Sunday, April 17, 2016

یک ایرانی آمریکایی تاثیرگذارترین چهره اینستاگرم شدیک ایرانی آمریکایی تاثیرگذارترین چهره اینستاگرم شد




ایرانشهر - مجله فوربس در جدیدترین گزارش خود از تاثیرگذارترین چهره‌های فعال در شبکه اجتماعی اینستاگرام، مانی خوشبین مدیر و بنیانگذار ایرانی‌آمریکایی شرکت املاک و مستغلات خوشبین را در رده نخست جهان و پیش از بسیاری از چهره‌های سرشناس دنیای هنر معرفی کرده است.
 مجله فوربس در گزارشی که به قلم R.L. Adams نوشته شده می‌گوید به دنبال پاسخ به این سوال که «تاثیرگذارترین چهره‌های شبکه اجتماعی اینتستاگرم چه کسانی هستند؟» به لیستی ده نفره رسیده‌است که نشان می‌دهد گروهی از فعالان شبکه‌های اجتماعی به لحاظ ایجاد انگیزه و ایفای نقش الهام بخش برای فالورهایشان از چهره‌های سرشناس دنیای سینما و موسیقی پیشی گرفته‌اند و انتشار تصاویری از عملکرد آنها در این شبکه مجازی بر زندگی صدها هزار تن از جمعیت 400 میلیونی مشترکان اینستاگرام تاثیر مستقیم داشته‌است.

 مجله فوربس در صدر فهرست گزارش خود نام یک شهروند ایرانی‌آمریکایی ساکن جنوب کالیفرنیا را منعکس کرده است که به گفته نویسنده مقاله داستان زندگی و موفقیت‌های او برای 543 هزار فالوور حساب کاربری‌اش در اینستاگرام بسیار تاثیرگذار و الهام بخش بوده است.

مانی خوشبین مدیر و بنیانگذار یک شرکت مادر در امور املاک و مستغلات است که در حال حاضر اداره بیش از 2 میلیون فوت مربع از املاک تجاری و مسکونی ایالت کالیفرنیا را در دست دارد. نویسنده فوربس با اشاره به زندگی خصوص مانی خوشبین و داستان مهاجرت خانواده او از ایران به آمریکا می‌نویسد: «زندگی مانی نشانگر زندگی نوجوانی است که در 14 سالگی پدر و مادرش برای ساختن زندگی بهتر تصمیم می‌گیرند تا او را به آمریکا بیاورند و او به عنوان یک مهاجر خارجی با دشواری‌های مضاعف و نیاز به مهارت بیشتر برای ساختن آینده بهتر مواجه بوده اما موفق شده است.»

در رده بندی فوربس از 10 چهره تاثیرگذار اینستاگرام میزان عددی فالوورها مطرح نبوده و بیشتر بر تاثیرپذیری آنها از مندرجات حساب کاربری مورد نظر تاکید شده است. 

در رده‌های بعدی این فهرست به یکی از نمایندگان فروش اتومبیل فراری، مدیر یک بازار اینترنتی، مالک و مدیر فروش قایق‌های لوکس، یک مدل فشن مردانه، یک جوان خیر فعال در امور عام المنفعه و... اشاره شده است