Friday, August 19, 2016

فرماندار جدید ورامین: «من اهل شیشلیک و کباب هستم، نمی توانم با نان و پنير کار کنم»




فرماندار جدید ورامین: «من اهل شیشلیک و کباب هستم، نمی توانم با نان و پنير کار کنم»
چندی است که بحث فیش‌های نجومی، نارضایتی‌های مختلفی را از مسئولین دریافت‌ کننده حقوق‌های نجومی به وجود آورده است، تا جایی که کمپین‌های مختلفی در شبکه‌های مجازی به راه افتاده تا مسئولین مختلف در سطوح گوناگون فیش‌های خود را منتشر کرده تا عموم مردم از آنها آگاهی پیدا کنند.

به گزارش «سحام»، در حالی که بخش زیادی از مردم درگیر مشکلات معیشتی هستند و نمی‌توانند حداقل زندگی آبرومند را برای خود و خانواده‌شان فراهم کنند، فرماندار جدید ورامین از نوع غذای خود در مراسمی رسمی سخن گفته که نمی‌تواند «با نون و پنیر کار کند و حتما باید کباب و شیشلیک بخورد تا بتواند به مردم خدمت کند!»

«غلامرضا یوسفی» فرماندار جدید ورامین که تا پیش‌ از این، ریاست ستاد انتخابات استان تهران را بر عهده داشت، در مراسم معارفه خود اعلام کرد: «من اهل شیشلیک و کباب هستم و شفاف هم می‌گویم با نان و پنیر نمی‌توانم کار کنم، از ماشین خوب سوار شدن هم ترسی ندارم.»

وب‌سایت «ورامین ما» ضمن مخابره این خبر از سطح پایین زندگی مردم ورامین خبر داده و نوشته: «اکثریت مردم منطقه ورامین کشاورز و دامپرور بوده و با همه فعالیت‌های صورت گرفته توسط دولت‌های مختلف، امرار معاش این قشر از جامعه با مشکلات بسیار زیادی مواجه است.»

هنوز هیچ منبع دیگری جز «ورامین ما» سخن فرماندار جدید ورامین را تایید یا رد نکرده است