Wednesday, February 15, 2017

امنیتی شدن جو دادگاه ویژه آخوندها



در پی انتشار خبر محرمانه درگذشت مشکوک حجت‌الاسلام «علی ملاکریمی» در زندان اوین توسط «آمدنیوز»، جو این دادگاه از صبح روز سه‌شنبه امنیتی شده است.
حجت‌الاسلام «علی ملاکریمی» که برادرانش از سرداران ارشد سپاه پاسداران هستند و به دلیل اتهامات مالی به هفت سال زندان محکوم شده بود، صبح روز شنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۳۹۵، به دلایل مشکوکی در این زندان درگذشته است.
خبر این درگذشت با تأکید صریح مقامات ارشد دادگاه ویژه روحانیت قرار بود «محرمانه» بماند، اما تنها یک‌روز پس از تأکید این مقامات، «آمدنیوز» این مرگ مشکوک را رسانه‌ای کرده است.
در پی انتشار این خبر، از صبح روز سه‌شنبه ۲۶ بهمن ماه جو دادگاه ویژه روحانیت مستقر در خیابان مقدس اردبیلی تهران «امنیتی شده است.»
یک مقام ارشد دادگاه ویژه روحانیت به خبرنگار «آمدنیوز» گفته است که حفاظت اطلاعات این دادگاه از صبح روز سه‌شنبه تلفن‌های همراه تمامی کارکنان را ضبط و پس از حدود دو ساعت گوشی‌ها را به صاحبان آنان عودت داده است.
هم‌چنین از خروج معاونان دادستان و دادیاران تا ساعت ۲۱ شب سه‌شنبه جلوگیری شده و لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای این افراد مورد تجسس قرار گرفته است.
بر اساس قوانین حفاظتی وضع شده، احضار و انتقال متهمین روحانی به دادگاه ویژه روحانیت نیز در روز چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه لغو و در این روز هیچ پرونده‌ای مورد رسیدگی قضایی قرار نمی‌گیرد.
آمد نیوز