Sunday, January 1, 2017

کریستیانو رونالدو" پیشنهاد ۳۰۰ میلیون یورویی و حقوق ١۰۰ میلیونی یک باشگاه چینی را رد کرد



"کریستیانو رونالدو" بازیکن بزرگ فوتبال جهان، کاپیتین تیم ملی پرتغال، گلزن افسانه ای تیم فوتبال رئال مادرید و دارنده توپ طلایی به پیشنهاد بی سابقه یک باشگاه فوتبال چین "نه" گفت. این باشگاه چینی برای انتقال او مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو و حقوق سالانه ای معادل ١۰۰ میلیون یورو پیشنهاد کرده بود. "کریستیانو رونالدو" به این پیشنهاد "نه" گفت. رونالدو گفته است که " پول همه چیز نیست".
این خبر را "جورج ماندِز" نماینده رونالدو در ارتباط با باشگاه ها در یک گفتگو با شبکه تلویزیونی "اسکای اسپورت" ایتالیا اعلام کرد. او نام باشگاه چینی را فاش نساخت، ولی گفت با این پیشنهاد، "کریستیانو رونالدو" عنوان گران ترین بازیکن جهان فوتبال را به خود اختصاص داده است.
"جورج ماندِز" می گوید "کریستیانو رونالدو" به باشگاه رئال مادرید وابسته است. این باشگاه به منزله زندگی اوست. برای او" پول همه چیز نیست" و امکان ندارد برای رفتن به یک باشگاه چینی، رئال مادرید را ترک کند.
خبر گزاری فرانسه گزارش میدهد که چین در نظر دارد تا در افق سال های 2050 در رأس فوتبال جهان قراربگیرد. در راه رسیدن به این مقصود، باشگاه هایچین به ستاره های فوتبال در جهان، حقوق های نجومی پیشنهاد می کند. روز پنجشنبه گذشته، باشگاه فوتبال "شانگهای شِن هُوا" کارلوس تِوِز فوتبالیست آرژانتینی را با حقوق سالانه 40 میلیون یورویی استخدام کرده است.
"جورج ماندِز" میگوید بازار فوتبال و انتقال بازیکنان فوتبال در چین بسیار گرم شده است. او می گوید: با توجه به پول های فراوان پیشنهادی، چینی ها می توانند بازیکنان بسیار زیادی را به طرف خود جلب کنند؛ اما نمی توانند "کریستیانو رونالدو" را به سوی خود جلب کنند.

خبرگزاری فرانسه