Sunday, July 31, 2016

مجروح شدن سردار نقدی در از بلندی های جولات



خرداد : روزنامه چپگرای اسرائیلی "هاارتص" با انتشار گزارشی مدعی شده که سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان مجروح شده است.
 روزنامه "هاارتص" مدعی شده که سردار نقدی در جریان بازدید از بلندی های جولات مجروح شده است. این روزنامه اشاره کرده که هیچ منبع رسمی ای این خبر را تایید نکرده است. هاارتص مدعی شده که که سردار نقدی توسط نیروهای معارض سوری و یا نیروهای نظامی اسرائیلی زخمی شده است اما هنوز مشخص نیست که کدام یک تیراندازی را انجام داده اند. 

دیدار محمود عباس و مریم رجوی



محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و مریم رجوی از رهبران سازمان مجاهدین خلق ایران شنبه شب در پاریس دیدار کرده‌اند.

 به نوشته سایت مجاهدین خلق ایران، در این دیدار محمود عباس بر ضرورت مبارزه با بنیادگرایی و تروریسم در منطقه تأکید کرده است. خانم رجوی هم ایران را "منشاء اصلی تفرقه و بنیادگرایی و تروریسم در همه منطقه" نامیده و گفته است که مردم ایران و منطقه باید "با اتحاد عمل، منطقه را از شر بنیادگرایی که کانون آن در تهران تحت حاکمیت ملایان است خلاص کنند."

حسین شیخ الاسلام، مشاور وزیر امور خارجه ایران در واکنش به این دیدار گفته که محمود عباس دست‌نشانده آمریکا و مأمور سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) است. آقای شیخ الاسلام در گفتگو با سایت میزان گفت: "اینکه یک جناح فلسطینی سازشکار با صهیونیست‌ها که با فشار آمریکایی‌ها تسلیم اسرائیل شده است امروز در مقابل خط مقاومت ایستادگی می‌کند و با عناصر تروریستی دیدار می‌کند دور از انتظار نیست."

31 هزار زن داعشی باردار هستند




31 هزار زن داعشی باردار هستند

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، آژانس اجرای قانون اروپا (یوروپل) در گزارش سالیانه خود  به اتحادیه اروپا در خصوص تروریسم اعلام کرد دست کم 50 کودک انگلیسی در مناطق تحت تصرف داعش زندگی می کنند و 31 هزار زن که به این گروه تروریستی پیوسته اند، باردار هستند.

دیوث کیست؟، سید مجتبی واحدی




دیوث کیست؟، سید مجتبی واحدی
هفته نامه یالثارات از کاغذپاره های بدون‌مشتری در عرصه مطبوعاتی ایران است که تنها برای خط دهی به تندرو ترین‌اراذل و اوباش حکومتی و کمک به انسجام آنها منتشر می شود. نگاهی به سوابق و عملکرد این‌نشریه در گذشته و حال نشان می دهد که از حمایت های آشکار و پنهان در بالاترین‌ سطوح‌حکومتی برخوردار است و گاه اخبار “پشت پرده “را نیز بسیار زودتر از سایر رسانه ها افشا می نماید. 



در باره پیوستنِ پسرم به مجاهدین

نوری زاد

در باره ی پیوستنِ پسرم به مجاهدین
تا بدین سنّ و سال، مرا نه با مجاهدین، بل با هیچ تشکیلات – چه در داخل و چه خارج کشور – به قدر یک دقیقه حتی، مراوده و عضویت و همراهی و همکاری و سر و سرّی نبوده است. و نیز نیست اکنون. کار من به خودم، و کار پسرم به خودش مربوط است. باورم بر این است که نسل های هدر شده در نظام مقدس، حق دارند شیوه ی اعتراض خود را خود برگزینند. من – محمد نوری زاد – خیزشِ مسلحانه ی مجاهدینِ دیروز را، و هر حرکت مسلحانه از جانب هر جماعتی را مطرود می دانم. اما مجاهدینِ امروز را، با اسلحه ای که به مجامع جهانی تحویل داده اند، معترضانی می دانم در هیاهو. هواداری از اینان را چه ایراد؟ که در محدوده ی حرف، خواستار خواسته های خود اند. بنازم به مدنیت و فهم جاریِ غربیان که نه تنها به معترضان آرام و متداولِ خود، بل حتی به شهروندان و طرفداران طالبان و القاعده و داعش اجازه می دهند تا با پرچم و لباس داعش در شهرها اجتماع بپا کنند و شعار بدهند و خواسته های خود را تبلیغ کنند. که اراده ی جهان اگر با “برادرانِ” ما بود، نسل ها می روفتند و شبانه کمپرسی های جنازه را از زندان ها بیرون می دادند بسمت خاوران ها.

نیز این بگویم: اگر جماعتی با پیوستن پسرم اباذر به مجاهدین، در پی داغ ننگی اند بر

Saturday, July 30, 2016

مکارم شیرازی امام زمان با بشقاب پرنده در آسمان حرکت می کند .




مکارم شیرازی: امام‌زمان با وسیله‌ای فوق‌ مدرن شبیه به بشقاب‌پرنده در آسمان حرکت می‌کند


خبرگزاری "فارس" روز جمعه (۸ مرداد-۲۹ جولای) پاسخ ناصر مکارم شیرازی را به پرسشی درباره‌ی جزییات "ظهور امام زمان" منتشر کرده که این "مرجع تقلید" مقیم قم در بخشی از آن می‌گوید امام دوازدهم شیعیان سوار بر «یک وسیله مافوق مدرن» که «شاید شباهت‌هایی با بشقاب‌پرنده‌ها داشته باشد» می‌شود و «دل آسمان را با نیروی فوق‌العاده خود می‌شکافد».

آقای "مکارم" در تفسیری از یک روایت منتسب به "باقر"، امام پنجم شیعیان مبنی بر این‌که "مهدی" با یک "وسیله سرکش" مانند "ابر" در آسمان‌ها حرکت می‌کند، گفته: «مسلماً منظور، این ابر معمولی نیست؛ زیرا ابرهای معمولی وسیله‌ای نیستند که بتوان با آن‌ها سفر فضایی کرد؛ آنها در جو نزدیک زمین در حرکتند و با زمین فاصله ناچیزی دارند و نمی‌توانند از آن بالاتر بروند؛ بلکه اشاره به وسیله فوق‌العاده سریع‌السیری است که در آسمان به صورت توده‌ای فشرده از ابر به نظر می‌رسد، غرشی همانند رعد، و قدرت و شدتی همچون صاعقه و برق دارد و به هنگام حرکت، دل آسمان را با نیروی فوق‌العاده خود می‌شکافد و همچنان به پیش می‌رود و می‌تواند به هر نقطه‌ای از آسمان حرکت کند.»

این "مرجع تقلید" اضافه می‌کند: «یک وسیله مافوق مدرن است که شبیه آن را در وسایل کنونی نداریم؛ تنها در میان بشقاب‌های پرنده و وسایل سریع و سرسام‌آور فضایی که امروز داستان‌هایی از آن بر سر زبان‌ها است و نمی‌دانیم تا چه حد جنبه واقعی و عملی دارد، شاید شباهت داشته باشد؛ ولی به هر صورت بشقاب‌پرنده هم نیست.»

وی هم‌چنین در تفسیر خود از روایتی دیگر منسوب به "صادق" امام ششم شیعیان نوشته: «در عصر قیام مهدی یک سیستم نیرومند و مجهز برای انتقال تصویرها به وجود می‌آید که شاید تصور آن هم امروز برای ما مشکل باشد؛ آن چنان که تمام جهان به منزله کف دست خواهد بود؛ نه موانع مرتفع و نه گودی زمین‌ها مانع از رؤیت موجودات روی زمین نخواهد شد. بدیهی است بدون یک چنین سلطه اطلاعاتی بر تمام کوه زمین، حکومت واحد جهانی و صلح و امنیت و عدالت، به گونه همه‌جانبه و سریع و جدی امکان‌پذیر نخواهد بود و خداوند این وسیله را در اختیار او و تشکیلات حکومتش قرار می‌دهد.»

منبع العربیه فارسی



Friday, July 29, 2016

ایران اسلامی باز هم رکورد زد



ایران در صدر کشورهای پرخطر
بر پایه یک گزارش سالانه رتبه‌بندی کشورها در مورد ریسک پول‌شویی، ایران برای سومین سال پیاپی به عنوان پرخطرترین کشور جهان در زمینه پول‌شویی فهرست شده است.

به گزارش رادیو فردا، تازه‌ترین رتبه‌بندی سالانه «ضد پول‌شویی» که این هفته توسط مؤسسه مدیریت دولتی بازل منتشر شد، نشان می‌دهد که در میان ۱۴۹ کشور مورد بررسی، ایران همچنان رتبه اول را در میان کشورهای پرخطر در این زمینه در دست دارد.

این پنجمین سال است که مؤسسه بازل اقدام به انتشار گزارش سالانه رتبه‌بندی کشورهای در خطرات پول‌شویی می‌کند و از سال ۲۰۱۴ به این سو، ایران همواره در صدر کشورهای پرخطر قرار داشته است.

مؤسسه بازل برای رتبه‌بندی کشورهای مختلف، بر مبنای داده‌های اقتصادی به دست آمده از نهادهای معتبر بین‌المللی مانند بانک جهانی، مجمع جهانی اقتصاد و گروه ویژه اقدام مالی امتیازی از صفر تا ۱۰ به هر کشور می‌دهد، و امتیاز ایران در فهرست سال ۲۰۱۶ این مؤسسه ۸.۶۱ منظور شده که بالاترین امتیاز از نظر پولشویی و تأمین مالی تروریسم محسوب می‌شود.


Thursday, July 28, 2016

یکی از قاتلان اصلی زندانیان سیاسی سال 1367 از نامزدهای جانشینی خامنه ای است




رئیسی یکی از آمران و عاملان اصلی کشتار زندانیان بی گناه در تابستان و پاییز 1367 و یکی از افراد هیئت چهار نفره قتل عام زندانیان سیاسی در اسارتگاهای جمهوری اسلامی در فهرست نامزده های جانشینی خامنه ای .


* * *
بی بی سی، مرتضی کظمیان: ابراهیم رییسی تا سال پیش، از مقام‌های ارشد دستگاه قضایی جمهوری اسلامی بود، و از نیمه‌ اسفندماه گذشته با حکم ولی فقیه، تولیت آستان قدس رضوی است. این روحانی ۵۶ ساله‌ مشهدی را می‌توان یکی از نامزدهای بسیار مهم و جدی جانشینی رهبر دوم جمهوری اسلامی دانست. کسی که همسویی معناداری با تندروها و امنیتی‌های حاکم بر سپاه پاسداران دارد.

حبس خانگی' دختر بریتانیایی-عربستانی به دست پدرش در جده به خاطر بوسیدن یک پسر



یک خبر از جهان اسلام
حبس خانگی' دختر بریتانیایی-عربستانی به دست پدرش در جده به خاطر بوسیدن یک پسر

یک زن جوان اهل شهر سوانزی در جنوب ولز، که چهارسال به دست پدرش در خانه‌ای در عربستان سعودی زندانی بود، به دادگاهی در بریتانیا شکایت کرده است.

امینه جعفری ۲۱ ساله که تابعیت دوگانه بریتانیا و عربستان سعودی را دارد، می‌گوید پدرش او را بعد از آنکه "پسری را بوسیده" زندانی کرده است.

Wednesday, July 27, 2016

قاتل کشیش فرانسوی یک جوان ۱۹ ساله بود




 دادستان ضدتروریسم فرانسه روز سه‌شنبه پنجم مرداد در یک نشست خبری اعلام کرد که یکی از مهاجمان به کلیسایی در شمال این کشور، «عادل کرمیش» ۱۹ ساله است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فرانسوا مولن گفت که این مهاجم دو بار تلاش کرده بود تا در سال ۲۰۱۵ با هویت جعلی راهی سوریه شود ولی حصر خانگی شد و هنگام حمله دستبند الکترونیکی ردیابی به او وصل بود.

به گفته وی، این دستبند الکترونیکی هر روز صبح چندین ساعت غیرفعال می شد که با زمان حمله در صبح روز سه شنبه مطابقت می کند.

دادستان ضدتروریسم اظهار داشت که عادل کرمیش مارس ۲۰۱۵ هنگامی که سعی داشت با کارت شناسایی برادرش به سوریه برود در مونیخ دستگیر شد و دو ماه بعد نیز در ترکیه به دلیل اینکه از کارت پسرعمویش استفاده کرده بود بازداشت شد.

رادیو فردا 

مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: خشت اول اعتقادات خانواده هاشمی خراب است




مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفته که «خشت اول اعتقادات خانواده هاشمی خراب است.»

آقای ذوالنور این مطلب را در واکنش به اظهارات اخیر فائزه هاشمی مبنی بر اینکه «دین اسلام را دین کاملی می‌بینم اما حکومت دینی را نفی می‌کنم» بیان کرده است.

وی گفته که «فائزه هاشمی در جایگاه و سطح نظریه پرداز دینی نیست اگرچه پدر او هاشمی رفسنجانی است اما ربطی ندارد٬ چون علم پدر ژنتیکی منتقل نمی‌شود.»

ذوالنور اضافه کرده «فائزه چون پدرش روحانی است قرار نیست حرف خودش مبنا باشد و دلیلی شود تا رسانه‌های معاند هم از این مسئله سوء استفاده کنند.»

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس افزوده «هاشمی اسلام را نشناخته است و یا از روی غرض و فریب‌کاری این حرف‌ها را زده است.»

به گفته وی «خانواده هاشمی در طول تاریخ انقلاب همواره ماجرا ساز بوده‌اند، کارگزاران در دامن ایشان درست شد و مشارکت فرزند نامشروع کارگزاران است.»

دیگربان

دختر و پسری که در خیابان مشغول سکس بودند از مردم تایلند عذرخواهی کردند



العربیه فارسی
2 گردشگر جوان از کشورهای ایرلند و آمریکا که در یکی از خیابانهای شلوغ شهری در تایلند عشقبازی می کردند به پرداخت 57 دلار جریمه محکوم شدند و از مردم تایلند بخاطر عمل ناشایست خود عذرخواهی کردند.

سخنگوی پلیس تایلند گفت: "زن 21 ساله دانشجوی انتقالی و مرد 24 ساله یک گردشگر از کشور ایرلند است. آنها گفتند که در زمان این حادثه مست بودند."

Tuesday, July 26, 2016

بیداری اسلامی در فرانسه / دو مهاجم مسلح به کارد یک کشیش ٨٤ ساله را در شمال غربی فرانسه سر بریدند.



بیداری اسلامی در فرانسه 
دو مهاجم مسلح به کارد یک کشیش ٨٤ ساله را در شمال غربی فرانسه سر بریدند. داعش مسئولیت این جنایت را به عهده گرفت
رادیو فرانسه - یک کشیش ٨٤ سالۀ فرانسوی که روز سه شنبه ٢٦ ژوئیه/ ۵ مرداد ماه همراه با دو راهبه و دو فرد دیگر به هنگام دعای صبحگاهی در کلیسای شهر "سنت اِتیِین دو روورِه"* در کنار "روآن" در شمال غربی فرانسه به گروگان گرفته شده بود، توسط دو مهاجم گروگان گیر کشته شد. دو تن دیگر در این حمله زخمی شده‌اند که یکی از آنان، بگفتۀ وزارت کشور، در میان مرگ و زندگی بسر می برد. رئیس جمهوری فرانسه و وزیر کشور با تغییر برنامۀ خود در محل حاضر شدند. این دو مهاجم با تیراندازی نیروی ویژۀ پلیس از پا در آمدند.

زنان نیمه‌ لخت در خیابان‌ های تهران؛ چه شده؟






خبرگزاری تسنیم وابسته به سپاه پاسداران: تصور کنید 30 سال پیش و در دهه شصت خانمی را در خیابان می‌دیدید که یک مانتو به تن دارد که هیچ دکمه‌ای ندارد و شلوار لی پوشیده و در کمال تعجب تکه‌هایی از آن شلوار هم نباشد یعنی قیچی شده باشد نه از فقر که از عمد و البته شالی هم به سر داشته باشد که اگر نباشد بهتر است شکی نیست که که مردم آن زمان سریع به پلیس زنگ می‌زدند که زنی مجنون در کوچه پسکوچه‌های این شهر در حال قدم زدن است، بیم آن می‌رود که به کسی آسیب برسد.

... و طولی نمی‌کشید که یک آمبولانس آژیرکشان می‌آمد و دخترک به ظاهر مجنون را زیر نظر پلیس با خود می‌برد. این جملات را حتماً آن‌ها که دهه شصت را تجربه کرده‌اند، باور می‌کنند. حتی 20 سال پیش هم اگر با این سر و وضع کسی در خیابان انقلاب ظاهر می‌شد در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن بود عده‌ای فکر کنند که حتماً دوربین مخفی است و شاید سرک می‌کشیدند که دوربین مخفی را هم پیدا کنند و حتماً عده‌ای از خانم‌ها زیر لب غر و لند کنان بر سرعت قدم‌هایشان می‌افزودند تا از این تصاویر فاصله بگیرند و در عجب بودند که اتفاقی افتاده و یا مثلاً این خانم حتماً ... است.

چرا تا ۸۰ سال دیگر ایران مکانی برای زندگی نیست؟



چرا تا ۸۰ سال دیگر  ایران مکانی برای زندگی نیست؟
خبرآنلاین:
اخبار روزهای گذشته بخشی از آینده وحشتناک خاورمیانه را تایید می‌کند؛ دمای هوا در کویت و بصره رکوردشکنی کرد و اگر سازمان جهانی هواشناسی تایید کند رکورد دومین و سومین دما گرم جهان در تاریخ توسط این دو منطقه شکسته می‌شود. اما آیا واقعا این روند ادامه‌دار است؟ آیا واقعا خاورمیانه تا پایان قرن غیرقابل سکونت می‌شود؟

نیو صدر: 80 سال دیگر شاید گرمایش جهانی زندگی در مناطقی از خاورمیانه مانند بندرعباس را غیرممکن کند، دمای هوا بارها به دمایی مانند دمای سال گذشته ماهشهر که گرمترین شهر سال 2015 شد، برسد، پیش بینی می شود بسیاری از مناطق خاورمیانه تبدیل به بیابان های غیرقابل زندگی شود، از هر 3 روز یک روز به شکل غیر عادی گرم باشد و ده ها میلیون نفر در کشور های ایران، امارات، عربستان، یمن و ... مجبور شوند برای ادامه زندگی خود از خانه های خود به کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

ده هزار زن تن فروش در ایران، به ارمنستان و تاجیکستان هم می روند



بیش از 250 هزار ایرانی گرفتار ایدز شده اند و بسیاری از آنها از وجود این ویروس در بدنشان خبر ندارند و تبدیل به ماشین انتقال ایدز شده اند.

معاون وزیر بهداشت می گوید: " ابتلا به ایدز در سال‌های گذشته دو برابر شده است."

دبیر کارگروه سلامت و محیط‌ زیست معاونت امور زنان ریاست ‌جمهوری می گوید: کنترل‌های اجتماعی باعث شده برخی روابط به زیرزمین‌ها و جاهای مخفی کشیده شود تا از پیش چشم بزرگ ‌ترها پنهان شوند. برخی از دخترانی که به ما مراجعه می‌کنند، می‌گویند چون در اینجا (ایران) نمی‌توانیم راحت باشیم، به ترکیه یا ارمنستان می‌رویم و همین امر موجب انتقال بیماری‌های مختلف می‌شود.

«حزب دموکرات کردستان ایران» از افزایش حضور نظامی در خاک ایران خبر داد



«حزب دموکرات کردستان ایران» از افزایش حضور نظامی در خاک ایران خبر داد


به گزارش رادیو فردا استان‌های غربی ایران در ماه‌های گذشته شاهد تشدید درگیری نیروهای امنیتی ایران با نیروهای گروه حزب دموکرات کردستان ایران و دیگر گروه‌های مسلح مخالف جمهوری اسلامی بوده‌‌اند.

برخی از مقامات جمهوری اسلامی ایران از جمله محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران، مقامات عربستان سعودی را متهم کرده‌اند که احزاب کومله و دموکرات را در اربیل کردستان عراق «فعال کرده‌اند».

Friday, July 22, 2016

تصویر با حجاب جواد ظریف!




مسیح علی‌نژاد تویتر: بايد مرداني را به چالش كشيد كه مي گويند زنان هيچ مشكلي با حجاب اجباري ندارند. جواد ظريف وزير امور خارجه ايران اخيراً گفته زنان توريست در ايران هيچ مشكلي با حجاب ندارند، آنها به فرهنگِ ما احترام مي گذارند.

آقاي ظريف! ضمنِ احترام به تلاش هاي شما براي مذاكره با كشورهاي ديگر، به اين عكسِ با حجابِ خود نگاه كنيد. براي تان غريبه است؟ مضحك است؟ بي احترامي يا توهين است؟

ضرب و شتم دختر شش ساله توسط دندانپزشک»



گزارش «سحام»، یسنا مختارزاده دختر شش ساله
اصفهانی امروز به همراه مادرش برای کشیدن دندان به مطب پزشک دکتر (…) در شهر اصفهان مراجعه می‌کند. یسنا که بسیار از دندان‌پزشکی وحشت داشته هنگام معاینه بی‌قراری می‌کند و با دکتر برای کشیدن دندان همکاری نمی‌کند. دکتر بعد از چند دقیقه از مادر یسنا می‌خواهد که به اتاق انتظار برود تا «با روش خودش عمل کند.» مادر یسنا هم برای تهدید یسنا به کنایه دکتر می‌گوید: «اگر یسنا اذیت کرد دعوایش کنید.» بعد از رفتن مادر، دکتر یسنا را کتک می‌زند و یسنا از درد کتک، درد دندان را فراموش می‌کند.

پایگاه خبری کلونی ضمن مخابره این گزارش نوشته که مادر یسنا بعد از دیدن آثار آزار و کتک روی صورت و دست او به دکتر معترض می‌شود و دکتر می‌گوید «او را کتک نزده‌ام بلکه تنبیه کرده‌‌ام تا دیگر از دندان‌پزشکی نترسد!»

پس از این اتفاق، خانواده یسنا قصد دارند از این پزشک شکایت کنند. مادر یسنا در تماس با موبایل دکتر که از حرف زدن خودداری کرده است، با یکی از نزدیکان او حرف زده و متوجه شده که دکتر در وضعیت عادی قرار ندارد و گویا قبلا هم سابقه چنین رفتاری را داشته است.

انتقاد جامعه و افکار عمومی به پزشکان غیر متعهد از زمانی بالا گرفت که خطای پزشکی و عدم تعهد دو پزشک متخصص در بیمارستان جم تهران، منجر به درگذشت کارگردان ارزشمند سینمای ایران، عباس کیارستمی شد.

در این میان ورود وزارت بهداشت به پرونده پزشکان متخلف و غیر متعهد زمینه را برای مطالبه مردم و مجازات و لغو امتیاز فعالیت آنان هموار کرده که امید است مسئولین وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی به این نوع تخلفات ورود قاطع داشته باشند تا امنیت روانی جامعه بیش از این در معرض آسیب قرار نگیرد

Thursday, July 21, 2016

خامنه ای - شرع برای مشروب شلاق قرار داده٬ نباید تنها به نه گفتن اکتفا کنید



شرع برای مشروب شلاق قرار داده٬ نباید تنها به نه گفتن اکتفا کنید

دبیرکل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف می‌گوید علی خامنه‌ای گفته طرح موضوعاتی مثل حجاب اجباری یا اختیاری٬ «بحث‌های انحرافی» است و در جمهوری اسلامی جایی ندارد و حکومت اسلامی باید مقابل «حرام شرعی» بایستد و تنها به «نکنید گفتن» اکتفا نکند.

به گزارش دیگربان، محمدمحسن دعایی گفته که رهبر جمهوری اسلامی این اظهارات را ۲۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری در دیدار شورای جبهه ملی مردمی عفاف و حجاب بیان کرده است.

خامنه‌ای در این دیدار گفته «بحث‌های انحرافی همانند اینکه حجاب الزامی، اجباری یا اختیاری است، وجود دارد. این حرف‌ها به نظر من در جمهوری اسلامی جا ندارد.»

وی افزوده «اگر چنانچه معلوم شد چیزی از نظر شرع حرام است، حکومت اسلامی موظف است که در مقابل این حرام بایستد.»

به گفته خامنه‌ای «در مقابل اینها حکومت اسلامی وظیفه دارد بایستد. نمی‌شود گفت ما عرضه مشروبات الکی را آزاد کنیم و بگوییم مردم نخورید. شارع مقدس برای این موضوع شلاق قرار داده، یعنی اینجوری نیست که فقط به نکنید گفتن اکتفا کند.»

رهبر جمهوری اسلامی افزوده که در مورد با این پدیده‌ها کسی نباید «تردید» کند که باید با آنها «مقابله و مواجهه» کرد.


علی مطهری: احزاب کمونیستی می‌توانند در ایران فعالیت کنند



علی مطهری سخنان خنده دار خمینی را تکرار کرد و گفتند کمونیست ها در ابراز عقاید آزادند


به گزارش ایلنا، علی مطهری صبح امروز در همایش فصلی خانه احزاب گفت: شعار اولیه ما در انقلاب «استقلال، ‌آزادی و جمهوری اسلامی» بود که عده‌ای هم در آن موقع تعبیر جمهوری دموکراتیک را به کار می‌بردند اما اسلامیت و جمهوریت نظام یکدیگر را نقض نمی‌کنند و در واقع دموکراسی در کشور ما در چارچوب اسلام مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه ما دموکراسی را از غربی‌ها نگرفته‌ایم اما محتوا و واقعیت آن از اسلام و از حکومت علی (ع) به دست می‌آید، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در یک کشور غیرمسلمان ممکن است متناقض به نظر برسد اما در یک کشور مسلمان که خواست و اراده اکثریت مردم اسلام است، هیچ تناقضی میان جمهوریت و اسلامیت وجود ندارد.

در دموکراسی نمی‌توان مطلق‌نگری داشت

Tuesday, July 19, 2016

عقاب در حال شکار پسر بچه 7 ساله



به گزارش ایلنا، عقاب دم گوه‌ای می خواسته پسربچه ای را مانند یک شکار کوچک از زمین بلند کند که باعث وحشت مردم در پارک بیابانی آلیس اسپرینگ در مرکز استرالیا شد.

در این حمله صورت و سر این پسر بچه بزخمی شد و ماموران پارک او را به بیمارستان منتقل کردند. این پسر بچه یک ژاکت کلاه دار سبز رنگ به تن داشته و برخی می‌گویند شاید به خاطر به سر داشتن کلاه و ژاکت عقاب او را با یک شکار اشتباه گرفته است. این حمله در جریان یک نمایش پرندگان در این پارک حیات وحش صورت گرفته و مسئولان پارک بلافاصله این برنامه را لغو کردند.

جوان افغان مهاجم به مسافران قطار در آلمان 'طرفدار داعش بود'



مقام‌های آلمانی می‌گویند فردی که با تبر و چاقو به مسافران قطار بین شهری در جنوب آلمان حمله کرد به طرفداری از دولت اسلامی - داعش - "مظنون است."

روز سه شنبه، ٢٩ تیر (١٩ ژوئیه)، مقامات آلمانی گفتند که در جستجو از محل سکونت عامل این حمله، که یک پناهجوی هفده ساله افغان بود، پرچم دست‌ساز گروه دولت اسلامی به دست آمده که می‌تواند نشانه گرایش او به این گروه باشد.

در حمله به مسافران قطار محلی در نزدیکی شهر وورتزبورگ، واقع در ایالت بایرن (باواریا) در جنوب آلمان، چهار عضو یک خانواده اهل هنگ کنگ به شدت زخمی شدند که وضع دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.

فرد مهاجم هنگام فرار به ضرب گلوله ماموران پلیس از پای درآمد. این جوان افغان به عنوان "نوجوان" به تنهایی وارد آلمان شده بود و تحت سرپرستی موقت یک خانواده آلمانی زندگی می‌کرد.

منبع بی بی سی

Monday, July 18, 2016

پلمب مهدکودک‌های دارای استخر مختلط



معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: هیچ مهد‌کودکی حق برگزاری استخر مختلط را ندارد و در صورت مرتکب شدن به چنین تخلفی، آن مهدکودک پلمب می‌شود.

به گزارش تسنیم، ابراهیم غفاری درباره تخلف برخی از مهدهای کودک در برگزاری استخرهای مختلط اظهار کرد: هفته گذشته در پی گزارشی مبنی بر برگزاری استخرهای مختلط در مهدکودک‌ها، به مهد‌های دارای  استخر که تعداد آنها به تعداد انگشتان دست هم نمی‌رسد، سرکشی کردیم و موردی در این مهدکودکها مشاهده نشد.

وی متذکر شد: اگر مهدکودکی دارای فوق برنامه‌ای با عنوان «استخرهای مختلط» باشد، دچار تخلف شده است و با این مجموعه صد‌در‌صد برخورد می‌شود چرا که بخشنامه‌‌ای برای رعایت ضوابط و استاندارد‌ها به تمام مهدهای کودک ابلاغ شده است.

غفاری تصریح کرد: هیچ مهد‌کودکی حق برگزاری استخر مختلط را ندارد و در صورت مرتکب شدن به چنین تخلفی، آن مهدکودک پلمب می‌شود.

Sunday, July 17, 2016

مهندس کودتای ترکیه این فرد است



محرم کوسا مهندس کودتای نافرجام ترکیه را بهتر بشناسید

ژنرال خولصی آکار رئیس ستاد مشترک ارتش ترکیه، انتظار نداشت که مشاور حقوقی‌اش کسی باشد که کودتا علیه دولت منتخب و خود او را رهبری کند.

پس از کودتای نافرجام در ترکیه، شبکه خبری آناتولی اعلام کرد که کلنل محرم کوسا، بنیانگذار «شورای صلح» است که برای رهبری ترکیه پس از کودتا، تاسیس شده بود. شبکه تی.آر.تی پس از تصرف توسط نیروهای کودتاگر و خواندن بیانیه کودتا، تشکیل این شورا را با حضور ۴۵ افسر بلندپایه اعلام کرد.

روزنامه «اکشام» نوشت که کوسا، از هواداران فتح‌الله گولن، روحانی اسلامگرایی است که در آمریکا زندگی می‌کند.

دستگاه قضایی ترکیه، پیشتر حکمی برای قرار دادن کوسا تحت نظارت قانونی صادر کرده بود. او مظنون به ارتباط با برنامه ریزی برای کودتا علیه دولت در سال ۲۰۰۳ بود.

اما پس از ۵ سال و ۳ ماه، دادستان ترکیه، حکم لغو نظارت قانونی بر کوسا را لغو کرد. او آن‌ هنگام به سمت مشاور حقوقی رئیس ستاد مشترک ارتش منصوب شد.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه، گروه گولن را به کنترل گلوگاه‌های دستگاه قضایی از راه عوامل وابسته به خود متهم می‌کند و آن را «نهاد موازی» می‌تواند. احتمال دارد همین عوامل به کوسا در خروج از نظارت قانونی کمک کرده باشند.

سایت «اوده تی وی» نوشته است که در سال ۲۰۰۳، اسنادی برای متهم کردن برخی از افسران به دست داشتن در کودتای سال پیش از آن جعل شد، افسرانی که ارتباطی با این اقدام نداشتند. بنا بر این گزارش، این اسناد جعلی باعث شد که کوسا، تبرئه شود.

دبی- العربیه فارسی

Thursday, July 14, 2016

تجاوز به دانش‌آموزان کلاس اولی توسط مدیر و دو آشپز مدرسه غیرانتفاعی



روزنامه ایران نوشت : نخستین جلسه محاکمه مدیر و دو آشپز یک مدرسه غیرانتفاعی در تهران به اتهام آزار شیطانی چند دانش‌آموز کلاس اولی صبح دیروز در دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.به گزارش خبرنگار جنایی «ایران»، مدیر و دو آشپز شیطان‌صفت یک مدرسه غیرانتفاعی متهم هستند پسربچه‌ها را در زیرزمین مدرسه هدف آزار و اذیت قرار داده‌اند.راز این جنایت‌های سیاه در پی اظهارات یکی از دانش‌آموزان فاش شد و خانواده‌ها دریافتند فرزندانشان قربانی نیت شوم این سه نفر شده‌اند.
پس از دستگیری مدیر مدرسه و دو مرد شیطان‌ صفت صبح دیروز نخستین جلسه محاکمه آنها برگزار شد. در این جلسه نتیجه آزمایش‌های پزشکی قانونی موضوع تجاوز را تأیید و قاضی پرونده گفت: والدین دانش‌آموزان نیز خواهان مجازات متهمان شدند.این درحالی است که سه متهم پرونده در جلسه دیروز دادگاه غیرعلنی منکر اتهامات‌شان شدند.


حزب آدمكش و آدم فروش توده ى ايران!



حزب توده، زمانى محل تجمع و رشد بزرگ ترين نويسندگان انسان دوست ايران بود. اين نويسندگان، يكى دو تا نبودند كه بشود در اينجا از همه شان نام بُرد. در طول زمان، بسيارى از اين نويسندگان انسان دوست، از حزب جدا شدند و از آن دورى گزيدند. چرايش را برخى گفته اند و برخى نگفته اند. برخى هم ماندند، و عهدشان با حزب را نشكستند. چرايش را در مورد برخى مى دانيم و در مورد برخى نمى دانيم. اين نويسندگان، چيزى كه قطعا نمى خواستند، وابستگى به روس ها بود. به شوروى ها.

اما اين حزب، حزب توده مردم نبود، بلكه حزب رهبرانى بود كه با تمام وجود روس بودند و طرفدار روسيه ى به ظاهر كمونيست شده. آن ها از اين طرفدارى، نفع شخصى -كه الزاما نفع مادى و مالى نبود- مى بردند، و آرزوى شان منفعت رساندن به روس ها در مقابل اين لطف و محبت «رفيقانه» بود.

نکاتی درباره خواست ترکی فیصل برای سرنگونی جمهوری اسلامی



یکم؛ گو اینکه ترکی فیصل در حال حاضر یک مقام رسمی در حاکمیت عربستان سعودی نیست، اما، یکی از متنفذترین آنهاست که توان تاثیرگذاری در تصمیم‌سازی را در حاکمیت عربستان داراست. وی در پیشینه خود ریاست سازمان امنیت عربستان و سفیر عربستان در واشینگتن را دارد. حضور او در مراسم اپوزیسیون جمهوری اسلامی آگاهانه بود.

دوم؛ این نخستین حضور رسمی یک مقام ارشد خاندان سعودی در میان اپوزیسیون جمهوری اسلامی است. اگر وی در این سخنرانی فقط حضور فیزیکی می‌یافت، نفس حضور یکی از چهره‌های سعودی در مراسم اپوزیسیون جمهوری اسلامی، پیام نزدیک شدن این دو را داشت چه رسد به اینکه وی در مراسم حضور یافته، سخنرانی کند و صراحتاً خواستار سرنگونی جمهوری اسلامی شود.

Tuesday, July 12, 2016

کشف پوست شیر سلاخی شده در مشهد



  
به گزارش ميزان، قاضی محمد بخشی محبی معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد از کشف یک قطعه پوست شیر که به تازگی از بدن حیوان جدا شده است در خیابان خواجه ربیع مشهد خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: در پی وصول گزارش های مردمی مبنی بر مشاهده یک قطعه پوست شیر در خانه فردی در خیابان خواجه ربیع ماموران محیط زیست و کلانتری با دستور قضایی در محل حاضر و پس از ورود به منزل متهم را که مردی میانسال بود دستگیر کردند.

وی افزود : این پوست که با حالت اغشته به نمك نگهداری میشد به تازگی از بدن حیوان جدا شده بود و متهم ادعا میکرد آن را برای شخصی دیگر نگهداری میکرده و مالک آن نیست که برای تحقیقات بیشتر در اختیار مراجع قضایی و انتظامی قرار گرفته است.

فراخوان اعتصاب سراسری حزب دمکرات کردستان ایران با استقبال گسترده‌ی مردم کردستان روبرو شد



کوردستان میدیا: مردم حق‌طلب و مبارز کردستان ایران در روز ٢٢ تیرماه با تعطیلی بازار و مغازه‌هایشان به فراخوان اعتصاب سراسری حزب دمکرات کردستان ایران پاسخ مثبت دادند.

بر اساس گزارشات ارسالی به وبسایت کوردستان میدیا، مردم کردستان ایران در روز سه‌شنبه ٢٢ تیرماه، سالگرد ترور ناجوانمردانه‌ی دکتر عبدالرحمان قاسملو و یارانش توسط دیپلمات تروریست‌های رژیم اشغالگر ایران، در استقبال از فراخوان کمیسیون تشکیلات حزب دمکرات کردستان ایران، بازار و مغازه‌ها را به حالت تعطیل درآوردند.

گزارش‌ها حاکیست در شهرهای سنندج، کامیاران، بوکان، مهاباد، سقز، پاوه، کرماشان، مریوان، بانە، دیواندرە، سردشت، سروآباد، نقده، اشنویه، پیرانشهر و ارومیه بازارها تعطیل شده و مردم این مناطق با آرمان‌های حزب دمکرات و شهیدان راه آزادی تجدید پیمان نمودند.

در کرماشان، مزدوران رژیم با تهدید مردم و شکستن قفل و شیشه‌ی مغازه‌ها کوشیدند تا از فراگیر شدن اعتصاب جلوگیری کنند

نوری‌زاد: کیارستمی و مرده خوارانِ مترصّد




بیست و یکم تیرماه نود و پنج - تهران

دیروز با این که نا نداشتم، رفتم مراسم تشییع پیکر آقای کیارستمی. که در این سالهای سرد و طرد، هم اسمش هم فیلم هایش و هم خبر موفقیت های بین المللی اش نه بر میز مسئولان نشست و نه به صدا و سیما راه یافت و نه به دستگاه های فرهنگی. اما از وقتی این مرد بزرگ بارِ جسمش را بر زمین نهاد و رفت، هم صدا و سیما فرت و فرت فیلم ها و خبرهایش را پخش می کند و هم مسئولانِ سرفرو برده سر بر می آورند و ابراز فضل و ارادت می کنند یکی یکی. نیز دیروز در مراسم، برادرانِ فرهنگی و ارشادی کلاً کیارستمی را زدند زیر بغلشان و کلّ هیمنه اش را مصادره کردند برای نظام مقدسشان. جوری که اگر یکی کیارستمی را نمی شناخت، باورش بر این می رفت که این آدمِ قالب تهی کرده ی مطرود و منفور، نماز شبش ترک نمی شده در این سالهای سه طلاقگی. برادران با جابجا کردنِ جنازه اش چنان فریاد می کشیدند: بگو لااله الا الله، و چنان در رثایش شعرهای عارفانه فرو می باریدند، و چنان بر جنازه اش الله اکبرهای نمازِ میّت را دانه دانه بر می شمردند که اصلاً نه انگار تا همین یک هفته ی پیش سایه اش را با تیر می زده اند در هرکجا. برادر رییس جمهور در آن مراسم چه می کرد آیا؟ یا چندی از نمایندگان مجلس؟ یا معاون وزیر ارشاد؟ اینها که تا دو روز قبلش شهامت اسم بردن از استاد را نداشتند، نمی دانستند آیا روح وی از حضور مزورانه شان در رنج است؟ من این مرده خواری را در کمین استادانی می دانم که همین اکنون در مدار نفرت نظام مقدس اند و هیچ دستگاهی نیز شهامت یاد آوریِ اسمشان را حتی ندارد. استاد شجریان بماند برای ما دویست سال. اما اگر روزی سر بر بالین خاک نهد، از پستوهای صدا و سیما، مدیرانِ ترسیده ی امروز – بفرموده – ترانه ها و سرودها و نغمه های قرآنی و ربناهای وی را بیرون می کشند و پی در پی پخش می کنند که: ببینید و بشنوید این بوده استاد کم نظیر آواز ایرانزمین ما. و در مراسمش نیز بسیاری از مرده خواران در ردیف جلو می نشینند به نمایندگی از مجلس و رییس جمهور و بیت رهبری و ارشاد و هرکجا. استادانِ مطرود، از همین امروز باید راه را بر این مرده خواران ببندند. با یکی دو خط وصیت. چه ایرادی دارد استاد کم نظیری که در زنده بودنش مطرود و منفور نظام مقدس بوده، بعد از مرگ نیز جنازه اش به آوارگی در افتد و هیاهویی با وی نباشد هیچ؟ 

ایران دارای بی اعتبارترین گذرنامه جهان



فرارو: بی‌اعتباری گذرنامه‌ ایرانی!... سال گذشته به دعوت یکی از هم اتاقی‌های بلغارم، قرار شد یک هفته از تعطیلات تابستان را در بلغارستان مهمان او باشم و سپس همراه یکدیگر به ایران بیاییم تا او هم یک هفته مهمان من باشد. همراهم به سفارتخانه بلغارستان در آنکارا آمد و درخواست ویزا دادیم؛ که با هزینه‌های جانبی، بیش از دویست دلار شد.

دو هفته بعد که رفتم و پاسپورتم را گرفتم، با مهر مشکی روی آن «رد شد» زده بودند. هم من شگفت‌زده شدم هم دوست بلغارم شرمنده؛ آنچنانکه دیگر رویش نشد همراهم به ایران بیاید و اصرار مرا هم با بهانه‌های بیهوده پاسخ گفت.

Monday, July 11, 2016

افشای راز قتل خانوادگی: عمه ایرانی تبار عامل فاجعه سن دیه گو



خبرگزاری ایرانشهر - پلیس ایالتی کالیفرنیا می گوید عامل قتل فجیع سه زن در خانه ای ویلایی در حومه شهر سن دیه گو در جنوب غرب ایالات متحده، سایه امینی 52 ساله، عمه نوجوان مقتولی است که تبار ایرانی دارد. در این حادثه هانا آریا امینی 15 ساله و میا شین 56 ساله کشته شده بودند. سایه خود را نیز کشته است.

خانم امينى كه پس از مرگ برادرش مايكل امينى بر اثر سرطان در سال ٢٠١٤ مسئوليت رسيدگى به اموال وى از جمله خانه اى كه جنايت در آن رخ داده و يك ويلاى ديگر را در منطقه رنچو سانتافه بر عهده داشت، 27 جون 2016 برادرزاده  ١٥ ساله اش هانا آريا و دوستش ميا شين را به ضرب چاقو و به نحو هولناکی كشته است.
بر اساس گزارش هاى جديدى كه پليس سن ديه گو ارائه کرده، نتايج پزشكى قانونى و بررسى كارآگاه هاى جنايي نشان مى دهد كه هانا آريا و ميا شين با ضربات متعدد چاقو كه به قصد كشت بر بدن آنها وارد شده است، كشته شده اند.
سايه امينى نيز با ضربات چاقو جان خود را از دست داده است اما شواهد نشان مى دهد كه اين ضربات را خودش و با فاصله زمانی از دو قتل اول به خود وارد كرده و قصد او خودكشى بوده است.
اجساد اين سه نفر بر اساس گزارش یکی از همکلاسی های هانا آریا امینی به پليس در اين خانه كشف شد و اين گونه كه به نظر مى رسد انگيزه هاى مادى در پس اين جنايت بوده است.

آخرین اخبار در مورد سرنوشت مسعود رجوی



آخرین اخبار در مورد سرنوشت مسعود رجوی
رادیو فرانسه - دو روز پس از آنکه ترکی الفیصل، رییس پیشین سازمان اطلاعات عربستان، از رهبر سازمان مجاهدین خلق ایران به عنوان "مرحوم مسعود رجوی" یاد کرد، این سازمان هنوز واکنش روشنی در تأئید یا تکذیب این خبر از خود نشان نداده است. سخنگوی سازمان مجاهدین خلق ایران در اظهاراتی کلی تنها گفته است که ادعای یکی از بانفوذترین شخصیت های سیاسی عربستان مورد "سوءتعبیر" قرار گرفته است.

قانون ضد اسلامی « نه یعنی نه » در آلمان کافر تصویب شد



قانون ضد اسلامی « نه یعنی نه » در آلمان کافر تصویب شد
قانون جدید جرایم جنسی در آلمان تصویب شد

دویچه وله
مجلس فدرال آلمان قانون جدید جرایم جنسی در این کشور را تصویب کرد. مبنای این قانون یک جمله است: "نه یعنی نه." تصویب این قانون تاکیدی بر حق انتخاب و اختیار و تمایل فرد برای رابطه جنسی.

قانون جدید جرایم جنسی در آلمان بر یک عبارت استوار است: "نه یعنی نه." نمایندگان مجلس فدرال آلمان هم‌نظر با این قانون، موافقت کردند که از این پس، هر تماس جنسی که به خلاف تمایل کسی انجام گیرد، ولو با مقاومت هم همراه نبوده باشد، تجاوز شمرده می‌شود.

برمبنای قانون جدیدی که روز پنج‌شنبه (۱۷ تیر / ۷ ژوئیه) تصویب شد، زمانی که فرد با کلام یا حرکات خود نشان می‌دهد که تمایلی به رابطه جنسی ندارد و طرف مقابل بدون اعتنا به این عدم تمایل، با او رابطه جنسی برقرار می‌کند، می‌توان از تجاوز جنسی سخن به میان آورد.

"نه یعنی نه"

Sunday, July 10, 2016

کشته شدن دو نفر در سوء قصد به نماینده مجلس



"سوء قصد ناکام" به جان حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس موجب کشته شدن راننده او شده است. در این حمله فرماندار دالاهو نیز زخمی شده است. 

حسینعلی امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به حادثه امروز در اسلام‌آباد غرب گفت: امروز فرماندار دالاهو  و آقای فلاحت‌پیشه نماینده اسلام آباد و سه تن از مدیران محلی برای انجام کارهایی اداری در منطقه بودند که توسط ۴ سرنشین یک خودروی پژو ۴۰۵ مورد تیراندازی قرار می‌گیرند.

Saturday, July 9, 2016

وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت نهم: احمدی‌نژاد بانی فتنه ۸۸ و دروغگو و بی‌حیاست




پرویز کاظمی٬ وزیر رفاه و تامین اجتماعی دولت نهم گفته که محمود احمدی‌نژاد بانی اصلی «فتنه ۸۸» و فردی «دروغ گو و بی‌حیاست.»

آقای کاظمی نخستین وزیر جدا شده از کابینه احمدی‌نژاد است که پس از سال‌ها سکوت سخنان تندی علیه رئیس دولت‌های نهم و دهم بیان کرده است.

مهم‌ترین گفته‌های کاظمی:

 مذاکرات هسته‌ای در زمان آقای احمدی‌نژاد آغاز شده بود٬ اما باید توجه داشت طرف مقابل هم تمایل نداشت این کار را با آقای احمدی‌نژاد به نتیجه برساند و این یک واقعیت است.

 احمدی‌نژاد قدرت، رسانه و مطرح شدن را دوست دارد٬ اما شاید اقبال عمومی را برای حضور در عرصه نداشته باشد. من توصیه می‌کنم شورای نگهبان تاییدش نکند تا همه راحت باشند.

 قبل از مناظره‌ها به میرحسن موسوی پیام دادم که احمدی‌نژاد دروغ گو و بی‌حیا است. هر دوی این اتفاق‌ها افتاد. هم دروغ گویی هم بی‌حیایی. اما چرا شورای نگهبان با این مسئله برخورد نکرد؟

 اگر دقت کنیم می‌بینیم او (احمدی‌نژاد) هیچ وقت و هیچ جا از فتنه صحبت نکرده و نمی‌کند چون خودش باعث و بانی فتنه ۸۸ بود.

 پیش از برگزاری انتخابات سال ۱۳۸۸ علی لاریجانی به من گفته که «نمی‌دانم این احمدی‌نژاد چه پدیده‌ای است که نمی‌توانیم کنترلش کنیم

دیگربان


متن کامل سخنان مریم رجوی در گردهمایی مجاهدین خلق در پاریس



به گزارش خبرگزاری‌ها دهها هزار نفر از ایرانیان خواهان سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی و نمایندگان احزاب سیاسی از کشورهای مختلف جهان در این گردهمایی بزرگ شرکت می کنند
مریم رجوی  :

دوستان گرامی!
به همه شما سلام می‌کنم. در مقابل اعتمادی که به من ابراز می‌کنید، کلامی که شایسته باشد، پیدا نمی‌کنم، جز این‌که خاضعانه سر فرود بیاورم، و بگویم که احساسات شما یادآور تعهد بزرگی است که بر شانه‌های من گذاشته‌اید. این، نگرانی شب و روز من است که در برابر شما، در برابر مردم ایران و در پیشگاه تاریخ و خدای بزرگ در ایفای این مسئولیت روسفید باشم.

من آمده‌ام سخن آن‌هایی را بگویم که شنیده نشده‌اند، اما نیروی تعیین‌کننده ایران‌اند. سخن آن‌هایی که سرکوب شده‌اند، اما عزم‌شان برای آزادی، ایران را دگرگون خواهد کرد. در این کار پشتگرمی من به ‌عزم و ایمان شماست، می‌خواهم بدانید که به تک‌تک شما تکیه دارم و به‌ همه شما نیازمندم.

هردو جناح رژیم در برابر یک جامعه عمیقاً ناراضی شکست خورده‌اند

خواهرم را کشتم چون انحراف اخلاقی داشت



 ظهر روز چهارشنبه گذشته، مردی از طریق تلفن همراه با پلیس 110 سرخس تماس گرفت و در حالی که سعی می کرد لرزش صدایش را پنهان کند، آدرسی را در خیابان چمران مشهد به پلیس اعلام کرد و گفت: قتلی در آن منزل مسکونی رخ داده است.

وی در پاسخ به سوال مأمور انتظامی که خود را معرفی کنید، گفت: بعداً خودم را معرفی می کنم و تماس قطع شد.

با توجه به اهمیت و حساسیت خبر بلافاصله مأموران انتظامی ماجرای تماس مشکوک را به نیروهای انتظامی مشهد اعلام کردند و بدین ترتیب با تأیید درستی خبر، کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در کنار قاضی شعبه 217 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد وارد عمل شدند.

Thursday, July 7, 2016

اجاره ویلا در محمودآباد شبی چقدر است؟




اجاره ویلا در محمودآباد شبی چقدر است؟ 

اجاره ویلا در محمود آباد با زمین اختصاصی فوتبال و سالن های استخر چند منظوره شبی ۲ میلیون تومان برایتان تمام می شود.
به گزارش مشرق،قیمت ویلاهای لوکس اجاره ای در منطقه محمود آباد از شبی یک میلیون شروع می شود برخی از این ویلا ها امکاناتی چون سالن بدنسازی و ایروبیک،زمین فوتبال اختصاصی داخل ویلا و... را با خود یدک می کشند.
امکانات متراژ هزینه اجاره
۱۰۰۰ متر تا دریا
استخر سرپوشیده آب گرم مجهز به تصفیه خانه اتوماتیک
میز بیلیارد
کولر اسپلیت ۵ عدد ۲۷۰ متر شبی ۱,۴۰۰,۰۰۰
ویلا باغ
۲ استخر سرپوشیده و روباز (سیستم تصفیه و گرمایش)
جکوزی شش نفره
سالن بدنسازی و ایروبیک
اسنوکر، پارامید و ایت
زمین فوتبال اختصاصی داخل باغ ویلا
تاپ بازی در حیاط- مسیر ویژه پیاده روی و دوچرخه
مسیر ویژه پیاده روی و دوچرخه
۷عدد کولر گازی اسپیلت ۵۵۰ متر مربع شبی ۲,۰۰۰,۰۰۰
استخر سرپوشیده آب گرم مجهز به تصفیه خانه اتوماتیک
فاصله تا دریا ۱۰ دقیقه پیاده
جکوزی ۶نفره
میز بیلیارد
۵ عدد کولر گازی


توقیف 'بزرگترین محموله هروئین' بلغارستان در یک کامیون ایرانی



ماموران گمرک بلغارستان یک کامیون ایرانی حامل بیش از ۲۰۰ کیلوگرم هروئین را در مرز ترکیه توقیف کرده‌اند.
به گزارش بی بی سی، به گفته رومیانا آرنادوا، سخنگوی دادستانی بلغارستان، این بزرگ‌ترین محموله هروئین است که تا کنون به صورت یک‌جا در مرز این کشور ضبط شده است.
این کامیون که به مقصد هلند در حرکت بوده روز چهارشنبه ۶ ژوئیه در مرز شرقی بلغارستان با ترکیه توقیف شده است
به گفته سخنگوی دادستانی بلغارستان مواد مخدر ضبط شده در قوطی‌های رب گوجه جاسازی شده بوده که بعد از گذراندن از دستگاه اشعه ایکس و تشخیص غلظت متفاوت آن کشف شده است.
ماموران گمرک ۴۰۰ قوطی حاوی هروئین در محموله ضبط شده پیدا کرده‌اند.
خانم آرنادوا بعد از توقیف کامیون گفت "احتمال زیادی وجود دارد که میزان مواد مخدر ضبط شده خیلی بیشتر باشد. ممکن است دادستانی دستور بازکردن تمام ۴۴ هزار قوطی را صادر کند."
رسانه‌های بلغارستان گزارش داده‌اند که راننده کامیون ایرانی بوده و دستگیر شده است.
بلغارستان در مسیر اصلی قاچاق مواد مخدر از خاور میانه به غرب اروپا واقع شده است. محموله اخیر در حالی کشف شده که در سال‌های گذشته میزان قاچاق هروئین از این مسیر به شدت کاهش یافته است.
در سال ۲۰۱۵ کل هروئین ضبط شده در مرزهای بلغارستان ۲۵۶ کیلوگرم بوده است. 

عضو دستگیر شده داعش؛ دانشجوی باهوش سابق دانشگاه صنعتی مهم تهران




به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، الف. سین، در سال 77 به عنوان دانشجوی رشته مهندسی شیمی وارد دانشگاه صنعتی امیرکبیر شده و مدتی را هم در خوابگاه شهید سحرخیز این دانشگاه ساکن بوده است. او اهل ایرانشهر استان سیستان و بلوچستان و اهل سنت بوده است.

دوستان الف.سین او را خوش‌اخلاق، مهربان، خوش‌برخورد و باهوش توصیف می‌کنند که ناگهان تغییر کرده و منزوی شده است. به گفته یکی از هم‌خوابگاهی‌هایش، الف. سین. از سال 80، ظاهرش را به شیوه اعضای طالبان تغییر داده و رفتارش تغییر کرده بود.

چرا زنان ایرانی از شناخت بدن‌شان شرم دارند؟



 اولین بار که تصمیم گرفتم راجع به بدنم فکر کنم، وقتی بود که مهاجرت کرده بودم. با دوست غیر ایرانی‌ام قرار رفتن به کلاس ورزش را داشتیم. وقتی وارد رختکن زنان شدم، چیزی که توجهم را جلب کرد، برهنه شدن زنان در رختکن بدون توجه به حضور دیگران بود.

این برهنگی آن قدر عیان بود که من در یک لحظه ناخود آگاه، احساس خجالت کردم. هیچ کس به کس دیگری نگاه نمی‌کرد. دوستم هم سریع لباس‌هایش را در آورد و همانطور که با من صحبت می‌کرد برهنه می‌شد. سعی می‌کردم عادی جلوه کنم، اما واقعیتش این نوع برهنه شدن، آن هم این قدر راحت، برایم جالب بود. لباس‌هایم را برداشتم و به داخل حمام رفتم تا عوض کنم. دوستم تعجب کرد و پرسید مگر دوش می‌خواهی بگیری؟ گفتم نه، می‌خواهم لباس‌هایم را عوض کنم. چیزی نگفت. اما بعدها به من گفت من فکر کردم تو هر بار برای این جلو من لباست را عوض نمی‌کنی که در تنت مشکلی داری یا نقص عضوی داری که دوست نداری دیگران ببیند!

Tuesday, July 5, 2016

انتقاد تند دختر ناطق‌نوری از صادق لاریجانی




سوده ناطق نوری روز دوشنبه ۱۴ تیر در مطلبی در وبلاگ شخصی خود که در برخی سایت‌ها از جمله خبرگزاری ایسنا بازنشر شده است، «بیان نامناسب» صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه ایران، را یادآور «خاطره تلخ اظهارات عوام فریبانه و غیراخلاقی» محمود احمدی‌نژاد رییس جمهوری سابق ایران در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ دانست.

***
متن کامل این نوشته به نقل از وبلاگ سوده ناطق نوری به این شرح است:

دولت روحانی دو برابر احمدی‌نژاد از چین کالا وارد کرد





سه سال پیش وقتی دولت روحانی زمام امور قوه مجریه را به دست گرفت، انتقادهای زیادی را به عملکرد دولت‌های نهم و دهم داشت. دولتمردان تدبیر و امید معتقد بودند که ریشه تمام مشکلات اقتصادی کشور ناشی از تصمیمات اشتباه مدیران دولت احمدی نژاد است، که باید اصلاح شود.

به گزارش «نسیم آنلاین» یکی از مسائلی که حسن روحانی و یارانش از سه سال پیش مدام به آن اشاره می کنند، افزایش واردات از چین در هشت سال فعالیت دولتهای نهم و دهم است. آنها معتقد بودند که این رویه دولت احمدی نژاد تولید کنندگان داخلی را به خاک سیاه نشانده و عرصه را به شدت بر آنها تنگ کرده است.

Sunday, July 3, 2016

مجری شبکه های ماهواره‌‌ ای در مشهد دستگیر شد



 روزنامه خراسان- این زن که حدود 38 سال دارد پس از آن که از دبی به مشهد سفر کرد، تحت تعقیب نیروهای انتظامی قرار گرفت و ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خراسان رضوی با کسب دستوری از سوی معاون دادستان مشهد، وی را در یک منزل مسکونی شناسایی و بازداشت کردند.

این زن مطلقه که «ف. د» نام دارد و معروف به «الی» است به عنوان مجری در برخی شبکه های ماهواره ای مانند «فارسی وان» و «پرشین تی وی» فعالیت داشت . وی مدعی است در دبی به امر خرید و فروش املاک اشتغال دارد و در تلویزیون های ماهواره ای نیز مجری گری ترانه های درخواستی را به عهده داشته است و علاوه بر آن در زمینه تبلیغ کالا و همچنین محصولات آرایشی فعالیت می کرد.

این زن که روز گذشته به اتهام تبلیغ علیه نظام و به نفع معاندان از طریق مجری گری در شبکه های ماهواره ای بازداشت شد در اعترافات خود اظهار کرد: همسرم به من خیانت می کرد که به همین دلیل از او جدا شدم و به خارج از کشور رفتم. در واقع با ناکامی های زیادی رو به رو بودم و اطرافیانم به دروغ و نیرنگ متوسل می شدند. در این شرایط به دبی رفتم و در آنجا به ویزیتوری در امور املاک مشغول شدم ضمن این که در شبکه های ماهواره ای نیز مجری برنامه «ترانه های درخواستی» بودم و علیه نظام تبلیغ نکرده ام!

بنابراین گزارش، در حالی که از این زن تصاویر نامناسب و زننده ای کشف شده است، وی با صدور قرار قانونی در اختیار ماموران انتظامی قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره انجام گیرد


Saturday, July 2, 2016

ربودن و آزار واذیت زن جوان تهرانی به شیوه خفاش شب




ربودن و آزار واذیت زن جوان تهرانی به شیوه خفاش شب
راننده قلابی فرودگاه که همانند تبهکارمعروف به خفاش شب ، زن جوانی را ربوده و اورا دربیابان‌های اطراف تهران مورد آزار و اذیت قرارداده و گریخته بود از سوی پلیس دستگیر شد.  به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود دو هفته قبل زن جوانی پریشان و مضطرب به کلانتری 171 درجنوب تهران رفت و ازماجرای شومی پرده برداشت.

وی باچشمانی اشکبار گفت: «ساعت چهار بعداز ظهر از پاسگاه نعمت آباد به مقصد باقرشهر، سوار یک دستگاه خودرو پرشیای سفید رنگ شدم که راننده آن مردی میانسال بود که لباس فرم رانندگان فرودگاه را بر تن داشت. اما بین راه ناگهان در‌های خودرو را -همانند خفاش شب- قفل کرد و از مسیر اصلی خارج شد. راننده بی‌توجه به التماس‌هایم، به بیابان‌های اطراف رفت و بعدهم با تهدید مرا به طور وحشیانه مورد آزار و اذیت قرار داد. دقایقی بعدهم دربیابان رهایم کرد ومتواری شد.»

Friday, July 1, 2016

فیروز‌آبادی به خاطر حمایت از برجام برکنار شد



تابناک: فیروز‌آبادی به خاطر حمایت از برجام برکنار شد
دیگربان - سایت محافظه‌کار «تابناک» نزدیک به محسن رضایی از برکناری حسن فیروزآبادی از ریاست ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر حمایت از توافق‌نامه «برجام» خبر داده است.

این سایت روز پنجشنبه (۹ تیر) در قالب یادداشتی آورده که انتصاب علی باقری به سمت ریاست کل ستاد نیروهای مسلح کشور، آن هم در شب‌های قدر نشان از «نوعی فوریت در کار» بوده است.

«تابناک» نوشته که «این انتصاب و قبل از آن برکناری آقای فیروزآبادی قطعا ابعاد مختلفی داشته و دارد» و می‌تواند مربوط به حمایت فیروز‌آبادی از توافق‌نامه «برجام» بوده باشد.


حسن فیروز‌آبادی سال گذشته پس از امضای «برجام» پیام تبریکی برای علی خامنه‌ای فرستاد که رهبر جمهوری اسلامی چندی بعد به «تقبیح» این رفتار فیروز‌آبادی پرداخت.

این سایت نوشته که پیام فیروز‌آبادی از نظر علی خامنه‌ای «منطبق با روحیه انقلابیگری نبوده» و «گذر زمان یقینا گوشه‌های مختلفی از راز این تغییر را آشکار خواهد نمود.»

حسن فیروز‌آبادی از جمله فرماندهان بلند‌پایه جمهوری اسلامی است که پیش از برکناری رابطه نزدیکی با حسن روحانی داشت.

به نر می‌رسد برکناری فیروز‌آبادی از سوی علی خامنه‌ای در ادامه اقدامات وی برای برخی تغییر و تحولات در ساختار نظام برای محدود کردن دامنه نفوذ جریان اکبر هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی صورت گرفته است.

جمهوری اسلامی داعش را آموزش می‌دهد



جمهوری اسلامی داعش را آموزش می‌دهد
تحلیل روز - حسین یزدان‌پناه، فرمانده شاخه‌ی نظامیِ «حزبِ آزادیِ کردستان»، مدعی شده رژیمِ جمهوری اسلامی نیروهای داعش را آموزش داده و این سازمانِ تروریستی را از زمین و آسمان حمایتِ نظامی می‌کند.

در مصاحبه با «الشرق‌الاوسط»، یزدان‌پناه ادعا کرده جمهوری اسلامی نیروهای سنی را در پایگاه‌هایی در ایران آموزشِ نظامی و ایدئولوژیک داده و سپس رهسپارِ عراق، سوریه، مصر و لیبی می‌کند. به گفته‌ی بنا، کمپ‌های آموزشِ داعش در ایران پایگاه‌های «امام علی» در تهران، «حزب‌الله» در ورامین، «امام صادق» در قم، «قازانجی» در کرمانشاه، و «امیرالمومنین» در ایلام هستند.

نیروهای داعش در این پایگاه‌ها آموزشِ «ایدئولوژیک» نیز می‌بینند. یزدان‌پنا دو نهادِ «مرکزِ بین‌المللیِ دانش‌های اسلامی» و «موسسه‌ی همکاریِ فرقه‌های اسلامی» را مسئولِ شستشوی مغزیِ نیروهای داعش می‌داند. چنانکه وی می‌گوید، نهادِ دوم که وظیفه‌ی اصلی‌اش جذبِ مسلمانانِ سنی به جمهوری اسلامی است، در حقیقت نهادی «امنیتی» است که توسطِ سپاه قدس هدایت می‌شود.

در بخشی دیگر از گفتگویش، وی مدعی شده پیشرویِ نیروهای عراقی به سوی فلوجه با همکاریِ سپاه قدسِ جمهوری اسلامی ممکن شده است، که با داعش «مذاکره» کردند تا اجازه‌ی ورودِ نیروهای عراقی و نیروهای تحتِ امرِ جمهوری اسلامی به فلوجه را بدهند.

ایشان همچنین هشدار داده جمهوری اسلامی به قصدِ فریبِ افکارِ عمومی با قرار دادنِ خود در جایگاهِ «قربانی»، اخیرا اخباری مبنی بر قصدِ داعش برای انجامِ عملیاتِ تروریستی در ایران جعل کرده است. نیروهای امنیتیِ جمهوری اسلامی اخیرا ادعا کرده‌اند نقشه‌ی داعش برای خرابکاری در ۵۰ نقطه‌ی ایران را بر ملا کرده‌ و چند نفر را در این رابطه دستگیر کرده‌اند.