Thursday, March 31, 2016

گفتیم یک نفرمان نرود زندان و بچه بی سرپرست نشود؛ دادگاه قبول نکرد




ایران وایر: همه حرف­هایش به این جمله ختم می­شد«اگر پیمان را هم برای اجرای حکمش ببرند، بشیر چه می­شود؟» نگرانی عمیق مادری که قرار بود کودکش تنها بماند را به خوبی از لرزش صدایش حس می­کردم. قرار شد با هم گفت­ و­گو کنیم اما منتشر نشود تا وقتی او بخواهد.

آزیتا تصور می­ کرد اگر خبر صدور حکم دادگاهش را رسانه ای نکند، بتواند روزهای بیشتری کنار بشیر باشد. حکم آزیتا توسط قاضی «محمد مقیسه ای»، رئیس شعبه بیست و هشت دادگاه انقلاب قطعی شده بود؛ چهار سال زندان به جرم تدریس در دانشگاه بهایی. می گفت هنوز احضاریه دریافت نکرده و امید داشت اگر ماجرا را در سکوت بگذراند، ممکن است حبسش به تعویق بیافتد تا تکلیف پسرکش، «بشیر» معلوم بشود: «هر لحظه که بتوانم در کنار بشیر بمانم غنیمتی است».

صدور حکم حبس برای دو ایرانی متهم به آدم‌ربایی خلبان ایرانی مخالف جمهوری اسلامی در ترکیه




دادگاه جرایم سنگین در شهر وان ترکیه دو ایرانی را به اتهام تلاش برای ربودن یک خلبان ایرانی که اخیرا به ترکیه پناهنده شده بود به شش سال و هشت ماه زندان محکوم کرد.

خبرگزاری رسمی ترکیه، آناتولی، در گزارشی که روز پنج‌شنبه، ۱۲ فروردین، منتشر کرد می‌گوید که این دو نفر به نام عبدالسلام تاتاری و محمد محمدیان تلاش کرده‌اند یک خلبان ایرانی مخالف حکوت جمهوری اسلامی را از شهر وان ربوده و به ایران بازگردانند.

Wednesday, March 30, 2016

چه غذاهایی برای کبد مفید هستند و چه غذاهایی مضر


غذاهای مفید

کبد، عضوی از بدن است که خدمات زیادی به سلامت بدن می‌کند، اما بیشترین خدمت آن، پاکسازی بدن و دفع سموم است. کبد سالم می‌تواند نقش بسیاری در سلامت کلی و عمومی بگذارد و برعکس، اگر دچار اختلال شود، اختلالی در روند گوارش ایجاد کند یا نتواند سموم را جذب و دفع کند یا بیماری‌هایی چون کبد چرب را نصیب بدنی کند که در آن واقع است. 

یکی از راه‌هایی که بتوان از چنین عواقبی در امان ماند کمک به سلامت آن با خوردن مواد غذایی، معدنی و گیاهی است. 

کاسنی از جمله گیاهانی به شمار می‌رود که از دیرباز مورد توصیه طبیبان سنتی بوده است. ریشه این گیاه می‌تواند علاوه بر مزایای زیاد درمانی دیگرش، به عنوان تقویت‌کننده‌ای مناسب برای کبد استفاده شود. در همین دسته‌بندی، از گون هم می‌توان برای افزایش قدرت کبد در روند سوخت‌وساز بهره گرفت. ریشه‌های این گیاه همانند کاسنی علاوه بر داشتن خواص متعدد می‌تواند مورد استفاده اشخاص برای بالا بردن توان کبد باشد. 

نامگذاری یک سیارک به اسم دانشمند ایرانی فیروز نادری





دکتر فیروز نادری مدیر اکتشافات منظومه شمسی سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا، ناسا، در صفحه فیس‌بوک خود خبر داد که این سازمان یک سیارک را به نام «نادری» نامگذاری کرد.

این دانشمند متولد شیراز که اخیرا اعلام کرده بود بعد از ۳۶سال فعالیت در ناسا می‌خواهد بازنشسته شود، سه‌شنبه ۱۰ فروردین ماه با انتشار پیامی در صفحه فیس ‌وک خود اعلام کرد که در مهمانی خداحافظی با ناسا خبردار شده که سیارک ۵۵۱۵ با نام ۱۹۸۹ EL1 به اسم «نادری» نامگذاری شده است.

دختر ۱۵ ساله افغان توسط همسرش از طبقه سوم به بیرون پرتاب شد




سکینه ازبک، نوجوان پناهنده افغان که بعد از ضرب و شتم توسط شوهرش از بالکن طبقه سوم به بیرون پرتاب شده بود، در بیمارستان شریعتی رها شده است.
به گزارش خبرگزاری هرانا، سکینه ازبک، نوجوان ۱۵ ساله پناهنده افغان و  ساکن صباشهر شهریار پس از ضرب و شتم توسط شوهرش از بالکن طبقه سوم خانه به بیرون پرتاب شده است.

سکینه ازبک که در حال حاضر در بیمارستان شریعتی بستری است هم از سوی خانواده و هم از سوی متهم (شوهر) در بیمارستان رها شده و بیمارستان نیز به دلیل بالا بودن هزینه‌های درمان که مبلغ هفت میلیون تومان است، حاضر به همکاری جهت استفاده مصدوم از خدمات مددکاری نشده است.

احتمال اسکان ۳ هزار عضو مجاهدین خلق در آلبانی




احتمال اسکان ۳ هزار عضو مجاهدین خلق در آلبانی

 پس از دو حمله مسلحانه به کمپ "لیبرتی" در عراق که اعضای سازمان مجاهدین خلق در آن مستقر بودند، شماری از آنان در سال ۱۳۹۲ و با همکاری سازمان ملل متحد به آلبانی فرستاده شدند.

جریان انتقال این افراد به آلبانی با همکاری کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد و با پشتیبانی ایالات متحده آمریکا در سه سال گذشته ادامه داشته و هنوز به پایان نرسیده است.

یکی از اقامت‌گاه‌های مجاهدین در آلبانی ساختمانی چند طبقه است که در منطقه‌ای میان پایتخت این کشور تیرانا و شهر ساحلی دورس قرار دارد.

بازدید از اقامتگاهی در آلبانی

Tuesday, March 29, 2016

ترور نافرجام یک فعال سیاسی ایرانی در سوئد



ترور نافرجام یک فعال سیاسی ایرانی در سوئد
عزت الله قریشی سخنگوی جبهه آزادیوخواهان مردم ایران، به همراه اعضای خانواده‌اش در شهر مالمو در سوئد ترور شد. منابع خبری این گروه فعال سیاسی می‌گویند این سوء قصد نا فرجام بوده است و سخنگویشان از آن جان سالم به در برده است
به گزارش پلیس سوئد این حادثه در شهر مالمو صورت گرفته و افراد ناشناس با صلاح کمری به سوی آقای قریشی و همراهانش شلیک کرده‌اند. پلیس از اظهار نظر در خصوص تروریستی بودن این حادثه امتناع کرده و گفته تا تکمیل تحقیقات خود نمی‌توانداین اقدام را یک ترور سیاسی، تسویه حساب شخصی و یا عملی نژاد پرستانه تلقی کند.

Monday, March 28, 2016

گوگوش: در ایران هرکس قد بلند کند سرش را هرس می‌کنند






بازیگران چطور؟ با کدام راحت بودید وقتی بازی می‌کردید؟

به جز یکی دو نفر که نمی‌خواهم اسم ببرم با همه بازیگران راحت بودم و احساس راحتی می‌کردم و ازشان یاد گرفتم. هایلایت [فرد برجسته] و شاخص آنها آقای انتظامی و آقای مشایخی است و با بهروز وثوقی هم که چهار فیلم کار کردم و فکر می‌کنم با هم جلوی دوربین خیلی راحت بودیم.

در روزنامه ایران میزگردی داشتیم که آقای داودنژاد آمده بود. بعد صحبت فیلم «نازنین» شد.

آخی می‌دانید حالش خوب نیست؟

متأسفانه. صحبت فیلم «نازنین» شد. در «نازنین» شما خیلی با ظاهر متفاوتی ظاهر شدید. علی عباسی به من گفت هنرپیشه‌ها را می‌آورند که شبیه خانم گوگوش کنند و تو رفتی قیافه خانم گوگوش را تغییر دادی. می‌گفت علی عباسی این را به شوخی می‌گفت.

به عبدالله اسکندری بود. البته من و اسکندری تصمیم گرفتیم ریختم را دختر روستایی شمالی کنم. بعد می‌دانید چرا؟ دلم نمی‌خواست وقتی فیلم بازی می‌کنم تماشاگر سینما، گوگوش ببیند. می‌خواستم کاراکتر و آن شخصیت داستانی را ببیند.

آن هم جزو فیلم‌های خیلی خوب است. جزو کارهای خوبی است که انجام دادید.

موس‌های بی‌سیم دروازه‌ هکرها



یک شرکت نوپای فن‌آوری (استارت آپ) می‌گوید که موس‌های بدون سیم، می‌توانند خطرات جدی امنیتی برای کاربرانشان داشته باشند.

به گزارش رویترز، بستایل، که یک شرکت نوپا در عرصه امنیت سایبری است و در شهر سن فرانسیسکوی آمریکا کار می‌کند، عقیده دارد که موس‌های بدون سیم شرکت‌هایی مثل اچ پی، لنوو، آمازون و دل که از علامت‌های رمزگذاری نشده برای ارتباط با کامپیوترها استفاده می‌کنند، می‌توانند روزنه‌ای برای رخنه هکرها به اطلاعات میلیاردها کامپیوتر باشند.

نیولیون، یک محقق امنیت سایبری در بستایل می‌گوید: «این شرکت‌ها، ترافیک اطلاعاتی ایجاد شده توسط موس‌ها را رمزگزاری نمی‌کنند. این باعث می‌شود که هکرها بتوانند اطلاعات رمزگذاری نشده را به "دانگل"ها بفرستند و ادعا کنند که مثلا این اطلاعات توسط صفحه کلید ارسال می‌شود. به این ترتیب تنها با یک کلیک آنها می‌توانند به اطلاعات کامپیوتر دست پیدا کنند. این مثل این است که این هکرها رو به روی کامپیوتر شما بنشینند و سر در بیاورند که داخل آن چه چیزهایی دارید.»

بستایل توضیح می‌دهد که یک هکر فقط به یک آنتن، یک چیپ کامپیوتری (به نام دانگل) و یک خط کد ساده نیاز دارد که بتواند کامپیوتر شما را «فریب» دهد و به نام یک موس یا صفحه کلید وایرلس به کامپیوتر شما دست یابد. «بنابراین یک هکر می‌تواند اطلاعاتی را به دانگل بفرستد. وانمود کند که موس است ولی به صفحه کلید"دستور دهد" که حرف یا حروفی را تایپ کند.» 

کریس رولاند، یکی از موسسان بستایل می‌گوید: «اگر ما یک سری دستورهای رمزگذاری نشده را از طریق موس بدون سیم به کیبورد بفرستیم، می‌تواند با سرعت هزار کلمه در دقیقه، شروع به تایپ کردن در کامپیوتر ما کند.» با این سرعت، هکرها می‌توانند در کمتر از چند ثانیه کنترل همه کامپیوتر شما را به دست گیرند.

رولاند می‌گوید که شرکت‌ها حالا در خصوص رمزگذاری کردن وبسایت‌ها و شبکه‌هایشان بسیار دقیق شده‌اند، اما همه ترافیک اینترنتی از طریق شبکه‌ها اتفاق نمی‌افتند. به گفته او حالا وقت این است که شرکت‌ها، خطرات امنیتی سخت‌افزاری و فضای وایرلس را هم جدی بگیرند. به خصوص که حالا در دنیایی زندگی می‌کنیم که تلفن‌های هوشمند می‌توانند در کثری از ثانیه اطلاعات عظیمی را جا به جا کنند.




رادیو فردا

Sunday, March 27, 2016

انگشت‌های هرز؛ روایت دختران از دست‌مالی‌های خیابانی ,هانا خسروی



انگشت‌های هرز؛ روایت دختران از دست‌مالی‌های خیابانی ,هانا خسروی
ایران‌وایر
دو ماه پیش، «کبری خادمی»، هنرمند افغانستانی، در پرفورمنسی به‌نام «زره»، مایو آهنین به تن کرد و به خیابان رفت تا اعتراض خود را به مزاحمت‌های فیزیکی علیه زنان نشان دهد. او این نوع مزاحمت‌ها را در افغانستان، پاکستان و ایران تجربه کرده بود.

واکنش‌ها نسبت به این اقدام متفاوت بود؛ عده‌ای کارش را شجاعانه دانستند و برخی به او ناسزا گفتند، در خیابان و شبکه های اجتماعی مجازی.

روان‌شناسان بیماری‌های شخصیتی را یکی از دلایل اصلی مزاحمت‌های خیابانی می‌دانند. در این نوع بیماری‌ها، فردِ مبتلا، توانایی تشخیص باورها و عقاید خود را با حقیقت‌های موجود در جامعه از دست می‌دهد و عقاید نهادینه‌شده فرد در تقابل با جامعه‌ای قرار می‌گیرد که مدام در حال تغییر است.

Saturday, March 26, 2016

جمجمه شکسپیر در قبرش نیست!




گروهی از باستان‌شناسان با بررسی قبر ویلیام شکسپیر به این نتیجه رسیده‌اند که جمجمه‌ای در گور او وجود ندارد. به گزارش دویچه وله به نظر می‌رسد احتمالا داستان قدیمی مبنی بر این‌که دزدها جمجمه شکسپیر را به سرقت برده‌اند، صحت داشته باشد.

یکبار حمام در هفته کافی است



لازم است چند بار حمام کنیم؟ از جواب آن تعجب خواهید کرد 
بیشتر مردم هر روز حمام می کنند، بعضی صبحها و بعضی شب ها، و این یک عادت همگانی است. اما بنظر پزشکان و متخصصان این موضوع هیچ ارتباطی با پاکیزگی و بوی بدن و احساس تازگی ندارد.

دکتر الین لارسون، متخصص بیماریهای عفونی، نظر عجیبی در باره حمام دارد. او به روزنامه "تایمز" گفت: "مردم فکر می کنند که حمام کردن باعث پاکیزگی می شود، اما این نظر درست نیست."

لارسون می گوید که حمام فقط بوی بدن را از بین می برد، اما بیماریها را از بین نمی برد. این متخصص می گوید که "دستان خود را مرتب بشویید،" اما در حمام کردن زیاده روی نکنید، چون ممکن است سلامتی شما را دچار مشکل کند. لارسون می گوید که حمام زیاد پوست را خشک، و منافذ آنرا برای ورود ویروس ها باز می کند.

متخصصان دیگر هم با نظر دکتر لارسون موافق هستند. دکتر جیم براندون میچل، متخصص پوست از دانشگاه جورج واشنگتن آمریکا، متعقد است که بیشتر مردم در حمام کردن زیاده روی می کنند. او می گوید: "حمام کردن باعث شسته شدن چربی طبیعی پوست می شود، و این سیستم ایمنی بدن، به ویژه پوست، را ضعیف می کند."

پس نباید در حمام کردن افراط کرد، و یکبار و یا دوبار در هفته کافی است!

متخصصان معتقدند که یکبار و یا دوبار حمام کردن در هفته کافی است، و به گفته دکتر میچل، "هرروز دوش گرفتن لازم نیست."

دکتر لارسون می گوید که شستن مرتب دستها در طول روز، و استفاده از لباسهای تمیز و شستن مرتب لباسها کافی است.

اگرچه این نظر ممکن است برای بسیاری عجیب باشد، اما از سوی دیگر این نظریه به حفاظت از محیط زیست، و صرفه جویی در مصرف آب، و هدر نرفتن ثروت با ارزش سیاره ما کمک می کند.

العربیه فارسی


Friday, March 25, 2016

گفت و گو با بانوی ایرانی: عکس های آرنولد را دیدم و بدنساز شدم

































شاید ابتدا تصورش برای خیلی ها سخت باشد. به خصوص برای آقایان. اینکه یک خانم وزنه بزند،کارهایی که تا پیش از این مردها انجام می دادند را بکند و خلاصه اینکه بدنساز شود و سر و کارش با دمبل و هارتر و این جور چیزها باشد.

کپ و گفت با مژگان بختیاری زاویه دیگری از بدنسازی، فیتنس و ... را به روی بانوان باز می کند. او بر این عقیده است که هیچ چیزی برای بانوان محدودیت نیست و آنها هم می توانند پا به پای مردان تمام کارهایی که آنها انجام می دهند را انجام بدهند فقط باید کمی خودشان را باور داشته باشند و به کاری که می خواهند انجام بدهند به عنوان یک هدف نگاه کنند.اما بدنساز شدن خود خانم بختیاری هم داستانی دارد.شاید باورش برای خیلی ها سخت باشد اما همه چیز از یک عکس شروع شد.عکس آرنولد قهرمان سابق پرورش اندام جهان.آرنولد بود که هوای بدنساز شدن را در سر خانم بختیاری انداخت تا او امروز این رشته ورزشی را به صورت حرفه ای دنبال کند و شاگردان زیادی را داشته باشد.
*بدون شک برای خیلی ها جالب است که در مورد شما بدانند و درباره رشته ای که ورزش می کنید؟

مژگان بختیاری هستم مربی بدنسازی .من و برادرم هر دو با هم بدنسازی را شروع کردیم.

*ایشان هم هنوز حرفه ای کار می کنند؟

قبلا مسابقه می دادند ولی الان فقط مربی هستند.

*برای خودتان جالب نبود که این ورزش یک مقدار خشن است و در افکاری عمومی همه با تعجب به آن نگاه می کنند؟

برای من خیلی پیش می آید که می گویند مگر بانوان هم می توانند این ورزش را انجام بدهند. ولی یک مدتی که گذشت خیلی ها فهمیدند که بانوان هم از نظر قدرت بدنی چیزی از آقایان کم ندارند. با این که نه مسابقه می دهند و نه چیزی. در کشور ما اصلا مسابقه ای برای بانوان برگزار نمی شود که بخواهند با هدف مسابقه تمرین کنند ولی انگیزه ای که دارند کافی است. ما بدون این که مسابقه ای بدهیم هم تمرین می کنیم هم رژیم می گیریم.

*انگیزه تان کم نمی شود؟

گاهی بله.
*یک بخشی از ورزش سلامتی است اما چه چیزی باعث شده که شما بدنساز شوید؟

عشق .فقط و فقط عشق.

*از چه زمانی فهمیدید به این رشته علاقه دارید؟

از زمانی که شروع کردم به این دید نگاه کردم که می توانم یک وزنه ای را بیشتر از حد توانم بردارم. در خانه وقتی چیزی را جابجا می کردیم من و برادرم سر این رقابت داشتیم که چه کسی زورش بیشتر است. با این که هم قد و هم وزن بودیم و او از من بزرگتر بود راحت او را بغل می کردم برای همین در باشگاه خیلی راحت می توانم تمریناتم را پیشرفته تر کنم و از حالت آمادگی دربیایم و به حرفه ای تر شدن گرایش پیدا کنم.تا این که مربی های خیلی خوبی دیدم. آقای کریمی در رژیم های غذایی و تمرینات خیلی کمکم کردند که انگیزه ام را از دست ندهم. از 60کیلو تا 120کیلو کلا خودم را نابود می دیدم. مدتی زیر نظر پزشک متخصص بودم تا وزنم را پایین آوردم. بعد از آن همه می گفتند چطور این اتفاق ممکن است. من خیلی سعی کردم با خودم کنار بیایم. چون من کلا با خودم می جنگیدم.پس از مدتی قدرت بدنم خیلی بهتر از قبل شد و وزنه ها را به راحتی می توانستم جابجا کنم. دو برابر وزن خودم را بلند می کردم و همه اینها را مدیون مربی خوبم هستم.

*اوایل که به باشگاه می رفتید چه احساسی داشتید؟

دمبل ها مثل الان نبود باید خودمان وزنه می گذاشتیم پیچ می کردیم. در باشگاهها حتی تردمیل هم نبود و بیشتر بحث سلامتی مطرح بود.شور و اشتیاق داشتم که یعنی من می توانم این وزنه ها را بلند کنم؟ با 14سال سن برای من یک کیلو هم خیلی سنگین بود. بعد که کم کم گذشت دیدم اگر کمی تلاشم را بیشتر کنم می توانم و توانستم.

*برای این موفقیت چه مراحلی را گذراندید؟

تقریبا می شود گفت در تمام همایش ها و دوره هایی که گذاشته شد من شرکت کردم.در تمام دوره های دکتر موسوی، دکتر باستانی، دکتر کوثری و ...حاضر بودم. دکتر نصیرزاده هم که زحمت کشیدند و ما توانستیم بعد از چندین سال بالاخره مدرک درجه سه پرورش اندام بانوان را بگیریم که الان معتبرترین مدرک در کشورمان است. من دوره های آمادگی جسمانی را هم گذراندم ولی هنوز درگیری بر سر این است که زیر نظر فدراسیون ورزشهای همگانی باشیم یا پرورش اندام؟ من کلاس هایش را گذراندم اما هنوز کارتی دریافت نکردم. هر کلاس و دوره ای بوده گذرانده ام چون واقعا عاشق این ورزش هستم و اگر یک بار دیگر هم متولد شوم دوباره همین ورزش را انتخاب می کنم کار با دمبل، وزنه و هالتر را خیلی دوست دارم.

*چه شد که اینقدر به این رشته علاقمند شدید؟

از عکس های آرنولد شروع شد. کارت های بازی که بچگی ها داشتیم.من عکس های بدنسازها را می دیدم البته آن زمان بیشتر بعد سلامتی این رشته مطرح بود. الان جنبه های دیگری مطرح شده و همه چیز تغییر کرده است. برای من عکس های آرنولد خیلی تاثیرگذار بوده است.

منبع خبر آنلاین

Thursday, March 24, 2016

اعلام جرم آمریکا علیه هفت ایرانی به اتهام دست داشتن در حملات سایبری



اعلام جرم آمریکا علیه هفت ایرانی به اتهام دست داشتن در حملات سایبری
ایالات متحده روز پنجشنبه پنجم اسفند، علیه هفت ایرانی به اتهام مشارکت در حملات سایبری سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ علیه چند بانک آمریکایی و یک سد در نیویورک اعلام جرم کرد.

لورتا لینچ، دادستان کل آمریکا، در یک کنفرانس خبری گفت که خرابکاری این هفت ایرانی دهها میلیون دلار خسارت به بانک‌ها و یک سد در نیویورک وارد کرده است.

او گفت که حمله به این سد می‌توانست خطری آشکار و فوری برای آمریکایی‌ها در پی داشته باشد.

Wednesday, March 23, 2016

خلخالی از صدور احکام اعدام پشیمان شده بود



مهدی طباطبایی٬ عضو جامعه روحانیت مبارز: خلخالی از صدور احکام اعدام پشیمان شده بود
مهدی طباطبایی٬ عضو جامعه روحانیت مبارز گقته روح‌الله خمینی «موافق برخی اعدام‌های اوایل انقلاب نبود» و صادق خلخالی و بسیاری از افرادی که احکام اعدام صادر کرده بودند٬ بعد‌ها «پشیمان» شدند.

حزب دمكرات كردستان ايران عمليات مسلحانه را از سر مى‌گيرد





حزب دمکرات کردستان ایران روز جمعه ۱۸ مارس، بعد از حدود ۲۳ سال، مراسم عید نوروز را در نقطه صفر مرزی ایران و عراق با حضور هزارن عضو پيشمرگ خود جشن گرفت كه این مساله از نظر صاحب نظران مسايل مليتها در ايران به عنوان اعلام رسمی آغاز مبارزه مسلحانه توسط حزب دمکرات تلقی می شود.

به همين مناسبت مصطفی هجری، دبیرکل حزب دمکرات کردستان ایران، طى سخنرانى خود از جوانان کرد خواست که به صفوف پیشمرگ ها بپیوندند و گفت که امسال مبارزات کوه و شهرهای کردستان ایران را یکی می کنیم.

کاوه جوانمرد،عضو کمیته مرکزی و مسئول تشکیلات آشکار حزب دمکرات کردستان ایران، در مصاحبه با "العربية.نت" با تأييد مساله از سرگيرى فعاليت هاى مسلحانه از سوى اين حزب، گفت: " این اقدام حزب دمکرات کردستان ایران به صورت شفاف و مبرهن صورت گرفته است. حزب دمکرات طبق آخرین تصمیم گیری از سوی شورای رهبری این حزب، فعالیت‌ها و تحرکات خود را در قالب برنامه‌های از پیش تعین شده و بر اساس شرایط موجود و آنالیز و تحلیل جغرافیایی و همچنین دموگرافی مناطق عملیاتی به صورت اجرایی درخواهد آورد. البته این فعالیت‌ها در سال‌های گذشته نیز به صورت پراکنده و چریکی انجام گرفته، اما از یکسال پیش به صورت منسجم و گسترده تر شکل تازه‌ای از دور جدید این فعالیت‌ها را به خود گرفته است.

Tuesday, March 22, 2016

چند خوردنی برای تقویت توان جنسی



4 خوردنی برای تقویت توان جنسی
عوامل مختلفی‌ از جمله مسایل روحی روانی، نوع تغذیه، تحرک، شرایط آب‌وهوایی، سن، بسیاری از داروها و بعضی از بیماری‌ها می‌توانند در کاهش یا افزایش میل جنسی در مردان و زنان اثرگذار باشند. بسیاری از گیاهان نیز با توجه به مواد موجود در آنها می‌توانند برای کاهش یا افزایش این میل موثر باشند. البته قدرت گیاهان از این نظر یکسان نیست و مواد موثر و میزان مصرف آنها در این اثر دخالت دارد.
در این نوشتار، به چند گیاه افزایش‌دهنده میل جنسی در مردان و زنان و یک داروی گیاهی که فقط در خانم‌ها باعث افزایش میل‌جنسی و برطرف‌کردن بی‌میلی و سردمزاجی می‌شود، اشاره می‌کنم.
1-دارچـیـن

Monday, March 21, 2016

گلشیفته فراهانی برای اولین بار در تئاتر فرانسه هنر نمایی می کند




گلشیفته فراهانی هنرپیشۀ فرانسوی-ایرانی برای اولین بار در فرانسه از دوازدهم ماه مه آینده در تئاتر "آنا کاره نین" به کارگردانی "گاتان واسار" ایفای نقش خواهد کرد. گلشیفتۀ فراهانی ۳۲ سال دارد و زادۀ تهران است و پدرش، بهزاد فراهانی، از سینماگران به نام ایران به شمار می رود.

Sunday, March 20, 2016

توصیه جدید پزشکان: برهنه بخوابید، بهتر است



توصیه جدید پزشکان: برهنه بخوابید، بهتر است
در حالی که میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از مشکل بی خوابی یا کم خوابی و عوارض آن رنج می‌برند، برخی پژوهشگران به موضوعی دیگر پرداخته‌اند و آن این که آیا باید با "لباس زیر" به رختخواب رفت، یا خیر.
نشریه هافینگتون پست به نقل از یکی از این پژوهشگران که پزشک است می‌نویسد، او اغلب به بیمارانش توصیه می‌کند بدون لباس زیر بخوابند و بر این باور است که اگر بخش خاصی از بدن پیوسته پوشیده بماند، رطوبت جمع می‌شود و زمینه خوبی برای رشد باکتری‌ها بوجود می‌آورد.
این حالت به ویژه در مورد زنانی که دوران یائسگی را پشت سر می‌گذارنند صدق می‌کند. همچنین به زنانی که در ناحیه پایئن بدن خود احساس خارش و التهاب می‌کنند، توصیه می‌شود لباس زیر را کنار گذاشته و اجازه دهند بدنشان نفس بکشد.
به نوشته هافینگتون پست، یک پژوهشگر دیگر نیز می‌گوید لباس زیر گرما و رطوبت بدن را نگاه می‌دارد و موجب رشد باکتری‌ها می‌شود، و احتمال این که پوست تحریک شده آن قسمت عفونی شود، بالا می‌رود.
در مورد مردان نیز پژوهشگران می‌گویند برهنه خوابیدن بهتر است، به ویژه برای تولید اسپرم. به گفته آنها کیسه بیضه برای تولید حداکثر اسپرم به دمای درست نیاز دارد.
یکی از پزشکان این تحقیق می‌گوید وقتی مردان با شورت به رختخواب می‌روند، بیضه‌ها بسیار گرم شده و می‌تواند بر کیفیت اسپرم تاثیر بگذارد.
با این حال، کسانی که به پوشیدن شورت و لباس زیر عادت دارند، باید از پارچه‌های پنبه‌ای دارای منفذ برای عبور هوا و دفع رطوبت استفاده کنند .

 صدای آمریکا

یک روحانی شیعه دست به خودکشی زد



یک روحانی شیعه دست به خودکشی زد
وکیل‌بند سابق ویژه روحانیت زندان اوین، در اعتراض به «بی‌عدالتی» قوه قضائیه و مظالم رفته بر خود و خانواده‌اش، پس از آن که به دلیل آتش زدن خود در بیمارستان طالقانی بستری شده بود، با مصرف سه عدد قرص دست به خودکشی مجدد زد که در پی این اتفاق به بیمارستان لقمان منتقل گردید.

مشخصات زندانیان سیاسی زن در زندان اوین




مشخصات زندانیان سیاسی زن در زندان اوین

گزارشی از بند زنان زندان اوین به همراه مشخصات زندانیان سیاسی محبوس

خبرگزاری هرانا – در بند زنان زندان اوین موسوم به بند نسوان که بسیاری از زندانیان آن مادرانی رنج کشیده هستند همچنان امکان تماس تلفنی برای زندانیان فراهم نیست، ملاقاتهای آنها محدود است و مشکلات محیطی بسیاری در این محل به چشم میخورد، گزارش پیش رو به بررسی اجمالی شرایط و اسامی ۲۶ زن زندانی سیاسی – امنیتی در این زندان اختصاص دارد.

آنچه درادامه خواهید خواند، گزارشی اختصاصی و اجمالی خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران از وضعیت بند نسوان زندان اوین به انضمام لیست اسامی زندانیان سیاسی این بند به همراه زمان محکومیت و سایر مشخصات است.

Friday, March 18, 2016

اسنادی محرمانه که ائتلاف میان بن‌لادن، مغنیه و ایران را نشان می‌دهد



چند سند قضایی که قاضی دادگاه فدرال نیویورک به آن‌ها استناد کرده و طی آن هفته گذشته طی حکمی، ایران را به پرداخت میلیاردها دلار غرامت به خانواده‌‌های قربانیان آمریکایی حملات ۱۱ سپتامبر و شرکت‌های بیمه زیان دیده محکوم کرده است، میزان دست داشتن ایران و عواملش در منطقه از جمله حزب‌الله لبنان را در حملات ۱۱ سپتامبر نشان می‌دهد؛ حملاتی که به قربانی شدن هزاران آمریکایی انجامید. 

اسناد قضایی که شمار آن‌ها به شش می‌رسد و روزنامه فرامنطقه‌ای «الشرق الاوسط» آن را منتشر کرده، با دلیل قاطع اثبات می‌کند که ایران، انتقال نیروهای القاعده را به اردوگاه‌های آموزشی در افغانستان تسهیل کرده است؛ مساله‌ای که برای موفقیت عملیات ۱۱ سپتامبر ضروری بود.

Wednesday, March 16, 2016

این مواد را هرگز به ماست اضافه نکنید




برخی از مواد غذایی هستند که ترکیب آن‌ها با ماست سبب تغییراتی می‌شود که خوشایند نیست و باید از اضافه کردن چنین موادی که ترکیب ماست را به هم می‌زنند، جلوگیری کرد. 
تصویر هرگز این مواد را به ماست اضافه نکنید 

برخی افراد ماست‌های طعم‌دار و ترکیب ماست و میوه را می‌پسندند و مصرف می‌کنند. اما گاهی اوقات اضافه کردن برخی مواد به ماست علاوه بر اینکه طعم مطلوب ماست را تغییر می‌دهد، فواید آن را کاهش می‌دهد و کالری آن را زیاد می‌کند. 

گذرنامۀ ایرانی بی اعتبارترین گذرنامه‌های جهان



گذرنامۀ ایرانی از بی اعتبارترین گذرنامه‌های جهان شناخته می‌شود
سیدعلی مچکریم

 خبرگزاری رسمی دانشجویان ایران، با استناد به آخرین گزارش مؤسسۀ بین المللی "هنلی و شرکا" نوشت که اعتبار گذرنامه جمهوری اسلامی ایران به پایین ترین رتبه های جهانی یعنی هم سطح گذرنامه‌های های کشورهای اریتره، اتیوپی، نپال و سودان سقوط کرده است. در این بین، تنها کشورهای لیبی، سوریه، عراق، سومالی، افغانستان و پاکستان که به درجات مختلف یا درگیر جنگ های خونین داخلی و یا خشونت های شدید قومی هستند در رتبه های بعد از ایران قرار گرفته اند.

Sunday, March 13, 2016

کبد چرب


غذاهای مفید برای کبد

 کبد یکی از مهم ترین ارگان های بدن می باشد و وظایف بسیار مهمی همچون متابولیسم بسیاری از مواد، ذخیره سازی گلیکوژن، خونسازی، تولید نمک های صفراوی و ... را بر عهده دارد.
بر اساس مبانی طب سنتی ایران نیز، کبد یکی از سه عضو اعضای رئیسه بدن ( کبد، مغز و قلب) می باشد و وظایفی همچون تولید اخلاط چهارگانه (خون، صفرا، سودا و بلغم) را بر عهده دارد . 

یکی از شایع ترین مشکلات مرتبط با این ارگان مهم بدن ، بیماری کبد چرب می باشد. کبد چرب (fatty liver disease)، بیماری متداول و اغلب خاموش کبدی است و از خصوصیات عمده این بیماری ، تجمع چربی (تری گلیسرید یا TG) در کبداست . این بیماری به عنوان عمده ترین علت بیماری ها و مرگ و میر های مرتبط با کبد، شناخته شده است و به انواع الکلی و غیر الکلی تقسیم بندی میشود. 

Friday, March 11, 2016

علم الهدی: در انتخابات مردم بر اثر عوامل پیش آمده اطراف رهبری را قیچی کردند



پایگاه اطلاع رسانی دفتر علم الهدی : علم الهدی در جمع عزاداران ایام شهادت حضرت زهرا در لویزان تهران گفت: 

ما که پیرو امام هستیم در همه ی شئون زندگی پیرو امام هستیم. امروز امام زمان ما امام ما هستند تا کشور ما را اداره کنند. حال که در غیبت هستند مانند یک رییس جمهور معاونت ارتباطات مردی درست کردند که حجت ایشان مجتهد جامع شرایط است و بدون این جهت ایشان امام ما نیستند. تمام مشکلات سیاسی به آن نقطه ی دشواری می رسد که از تحت قدرت هر کسی خارج است خود ایشان با دست خود مشکل را حل می کنند.

ما امروز در این تحولات سیاسی جامعه ی خود بحران های گوناگونی میبینیم. در یک فراز مردم ما با تمام وجود هستی خود را پای ولایت میریزند و در یک نشیب همین مردم بر اثر عوامل پیش آمده اطراف رهبری را قیچی میکنند. یک انتخاباتی در کشور راه افتاد بنده ی طلبه ی بی ارزش به عنوان خبره انتخاب شدم استاد من کسی که رهبری در باره اش می فرماید خلاء وجود علامه طباطبایی و مطهری را پر میکند مردم حذف میکند 


صاحب میلیادر "آیکیا" از بازار کهنه فروشان لباس می خرد




گاهی دیده می شود که فرد ثروتمندی خودروی دست دوم، و یا جواهرات بدلی و یا حتی لباس کهنه ای را برای جور کردن با لباس شیک خود می خرد، و این نشان دهنده توانایی او در خریدن هرچه که دوست دارد است. 

اما بعضی از ثروتمندان منطق خاص خود را دارند و یکی از آنها صاحب شرکت معروف "آیکیا" است که در 30ام ماه مارس 90 ساله خواهد شد. او فردی صرفه جو به نهایت درجه است، و به همین دلیل لباسهای خود را از بازار کهنه فروشان می خرد. 

اینگوار کامپراد، صاحب یک ثروت 65 میلیارد دلاری است، اما از اینکه او را در بازار کهنه فروشان در حال خرید لباس ببینند شرمنده نمی شود. 

در گزارشی که از زندگی او برای تلویزیون سوئد تهیه شده، این ثروتمند سوئدی می گوید که در روستایی در جنوب سوئد به دنیا آمده، و اصلا "ولخرجی" را دوست ندارد.
به گزارش روزنامه بریتانیایی "گاردین"، کامپراد می گوید که هزینه سلمانی او در سوئد 22 یورو است، و او بیشتر در سفرهای خارجی به سلمانی می رود زیرا در آن کشورها هزنیه این کار کمتر است.
عادت این مرد 90 ساله اقتصاد و صرفه جویی است، و بدون شک بخاطر همین عادت است که توانسته میلیاردها دلار جمع کند. 

منبع - العربیه فارسی


Thursday, March 10, 2016

۸ دلیل بروز خستگی مفرط را بشناسید




آیا می دانید که بی تحرکی و عدم فعالیت جسمانی می تواند باعث خستگی شود؟ به کمک این تمرینات مقاومت بدن افزایش می یابد و سلامت سیستم قلبی عروقی بهبود می یابد.

به گزارش قدس آنلاین، احساس خستگی و بی حالی مفرط می تواند به دلیل تلاش جسمانی بسیار شدید، بیماری یا اختلالات روحی باشد. اما با این حال، زمانی که هیچ یکی از این موارد نباشد ممکن است عوامل دیگری بر نشاط و طراوت بدن تاثیر بگذارند که چندان مورد توجه نباشند.

Wednesday, March 9, 2016

9 هزار پناهجوی ایرانی از استرالیا به ایران بازگردانده می‌شوند




خیانت به حقوق بشر 

مذاکرات برای بازگرداندن پناهجویان ایرانی از استرالیا سال گذشته و هم زمان با سفر وزیر خارجه استرالیا به تهران آغاز شد. .
در قراردادی که بناست سه‌شنبه هفته آینده، ظریف در کانبرا پایتخت استرالیا آن را امضا کند، قید شده که پناهجویانی که به ایران بازگردانده می‌شوند نباید تحت آزار و اذیت قرار گرفته یا بازداشت شوند.
این قرارداد بالغ بر ۹ هزار پناهجوی ایرانی را در بر می‌گیرد. ۴۰۰ نفر از این پناهجویان در مراکزی که استرالیا برای پناهجویان غیرقانونی در اقیانوس آرام، جزایر نائورا و پاپوآ گینه نو برپا کرده اقامت دارند. این جزایر شرایط بسیار غیرانسانی و بدی دارند و تا کنون پناهجویان ساکن این جزایر چندین بار به شرایط بد آنجا اعتراض کرده‌اند. در جریان این اعتراضات یک پناهجوی ایرانی کشته شد. یک پناهجوی ایرانی دیگر نیز در اثر ابتلا به یک عفونت ساده درگذشت.
دولت استرالیا مدعی است که این پناهجویان در حقیقت "مهاجران اقتصادی" بوده و پناهجوی سیاسی یا اجتماعی نیستند. این افراد به دلیل نداشتن یک آینده روشن ایران را ترک کرده‌اند واسترالیا نیز از پذیرش آنها خودداری می‌کند. دولت ایران نیز تا کنون از قبول بازگشت آنها خودداری کرده است.

دویچه وله فارسی


Tuesday, March 8, 2016

اخاذی اینستاگرامی از مردان هوسران



سه مرد زن‌ نما که با شکار مردان هوسران در اینستاگرام از آنها اخاذی می‌کردند، با شکایت یکی از قربانیان خود دستگیر شدند. 
به گزارش جام‌جم ، اوایل اسفند امسال مردی با حضور در پلیس فتا از دختری به اتهام اخاذی شکایت کرد. با تحقیق از شاکی مشخص شد که وی در اینستاگرام با دختری آشنا شده و پس آن‌که اعتمادش توسط وی جلب شده، عکس‌های خصوصی‌اش را برای او ارسال کرده اما دختر جوان پس از چند روز به دوستی با وی پایان داده و با ارسال پیام‌هایی تهدیدش کرده که باید پولی به او بپردازد. زمانی که این تهدید را جدی نگرفته دخترجوان تعدادی از عکس‌های او را در اینستاگرام همراه مطالب غیراخلاقی منتشر کرده است. 
همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس ادامه داشت تا این‌که افرادی دیگری نیز با حضور در پلیس فتا شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. 
بررسی‌ها نشان می‌داد همه به یک شیوه به دام افتاده‌اند و حتی برخی از آنها مجبور به پرداخت پول هم شده‌اند. در ادامه این جست‌وجو‌ها، ماموران سرنخ‌هایی به‌دست آوردند که نشان می‌داد سه مرد جوان به این اخاذی‌ها و انتشار تصاویر دست زده‌اند. 
سرهنگ علی‌اوسط گرجی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان نور در این باره گفت: متهمان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند و چند روز پیش سه پسر جوان در این باره دستگیر شدند. در بازرسی گوشی تلفن همراه متهمان عکس‌های مردان دیگری کشف شد. مجتبی، امیرحسین و مصطفی با انتقال به پلیس فتا بازجویی شدند و اعتراف کردند که با فعال کردن صفحه‌ای در اینستاگرام با نام و عکس‌های زنانه، پسران جوان را به دام انداخته و با به دست آوردن عکس‌های خصوصی‌شان از آنها اخاذی می‌کردند.


همزمان با رحلت آیت‌الله طبسی؛ حذف عکس هاشمی پس از ۲۰ سال از دانشگاه رضوی




جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم اسلامی رضوی مشهد عکس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را پس از ۲۰ سال از تابلوی ورودی این دانشگاه حذف کرده و به جای آن عکس آقای خامنه‌ای با مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی را قرار دادند.
یکی از این افراد در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: عکس هاشمی رفسنجانی ۲۰ سال بود که بر تابلوی ورودی این دانشگاه به همراه عکس مقام معظم رهبری، امام خمینی(ره) و آیت الله واعظ طبسی نصب بود که در این عکس هاشمی رفسنجانی در کنار آیت الله واعظ طبسی بود.
وی بیان داشت: جمعی از دانشجویان انقلابی بعد از تشیع پیکر آیت الله واعظ طبسی، عکس هاشمی رفسنجانی را پایین آورده و به جای آن عکس رهبر معظم انقلاب با آیت الله واعظ طبسی را نصب کردند.
این دانشجو ادامه داد: عکس هاشمی رفسنجانی در کنار آیت الله واعظ طبسی را در مدت این ۲۰ سال نمی‌توانستیم تکان دهیم؛ اما بعد از تشیع پیکر آیت الله واعظ طبسی دانشجویان انقلابی عکس رهبری با آیت الله واعظ طبسی را جایگزین عکس هاشمی رفسنجانی کردند تا هاشمی بداند زمان سیطره وی به این دانشگاه پایان یافته است.
وی گفت: دانشجویان این دانشگاه نمی‌خواهند عکسی از کسی که در فتنه ۸۸ نقش داشته در داخل این دانشگاه باشد.


مردم تهران فاسدند




به گزارش “سحام” خبرگزاری فارس وابسته به سپاه به بهانه بررسی برخی نشانه‌های آخرالزمان و سرزمین‌های درگیر با آن، در گفتگو با فردی بنام رسول رضوی که وی را مدیر گروه ادیان و مذاهب مرکز مطالعات و پژوهش‌های فرهنگی حوزه علمیه معرفی کرد، شهر تهران را همان “زورا” در احادیث آخرالزمانی دانست که مردمش فاسد اند و زن‌ها لباس کفار در بر مى‌کنند و با پوشش کفار خود را مى آرایند و بر زین‌ها (مرکب‌ها) سوار مى‌شوند و شوهرانشان را تمکین نمی‌کنند. و درآمد شوهرانشان برای آن‌ها کافی نیست و این خاطر از شوهران خود طلاق مى‌خواهند. و مرد به مرد اکتفا می‌کند و زن به زن (همجنس‌بازی رواج می‌یابد) ومردان خود را شبیه زنان مى‌سازند و زنان شبیه مردان. 

Monday, March 7, 2016

این 4 ماده غذایی شما را دچار پیری زودرس می کند




دانشمندان اکنون به روشنی نشان می دهند که وضعیت جسمی و سلامتی ما مستقیما با مواد غذایی ای که مصرف می کنیم ارتباط دارد. 

به گزارش سایت روسی میدیک فروم، دانشمندان می گویند بعضی مواد خوراکی به ما حس جوانی و شادابی می دهد در حالیکه دیگر مواد خوراکی می توانند باعث پیری زودرس شوند. 

بر همین اساس دانشمندان ما را از خوردن 4 ماده غذایی منع می کنند. نخوردن این مواد غذایی باعث می شود تا احساس سرزندگی بکنیم، و جلوی علائم پیری زودرس مانند چروک دور چشم و صورت را بگیریم. 

تاثیرگذاری بر فرایند پیری از طریق 3 فرایند اساسی: تعامل آنزیمی، التهاب و اکسیداسیون صورت می گیرد. 

تعامل آنزیمی از راه وجود میزان زیاد گلوکز شکر در بدن، که با پروتئین ها وارد تعامل شده و باعث اختلال در عملکرد آنها می شود. این تعامل بدون شک می تواند باعث پیری در بدن شود، و همانگونه که در افراد دیابتی دیده می شود، آنها از همسالان خود پیرتر دیده می شوند.
4 ماده غذایی:
شکر
همه ما می دانیم که شکر برای بدن مضر است، و به غیر از دیابت و چاقی، مصرف زیاد شکر می تواند به پیری زودرس منجر شود.

گندم
دانه گندم حاوی یک هیدروکربور خاص به نام "آمیلوپکتین" است که میزان گلوکز خون را بیش از هر شکر دیگری افزایش می دهد. هر غذایی که با آرد گندم درست شده باشد، بیش از هر هیدروکربور دیگر، باعث افزایش گلوگز خون می شود. خوردن این ماده غذایی فرایند "گلی کاسیون" بدن را تسریع می کند که همان پیرشدن زودهنگام است.

ذرت
ذرت و تمامی مشتقات آن (روغن، کرن فلکس و دیگر پرک ها) میزان "فروکتوز" خون را بالا می برد، که به گفته دانشمندان این ماده قندی هم فرایند پیری را در بدن تسریع می کند. ذرت حاوی میزان بالایی از "اومگا-6" است که آنهم فرایند اکسیداسیون را در بدن تسریع و باعث التهاب و پیری زودرس می شود.
روغن های نباتی
دانشمندان می گویند که روغن های نباتی خوب هستند. اما باید بدانید که این روغنها در اثر حرارت خاصیت خود را از دست می دهند و تبدیل به ماده ای خطرناک می شوند، که می تواند باعث التهاب و اکسیداسیون شده رادیکالهای آزاد بسازند که پوسته سلولهای بدن را تخریب می کنند، و به پیری زودرس، بیماریهای قلبی، و عروقی و دیگر بیماریها منجر می شوند.

منبع العربیه فارسی



Saturday, March 5, 2016

دختران دوقلوی ویتنامی دو پدر دارند



دختران دوقلوی ویتنامی دو پدر دارند
تردید یک مرد ویتنامی در هویت کودکان دوقلوی او با آزمایش ژنتیک به یقین تبدیل شد. یک تست دی‌ان‌ای ثابت کرده است که تنها یکی از دوقلوها کودک اوست. دو قلوهای ناتنی مورد بی‌سابقه‌ای نیستند. 

داشتن دو دختر یکی با موهای فرفری و پرپشت و دیگری با موهای صاف و کم پشت برای پدر و مادرها مورد عجیب و غریبی نیست؛ حتی اگر این دخترها دوقلو باشند و هیچ شباهتی به هم نداشته باشند.
دو قلوهای دو تخمکی شباهت بسیار اندکی به یکدیگر دارند. با این‌حال حالت و فرم موهای دختران دوقلوی یک مرد ویتنامی او را به تردید می‌اندازد.
این دو کودک که به گزارش روزنامه دولتی ویتنام "viet news" حال دو سال دارند، آنقدر با هم متفاوت هستند که فامیل مرد را هم به شک می‌اندازند. آنها از پدر کودکان می‌خواهند که آزمایش دی‌ان‌ای انجام دهد.
پدر این دو کودک که نگران بوده است یکی از دختران در بیمارستان با نوزاد دیگری تعویض شده باشد خواستار آزمایش ژنتیک برای اطمینان از هویت آنها می‌شود.
نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای نشان می‌دهد که تنها یکی از این دو کودک ریخته ژنتیکی او را دارد اما هر دو دختر ریخته ژنتیکی مادر را دارا هستند.
مادر این کودکان در نهایت اعتراف می‌کند که پیش از بارداری در فاصله کوتاهی با چند مرد رابطه جنسی داشته است.
دوقلوهای ناتنی بسیار نادر هستند و تا کنون کمتر از ۲۰ مورد دوقلوی از دو پدر در سراسر جهان ثبت شده است.

دویچه وله

مقام اماراتی خواستار اخراج ایرانی‌ها از امارات طی ۳ سال شد



به گزارش گروه بین الملل ضاحی خلفان» معاون رئیس پلیس دبی و نزدیک به «محمد بن زاید» ولی‌عهد ابوظبی در ادامه جنجال‌آفرینی خود در شبکه‌ اجتماعی توئیتر خواستار اخراج ایرانی‌ها از امارات شد.
خلفان در صفحه توئیتر خود اعلام کرد
طی سه سال باید از تمام ایرانی‌های که در دبی کار می‌کنند و کاری تجاری دارند، بخواهیم که امارات را ترک کنند و مجوز تجاری آنها لغو شود؛ فرزندان ما به باز کردن مغازه‌های تجاری به جای ایرانی‌ها بیشتر نیاز دارند تا ایرانی‌ها.
وی تاکید کرد تا زمانی که ایران و حزب‌الله به ادعای وی در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس مداخله می‌کنند، این کشورها دست‌بسته نخواهند نشست.
خلفان مدعی شد: احترام ما به ایرانی ها زیاد است اما با کمال تاسف خیری در آنها نیست.
وی سپس خواهان تحریم کالاهای ایرانی توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس شد و کشورهای مذکور را تشویق به این کار کرد.

راننده ایرانی اوبر "تقریبا" به من تجاوز کرد



ادعای هنرمند آمریکایی: راننده ایرانی اوبر "تقریبا" به من تجاوز کرد
صدای آمریکا: فرح آبراهام چهره تلویزیونی آمریکایی، می‌گوید یک راننده ایرانی شرکت خدمات مسافری اوبر در شهر نیویورک "تقریبا" او را مورد تعرض جنسی قرار داده است.
نشریه سان روز جمعه در گزارشی نوشت، آبراهام این "ادعای شوک‌آور" را در حساب پادکست خود در اینترنت مطرح کرده و گفته "یک راننده اوبر تقریبا به من تجاوز کرد. من از استفاده از اوبر منع شده‌ام."
به گفته او این اتفاق ساعت ۲ بعد از نیمه شب در لانگ آیلند نیویورک رخ داد و اگر دوست پسرش به موقع نرسیده بود، می‌توانست خیلی بدتر هم بشود.
خانم آبراهام که در برنامه "فرح و دوستان" صحبت می‌کرد، در ادامه گفت با وجود آن که ماموران پلیس هم آمده بودند، اما راننده همچنان به بی احترامی به من ادامه می‌داد.
به گفته این هنرمند آمریکایی، "راننده ایرانی باز به سراغ من آمد. پلیس‌ها به او گفتند داری آزارش می‌دهی؛ من هم گفتم، من که به شما گفته بودم."
اوبر یک سرویس مسافری است که مشتریان با استفاده از یک اپلیکیشن آنلاین، نزدیک ترین تاکسی را اجاره می کنند. در ماههای اخیر چند گزارش درباره رفتار بد رانندگان این سرویس گزارش شده است.


آزار جنسی در محیط کار



چند سال پیش به اضطراری مجبور شدم در یک کارخانه تازه تأسیس کار کنم. به خاطر نوع کار، غالب کارکنان زن بودند و البته جوان و عموما هم تحصیلات دانشگاهی داشتند، من کارم کمی متفاوت و مجزا بود. کارخانه سهامدارانی داشت، غالبا بسیار ثروتمند و مسن و البته تقریبا همه پزشک و یک مدیر داخلی که مردی بود بالای ۶۰ سال و متأهل. ما ارتباطی با هیئت مدیره نداشتیم و کل ارتباطمان با سیستم از طریق همین مدیر داخلی بود.

Thursday, March 3, 2016

وزیر مهاجرت دانمارک: مایلم مسجد را با خاک یکسان کنم




وزیر مهاجرت دانمارک: مایلم مسجد را با خاک یکسان کنم
استکهلمیان – تلویزیون کانال ۲ دانمارک از طریق یک دوربین مخفی بیانات «ابو بلال اسماعیل» امام مسجد مسلمانان شهر «اورهوس» دانمارک را ضبط و از همین کانال تلویزیونی پخش نمود.
فیلم ضبط شده تلویزیون کانال ۲ دانمارک «ابو بلال» امام مسجد را نشان می دهد که به «منبر» رفته و مشغول موعظه است. وی از جمله بیان می دارد که زنانی که به همسران خود خیانت کنند می بایست «تا سرحد مرگ سنگسار شده و یا بر اساس قوانین شریعه شلاق زده شوند.»
بیاناتی که نه تنها به خشمی عمومی در دانمارک دامن زده بلکه منجر به اظهارنظر رسمی خانم اینگر استویبرگ وزیر مهاجرت، همپیوستگی و مسکن دانمارک نیز شده است.
این وزیر دانمارکی اینبار ملاحضات سیاسی را بکلی به کناری نهاده و در واکنش به بیانات «ابو بلال اسماعیل» امام مسجد مسلمانان «اورهوس» گفت:
- بیش از هر چیزی مایلم که این مسجد را با خاک یکسان کنم.
خانم وزیر مهاجرت دانمارک همچنین به «ابو بلال اسماعیل» توصیه کرد که بهتر است چمدانهای خود را از هم اینک ببندد چون او و افرادی مانند او نه جایی در دانمارک و نه تعلقی به این کشور دارند و «از دانمارک به بیرون انداخته خواهند شد».


****

دستور امام مسجد دانمارک برای سنگ زدن به کافران تا سرحد مرگ اسپوتنیک : به گزارش منابع خبری، در دانمارک فتوای یکی از امامان رادیکال مسجد برای سنگ زدن به غیرمسلمانان و کافران تا سرحد مرگ به بحث گذاشته شده است. این امام می گود:« هر که از دین روی برگرداند خائن است و باید او را کشت. مرگ سزای کسانی است که از قانون روی برمی گردانند. زن شوهرداری که از همسر خود جدا شده و دیگر باکره نیست اگر مرتکب زنا شود، باید با سنگ کشته شود». مسجد محل خدمت این امام از زمانی که حمایت خود را از داعش اعلام کرد، در مرکز توجه رسانه ها قرار دارد. از یکصد شهروند دانمارکی که به صفوف داعش پیوسته اند، 20 نفر به این مسجد رفت و آمد داشته اند. طبق گزارات امام این مسجد یک تروریست انتهاری را قهرمان نامیده است. کمی بعد در این مسجد گفتند که سخنان او نقل قول از قران بوده. با این حال مقامات تحقیقات قضایی را آغاز کرده اند. ااینگر استوبرپ وزیر مهاجرت و همگرایی دانمارک می گوید که این اتفاق در دانمارک بی سابقه است. اینجا محل ایراد چنین سخنانی نیست. قوانینی وجود دارند که نباید آنها را نقض کرد و با خاطیان برخورد می شود. - 

پیرزن آدمخوار



این پیرزن 11 نفر را کشت و خورد

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، خانم " تامارا سمسونوا " ۶۸ ساله متهم به قتل وحشتناک ۱۱ نفر و خوردن جسد آنها بازداشت شد . 
براساس گزارش پلیس این جنایت کار مخوف پیر، که یک بازنشسته بود در یک آپارتمان واقع در " سنپترزبورک " زندگی می کرد و قربانیان خود را پس از به قتل رساندن با اره آهن بری قطعه قطعه می کرد و سر آنها را در یک قابلمه به طبقه پایین خانه اش می برد و بقایای جسد را در یک کیسه پلاستیکی می انداخت و به عنوان زباله در جلوی درب خانه اش می گذاشت .

پس از پیداشدن بقایای جسد قربانیان در نزدیکی خانه" سمسونو ا" که یک کارمند سابق هتل بود به او مشکوک شد وبرای بازجوی به خانه او رفت 
پلیس در ابتدای بازرسی با یک دفتر خاطرات که به 3 زبان مختلف " روسی " ، " انگلیسی" ، " آلمانی " روبرو شد که در آن چگونگی به قتل رساندن 10 نفر و سپس خوردن آنها، در مدت زمان 20 سال نوشته شده بود وبلافاصله او را بازداشت کردند.

پلیس در ادامه افزود؛ آنها سپس با دیدن فیلم دوربین های موجود در داخل خانه با صحنه دلخراشی و و حشتناکی رو به رو شدند .در این تصاویر دیده شد که " سمسونوا " سر آخرین قربانی خود که یک خانم 79 ساله بود پس از جدا کردن از بدنش در یک قابلمه گذاشت به اتاقی که درطبقه زیرین آپارتمان بود 


Tuesday, March 1, 2016

بهاره هدایت - وقتی فکر می کنم به صادر کنندگان احکام اعدام رای دادیم تنم می لرزد



وقتی فکر می کنم به صادر کنندگان احکام اعدام رای دادیم تنم می لرزد
سه زندانی را که خواهان شرکت در انتخابات بودند به بند اجرای احکام اوین منتقل کردند. آن‌ها رأی دادند اما دشنام هم شنیدند.

اینجا اوین است. زندان اوین. جمعه هفتم اسفند ۹۴.
ساعت ۹/۵ صبح _ من و ریحانه و نرگس از اول صبح پیگیر صندوقیم. گفته‌اند صندوق سیار و یک هیأت بزرگ از مقامات به زندان آمده‌اند. مقرر شده امروز همه پرسنل دو شیفت در زندان حضور داشته باشند. پرسنل و پاسیارهای شیفت‌های دیروز و امروز در دفتر بند هستند. این موضوع کمی عجیب است، یادم نمی‌آید انتخابات ۹۲ اینطور بوده باشد.