Sunday, July 31, 2016

مجروح شدن سردار نقدی در از بلندی های جولات



خرداد : روزنامه چپگرای اسرائیلی "هاارتص" با انتشار گزارشی مدعی شده که سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان مجروح شده است.
 روزنامه "هاارتص" مدعی شده که سردار نقدی در جریان بازدید از بلندی های جولات مجروح شده است. این روزنامه اشاره کرده که هیچ منبع رسمی ای این خبر را تایید نکرده است. هاارتص مدعی شده که که سردار نقدی توسط نیروهای معارض سوری و یا نیروهای نظامی اسرائیلی زخمی شده است اما هنوز مشخص نیست که کدام یک تیراندازی را انجام داده اند. 

به گزارش خرداد، البته رسانه های اسرائیلی پیش تر نیز در راستای اقدامات ضد اطلاعاتی و تشویش اذهان عمومی شایعات این چنینی را درباره دیگر مقام هاتی کشورمان نیز منتشر کرده بودند. "خرداد" به عنوان رسانه ای مستقل در راستای اطلاع رسانی این خبر را منتشر  می کند و آن را تایید و تکذیب نمی کند.

پیش از این رسانه های داخلی در تاریخ 27 ژوئیه عکس هایی را از سردار نقدی منتشر کرده بودند که او را در داخل سوریه نشان می داد. گفته شده که سردار نقدی به ناحیه قنیطره در جنوب غربی بلندی های جولان در سوریه در مرز با اسرائیل سفر کرده است. 

البته گفتنی است که در ژانویه سال 2015 میلادی نیز بالگردهای ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل شهید جهاد مغنیه پسر شهید عماد مغنیه از فرماندهان ارشد حزب الله را در همین منطقه هدف حمله قرار دادند.