Saturday, May 7, 2016

متن نامه و هشدار طلاب حوزه علیمه قم درباره شاخ به شاخ شدن حسن روحانی با آیت الله خامنه ای



متن نامه و هشدار طلاب حوزه علیمه قم درباره شاخ به شاخ شدن حسن روحانی با آیت الله خامنه ای
بسم الله الرحمن الرحیم
و اءخذنا منهم میثاقا غلیظا 
لیسئل الصادقین عن صدقهم  (احزاب /7-8)
خدمت ریاست جمهوری محترم حجت الاسلام روحانی
سلام علیکم
روز چهار شنبه این هفته کاروان تدبیر و امید قرار است به شهر کریمه اهل بیت فاطمه معصومه سلام الله علیها؛ شهر خون و قیام و مرکز حوزه های علمیه سفر دو روزه ای داشته باشد. لذا ما طلبه های حوزه علمیه قم  بر آن شدیم نامه ای دلسوزانه به شما ارسال نماییم.
حجت الاسلام روحانی
شما که خود از یاران حضرت امام و از فرزندان حوزه علمیه قم می باشید به خوبی واقف هستید که دشمنان قسم خورده انقلاب کینه ی غیر قالب وصفی نسبت به شهر قم و علی الخصوص حوزه های علمیه قم دارند چرا که طلاب و فضلای حوزه علمیه همیشه پشتیبان ولایت فقیه و این انقلاب عظیم بوده اند و شاهد این حمایت و پشتیبانی تقدیم هزاران شهید طلبه می باشد که رساله عملیه خود را با خون خود به امضا حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف رسانده اند. پس حوزه های علمیه حفظ و حمایت از انقلاب اسلامی را یک از وظایف ضروری خود می داند و در دفاع از ارزش ها و آرمان های آن تا پای جان ایستاده و از این دستاوردها و ارزش ها پاسداری میکند.
از آن زمانی که دولت تدبیر و امید سکان قدرت را به دست گرفت ما طلبه های حوزه علمیه قم چون شما را مزین به لباس مقدس روحانیت و همان طور که بیان شد از فرزندان این حوزه علمیه می دانستیم امید آن داشتیم که نسبت به آرمان ها و مبانی انقلاب اسلامی قوی تر و جدی تر عمل کنید چراکه سابقه انقلابی گری  و آرمان طلبی شما چه قبل از انقلاب و در طول انقلاب بر همه، مشخص و مبرهن می باشد ولی با این حال آنچه دغدغه های حوزه های علمیه هست که همان دست یابی به آرمان های انقلاب و ارزش های اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم می باشد و پیاده سازی فرهنگ اسلامی در جامعه است مع الاسف از سوی شما مورد اهتمام جدی واقع نشده است.
ریاست محترم جمهور
در عرصه فرهنگ شاهد یک رویه تسامح و تساهل در وزارت ارشاد بودیم که حتی مراجع معظم تقلید حفظهم الله اجمعین از این عملکرد ضعیف در عرصه فرهنگ شکوه نمودند و مقام معظم رهبری صراحتا در مورد کارهای وزارت ارشاد فرمودند من هم نگرانم و درجای دیگر خطاب به وزیر ارشاد آقای علی جنتی فرمودند:با آقای وزیر حرف زیاد داریم، در عرصه فرهنگ اشکال جدی داریم.
آقای روحانی
سال گذشته در همین ایام سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ گردید. همچنین ایشان امسال را سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نام نهادند. ولی متاسفانه کار چشم گیری در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی از سوی دولت تدبیر و امید مشاهده نشد و با تعجب مشاهده کردیم واردات بی رویه و بی اعتنایی به ظرفیت های درون کشور جای سیاست های اقتصاد مقاومتی را گرفته است
رئیس جمهور روحانی
در عرصه دیپلماسی ما با توافقی که بتواند حربه تحریم را از دست دشمن بگیرد موافق هستیم. شما نیز چندین بار تاکید نمودید که دیپلماسی ما باید دارای عزت؛ حکمت و مصلحت باشد که به حق بیان صواب و کاملا درستی است ولی آیا در عمل،  دیپلماسی ما دارای این 3 شرط بود؟ آیا در شرایطی که میلیارد ها مسلمان در سراسر دنیا متاثر و متالم از توهین به ساحت مقدس گوهر آفرینش حضرت بدر الدجا صلی الله علیه و آله و سلم می باشند  مسافرت وزیر خارجه ما مستقیم به کشور حمایت کننده از آن توهین کذایی چه پیامی میتواند داشته باشد؟!  کجای این دیپلماسی دارای عزت؛حکمت و مصلحت است؟
چه درست فرمود بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه که: به یقین دشمنان ما مرزی جز عدول از همه  هویت ها و ارزش ها معنوی و الهی ما نمی شناسند.به گفته قرآن کریم؛ هرگز دست از مقاتله و ستیز با شما برنمی دارند مگر اینکه شما را از دینتان خارج کنند...اگر ملت ایران از همه اصول و موازین اسلامی و انقلابی خود عدول کند و خانه عزت و اعتبار پیامبر و ائمه معصومین علیهم السلام را با دست های خود ویران نماید. آن و قت  ممکن است جهان خواران او را به عنوان یک ملت ضعیف و بی فرهنگ به رسمیت بشناسند ولی در همان حدی که آن ها آقا باشند ما ضعیف... من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام میکنم که اگر جهان خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد و تا نابودی آنان از پای نخواهیم نشست.
ریاست محترم جمهور
توقع ما طلاب و اساتید حوزه علمیه قم این است که در دیداری که با طلاب دارید دقیق و متقن به سوالاتی که از روی دغدغه از طرف طلاب و اساتید حوزه علمیه قم مطرح شده است پاسخ دهید.
پیشاپیش حضورتان را در قم گرامی می داریم