Sunday, August 28, 2016

لقب گرانترین معامله ملکی تاریخ به بوتیک بیژن در لس آنجلس رسید



ایرانشهر - لقب گرانترین معامله ملکی تاریخ به بوتیک بیژن در لس آنجلس رسید

روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارش ویژه شماره پایان هفته خود که امروز 26 آگوست 2016 منتشر شد، برای نخستین بار اسرار مربوط به فروش بوتیک بیژن در خیابان رودئو درایو در لس آنجلس را افشا کرد. خبرگزاری ایرانشهر برای نخستین بار 19 جولای سال جاری خبر مربوط به این معامله ملکی را منتشر کرده بود.


روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارش خود نوشته است که خریدار بوتیک بیژن یکی از شرکاری برند معروف لویی ویتان است که برای خرید این ملک مبلغ 122 میلیون دلار به مالک پیشین آن پرداخت کرده است. بر اساس قیمت اعلام شده، خریدار به ازای هر فوت مربع از این ملک مبلغ 19450 دلار پرداخته است که گرانترین معامله ملکی در تاریخ جهان محسوب می گردد.

لس آنجلس تایمز می گوید خریدار گرانترین ملک جهان که تا پیش از این خواسته بود هویتش افشا نشود یکی از شرکای برند لویی ویتان و فرانسوی تبار است.

با این حال برخی اطلاعاتی منتشر نشده حاکیست ملک مورد نظر ظرف مدت شش ماه گذشته برای دو بار در دفتر اسناد ثبت ملکی و مستغلات برای خرید و فروش ثبت شده است. در نخستین بار این فروشگاه لوکس با مبلغ 66 میلیون دلار از بانویی سالخورده و امریکایی تبار به طرفیت یک ایرانی آمریکایی خریداری شده و در کمتر از سه ماه بعد از سوی مالک ایرانی تبار به خریدار جدید به بیش از دوبرابر قیمت واگذار شده است.

با مشخص شدن مالک نهایی فروشگاه شماره 420 در خیابان ردئو درایو و وابستگی او به کمپانی لویی ویتان حالا بسیاری از اسرار گرانترین معامله ملکی تاریخ بشر روشن شده و طبیعی است این گرانترین مغازه جهان به زودی با چه رویکردی میزبان ثروتمندترین مشتریان خود خواهد بود.