Tuesday, June 30, 2015

این نوشته ها را بخوانید و از پل صراط بگذرید



«مردمى كه از صراط مى‏گذرند بر چند دسته‏اند و صراط دقيق‏تر از تار مو و برنده‏تر از شمشير است: گروهى مانند برق از آن مى‏گذرند؛ گروهى همانند دويدن اسب از آن رد مى‏شوند؛ گروهى با سينه‏خيز از آن مى‏گذرند؛ گروهى در حالت پياده‏روى مى‏گذرند و گروهى افتان و خيزان مى‏روند؛ گاهى آتش آنان را در مى‏يابد و گاهى آنها را رها مى‏كند».
بحارالأنوار، ج 8، ص 249

. اما آنهايى كه نتوانند از پل بگذرند و در آتش دوزخ سقوط كنند، دو دسته‏اند: يا مستكبراند و اميد نجاتى براى آنها نمى‏ماند و تا ابد گرفتار دوزخ خواهند بود و گروهى مدتى - با توجه به شدت گناهان‏شان - در جهنم درنگ مى‏كنند و آن‏گاه نجات پيدا مى‏كنند.

مكارم شيرازى، ناصر، پيام قرآن، ج 6، ص 483

قطع دست دو زندانی جوان در ایران


قطع دست توسط داعش
قطع دست دو زندانی جوان در ایران هر دو یعنی هم داعش و هم عوامل جمهوری اسلامی مسلمانند و حکم خدا را اجرا میکنند

 حکم قطع دست دو زندانی جوان متهم به سرقت، روز یکشنبه با حضور مقام‌های قضايی اجرای احکام دادسرای مشهد در زندان مرکزی این شهر به اجرا درآمده است.
گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

Monday, June 29, 2015

توقف ممنوع به جز خودروهای ائمه جمعه


 بلوار شهید منتظری و کوچه های اطراف آن در قم 


علائمی از نارسایی‌های کبد



علائمی ساده‌ از نارسایی‌های کبد را بشناسید 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ یکی از علل رایج در بیماری‌های کبد که برای همه شناخته شده است، اعتیاد به الکل است، اما علل دیگری هم وجود دارد که می‌تواند در بروز مشکلات کبدی تاثیر گذار باشد و می‌تواند منجر به بروز ناهنجاری ژنتیکی، تغذیه‌ای و بیماری‌های همچون هپاتیت A، B،C شود. 

از آنجایی که کبد مسئول پاکسازی خون است هر گونه مشکلات در کبد کشنده خواهد بود. 
در اینجا به بررسی برخی ناهنجاری‌های کبد می‌پردازیم. 

تغییر رنگ را جدی بگیرید 
چنانچه فردی در چهره خود دچار تغییر رنگ باشد باید این عارضه را جدی بگیرید و نگران کننده خواهد بود. 

زردی یکی از مشخصه‌های بیماری های کبدی است که باعث زردی در پوست و چشم‌ها می‌شود که این امر به دلیل تجمع رنگدانه‌ها در خون است. 

وقتی حالت تهوع پیدا می کنید
افراد ممکن است گاهی دچار درد معده شوند اما اگر این مشکل به طور مداوم، تکرار شود، باید آن را جدی گرفت. از آنجایی که کبد مسئول فیلتراسیون بدن است ممکن است حالت تهوع ناشی از مسمومیت باشد که البته این فقط یک احتمال است و بهتر است کنترل شود. 

تغییرات در ادرار و مدفوع 
یکی از راههایی که نشانه‌های اختلال در کبد را بیان می‌کند تغییرات در وضعیت ادرار و مدفوع است. ادرار تیره رنگ و بد بو یکی از نشانه‌های بیماری‌های کبدی است. علاوه بر این سندروم روده تحریک پذیر، مدفوع کم‌رنگ یا وجود خون در
ادرار و مدفوع هم از سایر این نشانه‌هاست. 

تجمع مایعات 
یکی از علائم شایع دیگر در بیماری‌های کبدی تجمع مایعات به ویژه در زانوها، پاها مچ‌ها است که به دلیل ضعیف بودن مکانیسم تصفیه خون رخ می‌دهد. گاهی تجمع مایعات در حفره شکمی اتفاق می‌افتد که باعث تورم و اختلال در بیمار می‌‌شود. تجمع مایعات یکی از نشانه‌های اصلی در علائم پزشکی در بیماری‌های کبدی است. 

خستگی 
در حالیکه هنوز به طور قطعی مشخص نشده است اما شواهدی نشان می دهد که خستگی هم می‌تواند از علل بیماری‌های کبدی باشد نظریه‌های متعددی بیان می‌کنند که تغییرات هورمونی می‌تواند از علل افزایش سمیت خون و ایجاد خستگی باشد. 

کاهش وزن سریع 
اغلب افراد مشتاق هستند که سریعا وزن خود را کاهش دهند متاسفانه در بیماری‌های کبدی این روند محقق می‌شود. هر زمان که وظایف کبد کاهش می یابد، سمیت خون نیز بالا رفته و همچنین موجب تهوع و از دست دادن اشتها می‌شود این عارضه باعث کاهش وزن غیر قابل بازگشت می‌شود که تنها راه درمان آن در این شرایط حاد، پیوند کبد است.



Saturday, June 27, 2015

با پاسخ دادن به این سوال هوش، آی کیوی خود را آزمایش کنید



با ایـن تـست هـوش، IQ خـود را مشخـص کنیـد
بخش عمومی برای چه کسانی میباشد !!؟

گلاب به روتون ، خواهشا آفتابه را ندزدید

علت استحباب ورود به توالت با پای چپ چیست؟
پرسش
چرا ورود به توالت با پای چپ مستحب است؟ (دلیل عقلانی ذکر نمایید).
پاسخ اجمالی
در اسلام به صورت استحبابی توصیه شده که هنگام ورود به توالت با پای چپ وارد شوید و هنگام خروج با پای راست خارج شوید. از آن جا که همه احکام اسلام دارای حکمت یا حکمت هایی هستند، - اگر چه همه آنها برای ما روشن نشده است - استحباب ورود به توالت با پای چپ نیز خالی از حکمت و مصلحت نیست، اما باید اعتراف کرد که علم ما نتوانسته است به همه آن حکمت ها برسد. آنچه تا کنون در این زمینه علم به آن دست یافته است این است که در تحقیقات علوم معاصر اعلام شده که چنانچه انسان در حالت ایستاده دچار حمله یا سکته شود و وزن بدنش روی پای راست باشد به پشت و اگر روی پای چپ باشد به سمت جلو می افتد.

بنابراین وقتی انسان وارد دستشویی می شود و پای چپ او آزاد و در حال قدم برداشتن به پای راست تکیه کند در صورت اتفاق مذکور به پشت و بیرون از دستشویی می افتد. همچنین اگر در حال خروج از دستشویی با پای راست خارج شود و وزن بدن خود را روی پای راست خود بیندازد، در صورت اتفاق مذکور به بیرون از دستشویی می افتد. اسلام برای جلوگیری از این اتفاق احتمالی که یک مسلمان در محیط توالت نیفتد و به حیثیت و شخصیت او اهانت نشود این دستور را داده است.

منبع - اسلام کوئست


چند عکس - زنان کافر با چادر و چاقچور در سالن والیبال زنان ایرانی ممنوع



تیم ملی والیبال ایران در نهمین مسابقه‌اش از لیگ جهانی ۲۰۱۵ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران مقابل لهستان به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد.

Thursday, June 25, 2015

اولین داعشی انتحاری ایرانی




پارسینه : داعش هویت یکی از انتحاری ها را یک ایرانی با اسم مستعار "ابو قتاده ایرانی" معرفی کرد.

در رویدادی بی سابقه، اولین ایرانی عضو داعش با نام "ابوفتاده ایرانی" عملیات انتحاری انجام داد.
روز گذشته داعشی ها دو حمله انتحاری در شهر حسکه انجام دادند که یکی از دو حمله مقر یکی از تشکیلات نظامی کردها موسوم به "آسایش" رو هدف قرار داد و دیگری مقر دفاع ملی سوریه که تعدادی کشته و زخمی برجای گذاشت.

داعش هویت یکی از انتحاری ها را یک ایرانی با اسم مستعار "ابو قتاده ایرانی" معرفی کرد.

صفحه تحولات جهان اسلام نوشت: یشتر نیز اخباری از پیوستن برخی از افراد از استان های کرمانشاه،کردستان، سیستان و بلوچستان به داعش منتشر شده بود .


قتل همسر به خاطـر پيامك‌های مرد غريبه




«مشتم را بالا آوردم. پيامك‌هاي آن مرد غريبه به زهره جلوي چشمانم بود. محكم به صورتش زدم. او افتاد روي زمين و سرش خورد به تيزي ديوار و بيهوش شد. ديگر بلند نشد. تازه با هم ازدواج كرده بوديم.» 

به گزارش اعتماد، همه در جلسه دادگاه به اعترافات حميد گوش مي‌دادند و منشي حرف‌هاي او را روي كاغذ مي‌نوشت. حميد جواني ٣٣ ساله است كه پنج سال پيش همسر ١٨ ساله خود را به ظن داشتن رابطه با مردي غريبه به قتل رساند. شعبه ٨٤ دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي قرباني براي رسيدگي پاياني به پرونده او انتخاب شده بود. پيش از آنكه حميد پشت جايگاه احضار شود، با دستور رييس دادگاه، نماينده دادستان كيفرخواست را قرائت  كرد. همه فهميدند شب بيست و يكم مرداد ماه ٨٩ چه اتفاقي در خانه‌اي كوچك در پيشواي ورامين افتاده است. در كيفرخواست آمده بود: «حميد، ٣٣ ساله، شغل آزاد، متهم است در تاريخ ٢١ مرداد ٨٩ همسر خود به نام زهره، ١٨ ساله را مورد ضرب و شتم قرار داده است. متهمه بر اثر يكي از ضربات روي زمين افتاد و سرش به تيزي ديوار خورد و دچار خونريزي شديد شد. پزشكي قانوني علت مرگ را ضربه شديد وارده و ضربه مغزي اعلام كرده است.» 

پدر متهم با يك رديف فاصله پشت سر پسرش نشسته بود و به متن كيفرخواست گوش مي‌داد. اولياي دم پيش از اين با دريافت ١٢٠ ميليون تومان ديه رضايت داده بودند و صندلي‌هاي مخصوص آنها در دادگاه خالي بود. جلسه دادگاه از جنبه عمومي جرم تشكيل شده بود. قرار بود براي متهم از سه تا ١٠ سال حبس ببرند.  رييس دادگاه متهم را به جايگاه احضار كرد تا بررسي پرونده از جنبه عمومي جرم آغاز شود. حميد ٣٣ ساله، كوتاه قد با چهره‌اي سوخته پشت جايگاه ايستاد. 

او درباره روز حادثه گفت: «چند روز قبل از حادثه با زهره به رستوران رفته بوديم. آنجا من متوجه شدم پيامك‌هايي از طرف مردي غريبه براي او مي‌آيد. گوشي‌اش را گرفتم. عصباني شدم. از او پرسيدم اين مرد كيست؟ او گفت ارتباطي با هم ندارند و مزاحم است.» 

اعترافات حميد بر سكوت جلسه سوار شده بود. او به لحظه قتل همسرش رسيد. با صداي لرزان گفت: «شب بود. در خانه بوديم كه باز هم سر همان پيامك‌ها با هم دعواي‌مان شد. من با مشت يك ضربه به صورتش زدم. او افتاد روي زمين و سرش محكم به ديوار خورد. نمي‌خواستم بلايي سرش بيايد. عمدي نبود.» 

زهره به علت شدت ضربه و خونريزي كشته شد تا پرونده‌اي در دايره جنايي پليس آگاهي با نام او باز شود. مدتي بعد، شوهرش، حميد دستگير شد و در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل اعتراف كرد. او پنج سال است اعترافات خود را تكرار مي‌كند.  حميد روي صندلي‌اش نشست. قضات دادگاه وارد شور شدند. سكوت برجلسه حاكم شد. 

وكيل متهم چيزي در گوش موكلش گفت. سرباز زندان با كليد دستبند بازي مي‌كرد كه صداي رييس دادگاه نگاه‌ها را به او خيره كرد. قاضي قرباني متهم را براي دفاع آخر به جايگاه احضار كرد. صداي كشيده شدن زنجيرپايش روي زمين آمد. 

 متهم گفت: «پشيمانم. از خانواده زهره عذرخواهي مي‌كنم. از شما هم تقاضاي بخشش دارم. نمي‌خواستم آنطور تمام شود. الان مي‌خواهم به زندگي برگردم و به پدر و مادرم برسم. آنها خيلي در اين مدت اذيت شدند. » 

قاضي قرباني ختم جلسه را اعلام كرد و از سرباز همراه خواست نامه زندان متهم را بياورد تا مهر كند. او مهر را بالا آورد و نقش آن را روي برگه زندان متهم نشاند و گفت: «بيرون باشيد. امروز آزاد مي‌شود



Tuesday, June 23, 2015

راز شگفت انگیز




گفته اند وقتی ادیسون به مدرسه میرفت , معلم کلاسشون نامه ای را به ادیسون داد و گفت 
بده به مادرت ...!!!!!
مادر ادیسون نامه را خواند و دید در نامه نوشته شده :
خانم با کمال تاسف باید بگم کودکتان کودن است و 
هیچ استعدادی جهت ادامه تحصیل و درس خواندن ندارد !!!!!
مدرسه ما نیز جای ابلهان و کودن ها نیست !!!!
ولی ...
مادر ادیسون نامه را جور دیگری برای ادیسون خواند 
او نامه را اینگونه خواند :
فرزند شما نابغه است 
مدرسه ما توان آموزش به فرزند شما را به جهت هوش بسیار, ندارد !!!
شما باید شخصا خودتان به او آموزش دهید !!!!!
و اینگونه شد که مادر ادیسون شروع به درس دادن به او در منزل کرد !!
ادیسون در 13سالگی 
اولین اختراع خود را به ثبت رساند ...
مدتی پس از فوت مادر ادیسون , او در جشن تولدش 
صندوقچه مادرش را باز میکند و نامه را جلوی همه باز میکند 
تا به همه ثابت کند از کودکی نابغه بوده و معلمشان اولین کسی بوده 
که این مسیله را فهمیده !!! 
ولی با دیدن اصل نامه شروع میکند به گریه کردن و تازه میفهمد که نوشته های معلمش چیز دیگری بوده !!!
ادیسون در آنجا میفهمد که چطور مادرش از یک کودک کودن یک ادیسون نابغه ساخت !!!این افتخار مادر ادیسون است 
هزاران درود بر چنین مادری ...




Saturday, June 20, 2015

جشن حافظ و بازیگران بدحجاب سینما و تلویزیون


جشن حافظ و بازیگران بدحجاب سینما و تلویزیون در تالار وزارت کشور فریاد و فعان امت خشمگین حزب الله را در آورد .
همین امروز بود که امام جمعه موقت تهران با دهان روزه فریاد زد که بدحجابی دشمنی با خدا و پیغمبر و اسلام است و کسی که با آنها دشمنی کند به بدترین عذاب در جهنم دچار خواهد شد .

حضور زنان تماشاگر در بازی والیبال ایران و آمریکا


عکس خبر آنلاین

حضور 5 زن تماشاگرو بدحجاب در بازی والیبال بین ایران و آمریکا در سالن 12 هزار نفری آزادی خشم امت حزب الله را بر انگیخت و آنها راغافلگیر کرد . این بانوان با پاسپورت ایتالیایی وارد سالن شدند و سراپا شوق به تشویق تیم والیبال مردها پرداختند .
خوشبختانه بر خلاف نظرات بعضی از مراجع تقلید هیچ زلزله ای به علت حضور آنها در محل رخ نداده است . 
خبرگزاری خبرآنلاین نوشته است حضور این چند زن که بصورت مشکوک و با پاسپورت دوگانه وارد سالنی که به غلط نام آزادی بر آن نهاده شده است . دست فدراسیون جهانی را برای سخت گیری های بیشتر و تهدید گرفته شدن میزبانی از ایران اقلا تا بازی بعدی ، خواهد بست .



Thursday, June 18, 2015

کشف راکتـور هسته‌ای 2میلیـارد ساله/ راکتوری زیرزمینی بالاتـر از دانش کنونی




محققان موفق به کشف یک راکتور هسته‌ای طبیعی شده‌اند که مدعی‌اند حدود 1.8 میلیارد سال قدمت داشته و حدود 500 هزار سال در گذشته دور فعالیت داشته است.

 در سال 1972، یکی از کارکنان نیروگاه فرآوری سوخت هسته‌ای اوکلو آفریقا در جریان بررسی اورانیوم به دست آمده از یک معدن عادی متوجه نکته مشکوکی شد؛ مثل همه اورانیوم‌های طبیعی، این ماده شامل سه ایزوتوپ اورانیوم 234، اورانیوم 235 و اورانیوم 238 بود. برای چند هفته متوالی متخصصان کمیسیون انرژی اتمی فرانسه (CEA) سردر گم بودند.

تاکنون در همه معادن اورانیوم؛ اتم‌های اورانیوم 235 تنها 0.720 درصد از کل اورانیوم طبیعی را تشکیل می‌دهند، اما در نمونه‌های بررسی شده از معدن اوکلو در کشور گابون (غرب آفریقا)، اورانیوم 235، 0.717 درصد از مقدار کل نمونه را تشکیل می‌دادند که همین مساله باعث جلب توجه محققان فرانسوی شد چرا که نکته عجیبی در مورد این معدن وجود داشت؛ در بررسی‌های بیش‌تر مشخص شد که در بخشی از معدن حتی مقدار اورانیوم 235 از 0.717 درصد نیز کم‌تر است؛ به نظر می‌رسید که حدود 200 کیلوگرم از این اورانیوم در گذشته بسیار دور استخراج شده است، مقداری که امروزه با آن می‌توان 5 تا 7 بمب هسته‌ای ساخت؛ پس از مدت کوتاهی محققان از سرتاسر جهان برای بررسی‌های بیش‌تر در اوکلو جمع شدند.

چیزی که در این معدن کشف شد تعجب محققان را برانگیخت. در این معدن یک راکتور هسته‌ای زیرزمینی کشف شد که بالاتر از دانش کنونی ما در این مساله قرار دارد.

دانشمندان معتقدند که این راکتور طبیعی هسته‌ای باستانی حدود 1.8 میلیارد سال قدمت داشته و به مدت 500 هزار سال در گذشته دور فعال بوده است.

در ادامه تحقیقات گسترده‌تری انجام شد و مشخص شد که محققان آثار محصولات شکافت‌پذیر و پسماند هسته‌ای را در چند منطقه در این معدن یافته‌اند.

راکتورهای مدرن و امروزی ما واقعا از لحاظ طراحی و کارکرد با این راکتور غول پیکر باستانی قابل مقایسه نیستند؛ براساس گفته محققان، طول این راکتور چند کیلومتر بوده است؛ نکته شگفت‌انگیز دیگر آن است که تأثیر گرمای این راکتور غول‌پیکر بر آب و هوا به 40 متر از هر جهت محدود شده بود.

هم‌چنین پسماندهای هسته‌ای رادیواکتیو هنوز هم در بخش‌هایی در محیط معدن وجود دارند.
موضوع جالب دیگر آن است که زنجیره‌ فعالیت‌های هسته‌ای به نحوی انجام شده است که پلوتونیوم به عنوان یک محصول جانبی تولید شده است.

گلن سیبورگ، رییس پیشین کمیسیون انرژی اتمی آمریکا در این‌باره می‌گوید: ‌برای سوخت اورانیوم در یک واکنش، همه شرایط باید کاملا درست باشند. برای مثال آبی که در واکنش هسته‌ای استفاده می‌شود باید کاملا خالص باشد، حتی وجود ذرات بسیار ناچیز ناخالصی در آب باعث سمی شدن واکنش می‌شود، نکته مهم آن است که آب کاملاً خالص در طبیعت وجود ندارد، بنابراین آب استفاده شده در این راکتور نیز ابتدا خالص شده است.

راکتور طبیعی هسته‌ای
 راکتورهای طبیعی زمانی شکل می‌گیرند که معادن غنی از اورانیوم به تدریج از آب زیرزمینی یا سطحی پر شدند. این آب به صورت کندکننده عمل کرد و واکنش‌های زنجیره‌ای شدیدی به وقوع می‌پیوندد. با افزایش دما، آب کندکننده بخار می‌شد و راکتور خاموش می‌شد. پس از مدتی، این بخارها به مایع تبدیل می‌شدند و دوباره راکتور به راه می‌افتاد. این سیستم خودکار و بسته، یک راکتور را کنترل می‌کرد و برای صدها هزار سال، این راکتور را فعال نگاه می‌داشت

منبع : ایسنا



Wednesday, June 17, 2015

بدون شرح




ناگفته‌های رئیس تشکیلات مخفی حزب توده در ایران


هاجر تذری و مهدی بختیاری: خستگی مغزی دارد و چند باری در میانه گفتگو، با بغض اذعان می‌کند که چیزی از زندگی نفهمیده است.

می‌گوید: «مثل اینکه شما سالها فعالیت‌های طولانی انجام دهید و برای خودتان آرمان‌ها و هدف‌های مقدسی ترسیم کنید اما یک باره به جایی برسید که دیگر هیچ چیز قابل دفاع نباشد.»

معتقد است که «حزب توده» ماجرایی تراژیک بود و باور به «آرمانشهر شوروی»، نابودی بسیاری از انسان‌های سالم و وطن‌خواه را در پی داشت.

پیرمرد 68 ساله تاکید می‌کند که تجربه این سالها خیلی چیزها به او آموخته است و در پاسخ به درخواست ما برای انجام یک گفتگوی صریح، می‌گوید: «راحت باشید؛ اگر من امروز نظری را داشته باشم باید بتوانم منطقی از آن دفاع کنم و اگر هم در گذشته نظری داشتم که امروز مورد قبولم نیست باید شجاعانه از آن انتقاد کنم.»

«محمد مهدی پرتوی» با نام مستعار «خسرو» رئیس تشکیلات مخفی حزب توده ایران، در اردیبهشت سال 62 به همراه چند تن دیگر از اعضای اصلی این حزب، در عملیات «امیرالمومنین(ع)» واحد اطلاعات سپاه، دستگیر و در دادگاه به اعدام محکوم شد اما بعدها بنا بر دلایلی که در این گفتگو به آن اشاره شده، این حکم به چند سال حبس تقلیل پیدا کرد.

او در دوره سربازی بود که تحت تاثیر اندیشه های چپ و آشنایی با برخی افراد چپ گرا، جذب این گروه‌ها شد.

چند ماه مانده به پایان دوره سربازی، هسته مرکزی حزب توده توسط یکی از نفوذی‌های ساواک لو می‌رود و او هم در همان پادگان محل خدمتش بازداشت، محاکمه و به یکسال حبس محکوم می‌شود.

یکسال محکومیت را در زندان‌های قزل قلعه، دژبان، اوین و زندان موقت شهرداری گذراند و همین موضوع سبب آشنایی بیشتر او با اکثر فعالان سیاسی آن دوران و اطلاع از نقطه نظرات و خط مشی آنها شد.
خودش در خصوص ماجرای بازداشتش می‌گوید: «روز 28 مرداد 1350 و در آستانه جشن‌های 2500 ساله به زندان افتادم. بهمن سال 49 جریان سیاهکل پیش آمد که در واقع نقطه آغاز جنبش به اصطلاح مسلحانه چپ بود که آغازگر آن سازمان فداییان خلق بود. البته قبلا سازمان مجاهدین هم فعالیت‌های مسلحانه را آغاز کرده بودند که پیش از اینکه اقدام کنند، ضربه خوردند. در آن زمان زندان‌ها عمدتا پر از وابستگان به این 2 سازمان بود ولی گروه‌های دیگری هم بودند که سال‌ها پیش دستگیر شده و قدیمی ترینشان افرادی از حزب توده بودند. گروهی از اعضای سازمان‌های اسلامی مانند حزب ملل اسلامی و موتلفه‌ نیز زندانی بودند. قدیمی‌ها در زندان قصرشماره 4 قرار داشتند ازجمله پدران جنبش چریکی مثل آقای بیژن جزنی. البته خود آقای جزنی آن زمان در تبعید بود ولی افراد دیگر گروهش در آنجا بودند.»

پس از آزادی، در سال 51 با یکی دیگر از زندانیان به نام «رحمان هاتفی»  فعالیت سیاسی را از محفل کوچکی که عمده فعالیتش چاپ و انتشار نشریه «نوید» بود، از سر گرفت که تا زمان انقلاب در سال 57 به سازمانی با حدود 200 عضو تبدیل شده بود.

محمدمهدی پرتوی، یکی از اعضای اصلی حزب توده و رئیس تشکیلات مخفی این حزب در ایران، در گفتگویی 4 ساعته با خبرنگاران سیاسی خبرگزاری فارس به بیان برخی ناگفته‌های خود از حزبی پرداخت که بی شک در 100 سال اخیر یکی از احزاب موثر در سپهر سیاسی ایران بوده است.

حزب توده پس از پیروزی انقلاب اسلامی چطور توانست تشکیلات خودش را در ایران سر و سامان دهد؟

پرتوی: قریب دو سه روز بعد از 22 بهمن، اولین کسی که از اعضای حزب به ایران بازگشت آقای جوانشیر بود. او آمده بود که اولین ارتباطات تشکیلاتی را برقرار کند، چون گروه‌های متعددی بودند که هرچند مشی توده‌ای داشتند و با حزب در خارج از کشور ارتباط داشتند ولی در ایران جدا از هم بودند و این غیرمتمرکز بودن، یک خطر برای حزب محسوب می‌شد. روایتی است که 20 گروه کوچک فعال وجود داشت که جوانشیر مسئول ارتباط‌‌گیری با اینها بود و این اولین زمینه‌های فعالیت علنی حزب را تشکیل می داد.

جوانشیر با من به عنوان مسئول بزرگترین تشکیلات در میان آن گروه‌ها تماس گرفت. ماهم چندتا از شاخه‌های بعضی شهرستان‌ها را به تشکیلات جدید تحویل دادیم ولی هنوز شرایطی نبود که حزب علنی شود و تازه در حال شکل گیری بود.

** تشکیلات نوید، مخفی می‌ماند

آقای کیانوری که به ایران بازگشت، گفت در پلنوم شانزدهم حزب که در اسفندماه در آلمان تشکیل شده، قرار است تشکیلات «نوید» را مخفی نگه داریم چون هنوز وضعیت معلوم نیست. ممکن است کودتا شود یا شرایط دیگری پیش بیاید و به همین دلیل ما هنوز از فعالیت قانونی‌مان مطمئن نیستیم بنابراین باید قسمتی از تشکیلات، مخفی نگه داشته شود.

** وظیفه اصلی تشکیلات مخفی «فعالیت‌های نفوذی» بود

نظر آیت الله جنتی در باره چهره بانوی 7000 ساله تهران


 چهره زن هفت هزارساله تهران با انتخاب رنگ پوست و حالت موهای اسکلت به صورت سلیقه‌ای بازسازی شد .

 آیت الله جنتی در باره باز سازی چهره هفت هزار ساله این بانوی ایرانی که لباس اسلامی بر تنش پوشانده اند هنوز واکنشی نشان نداده اند و تنها گفته اند که نقاشی زن نامحرم آنهم بی روسری در شرع مبین اسلام حرام در حرام میباشد و توهین به مقدسات محسوب میشود و تعزیر دارد . فرقی نمی کند این بانو مرده باشد یا در قید حیات . 





سگها در صف غذا



نحوه تربیت سگهای پلیس در یکی از آکادمی های تربیت سگ در شهر « شه جیانگ » کشور چین 
در یکی از روزنامه های این کشور آمده است : سگها باید این خاصیت ها را داشته باشند  .
1- زیبایی
2- شجاعت
3 - گیرندگی
4 - اشتهای زیاد



Tuesday, June 16, 2015

25 مزیت چای سبز




چای سبز خطر ابتلا به سرطان را کاهش می دهد. آنتی اکسیدان موجود در چای سبز صد مرتبه از ویتامین ˈC ˈ و بیست و چهار مرتبه از ویتامین ˈEˈ موثرتر است. این آنتی اکسیدان به بدن کمک می کند که از سلولها در مقابل آسیب های مربوط به سرطان حفاظت کند.
**- بیماری قلبی و چای سبز
چای سبز با کاهش سطح کلسترول از بیماری قلبی پیشگیری می کند. حتی پس از حمله قلبی چای سبز از مرگ سلول های قلبی جلوگیری کرده و سرعت ترمیم سلول های قلبی را افزایش می دهد.

**چای سبز و مبارزه با پیری
چای سبز حاوی آنتی اکسیدان به اسم پلی فنول است که با رادیکال های آزاد مبارزه می کند. این آنتی اکسیدان با پیری مبارزه کرده و طول عمر را افزایش می دهد.

**چای سبز و کاهش وزن

Sunday, June 14, 2015

پرداختن به بد‌حجابی مهم‌تر از رباخواری است


با دیدن این عکس حتما حرف این مرجع خیلی محترم تقلید قم را تایید می کنید 
بقول آیت الله خمینی حفظ نظام اوجب واجبات است و با بدحجابی و بی حجابی اسلام نابود می شود 
و در مقابل دزدی و اختلاس و رباخواری و غارتگری موجب طولانی شدن عمر نظام جمهوری اسلامی .

جعفر سبحانی يکی از مراجع تقليد قم گفته پرداختن به «حجاب» مهم‌تر از «رباخواری» است٬ چرا که «بدحجابان» به نظام «دهن کجی» می‌کنند در حالی که  رباخواران کاری به نظام ندارند .




این بابا ، شاعر نیست دیوانه است



جنگ شاعران سنتی با اشعار نیما 


Friday, June 12, 2015

کمی از داعش ایران بگویید



ضرب و شتم دراویش و شکستن شیشه های سرای سالمندان
از ساعاتی پیش عده ای ماموران شهرداری و انتظامی شهریار به قصد آنچه اجرای حکم تخریب این محل عنوان کردند، در مقابل ساختمان در حال احداث سرای سالمندان مربوط به دراویش حضور پیدا کردند.

به گزارش مجذوبان نور، این اقدام آنها که تا این لحظه با مقاومت دراویش حاضر در محل رو به رو شده در پی پیام تهدید فرمانداری شهریار مبنی بر لزوم تخریب این محل انجام شده است.

در پی مقاومت دراویش حاضر در ساختمان درحال احداث سرای سالمندان دراویش، ماموران تخریب با ایجاد درگیری و ضرب و شتم دراویش و شکاندن شیشه ها محل را موقتا ترک کردند.

لازم به ذکر است که طی هفته های گذشته نیز بارها این محل از سوی افراد لباس شخصی در زیر پوشش شهرداری مورد بازبینی و فیلم برداری قرار گرفته بود.

این دومین ساختمان از خیریه های دراویش گنابادی است که در یک ماه گذشته به بهانه های واهی مورد تعرض قرار می گیرد. ماه گذشته مددکاری دراویش در تهران موسوم به مددکاری رضا نیز توسط ماموران اطلاعات پلمپ شد.




Tuesday, June 9, 2015

عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی با طلا گلزار


عابدزاده دروازه بان اسبق تیم ملی با طلا گلزار

طلا گلزار Tala Golzar مدل 25 ساله ( February 10 , 1989 ) زیبای ایرانی که پدرش ایرانی و مادرش اهل روسیه است. طلا در ایران به دنیا آمده است. و تا سال ۲۰۰۶ در ایران زندگی کرده است و بعد از آن به آمریکا مهاجرت کرد و در حرفه مدلینگ مشغول به کار شد .




Monday, June 8, 2015

حزب حاکم ترکیه شکست خورد



در انتخابات پارلمانی ترکیه حزب عدالت و توسعه کمتر از ۴۱ درصد آرا کسب کرد و اکثریت خود را در پارلمان از دست داد.
طبق گزارش‌های تلویزیونی، حزب حاکم عدالت و توسعه، اکثریت آرای انتخابات پارلمانی در ترکیه را به دست آورده اما از کسب اکثریت مطلق بازمانده است.

شبکه ترکی "سی‌ان‌ان" می‌نویسد حزب کردی و چپ‌گرای «دمکراتیک خلق‌ها» توانسته از حد نصاب ده درصد عبور کند. در شمارش ۸۰درصد آرای ماخوذه، حزب عدالت و توسعه۴/ ۴۲درصد و حزب دمکراتیک‌خلق‌ها به ۵/ ۱۱درصد رای آورده‌اند.

حزب دمکراتیک خلق‌ها می‌تواند با رای حاصله، ۸۰ کرسی مجلس را تصاحب کند. اردوغان تصمیم داشت با اکثریت مطلق کرسی‌های مجلس، راه را برای رفراندوم قانون اساسی ترکیه و افزایش اختیارات ریاست جمهوری هموار سازد.

برای این منظور، حزب عدالت و توسعه به ۳۳۰ کرسی نیاز داشت. در انتخابات پارلمانی سال ۲۰۱۱، حزب عدالت و توسعه توانسته بود ۸/ ۴۹درصد آرا را به دست آورد. 
شمار کرسی‌هایی که احزاب چهارگانه در پارلمان ترکیه تصاحب کرده‌اند به شرح زیر است:

حزب عدالت و توسعه ۲۵۸ کرسی
حزب جمهوری‌خواه خلق ۱۳۲ کرسی
حزب حرکت ملی ۸۰ کرسی
حزب دموکراتیک خلق‌ها ۸۰ کرسی

Saturday, June 6, 2015

خاکستر یک آلمانی عاشق ایران در کوههای دنا



در گوشه و کنار جهان با همه محدودیت ها هستند کسانی که هنوز وقتی پایشان را در خاک پهناور ایران میگذارند گنجینه های شعر و طبیعت بکر و نایابش در دلشان می نشیند و عاشقش میشوند و این عشق تا دم مرگ در ذرات وجودشان باقی می ماند .

یکی از آنها کوهنورد آلمانی رلف هنکس میباشد که کوههای دنا با زیبایی هایش ، جادویش کرد بحدی که در وصیت نامه اش نوشت که او را در آغوش سر بفلک کشیده دنا به خاک بسپارند و اعضای خانواده اش همین کار را هم کردند .
این فیزیک دان آلمانی شیفته مولانا نیز بود .

روزنامه شرق - در ارتفاع سه‌ هزار و 750 متری کوه دنا کنار چشمه‌ای به نام چشمه پیدنی (پونه‌ای) گوری وجود دارد که بسیاری از کوهنوردان ایرانی و خارجی که همه‌ساله به دنا صعود می‌کنند، از کنار آن می‌گذرند. روی تابلوی کوچک فلزی بالای این قبر دو بیت شعر و یک جمله کوتاه نوشته شده است اما خیلی‌ها نمی‌دانند این گور متعلق به کیست و چرا اینجا و در این ارتفاع بلند دفن شده است.
این گور کوچک و ساده متعلق به یک کوهنورد آلمانی عاشق دنا و ایران است. نامش «رلف هنکلس» بود. یک فیزیکدان اهل و متولد آلمان. جسد نه، اما خاکستر جنازه سوزانده‌شده رلف هنکلس فیزیکدان آلمانی 12 سال پیش با همکاری سفارت آلمان و تعدادی از مردم محلی شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه‌وبویراحمد، که نزدیک‌ترین شهر به قله‌های دنا است، در این نقطه به خاک سپرده شد.

رلف هنکلس فقط یکی از صدها کوهنوردی است که از حدود 70 سال پیش به این سو، هر سال برای صعود به مجموعه‌ قله‌های بالای چهار هزار متری دنا راهی ایران و این استان می‌شوند. سفر و صعود او اما تفاوتی بزرگ با دیگر کوهنوردان داشت، رلف هنکلس اولین‌بار بیشتر از 40 سال پیش به ایران آمد، ابتدا از قلعه بابک و الموت دیدن کرد و سپس راهی دنا شد، اما این سفر پاگیرش کرد و پس از آن بیشتر از 20 بار دیگر برای دیدن و بالارفتن از دنا به ایران آمد.

زواره نیک‌اقبالیان، سی‌سختی پژوهشگر ساکن همین شهر و نویسنده کتاب «دنا نام‌ها و یادها» که با کوهنوردان خارجی بسیاری برای صعود از دنا همکاری و آنها را راهنمایی کرده است، از ابتدای حضور رلف هنکلس در ایران و پای کوه دنا با او آشنا بوده است.

نیک‌اقبالیان درباره او در گفت‌و‌گو با «شرق» می‌گوید: «آقای رلف هنکلس عاشق شرق و مولانا و گویی در پی پیداکردن گمشده‌ای بزرگ بود. پیش از آنکه به ایران بیاید و با دنا آشنا شود، مدتی در ترکیه بود اما به گفته خودش، گمشده‌اش را آنجا پیدا نکرد و در ادامه راهی ایران شد. پس از آمدن به ایران ابتدا به قلعه بابک و الموت رفت و بعد راهی دنا شد و انگار همان چیزی را که دنبالش می‌گشت اینجا یافته بود. مدت‌ها اینجا ماند و پس از آن نیز همیشه، چه پیش از انقلاب و چه بعد از آن، دوباره و چندباره برای دیدن و صعود به دنا می‌آمد، تا اینکه حدود 15 سال پیش، پس از آنکه در آلمان به تشخیص پزشکان معالجش متوجه ابتلای خود به بیماری سرطان می‌شود و به او می‌گویند به بهبود و درمانش امیدی نیست، به فرزندانش وصیت می‌کند حتماً جنازه‌اش را در کوه دنا دفن کنند».

نیک‌اقبالیان در ادامه در رابطه با چگونگی دفن او در دنا نیز می‌گوید: «بعد از آنکه رلف هنکلس به دلیل سرطان از دنیا رفت، اعضای خانواده‌اش تلاش کردند برای عمل به وصیتش او را در دنا دفن کنند، با‌این‌حال به دلیل مخالفت‌ها و مشکلاتی که در زمینه انتقال جنازه و دفن در دنا پیش آمد، درنهایت ترتیبی داده شد تا همان‌جا در آلمان جنازه او سوزانده شود و خاکسترش را با همکاری سفارت آلمان به ایران فرستادند و به سی‌سخت منتقل کردند. اینجا در سی‌سخت نیز با همکاری جمعی از اهالی و کوهنوردان آشنا به منطقه، خاکستر به ارتفاعات دنا منتقل شد و در کنار چشمه پیدنی، که از چشمه‌های معروف در یکی از مسیرهای اصلی صعود به دناست، به خاک سپرده و روی مزارش نیز قطعه‌شعری نوشته شد».



سری جدید عکس های بچه پولدارهای تهران



Thursday, June 4, 2015

بهنوش بختیاری فتوا داد : ترنس یک چهره غیر اسلامی نیست


بهنوش بختیاری بازیگر سینما در حمایت از دوجنسیتی در اینستاگرام خود نوشت

 از ترنس ها حمایت میکنم، چون ترنس یک چهره منحرف ویا حتی غیر اسلامی !؟  نیست، به آنها با دادن تمام حقوق شهروندی احترام بگذاریم هرچند که فرهنگ احترام به انسانها مدتیست که در مملکت ما منسوخ شده، همه به هم بی احترامی میکنن، ترنس فردی است که روح زنانه اش در کالبد مرد قرار گرفته وبرعکس، رضایت از جسم خودش نداره چون باورش با جسمش همخونی نداره از لحاظ فیزیک و هورمون یکجور است ولی از لحاظ ذهنی و روحی جور دیگر، ولی هم جنس گرا ها با جنسیت خود مشکلی ندارن و دو جنسه ها کسانین که ازنظر هورمون و آلات جنسی دارای هر دو جنس هستن، خیلی باید تلاش کرد تا تکلیف این عزیزان رو در جامعه و خانواده معلوم کنیم .



Wednesday, June 3, 2015

به این دلیل با آیت الله خمینی ازدواج کردم - خدیجه ثقفی


دلایل خرافی همسر آیت الله خمینی برای ازدواج

قبل از ازدواج با امام من خوابهای متبرک می دیدم، خواب هایی می دیدم که فهمیدم این ازدواج مقدر است. آن خوابی که دفعه آخری دیدم و کار تمام شد حضرت رسول (ص) امیر المؤمنین (ع) و امام حسن (ع) را در یک حیاط کوچکی دیدم که همان حیاطی بود که بعدها امام برای عروسی آن را اجاره کردند. همان اتاقها با همان شکل و شمایل که در خواب دیده بودم. حتی پرده هایی که بعدا برایم خریدند همان بود که در خواب دیده بودم. آن طرف حیاط که اتاق مردانه بود پیامبر (ص) و امام حسن (ع) و امیر المؤمنین (ع) نشسته بودند و در این طرف حیاط که اتاق عروس شد من بودم و پیرزنی با یک چادر که شبیه چادر شب بود و نقطه های ریزی داشت و به آن چادر لکی می گفتند. پیرزن ریزنقشی بود که او را نمی شناختم و با من پشت در اتاق نشسته بود. در اتاق شیشه داشت و من آن طرف را نگاه می کردم. از او پرسیدم: «اینها چه کسانی هستند؟» پیرزن که کنار من نشسته بود گفت: «آن روبرویی که عمامه مشکی دارد پیامبر (ص) است. آن مرد هم که مولوی سبز دارد و یک کلاه قرمز که شال بند به آن بسته شده (و آن زمان مرسوم بود در نجف هم خدام به سر می گذاشتند) امیر المؤمنین (ع) است.» این طرف هم جوانی بود که عمامه مشکی داشت و پیرزن گفت که: «این امام حسن (ع) است.» من گفتم: «ای وای این پیامبر (ص) است و این امیر المؤمنین (ع) است» و شروع کردم به خوشحالی کردن. پیرزن گفت : «تویی که از اینها بدت می آید! !» من گفتم: «نه، من که از اینها بدم نمی آید؟ من اینها را دوست دارم.» آن وقت گفتم: «من همه اینها را دوست دارم، اینها پیامبر من هستند، امام من هستند. آن امام دوم من است، آن امام اول من است» پیرزن گفت: «تو که از اینها بدت می آید!» اینها را گفتم و از خواب بیدار شدم. ناراحت شدم که چرا زود از خواب بیدار شدم . صبح برای مادر بزرگم تعریف کردم که من دیشب چنین خوابی دیدم. مادر بزرگم گفت: «مادر ! معلوم می شود که این سید حقیقی است و پیامبر و ائمه از تو رنجشی پیدا کرده اند. چاره ای نیست این تقدیر توست.

 منبع: برداشتهایی از سیره امام خمینی (ره)، ج 3


از محفوظ ماندن از شر جن و انس و هر جنبده تا دفع شر و رفع گرفتاری ها 
آیا مردم ایران در قرن 21 زندگی میکنند یا دوران تاریک قرون وسطا

زن زحمتکش ایرانی



هر روز چهارچرخه اش را به دنبال می کشد و در خیابان باقلا می فروشد 

Monday, June 1, 2015

این عکس را اگر امام جمعه موقت تهران خاتمی ببیند سکته میکند



یک زن بدحجاب آمریکایی در جماران

سیر تکاملی تغییر نام امریکا:
شیطان بزرگ
شیطان کوچک
شیطون بلا
جیگر طلا