Saturday, December 31, 2016

سوزاندن دانش آموز چاروسایی با خط کش داغ توسط معلم



سوزاندن دانش آموز چاروسایی با خط کش داغ توسط معلم 
معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه دست دانش‌آموز کلاس اول را سوزاند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از فارس، معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه ضمن تنبیه‌بدنی دانش‌آموز کلاس اول، دست او را سوزاند.
نیما اکرمی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی ساکن روستای شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت: “به خاطر بد نوشتن مشق‌هایم و ندانستن یک کلمه معلم مرا تنبیه کرد”.
وی با بیان اینکه معلم تمام دانش‌آموزان را کتک زده و تنبیه کرده بود، افزود: “معلممان تمام همکلاسی‌هایم را کتک زد و بعد نوبت به من که رسید ابتدا کتک زد و بعد با گذاشتن خط کش آهنی بر روی بخاری نفتی آن را بر روی دستم گذاشت و می‌گفت نباید خط کش را برداری تا مدت ۳ الی ۴ دقیقه بر روی دستم نگه داشتم”.
این دانش‌آموز گفت: “هر چه به او التماس کردم که خط کش را بردارم ولی نگذاشت و هم اکنون دستم سوخته است و توانایی برداشتن جسمی را ندارم”.
مادر نیما اکرمی هم در این خصوص عنوان کرد: “همیشه فرزندم به خانه که می آمد می‌گفت که معلم در مدرسه دانش‌آموزان را کتک می‌زند تا اینکه یکی از روزهایی که از مدرسه آمد با دست سوخته وارد خانه شد که وقتی از او سوال کردیم گفت معلم با خط کش او را سوزانده است”.
وی اضافه کرد: “از آموزش و پرورش می‌خواهیم با این معلم سنگدل برخورد جدی کند”.
گفتنی است، روستای شوتاور در ۷کیلومتر شهر قلعه رئیسی قرار دارد.

Friday, December 30, 2016

سعید قاسمی٬ از فرماندهان حزب‌الله: خانواده‌های کمی در ایران پیرو رهبر هستند




سعید قاسمی یکی از فرماندهان حزب‌الله گفته که در وقایع سال ۸۸ «دانشگاه آزاد پول می‌داد و نیرو اجیر می‌کرد» و خانواده‌های کمی در ایران پیرو رهبر جمهوری اسلامی هستند.

قاسمی افزوده «نیازی نیست برای کسانی که در ۸ دی آمدند و حماسه آفریدند چیزی را تشریح کنیم و بگوئیم تقلب رمز عملیات بود و یا چه کسانی با آن‌ها همکاری می‌کردند.»

وی اضافه کرده «این مسمومیت و میکروبی که فتنه‌گران در جامعه پخش کردند هنوز فعال است و کمتر خانواده‌ای داریم که رینگ اول و دوم اعضایش پیرو رهبری باشند.»

این فرمانده حزب‌الله بی‌آنکه نامی از فرد یا جریانی ببرد هم گفته «هنوز عده‌ای در افکار فتنه‌گری خود اصرار دارند

دیگربان



تماس موجودات فضایی با کره زمین



آیا موجوداتی فضایی برای تماس با کره زمین تلاش می‌کنند؟ 
دبی-العربیه.نت، فارسی 
روزنامه بریتانیایی دیلی میل گزارش کرده است، سیاره‌ای که حدود 3 میلیارد سال نوری با ما فاصله دارد، تلاش کرده‌ است با ساکنان زمین تماس برقرار کند.
شش موج رادیویی که طول آنها تنها چند صدم ثانیه است، از سیاره "اوریگا" دریافت شده‌ است. اوریگا سیاره‌ای معروف است که در فاصله 3 میلیارد سال نوری از زمین قرار گرفته و در سمت چپ سیاره شکارچی جای دارد.
اگرچه منبع اصلی این امواج رادیویی هنوز ناشناخته است، لیکن برخی براین باورند این امواج نشانه‌ای از وجود موجودات فضایی است که برای تماس با ما تلاش می‌کنند.
امواج رادیویی مذکور را محققان دانشگاه ماک‌گیل مونترال با استفاده از تلسکوپ گرین‌بانک، در ایالت کالیفورنیا و همچنین دانشمندان رصدخانه اریسیبو در پورتوریکو رصد کرده‎اند.

نامه 30 نفر به ترامپ جیغ و داد رسانه های حکومت آخوندها را در آورد


رسانه های حکومتی نوشتند :

نامه 30 «ضدانقلاب» و وطن فروش به ترامپ
مشرق نیوز

ذات 30 نفری که به ترامپ نامه نوشتند، دشمنی و خط دادن به دشمن است
میزان

نامه 30 ضدانقلاب به ترامپ برای تشدید تحریم ها علیه ایران
خبر فارس

اما رادیو فردا نوشته است :

بیانیه ۳۱۷ فعال سیاسی: نامه ۳۰ نفره به ترامپ «ضدملی» است
بیش از سیصد فعال سیاسی و مدنی در واکنش به نامه ۳۰ فعال سیاسی ایرانی به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، با انتشار بیانیه‌ای، این اقدام را «قطعا عملی ضد ملی و شرم‌آور» خواندند.

به گزارش وب‌سایت کلمه، این ۳۱۷ نفر در بیانیه خود، نامه‌نگاری فعالان سیاسی به رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا را «اقدام نسنجیده و سخیف» نام نهاده و نوشته‌اند: «شایسته است که فعالان سیاسی مرز خود را با جریان‌های ضدملی و بازیچه بیگانه مشخص و پررنگ نمایند و چنین اقدامات سخیفی را قاطعانه محکوم کنند.»

گروهی از فعالان سیاسی و مدنی ایرانی خارج از کشور روز یکشنبه پنجم دی‌ماه در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، خواستار آن شدند که دولت جدید آمریکا «تحریم‌های موجود علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امپراتوری مالی آیت‌الله خامنه‌ای را گسترش دهد.»


Tuesday, December 27, 2016

پدیده جدید گور خوابی به جای کارتن خوابی در مملکت آخوندها



دلخوش نباشید که نفت و گاز را مجانی می کنیم .
دلخوش نباشید که خانه مجانی میدهیم 



خیلی که هوا سرد می‌شود، دنبال چوب می‌گردند برای درست‌کردن آتش و گرم‌شدن در گور‌هایی که پایان زندگیست برای همه، اما برای اینها شده سرآغاز و سرپناه. زن، مرد و کودک؛ کارتن‌خواب‌هایی که در قبر نشسته می‌خوابند.

«دیگه اینجا چوب هم برای آتیش‌زدن، پیدا نمی‌شه» این را یکی از ميهمان‌های ناخوانده این اتاق‌های تاریک و باریک می‌گوید.

یک ماهی می‌شود که سرما کارتن‌خواب‌ها را راهی کرده تا اطراف و درون گورستان بزرگ نصیرآباد باغستان در حومه شهریار ساکن شوند. عده‌ای درون گورستان و در قبرهای از پیش آماده شده و چندین خانواده در اطراف گورستان، در منطقه بلوک‌زنی و زیر کانال در چادر زندگی می‌کنند. در درون گورستان، ٣٠٠ گور از پیش آماده وجود دارد که ٥٠‌ کارتن‌خواب دست کم ٢٠ گور را اشغال کرده‌اند. در هر گور یک نفر و گاهی هم سه تا چهار نفر زندگی می‌کنند.

این گورها عموما برای خواب مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند و در طول روز و زمانی که افراد برای تهیه پول مواد و غذا ضایعات جمع می‌کنند یا گدایی می‌کنند، خالی هستند؛ اما باید حواسشان به گورشان باشد چرا که از طرف دیگر کارتن‌خواب‌ها مورد سرقت قرار می‌گیرند. به پتوهای پاره و لباس‌های کهنه هم رحم نمی‌کنند.

هیزم‌های سوخته، ظرف‌های یک بار مصرف غذا، پلاستیک و تکه پارچه‌های موجود در بعضی از گورهایی که الان سقف ندارند، نشان‌ می‌دهد که قبلا مورد استفاده یک گروه دیگر بوده است.


احمدی‌نژاد: این شرایط اجتماعی سیاسی پایدار نیست




 جمعی از اساتید دانشگاه های سراسر کشور، با حضور در محمودیه به مناسبت هفته پژوهش با محمود احمدی نژاد دیدار کرده و به گفتگو نشستند.

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
خدا را سپاسگزارم که توفیق زیارت شما را عنایت فرمود. از نظرات شما دوستان عزیز بهره بردیم. بالاخره مطالب خیلی خوبی مطرح شد، استفاده کردیم. هم به دانش ما اضافه کردند و هم به نگاهِ ما تلنگر زدند و هم اطلاعات خوبی را در اختیار قرار دادند. من نمی خواهم به بحث هایی که تک تکِ دوستان مطرح کردند بپردازم. دو نکته را هم به عنوان درس پس دادن، شاید به نوعی جمع بندی هم باشد؛ بگویم. بالاخره نوع دوستان از وضعی که داخلش هستیم، راضی نیستند. این اصلش چیز خوبی است. انسان اگر به وضع موجودش راضی باشد، دیگر حرکتی می کند؟ نمی کند دیگر، درجا می زند. اما بخشی از گلایه ها از این است که این وضع طبیعی نیست. این در شانِ ما نیست. این می تواند بهتر باشد. می تواند خیلی بهتر باشد. می تواند عالی باشد. وقتی یک چیزی می تواند عالی باشد، حالا خوب است یا معمولی است یا خدای نکرده بد است؛ غصه اش می شود. این غصه را باید به صورتی بیان کند. امروز فرصتِ خوبی شد که در جمع شما بعضی از غصه ها بیان شود.
ببینید موضوعِ عالم انسان است. همه چیز به انسان بر می گردد. انسان هم برای کمال است. اما انسان چطور می تواند کمال پیدا کند؟ آن عاملِ اصلی، اندیشه است. علم است. معرفت است. بدونِ علم، اندیشه و معرفت، انسان بی معناست. علم هم سقف و حد خاصی ندارد. کمال حد خاصی دارد؟ معرفت چه؟ انسان همیشه نیازمند ارتقاع سطح دانش و معرفتش هست. یک نتیجه گیری در آخر می کنم.

Monday, December 26, 2016

جرج مایکل در گذشت



جرج مایکل خواننده پاپ بریتانیایی در ۵۳ سالگی در گذشت.
به گزارش رویترز، جرج مایکل روز یکشنبه ۵ دی در خانه اش در آکسفوردشایر بریتانیا جان خود را از دست داد. مدیر روابط عمومی جرج مایکل با انتشار بیانیه ای به مناسبت درگذشت او، حین ابراز تأسف و اظهار تسلیت به خانواده او گفت در حال حاضر جزئیات بیشتری درباره مرگ این خواننده منتشر نخواهد شد.
او خواننده ترانه های معروفی همچون «نجوای بی پروا» و «Before you Go-Go» در دهه ۱۹۸۰ میلادی به عنوان عضو گروه دو نفره «Wham!» به شهرت رسید.
در سبک پاپ و سول می‌خواند و در سال ۱۹۸۷ نخستین آلبوم تک نفره را راهی بازار کرد. آلبوم «ایمان» بیشتر از ۲۰ میلیون نسخه اش فروش رفت .
جرج مایکل طی سه دهه فعالیت حرفه ای بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از آلبوم هایش را فروخت و جوایزی چون ‌«گرمی» دریافت کرد.
او در فهرست موسیقی بیلبورد آمریکا هشت بار نفر اول شد و از سوی این وب سایت به عنوان یکی از صد خواننده موفق در طول تاریخ شناخته شده است.
آخرین آلبوم مایکل به نام «سیمفونیکا» در سال ۲۰۱۴ منتشر شد.
او در سال ۲۰۱۱ به بیماری ذات الریه مبتلا شد و نزدیک شد جان خود را از دست بدهد و حتی مجبور شد تعدادی از کنسرتهای خود را نیز لغو کند.
در سال ۲۰۰۵ مستندی از زندگی حرفه ای و شخصی جرج مایکل به نام «روایتی متفاوت» یا «A Different Story» ساخته شد. قرار بود خود جرج مایکل در سال ۲۰۱۷ میلادی مستندی را منتشر کند.

جرج مایکل در سال ۱۹۹۸ اعلام کرد که همجنسگرا ست و درآمد برخی ترانه هایش را به سازمانهای خیریه برای کمک به کودکان، مبارزه با ایدز و آموزش می‌بخشید.

صدای آمریکا

Sunday, December 25, 2016

درخواست گروهی از فعالان سیاسی ایرانی از ترامپ برای تشدید تحریم علیه سپاه و خامنه‌ای



درخواست گروهی از فعالان سیاسی ایرانی از ترامپ برای تشدید تحریم علیه سپاه و خامنه‌ای

گروهی از فعالان سیاسی و مدنی ایرانی در نامه‌ای به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، خواستار آن شدند که دولت جدید آمریکا «تحریم‌های موجود علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امپراتوری مالی آیت‌الله خامنه‌ای را گسترش دهد».
در این نامه همچنین آمده است که «ما از دولت آینده می‌خواهیم که یک رژیم جامع تحریم را علیه آن گروه از مقامات ایرانی که ناقض حقوق ایرانیان در ۴ دههٔ گذشته بوده‌اند تدوین کند.»
این نامه به امضای سی تن از فعالان سیاسی، زندانیان پیشین ایران، و فعالان مدنی رسیده است که ازجمله آنها می‌توان به احمد باطبی، فعال حقوق بشر و زندانی سیاسی پیشین، عبدالرضا احمدی، فعال سیاسی و زندانی سیاسی  پیشین، سیاوش صفوی، زندانی سیاسی پیشین و عضو دانشجویان و دانش‌آموختگان لیبرال ایران، آرش سبحانی، موزیسین و فعال حقوق بشر، و نیما راشدان، پژوهشگر دمکراسی دیجیتال اشاره کرد.

درخواست پخش اذان در میادین شهر تهران



آخوند هاشم بطحایی گلپایگانی نماینده تهران در مجلس در پیامی به شهردار و شورای شهر تهران خواستار پخش اذان صبح در میادین و بوستان‌های شهر تهران شد.

در پیام نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری آمده است: شهر تهران که پایتخت ایران و ام‌القرای جهان اسلام است می‌طلبد که صدای دلنشین اذان صبح در فضای این شهر طنین‌انداز شود. با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام اسلامی و الگو بودن تهران به عنوان پایتخت و ام‌القرای اسلام می‌طلبد که اذان در میادین پخش شود.

در ادامه این پیام تصریح شده است: لازم است دستور فرمایید این شعار اسلامی را در اوقات سه‌گانه صبح و عصر و شب و بالاخص صبح از بلندگوهای میادین و بوستان‌های بزرگ اعلام شود و فضای شهر را با این نوای دلنشین عطرآگین نمایید. قطعاً موجب شادی و خرسندی خوبان و بیداری دل‌خفتگان می‌گردد و رضای حضرت احدیت و رسول گرامی و ائمه اطهار را در پی خواهد داشت.

تهران پرس

Friday, December 23, 2016

اعدام در انتظار سران فتنه است




حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در سخنان پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته تهران ضمن بزرگداشت حماسه مردمی 9 دی که میخ آخر بر تابوت فتنه‌گران بود، اظهار داشت:امروز نظام استکبار برای اسقاط نظام‌های غیرهمسو کمتر از گزینه نظامی استفاده می‌کند اگرچه گزینه نظامی سریع‌التاثیر است اما هزینه‌هایی دارد در حالیکه براندازی نرم و اصطلاحا براندازی خاموش اینگونه نیست.
ذوالنور با بیان اینکه از زمان سالوادور آلنده ده‌ها انقلاب رنگی اتفاق افتاده است و منجر به سقوط کم هزینه سیاسی شده، تصریح کرد: در زمان ما نیز برخی نهادها و مؤسسات مسئولیت اسقاط نظام‌های سیاسی از طریق انقلاب رنگی را بر عهده دارند مانند بنیاد سورس که چنین اقداماتی انجام می‌دهد. 

Thursday, December 22, 2016

سردار سعید قاسمی : غلط‌نامه ظریف باید در مقابل دوربین صورت بگیرد حصر باید شکسته و سران فتنه اعدام شوند



یک فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه غلط‌نامه وزیر خارجه باید در مقابل دوربین صورت بگیرد نه در مجلسی که 20 دقیقه‌ای برجام را امضا کرد، گفت: همانطور که دیپلماسی خنده، دیپلماسی ایمیلی و دیپلماسی بالکنی در هتل‌ گوتنبرگ علنی بود اعتراف به اشتباه‌ اعتماد به آمریکا هم باید علنی و رسمی باشد.
سردار سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب در مراسم راویان فتنه که صبح امروز پنج‌شنبه 2 دی در دانشگاه تهران برگزار شد با اشاره به جریانی که باعث انحراف و ایجاد اشرافیت فتنه در کشور شده است اظهار داشت: گروهی نو کیسه ظرف 3 دهه بار خود را بسته‌اند و حقوق‌های نجومی محصول انحرافی است که آنها ایجاد کرده‌اند و ما باید به این مسائل بپردازیم و از این رو وقت آن نیست که به بدحجابی گیر دهیم؛ هرچند که در این دانشگاه نیز برخی دانشجویان با لباس غیرمناسب می‌آیند و در دوران پسافرجام احساس راحتی می‌کنند.
قاسمی با یادآوری این نکته که شیخ‌الوزراء وعده گلابی برجام را به ما داده بود تصریح کرد: میوه‌های زقوم درخت گلابی برجام توسط پدر معنوی این جریان کاشته شده است و معلوم نیست کی دوباره میوه‌های آن بیرون بزند، البته هرگاه که دولت سر و صدایی کند شیخ خاطر به آنها یادآوری می‌کند که 5 درصد بیشتر رأی ندارند و 45 درصد آن متعلق به اوست.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در سال 88 حدود 80-70 درصد از چهره‌های این جریان عیان شد و سوخت اما با این حال آنها همه شخصیت‌ها و چهره‌های خود را نمی‌سوزانند ادامه داد: این جماعت نهایتا به دنبال هدم انقلاب و نوکری با جیره و مواجب هستند یعنی همانطور ک در فتنه 88 از عبدالله سعودی برای تغییر نظام وام گرفتند و در دادگاه نیز اعتراف کردند الان نیز همین گونه است هرچند که ممکن است زیر آن بزنند و بگویند اعترافات زیر فشار بوده است، آن هم فشار ایمیلی!
وی تصریح کرد: همه فسادها و مسائلی همچون حقوق‌های نجومی ثمره شجره زقومه‌ای است که قرار است برای ما شبه گلابی بیاورد که البته ما می‌گوییم بزک نمیر بهار میاد، ایرباس با خیار میاد!
قاسمی ادامه داد: یکی از استانداران اخیرا اعلام کرد که در مراسم 9 دی شرکت نمی‌کند چون اگر قرار باشد اینطور برای مراسم‌ها برود باید هر 365 روز به این برنامه‌ها برود در حالی که اگر جایی کنسرت برگزار شود همین‌ها با آفتابه برجام حاضر می‌شوند.

نامه ای از آرش صادقی از بند هشت زندان اوین



نامه ای از آرش صادقی از بند هشت زندان اوین
آرش صادقی در شصتمین روز اعتصاب 
؛ امروز در آستانه شصتمین روز از اعتصاب اعتراضی‌ام به بی‌قانونی، خشونت و بی‌رحمی هستم. احساس می‌کنم ارگان‌های داخلی بدنم هریک ذره ذره تحلیل رفته تا جایی که امروز و در این روز‌های در راه ورق‌های پایانی قمار من رو خواهد شد. وزنم از ۶۹به ۵۰کیلو رسیده است و گواه شب‌های هراس و بی‌خوابی را تپش قلب و تنگی نفس و افت فشار‌های مکرر می‌دهد. روزی که آغاز این اعتصاب بود خواسته‌ام را با آزادی یگانه عشق زندگی‌ام پیوند زدم، با اعتقاد به ستمی که بر او رفته تمام این روز‌ها را برای من قابل تحمل کرده است. این شعر خوارز را فرای ایدئولوژی فکری شاعرش دوست دارم و به یاد یگانه عشق زندگی‌ام هر روز زمزمه می‌کنم: ((هردو همزمان به نقطه‌ای در منتهای هستی چشم دوختیم آن را باز شناختیم و ساکت ماندیم از آن لحظه به بعد است که همدیگر را می‌شناسیم)) اکنون که احساس می‌کنم برای من در این روز‌ها منتهای وجود فرا رسیده است، می‌نویسم و زندگی واقعی را ورای این نامه‌ها و نوشته‌ها جستجو می‌کنم، چرا که دیگر این روز‌ها برای من چیزی جز حیات برهنه انسان معاصر نیست. در این دو ماه پا به پای روز‌های روزه رفته من نیز تغییر کرده‌ام و بهتر است بگویم درکم به نسبت جهانی که در آن زیسته‌ام و هستی و موقعیتی که در آن به سر می‌برم و می‌بریم تحویل بسیار کرده است. مطالباتم از خواست آزادی بی‌قید و شرط گلرخ به عشق تمام زندانیان سیاسی دیگر پیوند خورده است و اکنون خود را قلمه زده به تنه تنومند آن عشق می‌دانم که دو ماه است من را امیدوار و سرپا نگه داشته است. قلمه‌ای که ماه عسل آن حق آزادی همه زندانیان سیاسی وجدان، وهزاران خواست به حق تک تک کسانی هست که در این سال‌های زندان شناخته و دیده‌ام. در کریدر‌های بند زندان اوین از دیدن چهره اندوهناک سعید ملک‌پور و یاد چشم‌های کم سو شده زینب جلالیان شرمگین می‌شوم، شرمگین می‌شوم از ده‌ها و صد‌ها هموطنانی که به جرم بیان عقیده امروز در زندان‌اند. در این روز‌ها و در جریان انتخاب بین پافشاری بر خواسته‌ها یا نجات جان و دوری از مرگ خود خواسته تمام اندیشه‌ها و حرف‌ها و کتاب‌ها به طور کلی بی‌اعتبار گشته و ظهور منطق مطلق، تجربه ناب زندانی شدن و حبس جای آن را گرفته است. باور کنید این مطالبه خواست کامل زندگی است بدون قید و شرط و نقطه مقابل تفکر مرگ طلب و شهادت طلبی است، چرا که خود را جهادیست نمی‌دانم و راه مبارزاتی‌ام با تمامیت خواهی به آنان که چراغ راهنما و شمع روزهای تاریکم بودند را آسایش مردم و حقوق هم تراز برای همه می‌دانم، و حقوق اولیه و ثانویه انسانی و هر موجود زنده. همانگونه که یاد و نام اکبر محمدی، هدا صابر، فرزاد کمانگر و غیره با روزهای روشن و امید به آینده بهتر گره خورده است زندگی آنان مصداق خواست تمامیت زندگی است، چنان که فرزاد گفته بود: می‌خواهم قلبم در سینه کودکی که آفتاب را در دامنه زاگرس به تماشا نشسته است بتپد. و چنانکه هدا صابر گفت: انسان نه بازیگر تاریخ است نه تحت اراده حاکم نه تحت جبر، بلکه عامل تغییر در هستی و تاریخ و زندگی می‌باشد. با احترام و سپاس از همه عزیزانی که در این مدت مرا مورد لطف خود قرار دادند اما تا پایان راه خواهم ماند و این اعتصاب را تا رسیدن به خواسته بر حقم ادامه خواهم داد. ترجیح می‌دهم شرافتمندانه بمیرم تا تن به ظلم و ذلت بدهم شاید که مرگ من آغازی بر پایان بی‌قانونی و خشونت ساختاری در میهنم باشد.

 آرش صادقی بند هشت زندان اوین 

منبع هرانا

Wednesday, December 21, 2016

گوشت در آستانه ۴۰ هزار تومانی شدن



روحانی مچکریم
دلخوش به این نباشد که خانه مجانی میدهیم نفت و گاز را مجانی می کنیم 

* * *
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از کمبود شدید دام در بازار و افزایش قیمت این نوع گوشت خبر داد و گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر اقدام به واردات و تنظیم بازار کند.

علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با مهر شرایط بازار گوشت گوسفندی را بسیار نامطلوب عنوان کرد و اظهارداشت: در بازار اصلا دام یافت نمی‌شود و ما با افزایش قیمت گوشت مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه طی هفته‌های اخیر، در هر هفته قیمت گوشت گوسفندی بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته است، افزود: از روز شنبه تاکنون نیز قیمت گوشت گوسفندی ۱۰۰۰ تومان افزایش یافته و با شرایطی که وجود دارد به احتمال زیاد، این کالا گران‌تر می‌شود.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: در حال حاضر قیمت هرکیلوگرم شقه بدون دنبه عرضه به مغازه دار بین ۳۴ تا ۳۵ هزارتومان و عرضه به مشتری بین ۳۸ تا ۳۹ هزارتومان است.

ملکی درباره دلایل شرایط به‌وجود آمده نیز توضیح داد: همیشه وقتی در این فصل از سال و با نزدیک شدن به انتهای سال، عرضه دام کم می‌شود؛ بنابراین ما نیاز به واردات داریم تا شرایط بازار بهبود یابد و اوضاع بدتر نشود.

وی افزایش قیمت دلار را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: همین مساله باعث شده قاچاقچیان برای خروج غیرقانونی دام از کشور انگیزه زیادی پیدا کنند و قاچاق زیاد شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید توجه جدی به مساله واردات برای تنظیم بازار داخلی داشته باشند، افزود: مدتی قبل، دولت اقدام به واردات گوشت از آسیای میانه کرده بود که درحال حاضر به دلیل شرایط نامطلوب جوی و ایجاد یخبندان در جاده‌ها، حمل و نقل سخت شده و روند واردات کند شده است

دستگیری ۳۲ مدیر کانال‌های تلگرامی در هرمزگان



 سرهنگ علی‌اصغر عبادی نیک در این خصوص اظهار کرد: کارشناسان مرکز اطلاعات فضای مجازی این پلیس با پوشش اطلاعاتی در فضای مجازی و تلاش‌های شبانه روزی با همکاری سایر رده‌های عملیاتی موفق به شناسایی ۷۸ کانال، گروه و اکانت در شبکه‌های اجتماعی شدند که اقدام به نشر اکاذیب، برهم زدن نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت در مردم، اشاعه ضد فرهنگی، انتشار موارد غیر اخلاقی و تبلیغات نامتعارف و غیر مجاز در حوزه اماکن عمومی می‌کردند.

وی بیان‌ کرد: شناسایی و دستگیری ۳۲ متهم اینترنتی یاد شده، در راستای اجرای طرح مبارزه با مجرمین فضای مجازی در استان بوده و مأموران پلیس امنیت عمومی استان با گسترش چتر اطلاعاتی در فضای سایبری استان، با تمامی متخلفان و مجرمان که نظم عمومی را برهم می‌زنند، برخوردی قاطع دارند.

 گزارش عصر ایران به نقل از پایگاه خبری پلیس هرمزگان



Tuesday, December 20, 2016

رواج بچه فروشی در ایران آخوندها



«ما هیچ اطلاعی نداریم. اگر هم اطلاعاتی وجود داشته باشد محرمانه است. نباید به این موضوع دامن زد. بهتر است اگر چنین مشکلی هم وجود دارد، در خفا حل شود... .»
اینها پاسخ‌هایی است که برخی مسئولان به سؤال‌های خبرنگار دوهفته‌نامه «روبه‌رو» درباره خرید و فروش کودکان در تهران می‌دهند؛ پاسخ‌هایی ابهام‌آمیز که نه خبرهای خرید صد هزار تومانی کودکان را در تهران تأیید می‌کند و نه تکذیب. ماجرایی که از تابستان سال گذشته در یک نشست خبری از سوی فاطمه دانشور، رئیس کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران، بر سر زبان‌ها افتاد.
فاطمه دانشور اعلام کرد که حالا دیگر در مراکز آسیب شهر، کودکان نوزادی که درد خماری را از نطفه حس می‌کنند به قیمت صد هزار تومان به فروش می‌رسند. اما این تمام ماجرا نبود. داستانی که فاطمه دانشور چند ماهی است، راوی آن شده، موضوعی قدیمی ‌در برخی از بیمارستان‌های این شهر است. مرجان، پرستار یکی از بیمارستان‌های تهران، می‌گوید: «دلالان و واسطه‌ها پس از شناسایی نوزادانی که ناخواسته یا نامشروع به دنیا می‌آیند، اقدام به خرید و فروش آنان می‌کنند.»
او با بیان این که این اتفاق در بیمارستان‌های دولتی و بزرگ و بیمارستان‌هایی که زایشگاه دارند، بیشتر رخ می‌دهد، می‌گوید: «در این بیمارستان‌ها به دلیل بالاتر بودن تعداد نوزادان متولد شده در مقایسه با بیمارستان‌های خصوصی و کوچک، شناسایی افراد سخت‌تر است که این امر، مهم‌ترین دلیل بالاتر بودن آمار خرید و فروش نوزادان متولد شده در مراکز دولتی است.» مسئله‌ای که بلافاصله از سوی نیروی انتظامی ‌تکذیب شد. در خبرهای تأیید نشده می‌شد این جمله‌ها را شنید که آش به این شوری‌ها هم نیست اما کفش و کلاه کردن خبرنگاران و رفتن به بیمارستان‌هایی مانند مهدیه و اکبرآبادی تهران در همان روزهای پرالتهاب نشان می‌داد که از قضا آش بسیار شورتر از آنی است که دانشور خبر داده است.

مجمع عمومی سازمان ملل «نقض حقوق بشر» در ایران را محکوم کرد



مجمع عمومی سازمان ملل با تصویب قطعنامه‌ای از جمهوری اسلامی ایران خواست که نقض حقوق بشر شامل «شکنجه، تبعیض جنسیتی و مورد هدف قرار دادن فعالین و روزنامه نگاران» را متوقف کند.

این مجمع روز پنجشنبه ۲۷ آذر همچنین از شورای امنیت سازمان ملل خواست تا پرونده حقوق بشری کره شمالی را به دادگاه کیفری بین‌المللی ارجاع دهد.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل نقض حقوق بشر در ایران، سوریه و میانمار محکوم شده است .

رادیو فردا

زن شوهردار پول می داد تا با او ارتباط داشته باشم



زن شوهردار پول می داد تا با او ارتباط داشته باشم
چندی پیش مردی 47 ساله به نام کیومرث با حضور در پلیس  فتای آبادان ادعا کرد کارت بانکی ام همیشه در خانه است اما وقتی برای بررسی حسابم به بانک رفتم متوجه برداشت میلیونی از کارت بانکی ام شدم.
در این مرحله ماموران پلیس فتا با بررسی های فنی و مهندسی پی بردند که برداشت پول از عابربانکی در نزدیکی خانه کیومرث صورت گرفته است و ماموران برای شناسایی عامل این برداشت های غیر مجاز به بررسی دوربین های مداربسته بسته بانک پرداختند که با تصویر پسر جوانی روبرو شدند.
کیومرث زمانی که در برابر تصویر پسر جوان قرار گرفت مشخص شد که وی در همسایگی خانه اش است و ماموران در این مرحله با در اختیار مدارک و شواهد پلیسی علی را دستگیر کردند.
علی 24 ساله پس از دستگیری از سناریوی سیاهی پرده برداشت و گفت: با وجود

Monday, December 19, 2016

افت شدید فشار و غلظت بالای خون آرش صادقی؛ هشدار پزشکان نسبت به احتمال سکته قلبی



خبرگزاری هرانا – آرش صادقی کنشگر مدنی در بند هشت زندان اوین در پنجاه و هفتمین روز از اعتصاب غذای اعتراضی خود به سر می برد. شب گذشته این زندانی بار دیگر درپی تنگی نفس و تپش شدید قلب به بهداری زندان منتقل و به کمک دستگاه اکسیژن نفس کشید. درحالی که فشار خون آقای صادقی به شدت افت کرده، غلظت خون وی بالاتر رفته و پزشکان نسبت به لخته شدن خون و احتمال سکته قلبی وی هشدار داده اند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، آرش صادقی زندانی سیاسی بند هشت زندان اوین شب گذشته باز هم در اثر افت شدید فشار، «۷ روی ۵»، تپش قلب، و تنگی تنفس شدید به بهداری منتقل و با دستگاه اکسیژن به وی رسیدگی شد.

پزشک بهداری از تنگی نفس آرش صادقی که شب گذشته شدید تر از دفعات قبل بوده ابراز نگرانی کرده است.

کاهش ولادت، فوت و ازدواج و افزایش طلاق




به گزارش صداوسیما مرکز کردستان، مدیر کل ثبت احوال استان امروز در جمع خبر نگاران استان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 10 هزار و 772 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشبه سال قبل 7 دهم درصد کاهش نشان می دهد.

محسن آقایی افزود: در همین مدت 2 هزار و 655 واقعه طلاق در استان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 دهم درصد افزایش نشان می دهد.

وی افزود: شهرستانهای قروه، سقز، مریوان بیشترین و سروآباد و بیجار و بانه کمترین میزان طلاق در استان را به خود اختصاص داده اند.

مدیر کل ثبت احوال استان همچنین افزود: شهرستانهای سروآباد، بیجار وقروه کمترین و بانه، مریوان ودهگلان بیشترین واقعه ولادت را به ثبت رسانده اند.

آقایی با اشاره به وقوع 14 هزار فوت در 8 ماه نخست سالجاری افزود: نرخ فوت در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 13درصد کاهش داشته است


Saturday, December 17, 2016

تجمع کنندگان در پاسارگاد دشمن خدا و رسول خدا و محارب هستند




طرفداری از فرهنگ ایران یعنی محارب و دشمن جمهوری اسلامی آخوندها

دو روز پیش احکام شان را در زندان به شکل شفاهی ابلاغ کرده‌اند. 74 نفر هستند که همگی روز هفتم آبان ماه امسال در تجمع پاسارگاد برای بزرگداشت کورش، بازداشت شده‌ بودند. این روز به طور غیر رسمی روز کورش کبیر نامگذاری شده و دوستداران کورش اولین پادشاه هخامنشی که به دادگری معروف است.
هر سال برای بزرگداشت او به مقبره کورش در پاسارگاد می‌روند. امسال در روز بزرگداشت کورش عده‌ای توسط نیروهای امنیتی دستگیر شدند. دستگیرشدن در زندان عادل آباد شیراز به سر می برند.
حالا حکم شان صادر شده است. احکام شان از یکسال تا هشت سال حبس متغیر است اما هیچ‌کس نمی‌داند این احکام بر چه مبنایی صادر شده و عنوان اتهامی این افراد چیست. آن‌ها از حق داشتن وکیل محروم بوده‌اند. این احکام در شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز توسط قاضی ساداتی صادر شده است. او یکی از سخت‌گیرترین قضات دادگاه انقلاب است و به صدور احکام طویل المدت مشهور. یکی از نزدیکان دستگیر شدگان به «ایران وایر» می‌گوید: «از روز اول خانواده‌ها می‌خواستند وکیل بگیرند اما گفتند اگر وکیل بگیرید و یا قضیه رسانه‌ای شود، به ضرر متهم تمام می‌شود. آن‌ها قول مساعد دادند هرچه زودتر بازداشتی‌ها را آزاد

Thursday, December 15, 2016

احمد توکلی٬ نماینده سابق مجلس: فساد کمر جمهوری اسلامی را خم می‌کند



احمد توکلی٬ نماینده سابق مجلس می‌گوید اگر با فساد مبارزه نکنیم٬ می‌تواند «کمر» جمهوری اسلامی را «خم» کند و مشروعیت حکومت را از میان ببرد.
وی گفته که در جمهوری اسلامی «کودتا نمی‌شود٬ آن هم با توجه به ترکیبی که از سپاه، ارتش و مردم وجود دارد، انقلاب مخملی را نیز امتحان کردند اما نشد و تجاوز نظامی نیز باعث وحدت مردم می‌شود٬ اما اگر با فساد مبارزه نکنیم کمر نظام جمهوری اسلامی خم می‌شود.»
توکلی٬ مبارزه با فساد را «مجاهدت اصلی زمان» دانسته و افزوده فساد سیاسی علاوه بر اینکه باعث «انحصار» می‌شود٬ «کارایی» را نیز پایین می‌آورد.
این نماینده سابق مجلس نسبت به از بین رفتن مشروعیت نظام بدلیل فساد گسترده نیز هشدار داده و گفته «فساد مشروعیت حکومت را از بین می‌برد چرا که اعتقاد، کارایی و کارآمدی و قانون ارکان مشروعیت دولت را تشکیل می‌دهد.»
آقای توکلی از معدود چهره‌های سیاسی در ایران است که بارها نسبت به فساد گسترده سیستمی در جمهوری اسلامی هشدار داده و گفته که نهادهای نظارتی نیز خود به درجاتی از فساد مبتلا شده‌اند
دیگربان

واکنش‌ رئیس پارلمان اسرائیل به ممنوعیت پوشیدن دامن کوتاه در پارلمان



ممنوعیت ورود کارمندان زن پارلمان اسرائیل که دامن کوتاه پوشیده‌ بودندبه داخل ساختمان مجلس، با واکنش رئیس کنست رو‌به‌رو شده است.
به گزارش خبرگزاری رویترز، یوری الدشتاین٬ رئیس پارلمان اسرائیل (کنست) که برای آرام کردن معترضان در رادیو سراسری اسرائیل صحبت می‌کرد٬ از اینکه کارکنان باید پوشش مناسبی در کنست داشته باشند دفاع کرد و گفت فردی که مانع ورود این زنان شده٬ فقط انجام وظیفه کرده است.
با این حال او گفت که کنست "ایران یا طالبان" نشده است.
حدود ۱۰ روز پیش ماموران نگهبانی کنست از ورود زنانی جلوگیری کردند که از نظر آنان لباس‌شان "نا مناسب" بوده است.
اوایل ماه جاری میلادی پارلمان اسرائیل مقررات جدیدی وضع کرد که در آن مصادیق پوشش "نامناسب" برای ورود به پارلمان مشخص شده است.
بی بی سی فارسی

Wednesday, December 14, 2016

مردم دیگر زکات نمیدهند؟




مدیرکل زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) از افت درآمد حاصل از زکات در کشور خبرداد. انتظاری در جمع خبرنگاران در بحنورد اظهارکرد: طی سال جاری درآمد حاصل از زکات در کشور کاهش یافت که این مهم دلایل متعددی همانند عدم پرداخت وجه محصولات خریداری شده توسط دولت، خشکسالی و تعدد مراکز جمع آوری زکات دارد.

وی ادامه داد: طی هفت ماهه سال جاری در سطح کشور ۱۳۶۰ میلیارد ریال زکات جمع آوری شده است، اما نمی توان ادعا کرد که همه زکات به کمیته امداد پرداخت می شود.

انتظاری با اشاره به اینکه ۲۳۰۰ میلیارد ریال زکات طی سال گذشته در کشور جمع آوری شد، گفت: براساس تصویب شورای زکات از این پس ۶۰ درصد زکات جمع آوری شده به منظور کمک به محرومان اختصاص می یاید و ۴۰ درصد از زکات نیز در چارچوب صرف هزینه پروژه های عمرانی می شود.

انتظاری با اشاره به مشارکت ۳۴ هزار عامل افتخاری در روستاها به منظور جمع آوری زکات، یادآورشد: هم اکنون شورای زکات در سطح استان های کشور تشکیل شده است و باید ایجاد این شورا به سطح بخش و روستاها هم تسریع یابد.

وی تاکید کرد: نباید بحث زکات را شرطی کرده و از مردم جدا کنیم.

انتظاری با تاکید بر احیاء فرهنگ زکات در کشور، گفت: تحقق این مهم از طریق مشارکت دستگاه های اجرایی، اعزام مبلغ و تبلیغات چهره به چهره امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه میزان جمع آوری زکات در خراسان شمالی مطلوب است، افزود: در مجموع امسال ۶۱ میلیارد ریال زکات در این استان جمع آوری شده است.

قائم مقام ولی فقیه در خراسان شمالی نیز اظهارکرد: باید به نحوه جمع آوری زکات در استان نگاه جدیدی ایجاد شود و به زکات نیز همانند برپایی نماز نگاه ویژه ای وجود داشته باشد و همان برپایی حی الصلاه حی الی زکات نیز رواج یابد.

حجت الاسلام یعقوبی با تاکید بر فرهنگ سازی جمع آوری زکات ، خاطرنشان کرد: طی سال های اخیر خشکسالی و سرمازدگی در جمع آوری زکات تاثیر به سزایی داشته است

اتهام تجاوز جنسی به یک ایرانی‌تبار ساکن نیوجرسی



مقامات پلیس در نیوجرسی آمریکا می گوند: یکشنبه 11 دسامبر 2016، یک مردی ایرانی‌تبار مسلح در بخش میدلند پارک ایالت نیوجرسی، با توسل به زور وارد منزل یک زن شده و به او تجاوز کرده است.
تبلیغات در خبرگزاری ایرانشهر

متجاوز«ویام راشدی» 36 ساله مقیم شهر نیوجرسی معرفی شده است  که با قرار وثیقه 2 میلیون دلاری به زندان برگن کانتی منتقل شده و متهم به تجاوز جنسی، آدم‌ربایی، سرقت، تهدید به قتل و در اختیار داشتن غیرمجاز اسلحه است.

آقای راشدی دانش آموخته رشته دندانپزشکی است و در همین رشته فعالیت داشته است. مشخص نیست وی در هنگام اقدام به جنایت در حالت عادی قرار داشته است یا نه؟ همچنین از مشخصات قربانی اطلاعاتی منتشر نشده است.

تنها دادستان برگن کانتی اعلام کرد، قربانی با مراجعه به مقر پلیس میدلند پارک، گزارش داده که از لحاظ جسمی و جنسی توسط یک مهاجم به شدت مورد حمله قرار گرفته است. تحقیقات بیشتر توسط واحد ویژه قربانیان پلیس میدلند پارک ادامه دارد. 

منبع خبرگزاری ایرانشهر



Tuesday, December 13, 2016

جیغ ناطق نوری هم از فساد در ایران در آمد



 علی‌اکبر ناطق نوری در همایش مبارزه با فساد که در اتاق بازرگانی تهران در حال برگزاری است، در پاسخ به سوالی مبنی بر حضور فرزندان و بستگانش در فعالیت‌های اقتصادی گفت: من دو پسر دارم و به آنها گفته‌ام که نه در سازمان‌های دولتی کار کنند و نه فعالیت تجاری داشته باشند.

رئیس دفتر بازرسی رهبری ادامه داد: هفته‌ای دو گزارش به حراست رهبری ارسال می‌شود مبنی بر این که از اسم من استفاده شده است. من همین جا اعلام می‌کنم هر کسی مدرکی از فساد اقتصادی فرزندان یا داماد و سایر بستگان من دارد، می‌تواند آن را منتشر کند.

وی ادامه داد: این که عده‌ای فقط حرف می‌زنند که فلانی یا فرزندانش از فلان رانت استفاده کرده‌اند و مدرکی ارائه نمی کنند، خود نشان‌دهنده عمق فساد در جامعه است.

رئیس دفتر بازرسی رهبر جمهوری اسلامی با انتقاد از جلسات و سمینارهای متعدد در دولتها برای مقابله با فساد گفت: به عنوان مثال از ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی چه چیزی در آمده است؟ دو سال قبل نیز من این نکته را گفتم که برای بنده هزینه‌های زیادی ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: ۳ چیز مثل موریانه مشغول پوک کردن انقلاب است؛ تملق، رودربایستی و سوم خط‌بازی و تا زمانی که این ۳ مورد وجود داشته باشد اگر ۱۰ هزار ماده قانونی نیز تصویب شود هیچ دردی از کشور دوا نخواهد شد.

ناطق نوری در بخش دیگری اظهار داشت: بعد از آیات قرآن مثل اینکه آیات جدیدی نازل شده است؛ السابقون السابقون اولئک المقربون ظاهرا شده الرابطون، الرابطون، اولئک المرتبطون، زمانی که رابطه جای ضابطه را بگیرد چه کسی می تواند رقابت کند؟

وی افزود: می گوییم که اسلام دین کامل است، چه بلایی سر دین کامل آورده ایم که مقام ما در دنیا از رتبه ۸۷ به ۱۳۶ رسیده است؟

ناطق در پاسخ به حاضرینی که او را آیت‌الله خطاب می‌کردند، گفت: خواهش می‌کنم به من آیت‌الله نگویید چون گویا امروز همه چیز از جمله عنوان دکتر و آیت‌الله ارزان شده و من نگرانم اگر چندین بار به من آیت‌الله بگویند و در جایی دیگر من را حجت‌الاسلام خطاب کنند این تصور برایم ایجاد شود که آنها با من خصومتی دارند

انتخاب


ديوانه خانه جمهورى اسلامى!؛ ف. م. سخن




عجيب غريب است به خاطر اين كه در همه جاى دنيا، انسان را به ديوانه خانه مى برند تا حال او را خوب كنند و به جامعه بر گردانند؛ در ديوانه خانه ى جمهورى اسلامى اما، انسان هاى سالم را آن قدر در وسط مشتى ديوانه نگه مى دارند كه آن ها هم ديوانه شوند و يا به هر طريق هست، راه گريزى بيابند و از اين وحشتكده در بروند.

اگر هم كسى بگويد اين جا ديوانه خانه است و من سالم هستم و نمى خواهم در ديوانه خانه زندگى كنم، با دستبند و پابند او را مجبور مى كنند كه قوانين اين ديوانه خانه را بپذيرد والا بايد شلاق و كتك بخورد. حتى در درمانگاه اين ديوانه خانه كه به بيمارى

بازداشت عوامل شبکه قاچاق مهاجران ایرانی به انگلیس




تصور می شود که مظنونان "اعضای کلیدی" یک شبکه جرایم سازمان یافته باشند که صدها نفر را با استفاده از اسناد جعلی از سراسر اروپا به بریتانیا قاچاق کرده اند.
به گفته این سازمان ۲۴ نفر از بازداشتی ها در پی یورش هایی در عملیات مشترک با پلیس یونان در شهر آتن دستگیر شدند. این افراد ۲۶ تا ۴۵ ساله هستند.
در این بیانیه آمده است: "کلیه این ۲۴ نفر به ظن مشارکت در فعالیت های یک گروه جرایم سازمان یافته فراملی که تصور می شود مهاجران ایرانی را به طور غیرقانونی از طریق ترکیه، یونان، اسپانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، بلژیک، اتریش، سوئیس و هلند به بریتانیا می آورد دستگیر شده اند."
براساس این گزارش محققان بر این باورند که این گروه تا ده هزار یورو از هر مهاجر می گرفت تا مدارک جعلی شناسایی در اختیار آنها بگذارد و ترتیب سفر آنها به بریتانیا را بدهد.
به گفته ان سی ای 4 کارگاه جعل سند که ادعا می شود اعضای این گروه در آنجا فعالیت می کردند در این عملیات از بین رفت.
تجهیزات جعل سند، ۵۰ هزار یورو پول نقد و صدها سند هم ضبط شد.
ان سی ای افزود: مقام های مهاجرت بریتانیا هفته پیش ۹ نفر را به ظن عضویت در این گروه مستقر در بریتانیا دستگیر کرده بود.
آن بازداشت ها در جریان عملیات پلیس در گلاسکو، منچستر، در شمال انگلستان، و نورتهمپتون در مرکز انگلستان انجام شد.

گزارش ایران به نقل از خبرگزاری فرانسه 

Monday, December 12, 2016

54 دختر و پسر جوان در یک پارتی شبانه در آبادان دستگیر شدند.




ساعت 10 شامگاه شنبه 21 اذر ماه سال جاری "اهالی" منطقه فاز 2 امیرآباد آبادان در تماس با ماموران پلیس از یک میهمانی شبانه در این منطقه خبر دادند.
بدین ترتیب تیمی ازماموران با حضور در محل با هماهنگی مقام قضایی وارد میهمانی شبانه شدند که در این مرحله 54 دختر و پسر جوان که با پوشش نامناسبی در این پارتی حضور داشتند، دستگیر شدند.
در این مرحله دختر جوانی که جشن تولدش را برپا کرده بود  ادعا کرد که بستگان یکی از مسئولان شهر آبادان است و به خاطر به هم ریخته شدن مراسم جشن تولدتش از ماموران شکایت خواهد کرد.
بدین ترتیب بازپرس پرونده پس از تحقیقات از 54 دختر و پسر جوان با گرفتن تعهد نامه از آنها دستور آزادی شان را صادر کرد.
بنا به این گزارش، در این پرونده دختر جوان که به پلیس و بازپرس پرونده توهین کرده بود همراه صاحبخانه در بازداشت پلیس قرار گرفته شده اند. 

رکنا

هر ماه ۶٠ نوزاد در مشهد مقدس شهر علم الهدی رها می شوند



روز جمعه خبر پیدا‌شدن یک نوزاد در شهر پدیده در حالی مطرح شد که برخی خبرها حاکی از آن بود که شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر این نوزاد را نمی‌پذیرد، موضوعی که نه‌تنها واکنش مسئولان بهزیستی را در بر داشت، بلکه مشخص شد ماهانه مسئولان بهزیستی با ۵٠تا‌۶٠ کودک سرراهی در مشهد مواجه هستند.

به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از رکنا، صبح روز جمعه در حالی که هوای مشهد به چندین درجه زیر صفر رسیده‌بود و برف شدیدی بر سر شهر می‌ریخت، صدای ضعیف نوزادی در حوالی ساختمان‌های در حال احداث شهرک رویایی پدیده شاندیز نگهبانان این مجموعه را متعجب کرد و هنگامی که برای پیگیری موضوع به دنبال صدا رفتند، متوجه شدند که نوزادی درون یک سبد پلاستیکی میوه در آنجا رها شده‌‌است.

با کشف این نوزاد، تلفن‌های پلیس به صدا درآمد و ماموران شهرستان بینالود خود را به محل رساندند و پس از مشاهده این موضوع، بلافاصله با گرفتن این نوزاد رها‌شده زیر برف، با انجام اقدامات قانونی و دریافت مجوز قضایی، این نوزاد را به شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر منتقل کردند، اما مشکلاتی بر سر پذیرش این نوزاد به وجود آمد که رسانه‌ها آن را منتشر کردند.

عوامل انتظامی توجیه نبودند

Sunday, December 11, 2016

فرمانده جدید بسیج: سران فتنه نجس سیاسی هستند و با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند



 فرمانده جدید بسیج: سران فتنه نجس سیاسی هستند و  با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند 
فرمانده جدید بسیج نرسیده از راه چنگ و دندان نشان داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غلامحسین غیب پرور  گفت: "بنده قبلا سران فتنه را نجس سیاسی خوانده ام اکنون هم بر روی این موضع اصرار دارم؛ سران فتنه نجس سیاسی هستند، که با آب زمزم هم تطهیر نمی شوند."

رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای 5 سال اخیر سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به "موضع گیری های رسانه های معاند و ضد انقلاب پس از انتصاب وی به ریاست سازمان بسیج" گفت: "موضع من در برابر فتنه و سران فتنه همان صحبت هایی که قبلا انجام داده ام است و هیچ

محمود صادقی: از رئیس قوه قضائیه عذرخواهی می‌کنم


نماینده مجلس به غلط کردن افتاده است

محمود صادقی، نماینده منتقد مجلس شورای اسلامی ایران به خاطر «اظهارات نسبتا تند» علیه رئیس قوه قضائیه در شیراز عذرخواهی کرد.

محمود صادقی شنبه ۲۰ آذرماه در میان دانشجویان دانشگاه اراک گفت که در سخنرانی‌اش در شیراز سخنان تندی نسبت به صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه ایران بیان کرده و از این بابت از او عذرخواهی کرد.

صادقی سه روز پیش، چهارشنبه ۱۷ آذرماه در دانشگاه شیراز طی سخنانی گفت که از آملی لاریجانی به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرده‌است. او با تکرار سخنان انتقادآمیز گذشته تأکید کرد که بازکردن حساب سپرده از سوی رئیس قوه قضائیه غیرقانونی است و گردش این حساب‌ها باید به دیوان محاسبات اداری گزارش می‌شد.

Friday, December 9, 2016

بی سابقه ترین سطح فساد و ناکارمدی در 50 سال اخیر





استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی گفت: وابستگی به استکبار و ارز حاصل از نفت در دولت احمدی‌نژاد بیش از پنج برابر افزایش یافت.

 فرشاد مؤمنی پنجشنبه‌شب در مراسم پایانی چهارمین همایش تعامل صنعت و دانشگاه با رویکرد بهبود محیط کسب‌وکار در مشهد با اشاره به عملکرد دولت‌های گذشته افزود: هرچند در اصول از دولت اصلاحات حمایت می‌کردم اما ازنظر اقتصادی از جدی‌ترین منتقدان این دولت بودم در همین چارچوب بر اساس اسناد و آمارها معتقدم دران دوره نسبت به دوره بعدازآن خیلی بهتر عمل شد.

وی با اشاره به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس در مهر سال ۱۳۹۲ اظهار کرد: بر این اساس وابستگی به ارز حاصل از نفت برای هر یک واحد تولید ناخالص داخلی در ایران در دوره احمدی‌نژاد پنج برابر دوره دولت اصلاحات بود و به عبارتی تفاوت ۴۰۰ درصدی با دوره اصلاحات داشت.

رمزگشایی از ارگاسم زنان



رمزگشایی از ارگاسم زنان
فوئبه کین بخش جهانی بی‌بی‌سی

معمولا موضوعات مربوط به ارگاسم (اوج لذت جنسی) زنان در مجلات مربوط به زنان مطرح می‌شود و نه توسط دانشمندان و پژوهشگران.

اما پژوهشگران به مرور تحقیق و مطالعه در مورد این موضوع را شروع کرده‌اند و نتایج آن با آنچه مجلات می‌نویسند متفاوت است. آنها می‌گویند بخشی از مشکل این است که در مورد بدن زنان به نسبت بدن مردان تحقیقات کمتری انجام شده و در نتیجه شناخت کمتری وجود دارد.

"اسمش را گذاشته‌ام حلقه آتش. مثل حلقه‌ای از آتش بین رانهایم بود و این احساس خارش و سوزش ممتد بود. هنگام برقراری رابطه جنسی و یا استفاده از تمپون (نوعی از نوار بهداشتی) مثل این بود که یک کارد دندانه دار وارد بدنم شده است. خیلی دردناک بود."

Thursday, December 8, 2016

زیر پوست “تن فروشی” در تهران



زیر پوست “تن فروشی” در تهران

معاون اجتماعی سازمان امور بهزیستی کشور می‌گوید: «میانگین سنی زنان ویژه حاضر در مراکز بهزیستی کمتر از ۳۰ سال است. درحال‌حاضر، ۲۴ مرکز در کشور به زنان آسیب‌دیده ارائه خدمت می‌کنند و به‌دنبال آن هستیم تا خدمات کامل جسمی، روانی، اجتماعی و اقتصادی به آنان ارائه دهیم.» زنان ویژه که نام جدید یک آسیب اجتماعی است. تغییر نامی که به احتمال قوی به امید کاهش وحشت مسئولین از به زبان آوردن مشکلات این گروه در معرض آسیب جامعه انجام شده است.

این در حالیست که هرچقدر کارشناسان و جامعه‌شناسان سعی می‌کنند با عوض کردن نام آنها، بتوانند درباره این آسیب حرف بزنند اما برای مشتریان آنها، هیچ فرقی نمی‌کند که نام این قشر در معرض آسیب چه باشد. مردان خیابانی همان کاری می‌کنند که قبلا می‌کردند.

پاسخ مهدی کروبی به محسنی اژه‌ای




پاسخ مهدی کروبی به ادعای محسنی اژه‌ای
از مردم بخواهید دعا کنند تا آقایان شهامت محاکمه‌ام را در دادگاهی علنی پیدا کنند تا معلوم شود اعتراض مدنی ما جنایت بود یا کسانی که برای دو روز دنیا مرتکب آن رفتارها شدند و کشور و انقلاب را به این روز انداختند."
متن کامل نوشته تقی کروبی به شرح زیر است:

جانی کیست؟

در پاسخ به محسنی اژه ای که مدعی شده بود محصورین مرتکب جنایت شده اند و قوه قضائیه پس از برداشته شدن حصر آماده محاکمه آنان است، دیشب پدر در دیدار با اعضای خانواده گفتند: “از مردم بخواهید دعا کنند تا آقایان شهامت محاکمه‌ام را در دادگاهی علنی پیدا کنند تا معلوم شود اعتراض مدنی ما جنایت بود یا کسانی که برای دو روز دنیا مرتکب آن رفتارها شدند و کشور و انقلاب را به این روز انداختند.”

از ابتدای بحران ۸۸ تا به امروز پدر مجموعاً ۱۱ بار، مستقیم و غیر مستقیم، خواستار برگزاری دادگاهی علنی مطابق اصل ۱۶۸ قانون اساسی شده اند. برای آنکه متهم به کلی گویی نشوم لازم است به چند مورد در این زمینه اشاره کنم. اما پیش از آن لازم است اشاره ای هم به دو ادعای اژه ای داشته باشم.

Tuesday, December 6, 2016

دادستان کل کشور: مرگ بر این آزادی که همه چیز را به نابودی می‌کشاند






به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، آخوند منتظری در نشست امروز خود با اشاره به فضای مجازی گفت: فضای مجازی دیگر نام مناسبی نیست زیرا مجاز در برابر حقیقت قرار دارد و به نظرم باید نام جدیدی برای آن انتخاب شود و یک نام موجه و قابل توجیه انتخاب شود. حالا ما هم از این نام مصطلح استفاده می‌کنیم و می‌گوییم که استفاده از فضای مجازی جزو ملزومات زندگی امروزی است و نمی‌توان ثمرات استفاده از آن را نادیده گرفت. استفاده از فضای مجازی بسیاری از امور را تسهیل می‌کند و این بسیار نیکوست.
وی افزود: کمال نابخردی است که بخواهیم این فضا را ببندیم. ما باید به پیشرفت فضای مجازی کمک کنیم. ولی در عین حال باید استفاده از آن را هم مدیریت کنیم و بر آن نظارت داشته باشیم. فضای مجازی جزء نعمات الهی است که انسان آن را خلق نکرده بلکه کشف کرده است. هدف ما هم کاهش استفاده از آن نیست، بلکه مدیریت و ساماندهی استفاده از آن است تا باعث وقوع جرم و مشکلی در سطح جامعه نشود.

علی خامنه‌ای: زور مخالفان به من نمی‌رسد



علی خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی گفته با وجود فشار‌ها٬ خود را «مظلوم» نمی‌داند چراکه معتقد است «زور مخالفان» به وی نمی‌رسد.

آقای خامنه‌ای این مطلب را در دیدار با خانواده تعدادی از کشته شدگان ایرانی در سوریه بیان کرده و از مخالفت‌ها با حضور ایران در سوریه انتقاد کرده است.

وی گفته «کسانی که این بصیرت را ندارند با خودشان می گویند اینجا کجا، سوریه و حلب کجا؟ این بر اثر بی‌بصیرتی است.»

خامنه‌ای اضافه کرده «دشمن را باید در مرزهای خودش سرکوب کرد. افتخار جمهوری اسلامی، امروز این است که ما در مجاورت مرزهای رژیم صهیونیستی نیرو داریم.»

وی افزوده «جوان‌هایی که رفتند به سوریه و عراق و عمدتاً به سوریه، این بصیرت را داشتند. یک عده‌ای امروز اینجا نشسته‌اند در خانه و نمی‌فهمند که قضیه چیست.»

رهبر جمهوری اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به حاضران گفته که «برای مظلومیت من اصلاً غصّه نخورید؛ بنده اصلاً مظلوم نیستم

منبع دیگربان

جمهوریِ اسلامی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند!




آنچه در 14 جولایِ 2015 امضاء شد، جلدِ برجام بود، نه خودِ برجام! برجام، به عنوان یک معاهده امضاء‌شده و مصوبه بین‌المللیِ چندجانبه، “فیکشِنی بیش نیست”


“مخلص عباس آقا و مجید آقا!” این شش کلمه یادگاری به سبک دست‌فروش‌های میدان تره‌بار، دستخطِ محمدجواد ظریف است بالایِ امضایِ او “روی جلدِ” برجام! دیگر امضاء‌کنندگان “جلدِ برجام”، از کِری گرفته تا لاوروف، آی لآو یو یا یادگاری در کنار امضایِ خود ننوشته‌اند.

بر اساسِ کنوانسیون وین در مورد حقوق معاهدات، مصوب 110 کشور در 1969، معاهده امضاء‌شده زمانی رسمیّت و اجرائیّت پیدا می‌کند که “امضاء دولت امضاء‌کننده به تصویب آن دولت رسیده باشد”. فرآیند تصویب هم معمولاً از قوّه مقننه این دولت می‌گذرد. همین کنوانسیون در ارتباط با “معاهده‌هایِ چندجانبه” می‌افزاید که “تصویب همه دولت‌هایِ امضاء‌کننده” امری است ضروری که هر یک از آنها باید “دولت‌هایِ دیگر را در جریان وضعیت تصویبِ امضاء” در کشور متبوع خود قرار دهند. به عبارت دیگر، “مخلص عباس آقا و مجید آقا” و یادگاری نوشتن روی جلد یک سند، به‌مثابه تصویب حقوقیِ ملی و بین‌المللی آن نیست.

Monday, December 5, 2016

محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران: تل‌سکس و سکس اینترنتی در کشور رواج یافته است





محمدعلی موحدی کرمانی، امام جمعه موقت تهران می‌گوید فضای مجازی می‌تواند «دین و اسلام را از بیخ ریشه‌کن» کند٬ «صدبرابر از بی‌حجابی بدتر» است و در کشور «تل‌سکس و سکس اینترنتی» رواج پیدا کرده است.

وی به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران٬ از آنچه «شبیخون فرهنگی» نامیده سخن گفته که «امروزه به سراغ همسران و فرزندان کوچک و بزرگمان آمده است.»

موحدی کرمانی افزوده «برای مثال اگر وارد یک ضیافت خویشاوندی شوید، متوجه می‌شوید که همه اعم از کوچک و بزرگ، سرشان را وارد موبایل‌ها کرده‌اند و آیا این سوال برایمان پیش آمده است که در این موبایل‌ها چه می‌گذرد و مردم چه می‌بینند.»

Sunday, December 4, 2016

دزدی های صادق لاریجانی با تایید رهبر جمهوری اسلامی انجام گرفته است



دزدی های صادق لاریجانی با تایید رهبر جمهوری اسلامی انجام گرفته است 


زیتون– ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون حقوقی مجلس، دلیل وجود حساب‌های شخصی رییس قوه قضاییه را «سود قابل توجه» این حساب‌ها دانست.
به گفته او از ۲۰ سال قبل، زمانی که محمد یزدی ریاست قوه قضائیه را بر عهده داشت، حساب‌هایی در قوه قضائیه وجود داشت که برای امور مربوط به تودیع بانکی در قوه قضائیه به کار گرفته می‌شد. مشکلی که در آن زمان وجود داشت این بود که علی رغم اینکه در این حساب‌ها پول بسیار زیادی در گردش بود، اما بانک‌ها قانونا سودی بابت این حساب‌ها به قوه قضائیه نمی‌دادند.


Friday, December 2, 2016

مسعود بهنود مدعی شد فروغ صیغه ابراهیم گلستان بوده است



خبرگزاری ایرانشهر - مسعود بهنود روزنامه نگار و نویسنده ایرانی ساکن انگلستان اخیر مدعی شد بر اساس اطلاعاتی که او دارد، ابراهیم گلستان در مورخ 9 شهریور 1342 خورشیدی، فروغ فرخزاد را به صورت شرعی به عقد موقت خود درآورده است. این برای نخستین بار است چنین موضوعی که در محافل ادبی ایرانی مطرح می شود.

3 اقدامی که دونالد ترامپ علیه ایران خواهد کرد




روابط ایالات متحده با ایران در صدر فهرست مسائل کلان سیاست خارجی آمریکاست که رئیس جمهور منتخب دونالد ترامپ از زمانی که در ژانویه بر مسند ریاست جمهوری تکیه بزند با آن مقابله خواهد کرد. مانند بسیاری از دیگر نامزدهای ریاست جمهوری جمهوری خواه، ترامپ حریف زود هنگام و سرسخت برجام (JCPOA) بود. قرارداد هسته ای بحث برانگیزی که در تابستان گذشته بین شش قدرت جهان و ایران منعقد شد. در دوره مبارزات انتخاباتی ترامپ مواضع متناقضی درمورد این توافق اتخاذ کرده است، وی حتی وعده پاره کردن این توافق را داده بود اما به نظر می رسد در نهایت برای اصلاح آن اقدام خواهد کرد. تحلیلگران معتقدند واشنگتن در رابطه با ایران نهایتاً می تواند با دقت بیشتری بر اعمال توافق هسته ای و محدود کردن رفتار ایران عمل کند.