Sunday, July 10, 2016

کشته شدن دو نفر در سوء قصد به نماینده مجلس



"سوء قصد ناکام" به جان حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس موجب کشته شدن راننده او شده است. در این حمله فرماندار دالاهو نیز زخمی شده است. 

حسینعلی امیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به حادثه امروز در اسلام‌آباد غرب گفت: امروز فرماندار دالاهو  و آقای فلاحت‌پیشه نماینده اسلام آباد و سه تن از مدیران محلی برای انجام کارهایی اداری در منطقه بودند که توسط ۴ سرنشین یک خودروی پژو ۴۰۵ مورد تیراندازی قرار می‌گیرند.

او افزود: در این حادثه دو سرنشین خودروی حامل فرماندار و نماینده اسلام آباد غرب شهید شدند که یکی از آن‌ها راننده یک خودرو بوده است.

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به اینکه فرماندار مجروح است، گفت: فرماندار به همراه یک سرنشین دیگر مورد اثبات گلوله قرار گرفتند و فرماندار در اتاق عمل است.

همچنین آقای فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب نیز در حین پیاده شدن از اتومبیل دچار یک آسیب سطحی شده است.

سخنگوی وزارت کشور از متواری شدن ضاربان خبرداد و گفت: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در منطقه درصدد شناسایی و دستگیری ضاربان هستند و تلاش برای شناسایی آن‌ها در حال انجام است.

او با اشاره به اینکه زخمی‌های این حادثه به کرمانشاه منتقل شده‌اند، گفت: این دو نفر در یکی از بیمارستان‌های کرمانشاه در حال مداوا هستند.

معاون وزارت کشور در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به این حادثه سفر آینده رییس‌جمهور به استان کرمانشاه انجام خواهد شد، گفت: در این مورد دفتر رییس جمهور تصمیم می‌گیرد و اعلام می‌کند.

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: تلاش برای دستگیری ضاربان ادامه دارد اما هنوز هویت و هدف ضاربان مشخص نشده و اینکه این افراد عضو چه گروهکی بودند را تایید نمی‌کنیم.