Thursday, July 30, 2015

خانم اینجوری که سلام نمی دهند


خانم فدریکا مورگینی دستش را روی پستانش گذاشته است و به آقای حسن روحانی سلام می کند .
البته تذکرات شرعی را بخاطر زیر پا گذاشتن شئونات اخلاقی ، علمای اسلام بعد از این ملاقات به این بانوی محجبه دادند .
البته فدریکا مورگینی این عکس را ندیده اند 
در عربستان سعودی مهد اسلام 
خانم فدریکا مورگینی بی حجاب است 



Wednesday, July 29, 2015

یک شتر 4 روز در کنار قبر صاحبش زانو زده است



یک شتر با وجود درگذشت صاحبش، به مدت 4 روز متوالی در کنار قبر او زانو زده و از ترک محل خودداری می کند. این حادثه در استان اب در مرکز یمن روی داده است.


Sunday, July 26, 2015

با دختر ایرانی ازدواج نمی‌کنم!




گرایش جوانان ایرانی به ازدواج با خارجی‌هاآمارها از افزایش ازدواج مردی ایرانی با زنی غیر ایرانی حکایت دارد. زنانی که اکثرا عرب، افغانستانی، پاکستانی و تبعه کشورهای همسایه‌ هستند. هرچند تعداد چنین ازدواج‌هایی زیاد نبوده، اما در چندسال اخیر روندی تصاعدی داشته است. برخی، هزینه‌های سرسام‌آور و سنت‌های دست و پا گیر ازدواج در ایران را يكي از مهم‌ترين دلايل گرايش جوانان به ازدواج با خارجي‌ها و مهاجران می‌دانند.

 بنابر آماری که علی‌اکبر محزون –مدیر کل دفتر اطلاعات آمار و جمعیت و مهاجرت سازمان ثبت احوال کشور- ارائه کرده در سال 1392، 660 مورد ازدواج مرد ایرانی با زنی از اتباع بیگانه به ثبت رسیده است. این تعداد در سال 93 با افزایش روبرو بوده؛ چنان‌چه در 9 ماه اول سال 93، 560 مورد ازدواج مرد ایرانی با زن غیرایرانی ثبت شد، در حالی که در زمان مشابه سال 92 این نوع ازدواج در 452 مورد رخ داد. این آمار رشدی 23.6 درصدی را در ازدواج مردان ایرانی با اتباع خارجی نشان می‌دهد.

همچنین با توجه به حضور بیشتر اتباع سایر کشورها در شهرها و استان‌های مرزی ازدواج با یک غیرایرانی در این شهرها بیشتر است. به جز تهران که به دلیل جمعیت بالا، آمار این ازدواج‌ها را نیز در خود افزایش داد، خوزستان، خراسان رضوی، قم و آذربایجان غربی نیز بیشترین آمارها در این زمینه را دارند. 

ازدواج مرد ایرانی با زن غیرایرانی از قانون سفت و سختی تبعیت نمی‌کند. طبق ماده 976 قانون مدنی، زن غیر ایرانی که همسر ایرانی اختیار کند به تابعیت ایران در می‌آید و مانند تابعیت اکتسابی از حقوق و تکالیف مرتبط با اتباع برخوردار می‌شود. همچنین بند 9 این ماده می‌گوید هر زن تبعه خارجی که شوهری ایرانی اختیار کرده باشد ایرانی محسوب می‌شود، حتی اگر شوهر او از تابعیت ایران خارج شده و یا فوت شود، او همچنان در تابعیت ایران باقی خواهد ماند. 

این در حالی است که ازدواج یک زن ایرانی با مرد غیرایرانی مراحل و پیچیدگی‌های قانونی زیادی دارد. طبق ماده 1060 قانون مدنی ازدواج زن ایرانی با تبعه خارجی موکول به اجازه مخصوص دولت است. علی موسوی‌نسب –مدیرکل اتباع و امور خارجی استاندار تهران- نیز درباره وضعیت قانونی ازدواج زن ایرانی با مرد غیرایرانی می‌گوید: "چنین ازدواجی تنها به صورت شرعی صحیح است و از نظر قانونی حتما باید با اجازه وزارت کشور و دولت صورت پذیرد". با این وجود تعداد زنان ایرانی که با اتباع غیرایرانی ازدواج می‌کنند نسبت به تعداد مردان که با این اتباع ازدواج می‌کنند بیش‌تر و در سال 1392، 749 ازدواج میان زن ایرانی با مرد غیر ایرانی به ثبت رسیده است.

دلیل ازدواج با اتباع غیرایرانی چیست؟
دلایل مختلفی می‌توانند ازدواج با تبعه غیرایرانی را توجیه کنند. کارشناسان معتقدند یکی از دلایل ازدواج با فرد غیرایرانی توسط برخی افراد ریشه در مسائل و مشکلات فرهنگی-اجتماعی دارد. در گزارشی در روزنامه شهروند درباره مشکلات ازدواج در ایران به این امر اشاره شده که هزینه‌های سرسام‌آور مراسم عروسی از مهم‌ترین دلایل گرایش جوانان به ازدواج با خارجی‌ها و مهاجران است که مشکلاتی را نیز در پی خواهد داشت. تعیین مهریه‌های سنگین، یکی دیگر از دلایل استقبال جوانان ایرانی به ازدواج با مهاجران و خارجی‌ها است.

دکتر افسرافشارنادری –جامعه‌شناس و عضو انجمن جامعه‌شناسی ایران- نیز درباره دلایل و تبعات ازدواج مردان ایرانی با زنان غیرایرانی در گفتگو با فرارو گفت: سخت شدن ازدواج در ایران در ازدواج‌ با اتباع کشورهای دیگر تاثیرگذار است. سنگینی مهریه، برخی سنت‌های دست‌وپاگیر، مراسم پر هزینه ازدواج؛ از جواهرات سنگین گرفته تا حواشی یک ازدواج و... همگی می‌توانند یک پسر یا مرد ایرانی را برای ازدواج با یک غیرایرانی تشویق کنند.

وی در ادامه درباره تبعات ازدواج با یک غیرایرانی تصریح کرد: هرچند این ازدواج ممکن است در ابتدا به نظر خوب و موفقیت‌آمیز بیاید، اما در واقعیت به دلیل تفاوت‌های موجود میان دو فرد در موارد زیادی به جدایی منجر خواهد شد. زبان و ملیت دو امر مهم در ارتباط میان دو نفر هستند. ممکن است میان دو فرد گفتگو صورت بگیرد، اما این گفتگو لزوما معنادار و با ریشه‌های فرهنگی نیست و به طور عمده تفاوت فرهنگی و تاریخی دو فرد از دو ملیت متفاوت پس از ادواج می‌تواند در قالب مشکلاتی بروز پیدا کند. هرچند که نمی‌توان این را یک امر کلی در نظر گرفت، چرا که در این زوج‌هایی نیز بوده‌اند که زندگی موفقی داشته‌اند، اما در اکثریت این زوج‌ها مشکلات زیادی به وجود خواهد آمد. 

این استاد دانشگاه در مورد نتیجه منفی دیگر ازدواج مردان ایرانی با زنان غیرایرانی توضیح داد: در بعد دیگر قضیه ما در جامعه خود دختران زیادی داریم که با وجود قرارگیری در سن ازدواج، هنوز ازدواج نکرده‌اند و اگر قرار باشد تعداد مردانی که با اتباع دیگر ازدواج می‌کنند افزایش پیدا کند، این دختران نیز ممکن است به ازدواج با اتباع دیگر که برایشان سخت نیز خواهد بود تن می‌دهند. 

منبع : فرارو


Saturday, July 25, 2015

دختر ایرانی در بین زیباترین های دنیا




این دومین بار طی یکسال گذشته است که شبکه سی.ان.ان این عکس‌ها را در سایت رسمی خود منتشر میکند. اولین بار عکس‌ها در فوریه ۲۰۱۵ پست شده بودند. 
به گزارش سایت ورزش بانوان؛ شبکه آمریکایی سی.ان.ان در سایت خود با پست این عکس از آلبوم یک عکاس اروپایی، این دختر شیرازی با لباس محلی رو که در مسجد نصیرالملک به روی فرشی با انعکاس نور آفتاب از در و پنجره رنگارنگ این مسجد تاریخی نشسته، یکی از زیباترین دختران جهان معرفی کرده است. 
این دومین بار طی یکسال گذشته است که شبکه سی.ان.ان این عکس‌ها را در سایت رسمی خود منتشر میکند. اولین بار عکس‌ها در فوریه ۲۰۱۵ پست شده بودند.


Friday, July 24, 2015

فرق اطاعت زن از شوهر و شوهر از زن


چه خدای بی عاطفه و سنگدلی

کودکان کارتن خواب زیر نیسان له شدند



راننده يک وانت نيسان وقتي از روي يک کارتن که در گوشه خيابان افتاده بود عبور کرد صداي گريه و فرياد هاي کودکي توجهش را جلب کرد و بلافاصله پا روي ترمز گذاشت و خودرواش را متوقف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،راننده يک وانت نيسان وقتي از روي يک کارتن که در گوشه خيابان افتاده بود عبور کرد صداي گريه و فرياد هاي کودکي توجهش را جلب کرد و بلافاصله پا روي ترمز گذاشت و خودرواش را متوقف کرد.

او به سمت صدا دويد و در کمال تعجب باصحنه اي دلخراش روبه رو شد. او دو کودک مصدوم را ديد که زير کارتني خوابيده بودند و او به خيال آنکه چيزي داخل آن نيست، از روي آن عبور کرده بود.

راننده نيسان به سرعت با اورژانس تماس گرفت و حادثه را اطلاع داد. نيروهاي امدادي پس از حضور در محل حادثه واقع در جاده کلات دوکودک را به بيمارستان هاشمي نژاد منتقل کردند.

در ادامه تلاش کادر درماني براي نجات يکي از کودکان که هفت سال بيشتر نداشت مثمر واقع نشد ومصدوم بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را ازدست داد و کودک ديگر که پسرخاله متوفي است و به شدت مصدوم شده ، تحت درمان قرار گرفت .

پرونده پس از مطرح شدن درشعبه 204 دادسراي مشهد در حالي توسط بازپرس رستگار رسيدگي شد که راننده نيسان در اظهاراتش مدعي شد: من فکر نمي کردم زير کارتني که سرپيچ بود، کسي باشد .


Sunday, July 19, 2015

علم الهدی: صلح امام حسن شادی و خوشحالی ندارد




علم الهدی: صلح امام حسن شادی و خوشحالی ندارد

حجت الاسلام «سیداحمد علم‌الهدی» گفت: برخی از عزیزان دانسته و ندانسته خواب باز شدن سفارت آمریکا را در ایران می‌بینند.

حجت الاسلام «سیداحمد علم‌الهدی» در جمع نمازگزاران عید سعید فطر که صبح امروز در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ... رییس جمهور در نیمه های این ماه گفت «ما در مذاکره از صلح امام حسن(ع) الهام گرفتیم» در حالی که پس از صلح امام حسن(ع) برای شیعیان شادی و خوشحالی وجود نداشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر خطوط قرمز عنوان شده توسط رهبری در مذاکرات رعایت شده باشد، به پیروزی رسیده‌ایم و اگر این خطوط قرمز رعایت نشده باشد، به نتیجه صلح امام حسن(ع) و خلف وعده دشمن مواجه شده‌ایم که این امر به ضرر شیعیان است.

وی با اشاره به این‌که «تصور دوم آن است که گمان کنیم کار ما با آمریکا تمام شده است»، عنوان کرد: آمریکا یک جانور درنده ای است که کشمکش ما با آن تازه شروع شده است و موید این امر تناقض نطق تلویزیونی رئیس‌جمهور ایران با آمریکا بود.
...
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه «آمریکا حتی ادعا کرده است ایران سلاح اتمی می‌سازد و خلاف حقوق بشر شکنجه‌گاه درست کرده است»، اظهار کرد: آمریکا به همه‌ی کشورهای عرب اعلام داشته که 2 دشمن دارید، یکی داعش و دیگری ایران است.
...
علم‌الهدی با بیان این‌که «متاسفانه برخی از عزیزان دانسته و ندانسته خواب باز شدن سفارت آمریکا را در ایران می‌بینند»، افزود: مگر این افراد بیانیه وزارت دفاع آمریکا را گوش ندادند و تهدیدهای آنان را متوجه نشدند.

امام جمعه مشهد افزود: تصور سوم هم ناشی از بزک کردن آمریکا به تعبیر رهبری است، چون یک عده اصرار دارند از یک جانور درنده که در مدت نیم قرن تا الان جز نیش زدن کاری نکرده، یک عنصر قدرتمند جهانی بسازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که «آمریکا یک جانور خون آشام و درنده است»، تصریح کرد: اگر با آمریکا دست دهیم این جانور نیشدار ما را بیشتر می‌گزد.

علم‌الهدی افزود: وعده برداشتن تحریم‌ها از سوی غرب 8 تا 10 سال است و اگر آمریکا یک روزی تحریم‌ها را لغو کند به خاطر خودشان و هم‌پیمانانشان است.

منبع - انتخاب

Saturday, July 18, 2015

مک دونالد در تهران نمایندگی می پذیرد



تصویر از سایت رسمی مک دونالد:

شرکت مک دونالد فرم ثبت نام الکترونیک نمایندگی اش در ایران را گشود
در پی توافق هسته ای ایران و کشورهای 1+5 موج بازتاب های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی آن در حال ظهور است. 

Friday, July 17, 2015

بوسه علی دایی بر پیشانی روحانی


علی دایی در خارج از کشور
 اگر این عکس را ورزشکار دیگری میگرفت ، جمهوری اسلامی خشتکش را در می آورد .


علی دایی در افطاری نزد حسن روحانی رفت و پیشانی اش را بوسید و موفقیت هسته ای را تبریک گفت و همچنین از زحمات تیم مذاکره کننده تشکر کرد .


ترس از موش در قسمت زنانه مسجد ۸۱ نفر را زخمی کرد



به گزارش خبرگزاری دولتی مراکش، در قسمت زنانه‌ی مسجد که به وقت افطار در شب قدر جمعیت در آن موج می‌زد، ناگهان زنی موشی را دید و شروع به فریاد زدن و تلاش برای فرار کرد. بقیه‌ی نمازگزاران هم در بخش زنانه هراسان و فریادزنان تلاش کردند که فرار کنند.
در این همهمه‌ی جمعی، عده‌ی زیادی زمین خوردند و زیر هجوم جمعیت ترسان دست‌ و پا و استخوان و سرها بود که شکست. از قسمت مردانه‌ی مسجد هم عده‌ای برای کمک وارد این بخش شدند و آن‌ها هم مجروح شدند.
به گزارش خبرگزاری دولتی مصر مقامات بیمارستان اعلام کردند دست‌کم ۸۱ نفر در این هراس جمعی از موش، زخمی شدند.
در این میان یکی از مجروحین زنی است که هفت ماهه باردار است و هر دو پایش در این حادثه شکست. هنوز بیش از ۷۰ تن از مجروحان در بیمارستان بستری‌اند و مرخص نشده‌اند.
خبرگزاری‌های مراکش اما گزارش نکردند که بالاخره موش کوچکی که جست‌وخیزش ده‌ها زخمی برجا گذاشت، چه سرنوشتی پیدا کرده است.


Thursday, July 16, 2015

Wednesday, July 15, 2015

تصاویر جدید از فشن های خیابانی در تهران


فضا پیمای بشری قدم به دنیای دور و ناشناخته منظومه شمسی گذاشت



فضاپیمای آمریکایی “New Horizons” یا افق جدید شب سه شنبه-چهارشنبه از کنارسیاره کوچک پلوتو رد شد نقطه ای که پیش از آن برای بشر ناشناخته بود.
ستاره شناسان ناسا و دانشمندان جهان لحظه ای را که 9 سال به انتظار آن بودند دیشب با رسیدن این فضاپیما به سیاره کوچک پلوتو اتفاق افتاد. به این سیاره لقب "سیاره کوتوله" نیز داده اند.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از ایستگاه فضایی و مرکز کنترل ناسا در "کیپ کاناورال آمریکا، ساعت یک شب به وقت گرینویچ پیام های این فضاپیما پس از 9 سال دریافت شد.
این اتفاق با جشن و شادی دانشمندانی که 9 سال منتظر این لحظه بودند همراه شد.
این فضاپیما در ژانویه 2006 برای رسیدن به حاشیه منظومه شمسی به فضا پرتاب شد. این فضاپیما تاکنون حدود 5 میلیارد کیلومتر را در فضا طی کرده است.
"آلیس بوومن"مدیر عملیات این فضاپیما گفت : "پس از معاینه تمام سیستم ها به اطلاع می رسانم که فضاپیمای ما در سلامت کامل به سر می برد".
روز سه شنبه 14 ژوئیه ساعت 12.49 به وقت گرینویچ، این فضاپیما فقط 12.500 کیلومتر از سیاره پلوتو فاصله داشت. به دلیل گذشتن فضاپیما از پشت این سیاره، علایم آن تا ساعت 3 بامداد چهارشنبه به وقت گرینویچ قطع شده بود.
رسیدن پیامهای این فضاپیما به زمین 4 ساعت و نیم به طول می انجامد.
آلن استرن رئیس گروه ستاره شناسان "نیوهورایزونز، گفت : "این لحظه ای است که باید جشن گرفته شود. ما نخستین قدم را برای شناسایی منظومه شمسی برداشته ایم. البته قدم اول تحت رهبری جان اف کندی رئیس جمهوری فقید آمریکا در اول ده 1960 گذاشته شد".
این قمر مصنوعی کوچک نه تنها از پلوتو و ماهی که دور آن می چرخد عکس برداری می کند بلکه دارای 7 دستگاه گوناگون برای اهداف محتلف است که می تواند تراکم شیمیایی، ترکیب جو، حرارت سطح و گازهای روی این سیاره را اندازه گیری می کند.
این فضاپیما در روزهای اخیر اطلاعات زیادی را به ما داده است که بایستی دقیقا مورد بررسی و تحقیق قرار گیرند.
سیاره کوچک پلوتو دارای قطری به طول 2370 کیلومتر است که تقریبا 80 کیلومتر بیشتر از آن چیزی است که پیش از این ما برآورد کرده بودیم. تصویری که هفته گذشته از این فضا پیما دریافت کردیم از شکلی مانند یک قلب در سطح این سیاره را نشان می داد. تصویر اخیر نشان از حفره هایی هم از سطح این سیاره و هم روی ماهی که دور آن می چرخد دارد.
فضاپیمای "نیوهوریزانز" سریع السیرترین فضاپیمایی است که ساخته دست بشر است. در هر ثانیه حدود 16.7 کیلومتر یا به عبارتی حدود 50 هزار کیلومتر در ساعت سرعت دارد و از انرژی اتمی به عنوان سوخت استفاده می کند.
این فضاپیما در حال تصویربرداری از این سیاره و فضای اطراف آن می باشد.
این نخستین بار است که یک فضاپیما به این فاصله در منظومه خورشیدی ما می ‌رسد و می‌تواند به پلوتو نزدیک شود.

منبع - العربیه

Tuesday, July 14, 2015

روزنامه ها و توافق هسته ای




تلگرافی که منجر به خود کشی هیتلر شد!




طی یک مزایده، تلگرامی که منجر به مرگ هیتلر شد به قیمت 55 هزار دلار فروخته شد. 
 یکی از تلگراف های مهم مربوط به جنگ جهانی دوم در مزایده ای در این هفته به فروش رسید. 

این تلگراف توسط رهبر ارتش نازی ها Hermann Goering در 23 آپریل 1945 به هیتلر فرستاده شده بود. 

Hermann Goering که می دانست هیتلر دریک پناهگاه پنهان شده است در این تلگراف برای هیتلر نوشته بود: همان طور که قبلا من را به عنوان جانشین خودت معرفی کرده بودی، امشب رهبری و فرماندهی آلمان به من می رسد. 

هیتلر پس از دریافت این تلگراف این اقدام Hermann Goering را کودتا خواند و در یک پیام رادیویی او را خائن خطاب کرد و یک هفته پس از این حادثه خودکشی کرد. 
این تلگراف که توسط کاپیتان ارتش آمریکا Benjamin Bradin در پناهگاه هیتلر یافت شد در روز سه شنبه گذشته در یک مزایده به قیمت 55 هزار دلار به یک ناشناس آمریکایی به سه برابر قیمت فروخته شد.

منبع پارسینه

Thursday, July 9, 2015

نتیجه خمینی هم جوجه آخوند شد

مملکت اسلامی ایران بزرگترین تولید کننده و همچنین بزرگترین صادر کننده موجود عجیبی به نام آخوند یا همان انگل جامعه می باشد .

سید احمد بن سید حسن بن سید احمد بن سید روح‌الله المصطفوی الموسوی الخمینی!
نتیجه خمینی (حجت‌الاسلام «نتیجه امام») (سید احمد خمینی پسر سید حسن خمینی («یادگار امام»)، با انتشار عکس بالادر صفحه اینستاگرام خود نوشت:
«تيليغ يكى از سنت‌هاى رايج در حوزه‌هاى علميه هست و معمولا طلاب از سال‌هاى اوليه‌ى تحصيل پس از آنكه مقدارى با معارف اسلامى آشنا شدند در ايام ماه رمضان و روزهاى ماه محرم و صفر براى تبليغ به شهرها و روستاها مى‌روند. امسال توفيق شد من هم براى چند شبى به اين مهم اقدام كنم و براى اين كار بطور غيررسمى ملبس شوم و مهمان اهالى خونگرم يكى از روستاهاى شمالى كشور باشم. البته بنا نداشتم تا ملبس شدن رسمى عكسى و يا مطلبى در اين مورد از خودم انتشار دهم ولى امروز با ديدن عكس خودم كه چندين جا پخش شده، خودم رو موظف به دادن توضيحات در اين خصوص دانستم. خدايا چنان كن سرانجام كار
/ تو خشنود باشى و ما رستگار»

تروریست دستگیر شده اخیر در اردن ، در ترور «شاپور بختیار» مشارکت داشته



انتشار کیفرخواست متهم، توسط نشریه اردنی «الرآی»

وزارت خارجه پس از تکذیب خبر روزنامه الرای توسط آمدنیوز
این نشریه عرب زبان، اقدام به انتشار جزییات بیشتری از برنامه‌ریزی نیروی قدس سپاه پاسداران برای انفجار تروریستی در کشور عمان کرد. نشریه «الرآی» مدعی شده که این گزارش را از «کیفرخواست» به دست آمده متهم، منتشر کرده است. یک «منبع خبری آگاه» نیز اطلاعات بیشتری را در این خصوص برای خبرنگار «آمدنیوز» فاش کرده است.
«الرای»  جزئیات مربوط به فرد عراقی نروژی که به (نیروی قدس) ایران تعلق دارد و در حال برنامه‌ریزی برای انجام اقدامات تروریستی در اردن بود. او ۴۵ کیلوگرم از ماده انفجاری «آر. دی.ایکس» که بسیار ماده انفجاری مهلکی است را در منطقه‌ای در شمال اردن به نام «ثغره عصفور» مخفی کرده بود.
کیفرخواست به دست آمده توسط «الرای» نشان می‌دهد که نام متهم «خالد جاسم کاظم الرُبیعی» بوده و دارای و دارای تابعیت عراقی و نروژی می‌باشد. او در سن ۴۹ سالگی به سر می‌برد، او در سوم آوریل(۱۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۴) دستگیر شد ودر ششم همان ماه(۱۷ فروردین‌ماه ۱۳۹۴) با کیفرخواست تنظیم شده توسط دادستان عمومی، پرونده اتهامی وی تشکیل و روانه زندان گردید و پرونده وی به دادگاه امنیتی این کشور با سه فقره موارد اتهامی ارجاع شد. سه فقره اتهام وی عبارتند از «مالکیت و خرید و مواد انفجاری به منظور استفاده از آن‌ها برای انجام اعمال تروریستی»، «تلاش در جهت برهم زدن نظم عمومی و به خطر انداختن سلامت و امنیت جامعه»، و «عضویت و همکاری در گروه غیر قانونی(نیروی قدس) با قصد ارتکاب اقدامات تروریستی».

Tuesday, July 7, 2015

مانکن کانادایی که با داعش می جنگد



یک مانکن 46 ساله کانادایی از کانادا به سوریه رفته و در کنار نیروهای کرد حزب "اتحاد دموکراتیک" سوریه با داعش می جنگد. 
به گزارش عصر ایران به نقل از " میل آنلاین" تایگر سان 46 ساله اهل کانادا ماه ها در سوریه در کنار نیروهای اتحاد دموکراتیک کردستان سوریه جنگیده است و به دلیل نداشتن آمادگی بدنی کافی و درد پا به کانادا بازگشته است. 
این زن کانادایی که در کار مدلینگ فعالیت دارد گفته است در صورت بهبود درد پایش بار دیگر به سوریه بازخواهد گشت تا با داعش بجنگد.



مظنون به حمله تروریستی در اردن: از طرف ایران ماموریت داشتم



فردی که مظنون به تلاش برای حمله تروریستی در اردن بوده دستگیر شده است. وی که شهروندی عراقی است به پلیس گفته از طرف سپاه قدس ایران ماموریت داشته است. پلیس اردن در آخرین لحظات این حمله را کشف و خنثی کرده است. 

مقامات اردن اعلام کرده‌اند که یک حمله تروریستی را در این کشور کشف و خنثی کرده‌‌اند. به گفته مقامات اردن یک مرد عراقی که قصد انجام این حمله تروریستی را داشته به پلیس گفته که از طرف سپاه پاسداران ایران مامور به انجام این حمله بوده است. 
خبرگزاری فرانسه روز دوشنبه ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) با اعلام این خبر از قول یک منبع آگاه نوشت: «نیروهای امنیتی یک نقشه تروریستی را در آخرین لحظه خنثی کردند. این حمله بنا بود توسط یک عراقی و به دستور سپاه قدس ایران انجام شود». 
فرد مظنون که نامش فاش نشده در نزدیکی محل عملیات پلیس در شمال شهر جرش همراه با ۴۵ کیلوگرم مواد منفجره دستگیر شد. زمان دستگیری او اما فاش نشده است. جرش دومین شهر توریستی اردن است. 


Monday, July 6, 2015

خانه عفاف = با مجوز فرهنگ و ارشاد در شیراز



زیارتگاه امام زاده قلی بیک در رامسر


زیارتگاه امام زاده آقا جوان قلی بیک در رامسر

از کرامات امامزاده قلی بیک

 آقاي افلاطون خواجوند فرزند داوود متولد سال 1356 ساكن روستاي صالحان 
نامبرده اظهار ميدارد حدودا سال 1372يا 1373 بود كه بنده در يك صحافي واقع در تهران شاگردي ميكردم كه در حين كار صحافي متوجه يك جلد مفاتيح الجنان با جلد قشنگ در داخل مغازه گرديدم كه از آن خيلي خوشم آمد . در دلم افتاد كه اگر بشه اين را از صاحب كارم بگيرم و براي امامزاده سلطان محمد كيا ببرم . 
به همين منظور مسئله را با صاحب كارم در ميان گذاشتم و ايشان بدون هيچ مقاومتي وقتي موضوع را فهميدند قبول نموده اند.
مفاتيح را گرفتم و به خانه بردم تا در يك فرصت مناسب كه به روستام صالحان مي روم با خودم ببرم .
بعد از مدتي با گرفتن مرخصي از صاحب كارم مفاتيح را بر داشته و جهت ديدار با مادرم به روستاي صالحان آمدم و مفاتيح را دادم به مادرم و سفارش نمودم كه داخل امامزاده بگذارد و خودم دوباره به تهران بر گشتم . مادرم بر اثر سهل انگاري و فراموشي مفاتيح را نبردند و در داخل خانه ماند تا اينكه يكي از خانم هاي روستا كه خود آدم متديني بود و از موضوع مفاتيح هيچ خبري هم نداشت به درب منزل ما آمده و به مادرم گفتن در عالم رويا حضرت سلطان محمد كيا به بنده امر فرموده كه بيام درب منزل شما و مفاتيح را از شما بگيرم و ببرم بگذارم داخل امامزاده و مادرم تا اين موضوع را فهميدند سريع مفاتيح را آوردند و تحويل آن خانم دادند تا به امام زاده ببرد ...........
واين است كرامات و معجزات ((حضرت سلطان محمد كيا.))


Sunday, July 5, 2015

تجاوز به 2 دختر دانشجو در اتوبوس



 هفته گذشته دو دختر دانشجو اهل کردکوی که با اتوبوس از تهران عازم گرگان بودند ، اسیر نیت شوم دو راننده اتوبوس شده و مورد تجاوز قرار می گیرند. دو دختر دانشجو که اهل کردکوی بودند از تهران سوار اتوبوس گرگان می شوند . با توجه به اینکه حرکت اتوبوس ها از تهران به گرگان شب صورت می گیرد این دو نفر خوابشان می برد و وقتی بیدار شدند که اتوبوس به گرگان رسیده بود .
با پیاده شدن سایر مسافرین راننده اتوبوس که افکار شیطانی در ذهنش تنیده بود به این دو دختر قول می دهد که آنها را به کردکوی می رساند . این راننده برای اینکه نقشه خود را عملی کند از جاده قدیم گرگان کردکوی یا همان جاده شاه عباسی می رود که خلوت بود . نزدیکی های خط روستای بالاجاده که در چند کیلومتری کردکوی قرار دارد اتوبوس به کناری می رود و راننده اتوبوس و همدستانش به زور به این دو دختر در حالی که آنها ممانعت می کردند ، تجاوز کردند .
عاملان این هتک حرمت دو نفر بودند که یک نفر آنها دستگیر شده و یک نفر هم متواری شده و گفته می شود قصد دارد از مرز ترکیه به خارج از کشور فرار کند .

منبع بهار نیوز