Saturday, April 30, 2016

رهبر کره‌شمالی گروه صیغه برای سکس تشکیل داد




رهبر جوان کره شمالی دستور داده تا یک گروه از دختران جوان تشکیل شود تا همواره در دسترسش باشند.

به نوشته روزنامه دیلی میل، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی در پی مرگ کیم جونگ ایل، پدرش، استفاده از چنین گروهایی را متوقف کرده بود اما حالا تصمیم گرفته تا بار دیگر چنین گروهی را برای خودش دست و پا کند.

گفته می‌شود تمامی این دختران که باید دارای قد بلند و زیبا باشند شخصا توسط مقام‌های عالی رتبه کره شمالی انتخاب می‌شوند.

این دختران از داخل مدرسه بیرون آورده می‌شوند و از خانواده‌هایشان دور می‌شوند و باید به نیازهای رهبری کره شمالی رسیدگی کنند.

یکی از استادان دانشگاه در توکیو و آشنا به امور کره شمالی گفته است که یکی از دلایلی که رهبری کره شمالی استفاده از دختران را متوقف کرد این بود که وی به دختران اعتماد نداشت. زنانی که در خدمت پدرش بودند اسرار زیادی را می‌دانستند و به آنها گفته شده بود اگر می‌خواهند نزد خانواده‌هایشان بازگردند، باید قول دهند که این اسرار را فاش نکنند.

روزنامه چوسون ایلبو کره جنوبی نیز نوشت‌، به نظر می‌رسد که این زنان در ازای خدمتی که برای رهبری کره شمالی انجام می‌دهند، پول دریافت می‌کنند و گمان می‌رود که این مبلغ 1400 پوند است که برای کشوری چون کره شمالی که فقیر است، مبلغ قابل توجهی است اما بعدا با آنها همچون برده رفتار می‌شود.

نخستین بار استفاده از "گروه لذت" یا "Gippeumjo" توسط کیم ایل سونگ، موسس کره شمالی مطرح شد که در آن حدود 2000 دختر جوان کارهایی دارای ماهیت عموما جنسی و سرگرم‌کننده را برای مقام‌های ارشد و خانواده‌های حزب حاکم کارگران و برخی مواقع برای بعضی میهمانان خاص انجام می‌دادند

ایسنا

گشت‌های جاسوسی نامحسوس، محسوس می ‌‌شوند




 حسین ذوالفقاری بیان کرد: بعد از بررسی‌های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، نه اخلاقی.

به گزارش آنا، حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران درباره گشت‌های نامحسوس اظهار کرد: طرح امنیت اجتماعی و اخلاقی نیروی انتظامی را دریافت و مورد بررسی قرار دادیم. در این طرح مقرر شده تا موضوعات مختلفی موردتوجه قرار بگیرد.

وی در ادامه به این موضوعات اشاره کرد و افزود: در این طرح برخورد با اراذل و اوباش، توزیع‌کنندگان موادمخدر، سرقت، اخلالگران در امنیت جامعه و حجاب و پوشش مورد توجه قرار گرفته است.

ذوالفقاری تصریح کرد: بعد از بررسی و اعلام‌ نظر وزیر کشور به نیروی انتظامی اعلام شد که طرح امنیت اجتماعی با امنیت اخلاقی به طور جداگانه تنظیم و تهیه شود. چرا که مسئله اخلاقی سازوکارهای خاص خودش را دارد. بنابراین نهادها و سازمان‌های دیگری درباره امنیت اخلاقی باید با نیروی انتظامی همراه باشند. چرا که یکی از مصوبات شورای انقلاب فرهنگی به 23 سازمان برای همراهی و کمک در این رابطه اشاره کرده است.

معاون انتظامی و امنیتی وزیر کشور به نگرانی‌ها و دغدغه‌های موجود به گشت‌های ارشاد نامحسوس اشاره کرد و افزود: دو عامل موجب برخی نگرانی‌ها و دغدغه‌ها در‌این‌باره شده است، اولا تلفیق این دو طرح با یکدیگر، یعنی امنیت اخلاقی و اجتماعی، ثانیا بحث غیرمحسوس بودن این مسئله که به نظر می‌رسد اطلاع‌رسانی خوبی به مسئولان و مردم در این رابطه نشده است.

ذوالفقاری به صحبت‌ها و رایزنی‌های میان وزارت کشور و نیروی انتظامی پرداخت و گفت: بعد از بررسی‌های انجام شده قرار است نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را به همان روال قبلی یعنی به صورت کاملا محسوس و آشکار ادامه دهد و غیرمحسوس بودن گشت‌های ارشاد مختص امنیت اجتماعی باشد، نه اخلاقی تا این دغدغه و نگرانی‌هایی که در بین مردم و مسئولان به وجود آمده است، خاتمه پیدا کند

Friday, April 29, 2016

جوان ایرانی که خود را به آتش کشیده بود جان باخت



جوان ۲۳ ساله ایرانی به نام امید که روز چهارشنبه همزمان با حضور چند مقام رسمی سازمان ملل در اردوگاه پناهندگان در جزیره نائورو در پاپوآ گینه نو خود را به آتش کشید روز جمعه جان باخت.

وی همراه با همسرش در اردوگاه نیبوک در جزیره نائورو، در شمال‌ شرقی استرالیا، زندگی می‌کرد و صبح روز چهارشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه، خود را به آتش کشید.

همسر وی می‌گوید که مقام‌های اردوگاه در رساندن او به بیمارستانی در کویینز‌لند کوتاهی کرده‌اند و یکی از دلایل مرگ وی همین تعلل در رساندن او به بیمارستان بوده است.

روزنامه گاردین استرالیا به نقل از همسر امید نوشته است که بدن سوخته او را به بیمارستان جمهوری نائورو برده‌اند، و یک روز بعد او را به بیمارستانی بزرگ‌تر منتقل کرده‌اند.

همسر امید به گاردین چاپ استرالیا گفته است که یک روز وی را در بیمارستانی نگه داشته‌اند که به دلیل نبود امکانات توانایی درمان او را نداشته‌اند.

به گفته همسر این پناهجوی جوان، وی در اثر ایست قلبی در شب جان باخته است.

پزشکان گروه مدافعان حقوق پناهجویان نیز از مدت زمان طولانی‌ای که صرف رساندن امید به بیمارستان کویینزلند شده، انتقاد کرده‌اند.



آزار جنسی دختر تایلندی در ایران




یک دختر تایلندی که برای گردشگری به ایران سفر کرده، از تجربه «آزار جنسی» در این کشور نوشته است. این مطلب در صفحه فیس بوکی «در ایران می‌بینمت» منتشر شده که سایت «شبنویس» آن را باز نشر کرده است.

این دختر تایلندی که خود را با نام «کیت» معرفی کرده، نوشته است: «من دختری بیست و چند ساله هستم که امروز روز هشتم سفرم در ایران است. سفری که قرار است چند روز دیگر هم ادامه داشته باشد. من سفرم را از تهران و بعد به کاشان و اصفهان شروع کردم و اکنون در مسیر شیراز هستم. متاسفانه در این یک هفته چندین بار تجربه‌های وحشتناکی داشتم که در تمام آن‌ها مردانی مرا بصورت آشکار یا ناآشکار آزار دادند که بطور خلاصه می‌گویم».

تهران

او سپس، تجربه‌های خود از آزار جنسی در این را، به صورت منطقه‌ای تقسیم کرده است. کیت، درباره تجربه‌اش در تهران نوشته است‌: «شب اول با یک توریست مرد سوئیسی در محل اقامتم آشنا شدم. وقتی که با هم وارد مترو شدیم، حس کردم کسی انگشتش را به پشت من می‌زند. مترو چندان شلوغ نبود و من سعی کردم فاصله بگیرم. البته هنوز مطمئن نیستم که از عمد بود یا تصادفی چون سرعت قطار مدام کم و زیاد می‌شد».

جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا: ‌در۸ دقیقه تل‌آویو را با خاک یکسان می‌ کنیم،۴۸ ساعته ۱۲۰۰ نقطه آمریکا را می زنیم



جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا: ‌در۸ دقیقه تل‌آویو را با خاک یکسان می‌ کنیم،۴۸ ساعته ۱۲۰۰ نقطه آمریکا را می زنیم
عظیم ابراهیم‌پور جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا طی سخنانی در مشهد گفته است: "قدرت سایت‌های موشکی ایران الآن به حدی رسیده که می‌توانند در کمتر از ۸دقیقه تل‌آویو را با خاک یکسان کنند."

به گزارش خبرگزاری تسنیم، عظیم ابراهیم‌پور عصر چهارشنبه هشتم اردیبهشت طی سخنانی در مراسم اختتامیه اردوهای راهیان نور در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: "گزینه‌های نظامی گروه 1+5 برای ما مهم نیست و آنها می‌دانند اگر کوچک‌ترین حرکتی اتفاقی بیفتد تمام نقاط مهم آمریکا را که شامل یک هزار و 200 مکان شناسایی شده است در کمتر از 48 ساعت از بین می‌بریم" و "قدرت سایت‌های موشکی ایران الآن به‌حدی رسیده که می‌توانند در کمتر از 8 دقیقه تل‌آویو را با خاک یکسان کنند."

Thursday, April 28, 2016

توصیه‌هایی برای داشتن رابطه زناشویی لذت بخش





به گزارش "پایتخت" به نقل از مجله health شاید در وهله اول، فضایی با چند شمع و موزیک آرام باعث برانگیختگی حالات جنسی شود اما یک زندگی سالم بستگی به ورزش و تغذیه شما دارد که می‌تواند روابط زناشویی مطلوبی را نیز نتیجه دهد. گاهی اوقات بعضی غذاها قاتل احساسات می‌شوند.

توت فرنگی، این میوه به دلیل بهبود جریان خون باعث برانگیختگی جنسی در شما خواهد شد. توت فرنگی غنی از ویتامین Cبوده و با وجود آنتی اکسیدان های فراوان، افزایش تولید اسپرم را به دنبال خواهد داشت. ترکیب توت فرنگی و شکلات تلخ باعث افزایش هیجانات جنسی می‌گردد.

الکل، یکی از مخرب ترین مواد در روابط زناشویی بوده و به شدت در روابط جنسی اثر نامطلوب دارد.

آووکادو، این میوه حاوی مقادیر زیادی ویتامین E می‌باشد. دارای پتاسیم، انتی اکسیدان و ویتامین B6 می‌باشد که می‌تواند از بیماری ها جلوگیری کند یا آنها را به تاخیر بیندازد. از طرفی کمک فراوانی به جریان خون می‌کند. از طرفی منبع چربی های مفید غیراشباع برای قلب است. هرچیزی که برای جریان خون مفید باشد برای روابط جنسی نیز کمک کننده است!

بادام، حاوی زینک، سلنیوم و ویتامین E می‌باشد که همگی موادی هستند که در رابطه جنسی پراهمیت هستند. چربی‌های خوب مثل امگا 3 نیز در بادام یافت می‌شود.

گوشت، با اینکه منبعی غنی از پروتئین و زینک است اما به دلیل کلسترول و چربی های اشباع برای روابط جنسی نامطلوب است از طرفی بعضی مطالعات نشان  داده اند که گوشت، بوی بدن را ناخوشایند کرده و جذابیت جنسی را کاهش می‌دهد.

دانه های کنجد منبع غنی از زینک هستند و باعث افزایش تولید تستسترون و اسپرم در مردان می‌شود.

هندوانه، باعث افزایش شدید تمایل جنسی می‌شود. بتاکارون  موجود در آن باعث ارامش رگ های خونی شده و به روابط زناشویی کمک می‌کند.

غذاهای چرب، در روابط زناشویی بسیار مخرب است. ریسک دیابت نوع دو را بالا برده و مشکلات سلامت جنسی را در مردان و زنان ایجاد می‌کند. نوع روغنی که غذا در آن سرخ می‌شود هم بسیار مهم است. بعضی روغن‌ها حاوی چربی های ترانس هستند که حتی از چربی های اشباع هم مضر تر است. باید در مصرف فست فود ها بسیار محتاط باشیم .



Wednesday, April 27, 2016

حملات سایبری سپاه به مقام‌های دولت روحانی



حملات سایبری سپاه به مقام‌های دولت روحانی

 یک قرارگاه وابسته به سپاه پاسداران حملات سایبری خود را علاوه بر فعالان مدنی و روزنامه‌نگاران، به مقام‌های دولت روحانی نیز گسترش داده است. این قرارگاه برای استخدام نیرو نیز فعالانه تلاش می‌کند.

به گزارش کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران، ارتش سایبری سپاه پاسداران و "گروه‌های امنیتی خارج از دولت در"یک تلاش مستمر دو ساله"، گذشته از فعالان مدنی و روزنامه‌نگاران، مقام‌های دولتی را نیز هدف قرار داده‌اند.

این بازوی امنیتی سپاه پاسداران با هک کردن حساب‌های کاربری آنان "علاوه بر استفاده از اطلاعاتی که به دست می آورند، به صورت زنجیره‌ای افراد نزدیک به این شخصیت‌ها را نیز مورد هدف قرار دهند".

کمپین بین‌المللی حقوق بشر همچنین نوشته است که در یک سال گذشته یکی از قرارگاه‌های سپاه پاسداران، "به صورت فعال" در تماس با کارشناسان امنیت شبکه در ایران بوده است. از این کارشناسان برای همکاری در پروژه‌های امنیتی خود دعوت شده و از آنان خواسته ‌شده است که در "طراحی حمله‌های سایبری به روش‌های فیشینگ، بدافزار و تروجان سازی" شرکت کنند و حتی آن‌ها را تهدید کرده‌اند.

کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران از قول یک متخصص فن‌آوری اطلاعات "که خود مورد دعوت برای همکاری با سپاه پاسداران قرار گرفته" نوشته است که قرارگاه سپاه برای استخدام او وعده حقوق مکفی داده و در مواردی که متخصصین از همکاری با این نهاد سرباز زده اند، دست به "ارعاب این افراد" زده و "درخصوص عواقب همکاری نکردن با خود هشدار داده اند".

رادیو آلمان


پنجمین بازیگر زن ایرانی با کنارگذاشتن حجاب به شبکه جم پیوسته است



خبرگزاری ایرانشهر - ساناز زرین مهر بازیگر ایرانی که اکنون در ترکیه است، خبرهای ضد و نقیض در هفته‌های گذشته درباره مهاجرت خود از ایران را رسما تایید کرده و می‌گوید برای یک پروژه تلویزیونی به شبکه جم پیوسته‌است. او پنجمین زن بازیگر ایرانی است که در کمتر از یک سال گذشته از ایران مهاجرت کرده و حجاب اجباری را کنار گذاشته است. 
ساناز زرین مهر که سابقه بازیگری در سریال ساختمان پزشکان را دارد، با انتشار عکس‌های تازه‌ای از خود می‌گوید به شبکه جم تی وی(GEM TV) پیوسته است. او در خصوص نحوه اقامت خود در ترکیه توضیحی نداده اما از سه هفته پیش اخبار ضد و نقیضی درباره مهاجرت او از ایران در شبکه‌های مجازی دست به دست شده بود.
پیش از خانم زرین مهر چهار هنرپیشه زن دیگر ایرانی تبار(صدف طاهریان، چکامه چمن‌ماه، بهارک صالح‌نیا و رابعه اسکویی) در کمتر از یک سال گذشته با ترک ایران و کنارگذاشتن حجاب اجباری خبرساز شده بودند.

ساناز زرین‌مهر متولد ۳۱ خرداد ۱۳۶۶ در شهر شیراز است و کار هنری اش را از تئاتر شیراز شروع کرده است. “هشت بهشت” و “تلاقى” دیگر سریال‌هایی هستند که این هنرپیشه در زمان فعالیت در ایران در آنها حضور داشته است.


فراخوان برای آزادی فوری امید کوکبی، خطاب به دبیر‌کل سازمان ملل متحد




فراخوان برای آزادی فوری امید کوکبی، خطاب به دبیر‌کل سازمان ملل متحد
فراخوانی برای آزادی امید کوکبی، خطاب به دبیرکل سازمان ملل، بان کی مون، با امضای فیزیکدان‌ها، استادهای دانشگاه، وکلای سرشناس حقوق بشر، هنرمندان، روزنامه‌نگاران، کنشگران و دیگر شهروندان آماده شده است. در این فراخوان آمده است که امید کوکبی، فیزیکدان و دانشجوی دکترا در دانشگاه تگزاس در آستین با اتهامات بی‌اساس در زندان است. او به غیر اینکه حبس و تبعیض مذهبی و قومی را تحمل کرده، از دسترسی قانونی به وکیل و محاکمه عادلانه نیز محروم بوده است.

عالیجناب بان کی مون، دبیر‌کل سازمان ملل متحد،

Tuesday, April 26, 2016

آرشیو صداوسیما چگونه دزدیده و فروخته شد؛ آقای ضرغامی! پاسخگو باشید




آرشیو صداوسیما چگونه دزدیده و فروخته شد؛ آقای ضرغامی! پاسخگو باشید

کلمه : در میان حجم انبوه تخلفات در دستگاه‌های زیرنظر رهبری بار دیگر تخلفات و کج‌روی‌های صدا و سیما بر دایره افتاد و یکی از مدیران این مجموعه در نامه‌ای افشاگرانه به عزت‌الله ضرغامی رییس سابق صدا و سیما از وی خواسته که سکوت نکند و پاسخ دهد چه کسی عامل ورشکستگی این مجموعه است و چه کسانی آرشیو غنی صدا و سیما را به غارت برده‌اند؟!

انتشار محرمانه‌های آرشیو صدا و سیما در فضای مجازی و شبکه‌های خارجی دیرگاهی است مورد پرسش افکار عمومی قرار گرفته است که این مجموعه چگونه قابل دسترسی است و چه کسانی می‌توانند آزادانه فیلم‌های طبقه‌بندی شده آن را بی‌محابا در فضاهای مجازی منتشر کرده یا به شبکه‌های تلویزیونی خارج از کشور بفروشند. سوالی که تاکنون پاسخی برای آن از سوی مسئولان صدا و سیما ارائه نشده است.

خامنه‌ای مشهورترین فارغ‌التحصیل دانشگاه کا گ ب



سیدعلی خامنه‌ای در دهه شصت میلادی از نام مستعار سیدضیاءالدین حسینی در دانشگاه پاتریس لومومبا استفاده می‌کرد.



بخشی از کتاب رفیق آیت‌الله: "خامنه‌ای مشهورترین فارغ‌التحصیل دانشگاه کا گ ب"
سایت خبری آمدنیوز - چندی است کتاب جنجالی «رفیق آیت‌الله» تالیف امیر عباس فخرآور توسط نشر کتاب به بازار خارجی کتاب عرضه شده است. این کتاب به جهت حساسیت‌های موجود، در حال حاضر برای علاقه‌مندان داخلی قابل دسترس نیست و متاسفانه امکان انتقال آن به ایران وجود ندارد. اما «آمدنیوز» با هدف گردش آزاد اطلاع‌رسانی و رسالت مطبوعاتی خود، قسمتی از فصل دوم این کتاب را منتشر می‌کند. بدیهی است علاقه‌مندان مطالعه این کتاب می‌توانند به وب‌سایت این کتاب مراجعه و برای مطالعه جزییات و مشاهده اسناد، نسبت به ابتیاع آن اقدام نمایند. «آمدنیوز» در روزهای آینده بخش‌های بیشتری از فصل دوم این کتاب را جهت آگاهی عمومی منتشر می‌نماید. بدیهی است مباحث مطرح شده در این کتاب، دیدگاه «آمدنیوز» نیست و این پایگاه اطلاع‌رسانی آمادگی خود را جهت انتشار توضیحات افراد مختلف نسبت به موارد مطروحه در این کتاب اعلام می‌کند.

خامنه‌ای مشهورترین فارغ التحصیل دانشگاه کا گ ب

در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷، همیشه این پرسش بزرگ مطرح بوده است که آیا روحانیون انقلابی به تنهایی می‌توانسته‌اند بدون حمایت ابرقدرت‌های شرق و غرب در اوج تنش‌های جنگ سرد، طراح و مجری چنین انقلابی باشند. بدون شک پاسخ منفی بود، اما کمپین معروف دیس اینفورمیشن شوروی یا همان کمپین دروغ و شایعه، همه نگاه‌ها را به سوی ایالات متحده آمریکا و انگلستان به عنوان حامی روحانیون انقلابی در ایران چرخاند. شاید یکی از دلایل عدم توجه کافی به نقش ابرقدرت شرق در شکل‌گیری انقلاب هم همین کمپین دروغ بود که توسط سازمان امنیت شوروی هدایت می شد. واقعیت این است که روحانیون انقلابی تنها نبودند و برنامه‌ریزی‌های سازمان امنیت شوروی برای تربیت نسل جدیدی از طلبه‌های علوم اسلامی که دید مثبتی به آرمان‌های اتحاد جماهیر شوروی داشته باشند، بیست سال پیش از وقوع انقلاب اسلامی آغاز شده بود. در سال ۱۳۳۷ خورشیدی، با تشکیل نخستین حزب سیاسی متعلق به روحانیون شیعه در عراق، مرحله اجرایی این طرح کلید خورده بود. در سال ۱۹۶۰ میلادی، سازمان امنیت شوروی دانشگاه پاتریس لومومبا را برای تربیت نیروهای وفادار به شوروی از دیگر کشورها تاسیس کرد و در سال ۱۹۶۴ میلادی نخستین گروه از طلبه‌های شیعه علوم دینی از ایران و خاورمیانه به مسکو جهت تحصیل در دانشگاه پاتریس لومومبا اعزام شدند. سیدعلی خامنه‌ای و سید محمدموسوی خوئینی‌ها از نخستین فارغ التحصیلان ایرانی این دانشگاه بودند. در این فصل با تعدادی از فارغ التحصیلان ایرانی دانشگاه سازمان امنیت شوروی که در تثبیت انقلاب اسلامی نقش داشته‌اند، آشنا می شویم.


Sunday, April 24, 2016

تجاوز گروهی به زن مبتلا به ایدز



تجاوز گروهی به زن مبتلا به ایدز
 نوشت: قصه‌ها همیشه شبیه هم شروع می‌شوند. قصه آدم‌های تنهایی که انگار مجبورند همیشه نقش قربانی را بازی کنند. سناریوها درست شبیه هم هستند. قربانی با اینکه می‌داند برای تهیه موادی که می‌خواهد ممکن است چه اتفاقاتی در انتظارش باشد، اما چاره‌ای ندارد. خماری دردی است که مینا نتوانست تحملش کند و حالا با تنی رنجور دوباره در یکی از کمپ‌های تهران بستری است تا پس از تیمار زخم‌های عمیق روی تنش، دوباره راه ترک و سالم‌شدن را امتحان کند.

سپیده علیزاده، مددکار اجتماعی که مینا را به‌خوبی می‌شناسد، در تماس با «شرق» داستان او را این‌طور تعریف می‌کند: «من درباره معتاد کارتن‌خوابی حرف می‌زنم که به‌سختی اعتمادش جلب شد. بعد از مدتی برای نظافت منزل به خانه من می‌آمد. کم‌کم به خانه‌های دیگر معرفی‌اش کردم تا برای خودش شغلی داشته باشد. این ماجرا یک سال و چهار ماه طول کشید. یعنی یک سال و چهار ماهی که مینا پاک بود و بعد از این مدت، لغزش می‌کند و دوباره به مواد مخدر معتاد می‌شود. مینا چند شب پیش، سه شبانه‌روز را در خیابان‌های تهران می‌گذراند. در این سه شب برای تهیه مواد مخدر به پاتوق‌ها می‌رود. هنگام خرید مواد، اتفاقات ناخوشایندی برای او می‌افتد که در کلام نمی‌گنجد این اتفاق‌ها مال سه‌شنبه پیش است، زمانی که دیدمش، لباس‌هایش پاره بود و او برایم از آزار و اذیت توسط چندین نفر از موادفروش‌ها تا راننده تاکسی و... گفت. از راننده‌تاکسی تا معتاد و باغبان و خارجی‌های ویلان در خیابان، او را آزار داده بودند». علیزاده پس از کمی مکث ادامه می‌دهد: «این اتفاقات برای زنانی که شب‌ها در خیابان می‌خوابند، عادی است. برای من هم که به‌عنوان مددکار با این زنان در ارتباطم، دیگر دیدن این صحنه‌ها عادی شده. اما میزان تخریب بدن مینا و کبودی سر و صورت، چنگ کشیده‌شده روی بدنش غیرقابل‌توصیف است. با اینکه می‌دانستم این اتفاقات درحین خرید مواد، عادی است، اما تا به حال این حجم تخریب را در یک فرد ندیده بودم. از طرف دیگر، مینا مشکوک به مثبت‌بودن اچ‌‌آی‌وی است و تو تصور کن در این دو شبی که او در خیابان گذرانده، ویروس ایدز به چند نفر انتقال پیدا کرده است...».

دانشگاه امیرکبیر بازسازی "عتبات عالیه" را بر عهده می‌گیرد


مسجد دانشگاه امیرکبیر

دانشگاه امیرکبیر بازسازی "عتبات عالیه" را بر عهده می‌گیرد
خبرگزاری ایسنا روز شنبه چهارم اردیبهشت از امضای توافق‌نامه همکاری بین دانشگاه صنعتی امیرکبیر و ستاد بازسازی عتبات عالیات خبر داد. این توافق در برگیرنده خدمات فنی و مهندسی در قالب طراحی، نظارت و مشاوره در خصوص پروژه‌های ستاد یاد شده در عراق امضا شده است

، توافق به امضای احمد معتمدی، رئیس دانشگاه امیر کبیر و حسن پلارک، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات رسیده است.
این توافق در برگیرنده همکاری در خدمات فنی و مهندسی، اجرای طرح‌های عمرانی از جمله ابنیه زیارتی و غیرزیارتی، خط آهن، فرودگاه، بیمارستان، صنایع نساجی، طرح‌های صنعتی و زیست محیطی مانند صنایع بازیافتی خواهد بود.

مدت این توافق‌نامه سه سال عنوان شده اما سقف هزینه‌ها و مبلغ قرارداد آن روشن نیست. به گزارش ایسنا، توافق پس از اتمام

Saturday, April 23, 2016

نامه صدها استاد دانشگاه به رئیس‌جمهور؛ حمایت از برجام و انتقاد از دخالت نظامیان در سیاست




نامه صدها استاد دانشگاه به رئیس‌جمهور؛ حمایت از برجام و انتقاد از دخالت نظامیان در سیاست
 این نامه را 347 استاد از 72 دانشگاه و موسسه آموزشی امضا کرده‌اند

 استاد از ۷۲ دانشگاه و موسسه آموزشی در نامه‌ای به حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان از دخالت نظامیان در سیاست انتقاد کرده و نوشته‌اند: متاسفانه، این روزها برخی از نهادهایی که به فرموده امام بزرگوار(ره) مجاز به دخالت در سیاست نیستند، آشکارا به موضع گیری تقابلی در برابر خواست ملت پرداخته و رنج و تعهد غرور آمیز سیاستمداران خبره، متخصص و دل آگاه وزارت امور خارجه کشور عزیزمان را “خود تحقیری” می خوانند و خلاف خواست ملی گام برمی دارند.

به گزارش کلمه، در بخشی از نامه‌ی این اساتید با تاکید بر اینکه «تنها با آشتی ملی، گسترش فضای گفت و گوی ملی و اخلاق مداری در حوزه سیاست است که میتوان بحران ها و اختلافات سال های اخیر را پشت سر گذاشت.» آمده است: بر همه صاحبان امر فرض است که گسترش اخلاق عملی را مد نظر داشته باشند، به رای و نظر مردم بها داده و این رای و نظر را در سیاست گذاری های کلان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی مورد توجه قرار دهند.

متن کامل نامه و فهرست امضاکنندگان که برای انتشار در اختیار کلمه قرار گرفته، به شرح زیر است:

21 شکنجه هولناک این زن توسط شوهرش





اعظم زنده است، اعظم بعد از ۲۱ روز شکنجه توسط شوهرش، هنوز زنده است، او و دخترانش ۲۱ روز آب و غذا نخوردند، او مرور می‌کند که چگونه شوهرش توانسته او را با چاقو آزار دهد، مرور می‌کند که وقتی آب را به زور در دهانش می‌ریخته چقدر دیگر می‌توانسته نفس بکشد، او هر شب که می‌خوابد به یاد شب‌هایی می‌افتد که درون یک صندوق فلزی بدون اکسیژن و در بسته قرار می‌گرفته و پاهایش می‌سوخته به دلیل اینکه شوهرش زیر صندوق آتش روشن می‌کرده است، شوهر اعظم بینی او را شکسته و حتی مقعد او را با چاقو پاره کرده است. با اینحال زندگی‌اش به تصمیم دادگاه بستگی دارد به دلیل اینکه دادگاه اعلام کرده اگر حتی وثیقه ۲۰ میلیون تومانی برای شوهرش بیاورند، او از زندان آزاد می‌شود. به گزارش خبرگزاری هرانا به نقل از ایسنا، اعظم هر شب که می‌خواهد بخوابد تمام ۲۱ روز شکنجه را در خاطراتش مرور می‌کند، مرور می‌کند که چگونه شوهرش توانسته او را با چاقو آزار دهد، مرور می‌کند که وقتی آب را به زور در دهانش می‌ریخته چقدر دیگر می‌توانسته نفس بکشد، او هر شب که می‌خوابد به یاد شب‌هایی می‌افتد که درون یک صندوق فلزی بدون اکسیژن و در بسته قرار می‌گرفته و پاهایش می‌سوخته به دلیل اینکه شوهرش زیر صندوق آتش روشن می‌کرده است. اعظم می‌خواهد بخوابد، اما خیال دخترانش نمی‌گذارد؛ او حالا که می‌تواند بدون ترس از کسی به راحتی نفس بکشد، به یاد خفه شدن دخترش با دستان شوهرش می‌افتد، اعظم شب‌ها صدای گریه‌های هدیه را به یاد می‌آورد و فقط گریه می‌کند. این روزها کمی که در سایت‌های خبری می‌چرخیم، اخباری را در خصوص خشونت‌های بسیار پیشرفته علیه زنان می‌بینیم؛ سمیه زنی بود در یکی از روستاهای بم که توسط شوهرش مورد اسیدپاشی قرار گرفت و بعد از یک سال درمان، درگذشت؛ ستایش دختر شش ساله‌ای بود که هنوز داغ نبودنش بر دل خانواده تازه باقی مانده و همین چند روز پیش بود که در ورامین توسط پسری ۱۷ ساله مورد تعرض قرار گرفت و به شکل وحشتناکی به قتل رسید 

Thursday, April 21, 2016

تورم ١٠,٨ درصد شد



نرخ تورم شهری در 12 ماه منتهی به فروردین ماه سال 1395 نسبت به دوره مشابه سال قبل 10.8 درصد است که در اسفندماه سال 1394، 11.3 درصد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده مرکز آمار ایران تورم کالاها و خدمات مصرفی خانوار شهری در فروردین سال 1395 به 10.8 درصد و تورم نقطه به نقطه به 7.7 درصد رسیده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز آمار ایران شاخص کل قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوار شهری کشور در فروردین ماه سال 1395 به عدد 223.8 درصد رسیده است که 0.4 درصد افزایش را نشان می دهد.

همچنین تورم نقطه به نقطه فروردین نسبت به ماه مشابه سال قبل 7.7 درصد بوده است.

عکس زن سیاهپوست روی اسکناس 20 دلاری



وزیر خزانه داری آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد تصویر روی اسکناس های بیست دلاری این کشور تغییر خواهد کرد و از این پس و روی اسکناس های جدید به جای تصویر "اندرو جکسون" هفتمین رییس جمهوری این کشور تصویر " هریت تابمن " یکی از فعالان زن جنبش لغو برده داری در آمریکا نقش خواهد بست.
همچنین قرار است در پشت اسکناس های 5 و 10 دلاری نیز تصاویری از برخی فعالان جنبش زنان آمریکا چاپ شود.

هیلاری کلینتون یکی از دو نامزد حزب دموکرات برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با استقبال از تصمیم وزارت خزانه داری به تصویر کردن چهره هریت تابمن روی اسکناس های بیست دلاری ، در توییتر خود نوشت : "یک زن ، یک رهبر و یک مبارز راه آزادی؛ من گزینه ای بهتر از هریت تابمن را برای نقش بستن روی اسکناس بیست دلاری نمی شناسم."

Wednesday, April 20, 2016

پارلمان بحرین علیه «ایران» و «حزب الله» اعلان جنگ کرد!



پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای مدعی شد که به دلیل انجام اقدامات تروریستی از سوی ایران و حزب الله و مداخله های ایران در این کشور، علیه ایران و حزب الله اعلان جنگ می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الأیام، پارلمان بحرین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از بیانیه وزارت دفاع این کشور در خصوص آمادگی برای حمایت از وزارت کشور و دیگر دستگاه امنیتی در مبارزه با تروریسم که مأموران پلیس را هدف قرار می دهد، به صورت کامل حمایت می کند.

بر اساس این گزارش در بیانیه پارلمان بحرین تصریح شده است مجلس از تمامی اقدامات در راستای امنیت و ثبات در کشور بحرین به صورت خاص و کشورهای خلیج فارس به صورت عام در مبارزه با خشونت و افراطی گرایی به همراه تروریسم که به مراحل خطرناکی رسیده است، حمایت می کند.

همچنین در ادامه این بیانیه عنوان شده است: اقداماتی که برای مبارزه با تروریسم تاکنون صورت گرفته متناسب با حجم حملات تروریستی طی دوره اخیر نبوده است و باید اقدامات قاطعانه ای برای مبارزه با آن در دستور کار قرار گیرد.

پارلمان بحرین همچنین حادثه تروریستی را که در روستای «کرباباد» به وقوع پیوست و منجر به کشته شدن یک مامور امنیتی بحرین گردید، محکوم کرد.

در این بیانیه پارلمان بحرین مدعی شده است که ایران و گروه های تابع آن به خصوص گروه تروریستی حزب الله! باید تمامی اقدامات خود در برابر کشورهای عرب و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس را متوقف کنند و همچنین مداخله های خود در امور داخلی بحرین را پایان دهند.

به علاوه اینکه پارلمان بحرین در پایان این بیانیه علیه «ایران» و «حزب الله» اعلان جنگ کرده است


Monday, April 18, 2016

من در قرچک ورامین بزرگ شدم - مهرنوش ستاره



رادیو زمانه

بچه بودیم؛ تابستان که می‌شد عزایمان می‌شد، نه تفریح، نه بازی، نه سرگرمی و نه جایی که نیرو و انرژی و توان بچگی‌مان را به هنری، خلاقیتی، ورزشی، کاری تبدیل کنیم، تنها جایی که داشتیم برویم کوچه بود، آن‌هم با محدودیت‌های فراوان که مادر من از این نظر می تواند نام خودش را در کتاب رکورد‌های گینس ثبت کند. حالا که بزرگ شده‌ام و به همه چیز از دور نگاه می‌کنم، تحسینش می‌کنم، به خاطر همه وقت و انرژی‌ای که صرف کرد، برای مراقبت از ما در مقابل آسیب‌های اجتماعی محیطی که در آن زندگی می‌کردیم.

آغاز فعالیت 7000 پلیس گشت ارشاد یا ترس آیت الله ها از زنان ایرانی




فرمانده نیروی انتظامی از ساماندهی بیش از 7000 مامور نامحسوس پلیس امنیت در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا صبح امروز در مراسم آغاز به کار گشت نامحسوس پلیس امنیت اخلاقی که با حضور معاون دادستان تهران برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم در سال‌های اخیر موضوع مزاحمت برای نوامیس در سطح شهر بود. از این رو پلیس در سال‌های گذشته طرح‌های مختلفی را در دستور کار قرار داد. از حدود دو سال پیش نیز پلیس اقدام به رصد ناهنجاری‌ها کرده که چهار موضوع آلودگی صوتی، رانندگی پرخطر در سطح بزرگراه‌ها و انجام حرکات نمایشی، ایجاد مزاحمت برای نوامیس و کشف حجاب در خودروها جزو چهار محور اصلی بودند که با آنها برخورد شد.

Sunday, April 17, 2016

یک ایرانی آمریکایی تاثیرگذارترین چهره اینستاگرم شدیک ایرانی آمریکایی تاثیرگذارترین چهره اینستاگرم شد




ایرانشهر - مجله فوربس در جدیدترین گزارش خود از تاثیرگذارترین چهره‌های فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام، مانی خوشبین مدیر و بنیانگذار ایرانی‌آمریکایی شرکت املاک و مستغلات خوشبین را در رده نخست جهان و پیش از بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای هنر معرفی کرده است.
 مجله فوربس در گزارشی که به قلم R.L. Adams نوشته شده می‌گوید به دنبال پاسخ به این سوال که «تاثیرگذارترین چهره‌های شبکه اجتماعی اینتستاگرم چه کسانی هستند؟» به لیستی ده نفره رسیده‌است که نشان می‌دهد گروهی از فعالان شبکه‌های اجتماعی به لحاظ ایجاد انگیزه و ایفای نقش الهام بخش برای فالورهایشان از چهره‌های سرشناس دنیای سینما و موسیقی پیشی گرفته‌اند و انتشار تصاویری از عملکرد آنها در این شبکه مجازی بر زندگی صدها هزار تن از جمعیت 400 میلیونی مشترکان اینستاگرام تاثیر مستقیم داشته‌است.

 مجله فوربس در صدر فهرست گزارش خود نام یک شهروند ایرانی‌آمریکایی ساکن جنوب کالیفرنیا را منعکس کرده است که به گفته نویسنده مقاله داستان زندگی و موفقیت‌های او برای 543 هزار فالوور حساب کاربری‌اش در اینستاگرام بسیار تاثیرگذار و الهام بخش بوده است.

مانی خوشبین مدیر و بنیانگذار یک شرکت مادر در امور املاک و مستغلات است که در حال حاضر اداره بیش از 2 میلیون فوت مربع از املاک تجاری و مسکونی ایالت کالیفرنیا را در دست دارد. نویسنده فوربس با اشاره به زندگی خصوص مانی خوشبین و داستان مهاجرت خانواده او از ایران به آمریکا می‌نویسد: «زندگی مانی نشانگر زندگی نوجوانی است که در 14 سالگی پدر و مادرش برای ساختن زندگی بهتر تصمیم می‌گیرند تا او را به آمریکا بیاورند و او به عنوان یک مهاجر خارجی با دشواری‌های مضاعف و نیاز به مهارت بیشتر برای ساختن آینده بهتر مواجه بوده اما موفق شده است.»

در رده بندی فوربس از 10 چهره تاثیرگذار اینستاگرام میزان عددی فالوورها مطرح نبوده و بیشتر بر تاثیرپذیری آنها از مندرجات حساب کاربری مورد نظر تاکید شده است. 

در رده‌های بعدی این فهرست به یکی از نمایندگان فروش اتومبیل فراری، مدیر یک بازار اینترنتی، مالک و مدیر فروش قایق‌های لوکس، یک مدل فشن مردانه، یک جوان خیر فعال در امور عام المنفعه و... اشاره شده است

بازخوانی دو ماه مقابله تمام قد علی خامنه‌ای با روح‌الله خمینی‎‌



ایران وایر
سیدعلی خامنه ای در طول دوران رهبری روح الله خمینی، در حلقه نزدیکان او قرار داشت. با وجود این، در مواردی نیز مخالفت های او با دیدگاه‌های رهبر سابق ایران به شدت خبرساز شد. مهم ترین این موارد، مقاومت او در جایگاه رییس جمهور در مقابل حمایت آیت الله خمینی از میرحسین موسوی، نخست وزیر وقت بود. این مقاومت از نیمه مرداد تا نیمه مهر 1364 حکومت ایران را در معرض بزرگ ترین بحران داخلی بعد از حذف ابوالحسن بنی صدر در خرداد 1360 قرار داد.

علی خامنه ای حدود چهار ماه بعد از برکناری بنی صدر، به سمت ریاست جمهوری ایران رسید. در آن زمان مجلس متمایل به نخست وزیری میرحسین موسوی متمایل بود اما رییس جمهوری وقت راضی به آن نبود و تصمیم گرفت نهایت تلاش خود را برای  دور نگه داشتن او از این پست به کار بگیرد. علی خامنه ای در ابتدا «علی‌اکبر ولایتی» را به عنوان نخست‌وزیر به مجلس معرفی کرد که در کسب رای اعتماد شکست خورد. او سپس در صدد معرفی «علي اكبر پرورش» و «محمد غرضي» به مجلس برآمد که در هر دو مورد مجلس به او پیام داد شانسی برای قبولاندن گزینه های مطلوب خود را ندارد. تنها در این هنگام بود که ناچار به معرفی میرحسین موسوی شد که در آبان 1360 رای اعتماد گرفت.

با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1364، علی خامنه ای برای دومین بار به ریاست جمهوری رسید. این بار او دیگر مصمم بود به هر قیمت شده در مقابل نخست وزیری میرحسین موسوی مقاومت کند. اما آن چه پیش بینی نمی کرد، شدت حمایت آیت الله خمینی از موسوی بود.

رییس جمهوری وقت در مقابل رهبر ایران

فلفل های تند خواص و مضرات





فلفل‌های تند‌‌‌‌‌ به نوعی خلط‌آور هستند‌‌‌‌‌ و می‌‌تواند‌‌‌‌‌ به افراد‌‌‌‌‌ی که د‌‌‌‌‌چار آسم، برونشیت مزمن، نفخ، سینوزیت و سایر مشکلات تنفسی هستند‌‌‌‌‌، کمک کند‌‌‌‌‌.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی آنلاین، تحقیقات اخیر نشان می‌‌د‌‌‌‌‌هند‌‌‌‌‌ مصرف فلفل و غذاهای تند‌‌‌‌‌ برای سلامت بد‌‌‌‌‌ن خاصیت بسیاری د‌‌‌‌‌ارد‌‌‌‌‌. فلفل می‌‌تواند‌‌‌‌‌ برای سلامتی شما مفید‌‌‌‌‌ باشد‌‌‌‌‌. از جمله خواص متعد‌‌‌‌‌د‌‌‌‌‌ فلفل می‌‌توان به موارد‌‌‌‌‌ زیر اشاره کرد‌‌‌‌‌:

کاهش وزن

فلفل‌های تند‌‌‌‌‌ حاوی مقاد‌‌‌‌‌یری کاپسایسین هستند‌‌‌‌‌. کاپسایسین به متابولیسم بد‌‌‌‌‌ن کمک می‌‌کند‌‌‌‌‌ و سرعت سوخت‌وساز را افزایش می‌‌د‌‌‌‌‌هد‌‌‌‌‌. علت این امر این است که کاپسایسین باعث افزایش د‌‌‌‌‌مای بد‌‌‌‌‌ن شد‌‌‌‌‌ه و ضربان قلب را نیز افزایش می‌‌د‌‌‌‌‌هد‌‌‌‌‌. همچنین ثابت شد‌‌‌‌‌ه است که افراد‌‌‌‌‌ی که با غذای خود‌‌‌‌‌ فلفل مصرف می‌‌کنند‌‌‌‌‌ یا غذای تند‌‌‌‌‌ زیاد‌‌‌‌‌ می‌‌خورند‌‌‌‌‌، حجم وعد‌‌‌‌‌ه غذایی‌شان کاهش می‌‌یابد‌‌‌‌‌ د‌‌‌‌‌ر نتیجه روزانه کالری کمتری د‌‌‌‌‌ریافت می‌‌کنند‌‌‌‌‌.

سلامت قلب

Saturday, April 16, 2016

واکنش به تجاوز به دختر 6 ساله افغان




واکنش به تجاوز به دختر 6 ساله افغان
یک نماینده ی پارلمان افغانستان، به تجاوز و قتل «ستایش»، دختر شش ساله ی افغانستانی در ورامین واکنش نشان داد و از سکوت رسانه ها در ایران انتقاد کرد و گفت: سیاست حاکم بر رسانه های ایران و نفرت پراکنی علیه مهاجران در وقوع چنین جنایت ها و این چنین سرافکندگی ها نقش بسیار دارد.

به گزارش انصاف نیوز، از روزهای پایانی هفته ی گذشته که خبر تجاوز و سپس قتل فجیع «ستایش» دختر ۶ ساله ی افغان در ورامین در جنوب تهران برای اولین بار در شبکه های اجتماعی پیچید، موجی از واکنش افغان ها در شبکه های اجتماعی شکل گرفته از جمله کمپینی به عنوان «من ستایش هستم» در فیسبوک تشکیل شده و به سرعت آمار بازدید آن بالا رفته است.

در تازه ترین واکنش، «احمد بهزاد»، نماینده ی هرات در پارلمان افغانستان در یادداشتی «برای ستایش» نوشت: «خبر جنایت تکاندهنده در ورامین ایران قلب هر انسانی را به درد می آورد. کودکی آواره طعمه گرگ صفتی آدمخوار شده است. جنایت جنایت است؛ فرقی نمی کند که مرتکب آن دارای چه ملیتی باشد؛ اما آنچه در این میان آزاردهنده است رویه ی متفاوت و آپارتاید گونه ی رسانه های جامعه ی میزبان است. اگر قضیه به گونه ی معکوس رخ می داد؛ یعنی جانی هویت قربانی را می داشت، آیا پیامدهای چنین جنایتی همین سکوت و بی پروایی بود؟

با تمام تلخی و اندوهی که این جنایت بر جامعه ی ما و به ویژه بر آنانی که طعم آزار دهنده ی آوارگی را چشیده اند تحمیل کرده است، ما به درستی می دانیم حساب جانی و جنایتکار از جامعه ای که او به آن منسوب است جداست. جنایت باید محکوم شود و جنایتکار باید مجازات شود.

ایران؛ کشوری که دست دادن در آن جرم سیاسی و مشکل ناموسی است



ایران؛ کشوری که دست دادن در آن جرم سیاسی و مشکل ناموسی است
فاطمه اختصاری

 موضوع «دست دادن» زنان و مردان با هم، هرازگاهی تبدیل به موضوع جنجالی و چالش برانگیز روز ایران می‌شود. نمونه‌هایش هم خیلی زیاد است؛ دست دادن اصغر فرهادی با آنجلینا جولی در مراسم اسکار، دست دادن محمدجواد ظریف با باراک اوباما، دست دادن لیلا حاتمی کیا با رئیس فستیوال کن، دست دادن مهدی موسوی با یک شاعر دیگر و دست دادن فاطمه معتمدآریا روی صحنه یک جشنواره خارجی با یک مرد و بالاخره دست دادن مینو خالقی، نماینده برگزیده‌ مردم استان اصفهان در خارج از ایران با مردانی که هویت‌شان مشخص نشده است.

Friday, April 15, 2016

4 هسته میوه ای که در در مقابله با تومورهای سرطانی موثر عمل می کنند




4 هسته میوه ای که در در مقابله با تومورهای سرطانی موثر عمل می کنند
مصرف مواد غذایی مناسب به توقف رشد سلوهای بدخیم کمک می کند. در این مطلب 4 هسته ی میوه ای را معرفی می کنیم که در مقابله با تومورهای سرطانی مؤثر عمل می کنند. لطفاً با ما همراه باشید. 
سرطان از آن دست بیماری هایی است که هر روز از بعد جدیدی به آن نگاه می شود و پژوهش های زیادی در خصوص آن در دست انجام است. در اکثر موارد نتایجی به دست آمده است که نشان از کارآمدی مواد طبیعی دارد. تا امروز شیمی درمانی پرکاربردترین تکنیک مقابله با این بیماری بوده است اما متأسفانه همین شیوه ی درمانی به سلول های سالم و ارگان های دیگر نیز آسیب می زند. به نظر می رسد بهترین شیوه ی مقابله با این بیماری پیشگیری باشد. 
می توان با موادی طبیعی که خواصی ضدسرطانی دارند و فاقد عوارض جانبی هستند به جنگ این بیماری مهلک رفت. لازم است که سیستم ایمنی بدن را تقویت کنید. مصرف مواد غذایی مناسب به توقف رشد سلول های بدخیم کمک می کند. در این مطلب 4 هسته ی میوه ای را معرفی می کنیم که در مقابله با تومورهای سرطانی مؤثر عمل می کنند. لطفاً با ما همراه باشید. 
دانه یا بذر کتان در بین مواد غذایی، یک ضدسرطان قوی محسوب می شود؛ چون حاوی میزان زیادی لیگنان است. 
هسته انگور 

خلبان ایرانی: به مقام امنیتی گفتم به اسرائیل پناهنده می شوم و علیه شما خواهم جنگید‎



در مصاحبه اختصاصی با تایمز اسرائیل

سرگرد خلبان احمدرضا خسروی می گوید: “آنقدر آزارم دادند که به آنها گفتم اگر رهایم نکنید به اسرائیل پناهنده میشوم و بر علیه شما خواهم جنگید، حتی با اسلحه.

این پناهجوی ایرانی، سرگرد خلبان احمدرضا خسروی، فارغ التحصیل دانشکده پلیس در ایران و از پرسنل هلی کوپتری نیروی انتظامی ایران بود.

در پی اقدام دستگاههای امنیتی – اطلاعاتی جمهوری اسلامی برای ربودن این خلبان نیروی انتظامی ایران که به دلیل مخالفتش با سیاستهای نظام از ایران خارج شده و به سازمان ملل در ترکیه پناهنده شده است، تایمز اسرائیل مصاحبه ای با وی داشته و از مشکلاتش با رژیم جمهوری اسلامی تا جزئیات ربودنش توسط برخی عوامل امنیتی از ترکیه پرسش می کند. 
احمدرضا خسروی متولد 1356 در شهرستان خمین، در سن هجده سالگی وارد دانشگاه پلیس شده، 19 سال در نیروی انتظامی سابقه خدمت داشته و با درجه سرگردی از کشور گریخت. وی اواخر اسفند سال 93 وارد خاک ترکیه شده و خود را به دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل معرفی کرد، و به این دلیل که یک نظامی بود و حق داشتن پاسپورت نداشت به صورت غیر قانونی مجبور به ترک ایران شد.

Thursday, April 14, 2016

تهدید به ترور هاشمی رفسنجانی و خاتمی



یک عضو ارشد "شورای هماهنگی حزب‌الله" در ایران خاتمی و هاشمی رفسنجانی را به "ترور انقلابی" تهدید کرد. او هم‌چنین گفت در صورت رهایی موسوی و کروبی از بازداشت خانگی، حزب‌الله امان نفس کشیدن به آنها نخواهد داد
"مهدی عبدی" یک عضو "شورای هماهنگی حزب‌الله شمال‌غرب کشور" به سایت خبری "حزب‌الله پرس" گفته است: «حزب‌الله دل خون است از این همه بی‌وفایی و خیانت عده‌ای جماعت بی‌بصیرت و دورو.»
او افزوده: «امروز امام خامنه‌ای نباید احساس تنهایی نماید و عده‌ای خائن به اسلام و انقلاب جرأت جولان دادن و اظهار نظر کردن در جامعه پیدا کنند و برخی نیز جرات پیدا بکنند تا از رفع حصر سران منفور فتنه ٨٨ و تبلیغ آن به صورت آزادانه در فضای مجازی صحبت نمایند و دستگاه‌های امنیتی نیز سکوت نماید.»

Wednesday, April 13, 2016

یک ایرانی آمریکایی، دومین نام ایرانی در اسناد پاناما بعد از احمدی نژاد



یک ایرانی آمریکایی، دومین نام ایرانی در اسناد پاناما بعد از احمدی نژاد
ایرانشهر - فرهاد عظیما بازرگان ایرانی آمریکایی ساکن ایالت میسوری جدیدترین نامی است که به نوشته روزنامه زوددویچه در اسناد پاناما مطرح شده است. فرهاد عظیما تاجر و بازرگان ایرانی آمریکایی است که پس از انقلاب ۱۹۷۹، ایران را ترک گفته و در جریان رسوایی ایران گیت نقش داشته است.
روزنامه زود دویچه در آغاز گزارش خود به ماجرای ایران کنترا که به ماجرای مک فارلین و ماجرای ایران گیت هم معروف است پرداخته و نوشته ۳۰ سال پیش در زمان ریاست جمهوری رونالد ریگان در آمریکا واشینگتن از طریق نفوذ ایران تلاش کرد گروگان‌های آمریکایی در لبنان را آزاد کند و در عوض شماری از سلاح‌های مورد نیاز ایران در جنگ با عراق را در اختیار آن کشور قرار دهد.

معجزه ماساژ پا قبل از خواب



معجزه ماساژ پا قبل از خواب
محققان دریافتند ماساژ پا قبل از خواب منجر به از بین رفتن استرس و خستگی تمام بدن می‌شود.

به گزارش ایسنا ، محققان هندی اظهار کردند: زمانی که فرد ماساژ خوب را تجربه می‌کند، احساس خوبی دارد و این عمل منجر به از بین رفتن استرس و خستگی می‌شود.

اکثر افراد زمانی که فرد دیگری آنها را ماساژ می‌دهد، خستگی‌شان رفع می‌شود اما این ماساژ همیشگی نیست و گاهی اتفاق می‌افتد و البته باید به صورت مداوم انجام شود، چرا که برای سلامتی بسیار خوب است و باید تمرین کرد که فرد خودش ماساژ دهد.

ماساژ قبل از خواب پا جایگزین بسیار عالی درمانی است و کمک زیادی به روش‌های درمانی بسیاری می‌کند. هر کدام از قسمت‌های پا را که ماساژ دهید با قسمتی از بدن در ارتباط است و برای سلامتی آن قسمت مفید خواهد بود.

ماساژ پا بر روی اندام‌های بدن مثل سر، مغز، چشم، گوش، سلول‌های عصبی، زانو، کبد، بازو، آرنج، شانه، طحال، مفصل ران، کلیه و حتی اندام‌های داخلی هم تاثیر بسیار مفیدی دارد.


Tuesday, April 12, 2016

غذای حیوانات باغ‌وحش را به مردم می‌فروشند



گشت مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران در راستای بازرسی‌ خود از مراکز عرضه گوشت قرمز با فروشنده متخلفی برخورد کرد که گوشت میشی را که غذای حیوانات باغ وحش است به جای گوشت گوسفند به مردم عرضه می‌کرد

به گزارش آنا،گشت‌ مشترک تعزیرات حکومتی استان تهران امروز به سراغ عرضه‌کنندگان گوشت در پایتخت رفت. در این بازرسی سرزده بازرسان در خیابان مولوی تهران با فروشگاهی مواجه شدند که بدون مجوز مشغول به عرضه گوشت بود. به محض اینکه بازرسان وارد مغازه شدند کارگر این مغازه که یک تبعه افغان بود پا به فرار گذاشت. بارزسان تعزیرات در بازرسی از این مغازه با گوشت‌های فاسدی که چندین ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود مواجه شدند.

تجاوز 2 مرد به یک دختر 17ساله در تاکسی




لحظاتی از ورود پسر جوان نگذشته بود که دختر نوجوان که حالت تهوع داشت همراه مردی از خودروی تاکسی پیاده شدند. راننده تاکسی نیز با مراجعه به فروشگاه در حال خرید آب معدنی بود که در همین لحظه دختر ریزاندام از دست آنان فرار کرده و با ورود به فروشگاه با صدای بلند خواستار کمک شد و ادعا کرد که این مردان قصد ربودنش را دارند.

تاج‌زاده خطاب به خامنه‌ای





 کلمه -  این زندانی سیاسی سبز در نامه‌ی خود هشدار داده است که آیت‌الله خامنه‌ای از یاد نبرد که ملت ایران با تیزبینی و هوشمندی رفتار و گفتار همگان و از جمله رهبری را رصد می‌کند.

تاج‌زاده، معاون وزیر کشور دولت اصلاحات در نامه‌ی خود با یادآوری سخنان رهبری خطاب به منتقدان که می‌گفت ما از ابتدای جمهوری اسلامی در تحریم با آمریکا بوده‌ایم و می‌دانیم چگونه از پس تحریم‌ها برآییم، از وی پرسیده است: اگر هر توافقی با آمریکا را خسارت محض می‌دانید چرا به هشدار منتقدان اعتنا نکردید و اجازه دادید دولت قبل بهانه و فرصت لازم را برای کاخ سفید فراهم آورد تا پرونده ایران را به شورای امنیت بکشاند و چند قطع‌نامه تحریم علیه ما صادر کند؟ مگر خارج شدن پرونده از شورای امنیت و لغو قطع نامه‌ها راهی جز توافق کردن با آمریکا دارد؟ وانگهی چرا گذاشتید درآمد افسانه‌ای ۷۰۰ میلیاردی نفت به باد رود و کشور در برابر تشدید تحریم‌ها به شدت آسیب‌پذیر شود؟

عضو دربند سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و جبهه مشارکت همچنین در نامه‌ی خود پرسیده است: آیا پسندیده است کسانی که با تثبیت حق غنی‌سازی اورانیوم در داخل میهن به این جنگ خاتمه دادند مورد هجوم غیرمنصفانه منصوبان جنابعالی قرار گیرند و توافق هسته‌ای را خسارت محض بخوانند و صدا و سیما نیز هم چنان بر طبل مخالف‌خوانی و یک سو نگری علیه برجام بکوبد و بکوشد آن را توافق شکست خورده جلوه دهد تا هیچ عاقلی در جهان جرأت نکند در ایران سرمایه‌گذاری نماید و مردم از بهبود وضعیت کشور ناامید شوند و دست از حمایت دولت بردارند؟

متن این نامه را که برای انتشار در اختیار کلمه قرار گرفته است را با هم می‌خوانیم:

رهبر محترم جمهوری اسلامی

Sunday, April 10, 2016

مهدی کروبی به حسن روحانی: از “حاکمیت مستبد” بخواهید دادگاهم را برگزار کند



مهدی کروبی به حسن روحانی: از “حاکمیت مستبد” بخواهید دادگاهم را برگزار کند
مهدی کروبی٬ ریاست اسبق و محصور قوه مقننه کشور در اولین نامه اش از حصر از حسن روحانی٬‌ ریاست جمهوری اسلامی ایران خواسته تا بر اساس اصل ۱۶۸ قانون اساسی در دفاع از حقوق شهروندان، از “حاکمیت مستبد” جمهوری اسلامی بخواهد تا دادگاهش را برگزار کند.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی حجت السلام و المسلمین آقای روحانی
ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تحیت
در ابتدا لازم است از همکاران محترم جنابعالی بخصوص بذل توجه آقای دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین اخوی محترم تان تشکر کنم.

Thursday, April 7, 2016

فلامینگویی که پس از ۲۸ سال به دریاچه ارومیه بازگشته بود توسط شکارچیان از بین رفت




فلامینگویی که پس از ۲۸ سال به دریاچه ارومیه بازگشته بود توسط شکارچیان از بین رفت
پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): فلامینگویی که سال ۱۳۶۷ زمانیکه جوجه بوده در دریاچه ارومیه حلقه گذاری شده بود امسال پس از ۲۸ سال به زادگاه خود بازگشت اما با نامهربانی شکارچیان متخلف مواجه شده و جان خود را از دست داد.

رئیس اداره حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی در این باره گفت: محیط بانان پارک ملی دریاچه ارومیه حین گشت زنی در منطقه سولدوز با یک فلامینگوی زخمی مواجه شده و موضوع را به مرکز اداره اطلاع دادند.
مید یوسفی اظهار داشت: این فلامینگو که مورد اصابت ساچمه های اسلحه شکاری قرار گرفته بود زنده گیری و جهت درمان به اداره کل و سپس کلینیک دامپزشکی منتقل گردید.

به دلیل وجود تعدادی ساچمه در پا و بدن این فلامینگو و گذشت چند روز از این حادثه، تلاش های دامپزشکان برای جان این پرنده حمایت شده بی نتیجه ماند و متاسفانه فلامینگوی مجروح پس از چند روز از بین رفت.
اطلاعات حلقه ای که روی پای این فلامینگو قرار دارد نشان می دهد این پرنده ۲۸ سال قبل در مرداد سال ۱۳۶۷ در دریاچه ارومیه متولد شده و زمانیکه جوجه بوده توسط کارشناسان محیط زیست ایران حلقه گذاری شده است.

پیش از بروز بحران خشکی دریاچه ارومیه، سالانه چند صد هزار فلامینگو جهت زمستان گذرانی و حتی جوجه آوری در بهار در پارک ملی دریاچه ارومیه و تالاب های اقماری آن فرود می آمدند و این زیستگاه مکانی امن برای حضور فلامینگوها و تخم گذاری انواع پرندگان آبزی و کنار آبزی محسوب می شد.
مسال پس از آبگیری بخش هایی از دریاچه ارومیه دسته های فلامینگو مجدد به این زیستگاه بازگشته اند که متاسفانه برخی از آنها از جمله این فلامینگوی ۲۸ ساله مورد کم لطفی شکارچیان متخلف قرار گرفته اند.

Wednesday, April 6, 2016

پسر سکس میخواست دختر قبول نکرد و او اسید پاشید



به‌گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ حادثه اسیدپاشی شامگاه دوشنبه، ۱۶ فروردین در شمال تهران رخ داد.

در این حادثه دختر و پسر جوانی با اسید دچار سوختگی از ناحیه صورت و گردن شدند و برای مداوا به بیمارستان مدرس مراجعه کردند.

بنا به این گزارش، این دختر و پسر با هم دوست بودند و گویا پسر خواهان رابطه جنسی با دختر بوده اما دختر مخالفت کرده است. سرانجام پسر برای این‌که دختر مورد علاقه خود را بترساند و مجاب به تمکین کند، از یک بطری محتوی اسید که در سرویس بهداشتی خانه وجود داشت، استفاده کرده‌ است.

در این میان، اسید به صورت دختر می‌پاشد و او از ناحیه صورت و گردن مصدوم می‌شود. دختر نیز مقابله به‌مثل می‌کند که در این بین، اسید به صورت و گردن پسر نیز می‌پاشد و هر دو مجروح می‌شوند. در نهایت هر دو در بیمارستان تحت مداوا قرار می‌گیرند.


Sunday, April 3, 2016

اعتراض مهمانداران فرانسوی از حجاب اجباری



مهمانداران فرانسوی به ضرورت رعایت حجاب درهنگام سفر به تهران اعتراض کردند
شماری از مهمانداران خطوط هوایی فرانسه نسبت به لزوم رعایت حجاب اسلامی به هنگام ورود به تهران اعتراض کرده‌اند .

پناهجوی مهاجر افغان در آلمان مترجم ایرانی را به قتل رساند



یک مهاجر افغان در آلمان که یک مرد آلمانی ایرانی تبار ۵۵ ساله را به قتل رساند، درباره انگیزه قتل به پلیس آلمان گفته است که مقتول خواهان ازدواج با دختر ۲۰ ساله او شده بود.
پدر این دختر افغان بیش از یک ماه پیش این مرد ایرانی تبار را با خونسردی کامل به قتل رساند.
مقتول که به عنوان مترجم به صورت داوطلبانه در اردوگاه مهاجران به آلمان کار می‌کرد، درهمان اردوگاه با این خانواده افغان آشنا شده بود.
گزارشها حاکی است این مرد ایرانی تبار که به معلمی اشتغال داشته، با بسیاری از مهاجران روابط خوبی داشته و به واسطه سابقه مهاجرتی خود سعی می کرده به مهاجران در زمینه‌های مختلف کمک کند .

صدای آمریکا

Saturday, April 2, 2016

دستان شما در مورد سلامتی‌تان چه می‌گویند ؟



دست‌ها در مورد وضعیت کلی سلامت جسم نکات زیادی را به ما می‌گویند. آیا آن‌ها را می‌شناسید؟ تعریق زیاد دست‌ها و یا لرزش انگشتان دست، برای نمونه، می‌توانند اطلاعات زیادی به شما دهند. 

طول انگشتان دست: احتمال آرتریت 
به گزارش فرادید به نقل از ریدرز دایجست، زنانی که طول انگشت حلقه آن‌ها بیشتر از طول انگشت نشانه‌شان است، باید بدانند که این ویژگی کمی مردانه است! بر اساس پژوهش منتشر شده در ژورنال آرتریت و روماتیسم، احتمال ابتلای این دسته از زن‌ها به آرتروز زانو دو برابر بیشتر از زنان دیگر است. 

Friday, April 1, 2016

نامه تکان دهنده یک روحانی محبوس در زندان: آقای لاریجانی! این‌جا گوانتانامو است یا زندان اوین؟




وکیل بند سابق ویژه روحانیت زندان اوین، که تا کنون چندین بار دست به خودکشی زده، طی نامه‌ای تکان دهنده به رئیس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، پرده از مظالم رفته بر روحانیون محبوس در این «بند ویژه» برداشته است.

به گزارش «سحام»، «حسین غلامی آذر» وکیل بند سابق ویژه روحانیت زندان اوین، در اعتراض به «بی‌عدالتی» قوه قضائیه در ۲۶ اسفندماه سال گذشته، خود را در محل دادگاه ویژه روحانیت به آتش کشید. وی پس از آن که خود و اتاقی را در دادگاه به آتش کشید، به دلیل مصرف سه عدد قرص (برای خودکشی) به بیمارستان لقمان منتقل گردید.

متن نامه تکان دهنده «حسین غلامی آذر»، خطاب به «محمدجواد اردشیر لاریجانی» رییس ستاد حقوق بشر قوه قضائیه را که برای انتشار در اختیار «سحام» قرار گرفته، با هم می‌خوانیم:

جناب آقای محمدجواد لاریجانی
سلام علیکم