان بیرون بیایم و چشمم به چنین افرادی بخورد، آنها را خواهم کشت!»

ایران پرس نیوز