Sunday, May 31, 2015

شعر جنجالی روزنامه قانون حذف شد




روزنامه «قانون» نزدیک به دولت حسن روحانی در واکنش به یک «ماشین نوشته» با انتشار شعری مردم ایران را به طور تلویحی ملتی «پفیوز» و خلقی «چلغوز» خطاب کرد.

ملتي خوشبحال و شنگوليم
هپي و نو پرابلم و كول ايم

صبر ناچيز و حافظه اندك
نسبتا در حوالي جلبك

داستان ؛ داستان امروز است
شرح يك عده خلق چلغوز است

كه پس از هشت سال دولت مهر
كه فرارفت دود ما به سپهر

بعد آن نكبت و سيه روزي
زندگي با فشار و پفيوزي

بعد آمارهاي سست و دروغ
وزغ و هفت تير و شهر شلوغ

آن زماني كه شد سه روزه ؛ دلار
از هزار و دويست ؛ تا سه هزار

وضع قيمت عجيب داغون بود
روز افزون نه ، ساعت افزون بود

روزگار فساد هاي بزرگ
عمدتا از نهادهاي بزرگ

دولت بي مهار و بي باور
دولت نخبه كش ؛ گدا پرور

دولت فقر ؛ دولت تحريم
دولت بي اصول بي تصميم

بعد اين دوره ي سيه روزي
مي نمايند عده اي موذي

ياد آن دوره با چنان رشكي
مي فشانند قطره ي اشكي

كه : چرا صد تومن گران شد نان؟
كه چرا شد چنان ؛ نگشت فلان

بسكه اين عده زار و مسكين اند
لنگ آن شصت ليتر بنزين اند

فكر يارانه اند ؛ كم نشود
مايه ي ازدياد غم نشود

با چنين عده ي سبك مغزي
كي توان گفت نكته ي نغزي؟

اين جماعت دچار كمبودند
لايق پرزدنت محمود اند

دوش ديدم كه در خياباني
برنوشته ست پشت نيساني:

گشت معلوم عاقبت بر من
جور محمود ؛ به ز مهر حسن ...

علي هديه لو

روزنامه قانون- ضميمه طنز بي قانون


این شعر و صفحه حاوی آن از وبسایت روزنامه قانون حذف شده است .



Wednesday, May 27, 2015

خواستگاری از دختر آقای اوباما با گاو و بز و گوسفند



این وکیل کنیایی در قرن بیست و یکم میخواهد به شیوه دوران قرون وسطایی و اهدای گاو و گوسفندان با دختر زیبای رئیس جمهور آمریکا ازدواج کند . او آنقدر عاشق اش شده است که دیگر خواب و خوراک ندارد و گفته است که دار و ندارش را در این راه میدهد تا این آرزوی دور و درازش محقق شود .
هنوز مالیا دختر اوباما به درخواستش جوابی نداده است . 

به گزارش خبرگزاری ها، یک وکیل کنیایی اعلام کرد قصد دارد در ازای اهدای 50 رأس گاو و تعداد زیادی بز و گوسفند با دختر باراک اوباما ازدواج کند
این وکیل کنیایی که "فلیکس کیپرونو" نام دارد از سال 2008 با همه وجود عاشق دختر اوباما مالیا شده است و حاضر است همه دار و ندار خود یعنی 50 رأس گاو، 70 گوسفند و 30 را فدا کند تا با او ازدواج کند .

این هم دعای بخت گشایی برای دختر و پسر




بچه پولدارای تهرانی در دوره قاجار



لباس های ختران بالای شهر دوره قاجار  ازین دور و زمونه 
یعنی دوره آخوندهای پشمالو قشنگ تر و مدرن تره .


Tuesday, May 26, 2015

"گلشیفته فراهانی" در فستیوال فیلم کن .


گلشیفته بی اعتنا به همه اهانت ها 

"گلشیفته فراهانی" در فستیوال فیلم کن .

حضور گلشیفته فراهانی با فیلم « دو دست »  ساخته‌ی "لویی گَرِل"، کارگردان و بازیگر جوان فرانسوی در پنجاه‌ و چهارمین دوره‌ی هفته‌ی منتقدان کن .

 این فیلم محصول کشور فرانسه و قرار است از روز ۲۳ سپتامبر امسال، اکران عمومی آن در سینماها آغاز شود .


Sunday, May 24, 2015

ناصر مکارم شیرازی: حجاب نباشد٬ نظام اسلامی نابود می‌شود




زنان بی حجاب ایرانی فریاد آیت الله مکارم معروف به تاجر شکر را هم در آورده اند ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید قم گفته است که مشکل اصلی مشکلات غرب که در فقر و بدبختی و بیکاری و سرکوب بسر میبرند همین بی حجابی و برهنگی است . اگر در آنجا حجاب اجباری شود و مانند مملکت اسلامی ایران سیاست یا روسری یا توسری بکار برده شود کشورهای اروپایی تبدیل به بهشت یعنی ایران امروزی خواهد شد .

به گزارش دیگربان، مکارم شیرازی افزوده غربی‌ها سرچشمه مشکلات خود را «نیمه برهنگی» می‌دانند و زنان مسلمان باید حجاب خود اهمیت دهند چراکه بی‌حجابی باعث بیدار شدن هوای نفس جوانان می‌شود.

به گفته این مرجع تقلید وجود فساد در جامعه به دلیل نبود حجاب است و در حال حاضر جامعه اسلامی به سمت بدحجابی می‌رود و این روند باید اصلاح شود.

مکارم شیرازی همچنین اضافه کرده اینکه انتخاب حجاب را باید آزاد گذاشت امر «غلطی» است٬ زیرا مساله از «محرمات» است؛ همانگونه که نمی‌توان عبور از چراغ قرمز را آزاد گذاشت.

به گفته وی حجاب با نظام وابسته بوده و «دشمنان» اسلام از این مسئله به خوبی آگاهند و از بین بردن حجاب در جامعه سبب نابودی اسلام است.


مازراتی یک میلیارد و 500 میلیونی آقازاده ورزش!



یکی از آقازاده های ورزش، هفته گذشته یکی از گرانترین خودروهای وارداتی بازار ایران را خرید تا از این پس، در خیابان های سعادت آباد، به جای پورش با مازراتی چرخ بزند! این آقازاده که در چند سال گذشته درباره اش شایعه زیاد بوده است، با معامله این خودرو، ثابت کرد که تمام حرف های پدرش درباره وضعیت نامناسب مالی اش، حقیقت ندارد. در برهه ای که شایعات بالا گرفت و حتی عده ای خبر دادند این آقازاده واسطه انجام کارهای اقتصادی بوده و با احداث شرکتی در شهرک غرب، تمام کارهای پرسود فدراسیون پدرش را انجام می دهد، رئیس فدراسیون مصاحبه کرد و گفت: «شپش در جیب او پشتک می زند و همین الان از من پول می گیرد. او یک مربی ساده است. این شایعات دروغی بیش نیست.» اما همین چند وقت پیش بود که خیلی از سایت های مختلف از پورشه گرانقیمت پسر او خبر دادند و رئیس هم این خبر را تکذیب نکرد. خیلی از شاهدان آقازاده را با پورشه گرانقیمتش دیده بودند با این حال رئیس هر بار می گفت پسرش مربی ساده ای است که پول خرید چنین خودروهایی را نداد. او حتی در مصاحبه ای گفت: «می دانید اگر پسرم عرضه داشت یک چیزی، ولی او عرضه پول در آوردن را ندارد و درآمدش بسیار پائین است.» ولی آقازاده ای که نه عرضه دارد و نه درآمد، هفته گذشته مازراتی کواتروپورته s را از یکی از شیک ترین نمایشگاههای تهران خرید تا نشان دهد بی پول ها هم می توانند صاحب چنین خودروهایی شوند!

خبرگزاری آنلاین


معجزات آیت الله خمینی



معجزات یا خرافات آنهم در دهه دوم قرن بیست و یکم در مملکت اسلامی ایران

قندها را تبرک کردند

یک روز آقای خلیلی که از افراد متدین و شاغل در هلال احمر است مضطربانه تلفن کرد که یکی از برادران بسیار خوب به نام آقای اکبری در جبهه مجروح و ترکش به مغزش اصابت کرده، حالش بسیار وخیم است. پزشکان به او جواب رد داده اند و از بهبود او مأیوسند. تنها امید، به خدا و دعای امام است. به این ترتیب، از حقیر مصرانه خواست که چند حبه قند خدمت امام ببرم تا با دست امام، تبرک و به آن دعا بخوانند و برای بهبود مجروح دعا کنند. مقداری قند خدمت امام بردم و مطلب را به عرض رساندم. ایشان قندها را تبرک و به آنها دعا خواندند و سپس برای سلامتی او دعا کردند. وقتی به دفتر برگشتم، آقای خلیلی خود را به دفتر رسانده بود. قندها را گرفت و با عجله برگشت.

چند روز بعد، تلفن زد و ذوق زده و گریان، تشکر کرد و مژده داد که دوستش از خطر گذشته و پزشکان از بهبود او مبهوت شده اند. چند ماه بعد دوباره تلفن زد و ضمن تشکر مجدد، برای مجروح شفا یافته درخواست کارت برای تشرف و دستبوسی امام کرد که با نشاط و سلامت تشرف یافت.

ایشان برایم نقل کرد: فلان پزشک متخصص معروف که در جریان معالجه من بود و به طور قطع از بهبودم اظهار یأس کرده بود، بعد از این ماجرا با صراحت به من گفت: ما دکترها به معجزه اعتقاد نداریم، ولی وقتی، مثل شما را می بینیم که بعد از آن وضعیت، ناگهان همه چیز عوض می شود و بعد از چند روز، روی پای خود راه می روید، ناچار می شویم که به معجزه اعتقاد پیدا کنیم. 

منبع : پلیس انقلاب ش .100



تپه 8000 ساله با 20 میلیون تومان رشوه صاف شد




البته در نابودی تپه 8000 ساله جای پای مسئولین رژیم به ظاهر به چشم نمیخورد و آنها با بر کناری رییس میراث فرهنگ و صنایع دستی و گردشگری دزفول سعی کردند آن را ماستمالی کنند اما چه کسی میتواند منکر شود که آخوندها دشمن تاریخی فرهنگ ایران و هویت ایرانی هستند . 

بهترین شیوه برای از بین بردن هویت تاریخی مردم ایران ، برای آخوندهای حاکم نابودی فرهنگ ایرانیان است . از بر داشتن مجسمه های فردوسی و آرش گرفته تا ویران کردن آثار باستانی و حتی سانسور متون تاریخی این آب و خاک .
ایرانیان هرگز با فرهنگ آخوندها و اشغالگران تاریخی این سرزمین کنار نیامده اند وهمواره با آداب و رسوم قرون وسطایی آمیخته با جهل و جنایت آنها به مبارزه بر خاسته اند . 
وقتی که اسلام با شمشیر و کشت و کشتار و کتاب سوزی و تجاوز وارد ایران شد حاکمان مستبد انواع هنرها را ممنوع کردند از نقاشی گرفته تا پیکر تراشی و موسیقی و آنها را پلید ، مسبیب فساد و بر خلاف شریعت دانستند و به جای فرهنگ شادی که در روح و روان این مردم جاری بود فرهنگ مرگ و گریه را جاگزین کردند .
مردم ایران اما در زیر چتر وحشتی که اشغالگران گسترده بودند به شعر پناه بردند و زبان فارسی را به عنوان پرچمی سترگ ، علیه متجاوزان در کف فشردند و پشت شان را سده ها به خاک مالیدند .
اکنون جمهوری اسلامی همان راه و روش را آنهم در قرن بیست و یکم و در عصر کبیر آگاهی و انقلاب در ارتباطات بکار می گیرد . چرا که از رویگردانی مردم و بخصوص جوانان از فرهنگ پوسیده آنها به ستوه آمده است و به شکل ابلهانه ای در مقابل چشمشان آثار باستانی شان را نابود میکند و بدین نحو از آنها انتقام میگیرد . جنایاتی که حتی مغولها در این آب و خاک مرتکب نشدند .

به گزارش حکومتی  ایرنا، یکی از تپه های پیرامون اثر باستانی چغامیش در اطراف شهر دزفول اواخر اردیبهشت ماه توسط یکی از کشاورزان تخریب و تسطیح شد.

به دنبال تخریب این تپه باستانی رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول از کار برکنار شد.


این مقام مسئول که خواست نامش در خبر ذکر نشود به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دو کارمند میراث فرهنگی در دو بخش مختلف در خصوص تخریب و تسطیح یکی از تپه های چغامیش تخلف کرده و با دریافت 200 میلیون ریال رشوه به کشاورز چراغ سبز نشان دادند. 

وی افزود: پس از دریافت رشوه، نظر مساعد و بلامانع بودن تسطیح تپه تاریخی چغا میش به کشاورز اعلام شد، ولی مجوزی (کتبی) در این باره داده نشده است. 
وی در ادامه گفت: رییس برکنار شده میراث فرهنگی دزفول در این تخلفات مقصر نبوده است، ولی با توجه به زمزمه های قبلی احتمال تغییرات، بروز تخلف رشوه گیری، سبب شد این جابجایی سرعت بگیرد و یعقوب زلقی به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول منصوب شود.

اسدالله درویش امیری معاون امور مجلس، حقوقی و استانهای سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز به تازگی از نشست هیات فوق العاده رسیدگی به تخلفات اداری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به منظور بررسی پرونده تعرض به یکی از تپه های مجاور محوطه تاریخی چغامیش خبر داد.

وی در زمینه بروز این تخلف اظهار کرد: برابر مقررات آیین نامه رسیدگی به تخلفات اداری و تکمیل مستندات تخلف نامبردگان در فرصت قانونی، جرم آنان رسیدگی و احکام جرم متعاقبا صادر و اعمال خواهد شد.

چغامیش را باید نخستین منطقه در ایران دانست که خط و کتاب در آنجا پیدا شده که قدمت آن به هشت هزار سال پیش می رسد.

سایت باستانی چغامیش واقع در دشت خوزستان و در کنار رودخانه دز در دوران خود دارای خانه های خشتی بوده و در این منطقه فعالیت های کشاورزی، بازرگانی و اقتصادی صورت می گرفت.

در این تپه ها آثار یک شهر باستانی ساخته شده از خشت های پخته متعلق به عصر پیدایش خط مشاهده شده است. 



Saturday, May 23, 2015

ورود اتومبیل لوکس آمریکایی به ایران



جنوب نیوز: برای اولین بار یک دستگاه اتومبیل بوفوری (Bufori La Joya) که یک خودروی دست ساز و لوکس آمریکایی محسوب می شود، وارد گمرک جنوب کشور شد .

قرائتی - حضرت علی به زنان زیبا سلام نمی کرد میترسید تحریک شود





آیا براستی زنان اینهمه وسوسه انگیزند که  لب و لوچه های پیشوایان دینی با دیدن آنها آب می افتد حتی با داشتن حجاب . استاد قرائتی میگوید که بیم آن بود که تنها یک جواب سلام هم امام اول شیعیان را تحریک کند  .

من در اتاق یك رئیسی رفتم، كار داشتم.
تا در را باز كردم دیدم یك دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی خوشگل است.

تا در را باز كردم، اوه... چه شكلی! داخل اتاق رئیس رفتم گفتم: شما با این خانم محرم هستی؟

 گفت: نه! 
گفتم: چطور با یك دختر به این زیبایی تو در یك اتاق هستی و در هم بسته است. گفت:

آخر ما حزب اللهی هستیم.

گفتم: خوشا به حالت كه اینقدر به خودت خاطرت جمع است. حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌كرد.

گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌كند تو چرا سلام نمی‌كنی؟

گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یك زن جوان سلام كنم یك جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد. گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.

بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند .


 سخنان حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در جلسات درسهایی از قرآن در تلویزیون درباره "نشانه‌های اخلاص" 





Thursday, May 21, 2015

از کرامات زیارت آیت الله خمینی




از محفوظ ماندن از شر جن و انس و هر جنبده تا دفع شر و رفع گرفتاری ها 

آیا مردم ایران در قرن 21 زندگی میکنند یا دوران تاریک قرون وسطا




Wednesday, May 20, 2015

گلشیفته فراهانی و "دو دوست" در سواحل کن فرانسه



گلشیفته فراهانی انگار خستگی نمی شناسند و یکی از پرکارترین و مطرح ترین بازیگر زن ایرانی میباشد که در زیر رگبار اتهاماتی که روز و شب  به او زده میشود بی مهابا به کار خود ادامه میدهد .
گلشیفته این بار  با فیلم سینمایی "دو دوست" ;که یک درام عاشقانه میباشد  به کارگردانی لویی گرل بازیگر و کارگردان فرانسوی در پنجاه و چهارمین دوره هفته بین المللی منتقدان کن شرکت کرده است 

Monday, May 18, 2015

حلق آویز شدن دختر 13 ساله در شهرستان ساوه



 دختری 13 ساله در یکی از محله های شهرستان ساوه خود را حلق آویز کرده است و باعث مرگ خود شده است . 
 مسئول اطلاع‌ رسانی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفته است : «من درباره این خبر فعلا نمی‌توانم هیچ اطلاعاتی بدهم، زیرا ممکن است مشکل‌ساز شود. اخبار قتل یا آدم‌ربایی جزء خبرهایی است که تا زمانی که متهم شناسایی نشود باید در اطلاع‌رسانی کردن آن نهایت دقت را به کار گرفت.»
نوروزی در ادامه گفت: «  ما نمی‌توانیم جزئیات خبر را فعلا در اختیار رسانه‌ها قرار بدهیم .

به هر حال فرهنگ خشنونت که فرهنگ مسلط در جامعه ما محسوب میشود و بوسیله حاکمان ترویج میگردد در این امر تاثیر جدی دارد . اعدام هایی که در ملا ءعام صورت میگیرد و از پیر و جوان با هلهله به تماشایش میروند . فرهنگی که روح زلال و بی آلایش کودکان را گل آلود میکند و آنها را پرخاشگر و انتقامجو بار می آورد .

 قابل ذکر است که جمهوری اسلامی رتبه نخست را در اعدام به نسبت جمعیت در دنیا دارد و بارها از سوی مجامع بین المللی محکوم شده است .

Sunday, May 17, 2015

شاهین‌ نجفی به دو پسر در ایران تجاوز کرده است


موج حملات به شاهین نجفی اوج تازه ای بخود گرفته است در آخرین حمله و هجوم به این خواننده معترض نیروهای حکومتی که در مورد اتهام زنی شهره خاص و عام میباشند ، او را به تجاوز به دو پسر در ایران متهم کرده اند . 
حملات رسانه های حامی حکومت ایران بعد از انتشار تازه ترین آلبوم شاهین نجفی به نام صاد بیشتر شده است و مثل همیشه آسمان و ریسمان بافی کرده اند و آن را توهین به مقدسات و دین مبین اسلام دانسته اند .



تقاطع: در این ویدئو که توسط “نصر تی‌وی”، یک شبکه‌ی اینترنتی وابسته به سپاه پاسداران تهیه و منتشر شده، پیام فضلی‌نژاد عضو “دفتر پژوهش‌های موسسه کیهان” و از چهره‌های نزدیک به حسین شریعتمداری، مدیرمسوول این روزنامه، ادعا می‌کند که شاهین نجفی، خواننده‌ی ایرانی مقیم آلمان زمانی که در ایران بود، به دلیل تمایلات همجنس‌گرایانه، در زادگاهش به دو نفر تجاوز کرده و دارای شاکی خصوصی است.
فضلی‌نژاد این موضوع را دلیل “فرار” نجفی از ایران دانسته و خواهان این شده که مقامات قضایی و وزارت خارجه جمهوری اسلامی این پرونده را در کنار پرونده‌ی “توهین به مقدسات” پیگیری کنند.
او در عین حال در بخش دیگری از اظهاراتش، ضمن مقایسه‌ی شاهین نجفی با سلمان رشدی، نویسنده‌ی بریتانیایی، می‌گوید که «راهی جز یک برخورد فقهی انقلابی درست با این جماعت وجود ندارد».
فتوای قتل رُشدی بعد از نگارش کتاب “آیات شیطانی” از سوی آیت‌الله خمینی، رهبر پیشین جمهوری اسلامی صادر شد و این فتوا تا به امروز نیز به قوت خود باقی مانده است به طوری که این نویسنده‌ی مشهور، ۲۶ سال گذشته را تحت تدابیر امنیتی زندگی کرده است و تنها در مناسبت‌های خاص در انظار عمومی حاضر می‌شود.


دو عکس از حمیرا با حجاب در ایران و بی حجاب با دخترانش در خارج



 حمیرا و دخترانش هنگامه و یاسمن

Saturday, May 16, 2015

عکس سلفی باعث مرگ این دختر زیبا شد


 Selfie gone wrong ... this photo was taken moments before the girls were electrocuted. Picture: CEN/Australscope Source: australscope 

عکس سلفی یا عکاسی با گوشی های موبایل باعث مرگ دختری به  نام « آنا اورسو » در رومانی شد . 
این دختر 18 ساله بعد از توقف مترو بر روی سقف یکی از واگن ها رفته و تلاش کرد تا  با دسته مخصوص گرفتن عکس سلفی « مونویاد » از خود عکس بگیرد که به علت پایین بودن سیم های فشار قوی مترو ، مونویاد این دختر با سیم ها بر خورد میکند و باعث برق گرفتگی میشود 
پزشکان بیمارستانی که آنا اورسو منتقل شده بود اظهار داشتند : برق گرفتگی بحدی شدید بود که سوختگی های عمیقی بر روی بدن این دختر بر جای گذارد .


Friday, May 15, 2015

بچه پولدارهای تهران


 بچه پولدارهای تهران عکسهای جدید

سخنان آیت الله خمینی بر لبان رهبر داعش



 به گزارش پایگاه خبری «تیک» به نقل از خبرگزاری فرانسه،‌ در حالی که برخی رسانه ها از زخمی شدن ابوبکر البغدادی، رهبر داعش خبر داده اند، او در پیامی صوتی که روز پنجشنبه منتشر شد، مدعی شد مهاجرت مسلمانان به خلافت خودخوانده وی، یا جهاد در هر جایی که حضور دارند، واجب است.

البغدادی همچنین ادعا کرد دین مبین اسلام «دین جنگ» است. به ادعای سرکرده داعش، اسلام هیچگاه دین صلح نبوده است.

وی خطاب به مسلمانان جهان این پرسش را مطرح کرد: «آیا وقت آن نرسیده است که بدانید خارج از خلافت (داعش)، شما قدرت، شرافت، امنیت و حقوقی ندارید»؟

البغدادی همچنین شهروندان سنی استان الانبار را در عراق به خاطر فرار از جنگ و پناه بردن به بغداد مورد نکوهش قرار داد.



ابراهیم تدلیس میخواهد کنسرت در ایران برگزار کند



ابراهیم تاتلیس» خواننده مشهور تركیه‌  دیروز در یك برنامه زنده تلویزیونی، صحبت‌هایی درباره ایران و علاقه‌مندی‌اش برای اجرای زنده در کشورمان بیان کرد. تاتلیس گفت: «من علاقه زیادی به ایران دارم و امیدوارم نزدیكی دولت‌ها باعث شود كه بتوانم كنسرتی را در این كشور برگزار كنم. به قدری به ایرانی‌ها علاقه دارم كه می‌دانم اگر در این كشور كنسرتی برای من برگزار شود، قطعا در سالن‌های ۱۰۰۰ و ۲۰۰۰ نفری نخواهد بود و ده‌ها هزار نفر در این كنسرت حضور پیدا خواهند كرد.
 آقای تدلیس مثل اینکه از جهنمی که آخوندها برای ایران درست کرده اند خبر ندارد . بد نیست این سخنان شجریان را به این خواننده مشهور یادآوری کنیم :

 این آخوندها هرگز با هنر کنار نمی آیند، هرگز و هرگز! همچنان که در طول 1400 سال با هنر کنار نیامدند و باز هم نخواهند آمد


شغل سخت دختر جوان ایرانی



نامش تینا است و می‌گوید قبلاً صخره‌نوردی می‌کرده است. اما اکنون دو سال است که در استخدام شرکتی است که کار شستشوی شیشه‌های برج‌های مرتفع تهران را انجام می‌دهد.
شاید کمی تصورش سخت باشد که یک دختر جوان برای شست‌شوی شیشه‌های برج‌های مرتفع، از طناب آویزان شده و در میان هوا و زمین معلق بماند و بالا و پایین برود. کار سرگیجه‌آور و ترسناکی که حتی بسیاری از مردان نیز انجام آن می‌هراسند.

تینا می‌گوید از این کار ترسی ندارد و مرتفع‌ترین برجی که تا به حال از آن آویزان شده است برج‌های دوقلوی ۲۷ طبقه تهران است. وی در زمان تهیه این گزارش به همراه همکارش در حال شست‌شوی شیشه‌های ساختمان مرتفع یک دانشگاه بود .

Thursday, May 14, 2015

بهنوش بختیاری با عکسی از دوستان مدل و مانکنش




بهنوش بختیاری با پست عکسی از دوستان مدل و مانکنش، در باره نحوه پوشش دختران و مد و مدلینگ در ایران نوشته:
«این بانوان زیبارو در زمینه مدلینگ فعالیت می‌کنن.. چیزی که ما نفهمیدیم باید جدیش بگیریم یا نگیریم؟؟ راجع بهش حرف بزنیم یا نزنیم؟؟ اگه خوبه چرا تو ایران نکوهش شده به نظر میاد.. اگه بده چرا اپیدمی مدل آمده در خیابان‌ها...عمه بنده از آمریکا آمده بود، اطرافیانو که می‌دید فکر می‌کرد همه مدلن! وقتی می‌گفتم ایشون حسابدارن.. یا منشی شرکتن.. یا فروشنده.. تعجب می‌کرد.. می‌گفت اونجا فقط مدلا و هنرپیشه‌ها تا این حد به خودشون می‌رسن..
به هرحال خدا داند...ما کی باشیم که قضاوت کنیم.. می‌خوام نظرتون رو راجع به پدیده فشن.. مد.. و مدلینگ بدونم.. قبلا اعلام می‌کنم که جایزه می‌دم به کسی که اطلاعات نداره و نظر نمی‌ده.. جایزمم فالو کردن به تشخیص خودمه.. شل و پل ِهمه خوشتیپام هستیم.»


تن ‌فروشی با اجبار همسر و جنایت هولناک




 عباس و مهتاب، اعضاي بدن اصغر را در كيسه زباله گذاشتند. به جاده ورامين رفتند. روي كيسه‌هاي سياه بنزين ريختند و جسد مثله شده مقتول را به آتش كشيدند. تن فروشي مهتاب با اطلاع همسرش به قتلي فجيع ختم شده بود. آنها صبح ديروز در دادگاه، قتل را به گردن يكديگر انداختند.

روز گذشته ماموران زندان، زن و شوهر متهم به قتل را به دادگاه كيفري استان تهران آوردند. آنها بايد پشت جايگاه مي‌ايستادند تا از آن شب، از زنا، قتل، مثله كردن و آتش زدن مقتول بگويند.

راس ساعت ١٠:٤٥ صبح ديروز، جلسه رسيدگي به پرونده عباس و مهتاب، متهمان قتل فجيع اصغر ٦٧ ساله با حضور خانواده مقتول در شعبه ٧١ دادگاه كيفري استان تهران كليد خورد. در اين پرونده، عباس كه همسرش مهتاب را مجبور به تن فروشي كرده و به ازاي آن پول مي‌گرفت متهم است كه سه سال پيش و در شب حادثه، به دليل اختلافات مالي با مقتول، با فشار دادن طناب به دور گردنش او را خفه كرده و به قتل رسانده است. همسر او مهتاب نيز كه در شب حادثه با اطلاع عباس، در خانه خودشان با مقتول تنها بود، به اتهام زنا و مشاركت در قتل از زندان به دادگاه آورده شده بود.

با آغاز جلسه دادگاه و پس از قرائت كيفرخواست، مهتاب به جايگاه احضار شد. مامور همراه دستبندش را باز كرد. مهتاب چادرش را جمع و جور كرد و پشت جايگاه ايستاد. در لحن صدا و لرزش دست‌هايش ديده مي‌شد كه هنوز تصوير آن شب برايش تازگي دارد؛ همان شبي كه اصغر را كشتند، جسدش را مثله كردند و به آتش كشيدند.

Wednesday, May 13, 2015

گاردین : سکس ، غذا زیارت پارک آبی در شهر مقدس مشهد




ادعای تکان‌دهنده گاردین درباره مشهد : زیارت، غذا، سکس و پارک آبی در شهر مقدس مشهد
وب‌سایت روزنامه انگلیسی «گاردین» روز 17 اردیبهشت ماه گزارشی تکان‌دهنده در مورد حضور زوار عراقی در مشهد منتشر کرد با عنوان «زیارت، غذا، سکس و پارک آبی در شهر مقدس مشهد»

بعضی خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری ترجمه بخشی از این گزارش را با عنوان «افزایش چند برابری توریست‌های عراقی مشهد پس از ظهور داعش» منتشر کردند که به آمار تعداد زائران عراقی طی سال‌های اخیر در مشهد اشاره دارد.

اما چنان‌که از عنوان اصلی گزارش گاردین پیداست، این مطلب مدعی نکات دیگری هم هست؛ تنفروشی، غذا و تفریح در مشهد.

گزارش با ارائه آماری از تعداد گردشگران عراقی در مشهد از زبان معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری آغاز می‌شود. سپس گزارشگر از سفرش به این کلانشهر مذهبی جهان می‌نویسد؛ فرودگاه مهرآباد تهران مبدا این سفر به مشهد است و پروازی که عده‌ای عراقی هم در آن حضور دارند.
صحبت از فساد و مسائل جنسی از گفتگوی گزارشگر مجهول‌الهویه گاردین با یک راننده تاکسی در فرودگاه مشهد آغاز می‌شود.
گاردین به نقل از این راننده (که ظاهراً مهدی نام دارد) مدعی می‌شود مردان عراقی مشتری پر و پا قرص جمعیت فاسد هستند. این روزنامه انگلیسی به نقل از مهدی می‌نویسد: آنها در جست‌وجوی فاحشه هستند.

البته مهدی از این موضوع ناراحت است و گفته با توریست‌های که در این باره از او سوال کنند برخورد می‌کند.

گاردین مدعی است:
ده‌ها هتل پنج ستاره و مسافرخانه از میدان برق (بسیج) تا حرم وجود دارد. بسیاری از مدیران این مراکز اقامتی تأیید می‌کنند که درخواست مشترک گردشگران عراقی عبارت است از جایی که زنان فاسد را بیابند.

طبق قوانین ایران صراحتاً حضور زن و مرد نامحرم در اتاق هتل ممنوع است، اما افراد راه‌هایی برای رفع این مانع پیدا کرده‌اند. مرد جوانی به نام علیرضا یکی از ترتیب‌دهندگان ملاقات برای عراقی‌هاست که در پی اجاره زنان فاسد هستند. بسیاری از شاغلان در هتل‌ها و مغازه‌داران شماره تلفن علیرضا را به متقاضیان عراقی می‌دهند.
این فرد گفته است: تنها عراقی‌ها نیستند که چنین خواسته‌ای دارند. در برنامه هر سفر خوب، سکس آیتمی است که نمی‌توان آن را فراموش کرد. تنها چون تنفروشی اینجا غیرقانونی است، باید خلاق باشیم.
علیرضا می‌گوید که در شهر تعدادی از زنان فاسد را می‌شناسد و خوشحال است که وقتی عراقی‌ها با او تماس می‌گیرند، چنین ملاقاتی را فراهم می‌کند.

اما چگونه مکان امنی را تأمین می‌کند؟ علیرضا می‌گوید: مشکلی نیست. این زنان در قاسم‌آباد و بلوار معلم آپارتمان‌هایی دارند. تبادلات آنجاها صورت می‌گیرد.

علیرضا توضیح می‌دهد که میانگین قیمت برای یک شب، بین دو تا سه میلیون ریال معادل حدوداً 70 تا 105 دلار است. بعضی از مشتریان ثروتمند برای یک هفته فرد را اجیر می‌کنند. برای مثال، ممکن است آنها یکی از این زنان فاسد را با خود به شیراز و شاید شمال کشور یا اصفهان ببرند.برای یک هفته همراهی بین 20 تا 30 میلیون ریال می‌پردازند.

گرچه علیرضا حاضر نشد مصاحبه رو در رو با یکی از این زنان را فراهم کند و یا شماره تلفن آنها را در ازای پرداخت پول به من بدهد، اما موافقت کرد که از طریق تلفن با آنها صحبت کنم. پس از یک گفتگوی کوتاه، گوشی را به من داد، پرسیدم در مورد مشتری‌های عراقی چه حسی دارد و برخورد عراقی‌ها چگونه است.

او پاسخ داد: روی هم رفته، عراقی‌ها واقعاً مردم خوبی هستند. بعضی از آن‌ها بسیار محجوب هستند، اما در کل دست و دل باز و مهربان هستند. هنگام خداحافظی، بسیاری از آن‌ها حتی پولی بیش از مبلغ توافق می‌پردازند تا از طریق وایبر و فیس‌بوک در تماس باشیم.

این روزنامه انگلیسی در ادامه به موضوع تغذیه و رستوران‌های مشهد و پارک آبی در این شهر پرداخته و می‌نویسد: با تمام این اوصاف، سکس تمام چیزی نیست که در مشهد ارائه می‌شود. رستوران‌های اطراف مشهد در شاندیز و طرقبه بسیار از عراقی‌ها را جذب می‌کند، همچنین پارک آبی!

Monday, May 11, 2015

لطفا نخندید

واقعا که !؟
 مسابقه فوتبال جام خمینی در کشور مالی با اسپانسرشیپ جمهوری اسلامی برگزار شد. در افتتاحیه این مسابقه فوتبال، برخی از مسئولان فرهنگی و ورزشی حضور داشتند.
آخوند همه جا هست چه سیاه چه سفید 
عکس از ابنا


قطر

Friday, May 8, 2015

تنها در ایران ، عجیب ترین نوع پارک هواپیما در آشیانه



پارک عجیب هواپیمای ماهان در آشیانه

در تجمعات اعتراضی شهر مهاباد، یک هتل به آتش کشیده شد



تجمع معترضان در مهاباد به خشونت کشیده شد و شماری زیادی زخمی و بازداشت شده اند.
بنابه گزارش كمپين دفاع از زندانيان سياسي و مدني ، شماری از مردم مهاباد در اعتراض به عدم پاسخگویی مسئولین امر در خصوص مرگ فریناز خسروانی امروز در مقابل هتل تارا تجمع کرده و به این هتل حمله کرده و آن را به آتش کشیده اند.
طبق گزارش‌هایی که در دو روز گذشته در برخی از رسانه‌های محلی و شبله‌های اجتماعی منتشر شده بود، دختری در شهر مهاباد با نام «فریناز خسروانی» که در هتل «تارا»ی این شهر مشغول به کار بوده است، برای اینکه مورد تعرض قرار نگیرد خود را از طبقه چهارم هتل به پایین پرتاب کرده و جانش را از دست داده است.
آخرین خبرها از مهاباد حاکی از آن است که امروز در این اعتراضات تعدادی زیادی زخمی و خبرها از کشته شدن یک نفر حکایت دارد.

به جمعیت معترضین هر لحظه اضافه تر می شود ودقایقی پیش یک ماشین نیروهای انتظامی به آتش کشیده شد
تا این لحظه پیش از پنجاه زخمی گزارش شده است.

منبعی از بیمارستان امام خمینی در این باره گفت که تا کنون بیش از ده ها زخمی را به این بیمارستان منتقل کرده اند.

از طرفی دیگر خبرهای دیگری حاکی از بازداشت تعدادی از جوانان و معترضان می باشد.
همچنین منبعی افزود که نیروهای یگان ویژه در شهر مستقر شده اند و تمام شهر را میلیتاریزه کرده اند .


Thursday, May 7, 2015

چند عکس از تجمع سراسری معلمان


هزاران معلم در شهرهای مختلف ایران صبح امروز (پنج شنبه ۱۷ اردیبهشت) در اعتراض به آنچه دستمزدهای ناعادلانه می‌خوانند، تجمع سکوت برگزار کردند.

رییس شورای شهر کلاچای برای جلوگیری از خروج همسرش از خانه اعضای خانواده‌اش را در آتش سوزاند




رییس شورای شهر کلاچای استان گیلان با اعتراف به قتل اعضای خانواده‌اش شامل همسر و دو پسر ۶ و ٨ ساله‌اش، جزییات این قتل را تشریح کرد.
به گزارش«سحام» ساعت ٢٣ و ٣٠ دقیقه شام‌گاه یک‌شنبه سیزدهم اردیبهشت، مردی با آتش نشانی و اورژانس کلاچای تماس گرفت و از آتش‌سوزی در خیابان امام خمینی غربی، بن بست صابر این شهر خبر داد.
دقایقی بعد با اعزام نخستین ماموران ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه، آن‌ها مشاهده کردند ساختمان دوطبقه ویلایی که زیر آن مغازه بود، آتش گرفته و مرد جوانی که دچار سوختگی شده بود در مقابل در ورودی ساختمان افتاده است. پس از خاموش شدن شعله‌های آتش، پیکر سوخته زن ٣۵ ساله و دو پسر ۶ و ٨ ساله‌اش از خانه خارج شد.
با وجود تلاش پزشکان، زن جوان به نام «سمیه» و ٢ پسرش که «عرشیا» و «علی‌رضا» نام داشتند به علت دودگرفتگی و سوختگی جان خود را از دست دادند. پدر خانواده به نام «مرتضی علی عسگری»، رییس شورای شهر کلاچای از مرگ نجات یافت.
در حالی که در ابتدا اعلام شده بود این آتش‌سوزی به علت نشت گاز انجام شده است، روز گذشته تیمی از ماموران پلیس آگاهی رودسر با حضور در محل حادثه به بازرسی آن‌جا پرداخته و متوجه عمدی بودن آتش‌سوزی شدند.
با کشف این سرنخ، ماموران راهی بیمارستان شده و به تحقیق از پدر خانواده پرداختند که او به جنایت خانوادگی اعتراف کرد و گفت: «مدتی بود که با همسرم اختلاف داشتم. شب حادثه دوباره با هم درگیر شده و او قصد ترک خانه را داشت. برای این که سد راه او شوم، ۴ لیتر بنزین تهیه کرده و روی فرش ریختم. با این کار فقط می‌خواستم او را بترسانم. ناگهان بخار بنزین به بخاری رسید و خانه شعله‌ور شد.»
وی گفت: درحالی‌که با ریختن بنزین روی فرش خانه‌ام همه‌جا آتش گرفته بود، همسرم را دیدم که برای نجات ٢ فرزندمان به داخل اتاق‌خواب رفت. زمانی که به داخل اتاق رفت، آتش شعله‌ور‌تر شد و او نتوانست خودش و پسران‌مان را نجات دهد. برای همین گرفتار آتش شد و به همراه فرزندان‌مان سوخت. من هم سعی کردم آن‌ها را نجات دهم ولی خودم هم دچار سوختگی شدم و دیگر نتوانستم کاری انجام دهم.»
در این حادثه، مرتضی علی‌عسگری نیز که خودش دچار سوختگی شده بود، بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و پزشکان اعلام کردند که وی دچار ٢۵‌درصد سوختگی شده است.


Tuesday, May 5, 2015

پریناز خسروانی، از ترس تجاوز مامور اطلاعاتی خودکشی کرد




پریناز خسروانی، از ترس تجاوز مامور اطلاعاتی خودکشی کرد
ماف نیوز : یک دختر مهماندار هتل در شهرستان مهاباد، در پی حمله‌ی یک مامور اطلاعاتی جهت تجاوز، خود را از طبقه‌ی ۴اُم هتل “تارا” مهاباد به پایین انداخته و جان خود را از دست داد.
"پریناز خسروانی" دختر کُرد مهابادی که از ترس تجاوز یک اطلاعاتی خودکشی کرد
“پریناز خسروانی” دختر کُرد مهابادی که از ترس تجاوز یک اطلاعاتی خودکشی کرد
به گزارش ماف نیوز، روز گذشته دوشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۴ خورشیدی، دختر مهابادی به نام “پریناز خسروانی” مهماندار هتل “تارا”ی مهاباد که از قبل، توسط هتلدار به نام “نادر مولودی” پیش‌زمینه‌ی تجاوز به وی از سوی یک مامور اطلاعاتی صورت گرفته بود، در پی حمله‌ی مامور اطلاعاتی و بستن دربها از سوی صاحب هتل (نادر مولودی)، مجبور به پریدن از پنجره‌ی طبقه‌ی چهارم هتل شده و جان خود را از دست داد.
یک منبع نزدیک به خانواده‌ی پریناز خسروانی، با تایید این خبر اعلام کرده است: پزشکی قانونی سعی بر بی‌راهه‌بردن قضیه داشته اما آنها مصرانه بر پیگیری پرونده واقف هستند.
تا لحظه‌ی انتشار این خبر، نه صاحب هتل و نه مامور اطلاعاتی نامبرده دستگیر نشده‌اند.
این منبع همچنین انگیزهی صاحب هتل برای در خدمت‌نهادن این دختر جوان کُرد برای تجاوز از سوی مامور اطلاعاتی، وعده‌ی صدور مجوز ۵ ستاره‌کردن هتل تارا از سوی این مامور اطلاعاتی اعلام کرده که همزمان بازرس اداره‌ی اماکن مهاباد بوده است .

زنان ایرانی بیشترین مصرف کننده لوازم آرایشی در سطح جهان می باشند


بازیگر ایرانی تزریق ژل در لب

زنان ایرانی بیشترین مصرف کننده لوازم آرایشی در سطح جهان می باشند

خبر از آرشیو این وبلاگ میباشد ... خبرگزاری فرانسه در گزارشی به قلم ” کریل جولیان” می نویسد : زنان ایرانی با وجود قانون حجاب در این کشور پول زیادی را صرف آراستن و آرایش صورت خود می کنند.
گزارش می افزاید: به مرور زمان آرایش کردن برای زنان ایرانی همه گیر تر می شود و با وجودی که ساختار حکومت ایران جمهوری اسلامی است، اما زنان ایرانی در زمینه آرایش کردن حتی از بسیاری از کشورهای لیبرال غربی هم جلوترند.
این گزارش می نویسد: زنان ایران ۳۸ میلیون نفر از جمعیت این کشور را تشکیل می دهند و ایران هم اکنون در منطقه خاورمیانه پس از عربستان در جایگاه دوم و در جهان در جایگاه هفتم مصرف مواد و لوازم آرایشی قرار دارد.
تینا زرین نام یک طراح لباس ۳۰ ساله ایرانی در این باره می گوید: غالب زنان ایرانی هر روز صبح به محض برخاستن از خواب مشغول آرایش می شوند، حتی اگر بیمار هم باشند بر این باورند که باید آراسته و آرایش کرده در مجامع عمومی ظاهر شوند.
این گزارش می نویسد :

هاشمی رفسنجانی آیت الله خامنه ای را ناصرالدین شاه خواند



هاشمی رفسنجانی در سخنرانی در دانشگاه امیرکبیر آیت الله خامنه ای را با ناصرالدین شاه مقایسه کرد و خود را امیرکبیر :
 امیرکبیر ناصرالدین شاه را به قدرت رساند، اما استبداد نمک‌نشناسی کرد
. این امیرکبیر بود که ناصرالدین‌شاه را از تبریز به تهران آورد و به قدرت رساند ولی در نهایتا افرادی از دربار ناصرالدین‌شاه وی را کشتند اما امروز می‌بینید که نام امیرکبیر از نام تمامی آن شاهان بلندتر است.»

شعارهای دانشجویان در دانشگاه امیرکبیر :
یا حسین میرحسین
پیام ما روشنه، حصر باید بشکنه
درود بر خاتمی سلام بر موسوی
سردار اشرافیت منکر رای ملت
هاشمی (خاتمی) زنده باد موسوی پاینده باد
پول نفت چی شده؟ خرج بسیجی شده
درود بر هاشمی


Sunday, May 3, 2015

واژه پدر سوخته از کجا آمده است



در گویش عوام دشنامی است ، و مجازاٌ در تداول عامیانه مردم خبیث و بدسرشت را گویند . در مصر باستان اگر کسی پولی از کسی وام میگرفت و بدهکار می شد ضمانت بدهی جسد مومیایی پدرش بود و اگر نمی پرداخت طلبکار حق داشت مومیایی پدر را بسوزاند . به این دلیل کسی که از نظر مالی بدهکار و ورشکست بود پدر سوخته نامیده می شد .
« لغت نامه دهخدا »

وقتی که در زمان یزگرد عربها به ایران حمله کردند و ایران را فتح کردند مردم ایران را که دارای دین زردشت بودند آتش پرست و کافر می نامیدند و آنها را مجبور کردند که به دین اسلام روی بیاورند .
در این میان گروهی خودشان به دین اسلام گرویدند و گروهی هم از ترس مسلمان شدند . چون میدیدند که اگر مسلمان نشوند آنها را میکشند اعراب آنهایی را که مسلمان نمی شدند ، مردها را در آتش می سوزاندند تا دیگران یاغی گری نکنند و زنان را به کنیزی و بچه ها را برای نوکری و کلفتی می بردند . این بچه ها بزرگ شدند و در خانه اعراب کار میکردند و خود اعراب هم بچه هایی به سن آنها داشته اند .
وقتی از صاحب خانه می پرسیدند که این بچه تو است ( کلفت و نوکرها ) می گفتند : « نه این پدر سوخته است » یعنی بچه ما نیست . نوکر و کلفتی است که پدرش در جریان فتح ایران سوزانده شده است و به  این نوکر و کلفت می گفتند « پدر سوخته » .


یک رباعی از عبید زاکانی