Thursday, March 16, 2017

فوتبالیست برزیلی.. دوست دخترش را کشت، طعمه سگ‌ها کرد و به بازی بازگشت




در فوتبال برزیل این روزها جنجالی آغاز شده است. منشا آن دروازه‌بان سابق اتلتیکو مینیرو و فلامینگو این کشور است. او «برونو فيرنانديز داس دوريس دي سوزا» که به اختصار به «برونو» معروف است. این بازیکن به اتهام قتل دوست دختر و خوراندن اجزای بدن وی به سگ‌ها 7 سال در زندان بود و اخیرا از زندان آزاد شده ‌است.
ماه مارس 2013، دادگاهی برزیلی قاطعانه برونو را به 22 سال و 3 ماه حبس محکوم کرد. او به اتهام قتل دوست دخترش در سال 2010 بازداشت و برای تکمیل تحقیقات روانه زندان شده بود.
بنا به گزارش روزنامه‌های برزیلی، برونو پس از قتل دوست دخترش، در تلاش برای مخفی کردن جنایت خود، اجزای بدن قربانی خود را طعمه سگ‌ها کرد.
مشکل میان برونو و دوست دخترش الیزا، زمانی آغاز شد که الیزا راضی به سقط جنین نشده و تصمیم گرفت فرزند غیر شرعیش از برونو را به دنیا آورد.
برونو که با زن دیگری ازدواج کرده، پس از متولد شدن فرزند، دوست دخترش الیزا را در سال 2010 ربود و به همراه شماری از دوستان و همسرش، الیزا را شکنجه کرذ، سپس وی را کشت و اجزای بدنش را به منظور مخفی کردن جنایت خود، به سگ ها داد.
قاضی که در آن زمان، حکم برونو را صادر کرد، این پرونده را « نفرت انگیز و کاملا وحشیانه» توصیف کرد.
برونو پس از طی کردن 7 سال در زندان، در پی درخواست تجدید نظر، آزاد شد. او خواهان بازگشت به میدان فوتبال شده است. نخستین تیمی که پذیرفته برونو دروازه بان سابق اتلتیکو مینیرو و فلامینگو را در خدمت بگیرد، پوا اسپورتی دسته دومی برزیل است.
این دروازه‌بان گفته که شایسته دادن فرصتی دیگر است. او اعلام کرده که رویای پیوستن به تیم ملی برزیل را در سر دارد. این در حالی است که تیم پوا اسپورتی پس از اعلام آمادگی برای بستن قرار داد با برونو، سه پشتیبان مالی خود را از دست داد.

العربیه.نت فارسی