Tuesday, March 31, 2015

عکسی تکان دهنده از گروگان گرفتن دادستان ترکیه



خبرگزاری رویتر : یک دادستان ترک امروز در استانبول توسط گروه های رادیکال به گروگان گرفته شد . اعضای این گروه چپ افراطی با اعمال زور وارد ساختمان شده و او را به گروگان گرفتند . آنها اعلام کردند که اگر خواسته های آنها برآورده نشود دادستان را خواهند کشت .
این گروه یعنی حزب جبهه انقلاب آزادی بخش خلق که یک سازمان مارکسیستی و غیرقانونی میباشد .  تصویری از مهمت سلیم کیراز دادستان ترکیه را در توییتر منتشر کرده است . این دادستان در حال تحقیق در مورد کشته شدن برکین الوان در تظاهرات    « پارک گزی » بوده است .
برکین الوان در هنگام خرید نان از خانه بیرون رفته بود و بر اثر اصابت گلوله گاز اشک آور به سرش پس از 9 ماه کما در گذشت . 
یکی از درخواست های گروگانگیرها این بود که نام نیروهای امنیتی که در مرگ برکین الوان دخالت داشته اند منتشر شود .



نوروز ایرانیان در کالیفرنیا


نوروز ایرانیان در کالیفرنیا
 بهار ۱۳۹۴ خورشیدی 
در جشن نوروزی در کالیفرنیا یک نفر با حجاب در میان ایرانیان نمیتوانید پیدا کنید
در ایران هم اگر چماق سرکوب را  بر دارند زنان همینگونه میشوند
جمهوری اسلامی در جنگ با زنان شکست خورده است 
دشمن آخوندها نه آمریکا است و نه اسرائیل 
دشمن درجه یک جمهوری اسلامی زنان شجاع ایرانی هستند 




دزد آیفون 6 رکورد عکس‌ سلفی را شکاند






به گزارش ناین نیوز، عکس‌های سلفی که این فرد به طور بی‌وقفه از خود تهیه می کرد به طور خودکار در حساب کاربری فیس بوک مالک اصلی گوشی آپلود می‌شد. 

Rawley Bingham مالک 23 ساله این گوشی می گوید گوشی وی هفته گذشته پنج شنبه و توسط یک زن در یک رستوران که در نزدیکی وی نشسته بود سرقت شده است. پس از اتصال دزد به اینترنت و عکاسی وی از خودش تمامی این عکس ها به طور خودکار به یک پوشه شخصی که متعلق به مالک گوشی در فیس بوک است ارسال می شود تا وی در مورد انتشار یا عدم انتشارشان تصمیم بگیرد. با توجه به اینکه دزد از این تنظیمات مطلع نیست با هر بار عکاسی از خود مالباخته را نیز از آخرین وضعیت خود مطلع می کند. 

جالب اینکه برخی دوستان فرد مالباخته از طریق فیس بوک با دزد که تصور می‌کردند دوستشان است پیام هایی رد وبدل کردند و وی به آنها پاسخ داده و از جمله به یکی از آنها قول داده که او را از فرودگاه به منزل می برد و به وعده اش عمل نکرده است. 

این دزد گستاخ پس از پیگیری موضوع توسط پلیس و تماس آنها با وی قول داده گوشی را بازمی گرداند و البته این کار را نکرده است. پلیس آمریکا علیرغم تمامی اطلاعاتی که از این دزد در اختیار دارد موفق به دستگیری او نشده و برای دریافت اطلاعاتی که منجر به دستگیریش شود جایزه دوهزاردلاری تعیین کرده است. 

Sunday, March 29, 2015

بهشت ایران تبدیل به جهنم می شود



استان مازندران ما بیش از دو هزار امامزاده دارد 
آیا یکی از اینها نمی تواند معجزه ای بکند تا این « بهشت ایران » تبدیل به جهنم نشود .


Thursday, March 26, 2015

چهارشنبه‌سوری پلیس لوس‌آنجلس


در مملکت آخوندی ایران نیروهای نظامی با سلاح سبک و سنگین به جان مردمی که برای یک جرعه شادی له له میزنند می افتند و پلیس های کشورهای غربی اینگونه با فرهنگ ایران همراهی می کنند .


Wednesday, March 25, 2015

عکسی از ایران



جمهوری اسلامی در جنگ با زنان ایرانی شکست خورده است 


Tuesday, March 24, 2015

نامه دختر زیبای 24 ساله و پاسخ رئیس ثروتمند




یک دختر خانم زیبا خطاب به رئیس شرکت امریکائی ج پ مورگان نامه‌ای بدین مضمون نوشته است:

می‌خواهم در آنچه اینجا می‌گویم صادق باشم. من 24 سال دارم. جوان و بسیار زیبا، خوش‌اندام، خوش هیکل، خوش بیان، دارای تحصیلات آکادمیک و مسلط به چند زبان دنیا هستم.
آرزو دارم با مردی با درآمد سالانه 500 هزار دلار یا بیشتر ازدواج کنم. شاید تصور کنید که سطح توقع من بالاست، اما حتی درآمد سالانه یک میلیون دلار در نیویورک هم به طبقه متوسط تعلق دارد.
چه برسد به 500 هزار دلار. خواست من چندان زیاد نیست. آیا مردی با درآمد سالانه 500 هزار دلاری وجود دارد؟
آیا شما خودتان ازدواج کرده‌اید؟ سئوال من این است که چه کنم تا با اشخاص ثروتمندی مثل شما ازدواج کنم؟

چند سئوال ساده دارم:
1- پاتوق جوانان مجرد و پولدار کجاست؟
2- چه گروه سنی از مردان به کار من می‌آیند؟
3- معیارهای شما برای انتخاب زن کدامند؟

امضا، خانم زیبا و خوش آندام


و اما جواب مدیر شرکت مورگان:

نامه شما را با شوق فراوان خواندم. در نظر داشته باشید که دختران زیادی هستند که سوالاتی مشابه شما دارند. اجازه دهید در مقام یک سرمایه‌گذار حرفه‌ای موقعیت شما را تجزیه و تحلیل کنم :
درآمد سالانه من بیش از 500 هزار دلار است که با شرط شما همخوانی دارد، اما خدا کند کسی فکر نکند که اکنون با جواب دادن به شما، وقت خودم را تلف می‌کنم.
از دید یک تاجر، ازدواج با شما اشتباه است، دلیل آن هم خیلی ساده است: آنچه شما در سر دارید مبادله منصفانه "زیبائی" با "پول" است. اما اشکال کار همین جاست: زیبائی شما رفته‌رفته بعد ده سال آرام آرام به کل محو می‌شود اما پول من، در حالت عادی بعید است بر باد رود.

در حقیقت، درآمد من سال به سال بالاتر خواهد رفت اما زیبائی شما نه و چین و چروک و پیری زود رس زنانه جایگزین این زیبائی خواهد گردید و اثری از این جوانی و زیبائی باقی نخواهد ماند.
از نظر علم اقتصاد، من یک "سرمایه رو به رشد" هستم اما شما یک "سرمایه رو به زوال".

به زبان وال‌استریت، هر تجارتی "موقعیتی" دارد. ازدواج با شما هم چنین موقعیتی خواهد داشت. اگر
ارزش تجارت افت کند عاقلانه آن است که آن را نگاه نداشت و در اولین فرصت به دیگری واگذار کرد و این چنین است در مورد ازدواج با شما.

بنابراین هر آدمی با درآمد سالانه 500 هزار دلار نادان نیست که با شما ازدواج کند به همین دلیل ما فقط با امثال شما قرار می‌گذاریم اما ازدواج هرگز.

اما اگر شما علاوه بر جوانی و زیبائی کالایی داشته باشید که مثل سرمایه من رو به رشد باشد و یا حداقل نفع آن از من منقطع نشود کالاهایی با ارزش مثل "انسانیت، پاکدامنی، شعور، اخلاق، تعهد، صداقت، وفاداری، حمایت، دوست داشتن، عشق و ... " آن وقت احتمالا این معامله برای من هم
سود فراوانی خواهد داشت چون ممکن است من حتی فاقد دارایی هایی با ارزش با مشخصات شما باشم و برای داشتن آنها پول زیادی خرج کنم. چون بعد چند مدت از ازدواج، بیش از زیبائی، اندام و هیکل، مواردی که بیان کردم برای زندگی مشترک لازم بوده و من شدیدا به آنها نیاز پیدا خواهم کرد.

در هر حال به شما پیشنهاد می‌کنم که قید ازدواج با آدمهای ثروتمند را بزنید. بجای آن شما خودتان می‌توانید با کمی تفکر و تلاش و با داشتن درآمد سالانه 500 هزار دلاری، فرد ثروتمندی شوید. اینطور، شانس شما بیشتر خواهد بود تا آن که یک پولدار احمق را پیدا کنید.

امیدوارم این پاسخ کمکتان کند.

امضا رئیس شرکت ج پ مورگان


Monday, March 23, 2015

سرو 4500 ساله ابرکوه



سرو ابرکوه به عنوان پیرترین درخت ایران و احتمالاً آسیا و سومین درخت پیر جهان به حساب می‌آید .

دانشمند روس الکساندروف، عمر این سرو را بیش از ۴٬۰۰۰ سال می‌داند. برخی از افسانه‌ها، کاشتن آنرا به زرتشت نسبت می‌دهند و برخی نیز به یافث (پسر نوح) .

حمدالله مستوفی در کتاب نزهت القلوب که در سال 740 هجری قمری تألیف شده است، درباره این سرو می نویسد: «آنجا سروی است که در جهان شهرتی عظیم دارد. چنانچه سرو کشمیر و بلخ شهرتی داشته و اکنون این از آنها بلندتر و بزرگ تر است» .
«مارکوپولو» نیز در خاطرات سفر خود به ایران می نویسد : «یکی از چند سروی که در ایران دیده ام، سرو خوش بالای ابرکوه است که همچون آبشاری سبز از آسمان بر روی زمین تنیده ابرکوه فرو می آید و از هر طرف که وارد ابرکوه شوی، سرو کهنسال و پرطراوت مانند چراغ دریایی سبزی، ما را به بندر دریای کویر و خورشید تابان فرا می خواند » .



Sunday, March 22, 2015

چشمان کبود آزاده نامداری پس از کتک خوردن توسط شوهرش



این عکس را آزاده نامداری با چهره ای کتک خورده و ورم کرده توسط شوهر پیشن خود فرزاد حسنی در صفحه اینستاگرام منتشر نموده  است و پس از دقایقی آن را حذف .

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رومنتشر کنم..اما دیگه باید،،،باید...این عکس مستنده.وبسیاری ازمدیران محترم تلویزیون خودمو وحالمو رویت کردن... امروزبه لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد،،وهزار اتفاق تلخ دیگه...من الان سرپام،خوبم.زندگی میکنم،درس میدم،،کارمیکنم ودوباره زنده شدم..متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو می سپره دست کسی که به نزدیکترین کسش رحم نکرد،،به تایید دوستانش ازدواج بامن فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود،،به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم..این عکس تلخه ولی واقعیه،برای هوادارایی میگم که ازایشون بت ساختن،بتی که به هییییچ مسلکی پابند نیس،دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی ازایشون بیاره.آقای حسنی،،میدونم دهنت بازمیشه به هر تهمتی.اما من واگذارت میکنم بخدا..وخوشحالم که دیگه نمیبینمت.فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدتهاست حتی خودم گوشش ندادم...والسلام.

یکساعت قبل از این پست آزاده نامداری با انتشار عکس چند گل نوشت:

سلام،،علیرغم این گلهای قشنگ میخوام حرفهای تلخی بزنم.حرفهایی که میدونم خودم وخانوادمو بیش ازهرکسی رنج میده.اما افسوس که من ابدا اهل لاپوشونی نیستم..حیلی اینروزا تحت فشارم، واذيت شدم.دلگیر نشید حتی ازکامنتای گاه به گاه شما،من ادعای شجاعت نمیکنم اما دیگه صبرم سراومده،بعد انتشار بی موقع عکسهای بیهوده که مربوط به دوسال پیش بود،یا شنیدن حرفهای نامربوط درباره خودم اززبان کسی که خودش بهتر از هرکسی میدونه چقدددر دروغ میگه وبرای رسیدن به هدفش حاضره هرحرفی بزنه حتی تهمت،بی آبرویی،،وسناریوهایی بنویسه که فقط خداو من وخودش میدونیم و چقددر کثیف ودروغه... پست بعدی من حال خودمو بهم میزنه،یکی دوبار بیشتر نگاش نکردم.اما من این عکسو منتشر میکنم تا هرکی دلش میخواد قضاوت کنه که آیا من که عاشق زندگی،بچه،آینده،بودم وپراز شوق زندگی،،میتونستم ادامه بدم؟




عکس حضور سربازان و پلیس افغانستان در هنگام ضرب و شتم و آتش زدن زنی که گفته بودند قرآن را آتش زده است



 فرخنده به اتهام آتش زدن قرآن مورد ضرب و شتم فجیعانه قرار گرفت و سپس در وسط خیابان اتومبیل ها از روی وی گذشتند و در نهایت به شکل شنیع به آتش کشیده شد .


شریف بغلانی که در سایت های اجتماعی مدعی کشتن فرخنده شده بود توسط پلیس بازداشت شد .


Saturday, March 21, 2015

ایران برای ونزوئلا سازمان بسیج درست کرده است


خواهران بسیجی ونزوئلا  با هوگو چاوز رییس جمهور وقت ونزوئلا

صدور انقلاب اسلامی آخوندها و اندیشه های آیت الله خمینی به کشور ونزوئلا
برای سرکوب آزادی ها ، اشاعه اسید پاشی ، دخالت در امور داخلی کشورها و دست و پا بریدن و سنگسار و ...

وب سایت شبکه خبری فاکس نیوز آمریکا تصاویری آرشیوی مربوط به سفر سال 2009 سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین ایران به ونزوئلا و دیدار با هوگو چاوز رییس جمهور وقت ونزوئلا را منتشر کرده است.

به گزارش عصر ایران جمهوریخواهان کنگره با انتشار این تصاویر جدید مدعی شده اند ایران در تشکیل یک گروه میلیشیا به نام "کولکتیووس" (colectivos) که بیش از 5 سال از تشکیل آن می گذرد، به دولت ونزئلا مشاوره داده است. بر اساس این ادعا گروه کولکتیووس با مشاوره ایران و با الگو برداری از سازمان بسیج تشکیل و راه اندازی شده است.
"جف دنهام" نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا با ابراز نگرانی از این موضوع مدعی شده است دولت اوباما با ایران در حال رسیدن به توافق هسته ای است در حالی که ایران هیچ تغییری در رویکرد خود در نفوذ به منطقه آمریکای لاتین و ایجاد ارتباط با دولت های مخالف با آمریکا در این منطقه نشان نداده است.

او پیشتر از وزارت خارجه آمریکا در این باره توضیح خواسته است و وزارت خارجه با ارسال گزارشی 5 صفحه ای گفته است نفوذ و فعالیت های ایران در منطقه آمریکای لاتین در سال های گذشته کاهش یافته است، اما این نماینده جمهوریخواه از این گزارش قانع نشده و در جلسه هفته جاری در کمیته فرعی روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: " گزارش وزارت امور خارجه آمریکا می گوید که نفوذ و فعالیت های ایران در نیمکره غربی( آمریکای لاتین) کاهش یافته است، اما وقتی من با اعضای جامعه اطلاعاتی آمریکا در این باره صحبت کردم متوجه شدم نظر آنها مغایر این گزارش وزارت امور خارجه است. وقتی قطعات پازل و شواهد را در کنار هم می گذارم به چنین گزاره ای نمی رسم که ایران نفوذ و فعالیت هایش در آمریکای لاتین کاهش یافته است ."
"جوزف هومایر " مدیر اجرایی مرکز جامعه آزاد و امن که پیش از سخنان جف دنهام در کمیته فرعی روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در این باره سخن می گفت با انتشار تصاویر دیدار سردار نقدی با هوگو چاوز در سال 2009 در کاراکاس مدعی شد همکاری های ایران و ونزوئلا در سال های گذشته همواره رو به توسعه و گسترش بوده است.
او مدعی شد: شباهت های زیادی بین دو گروه کولکتیووس ونزوئلا و سازمان بسیج ایران چه از لحاظ شکلی و محتوایی و چه از منظر تجهیزات وجود دارد. او مدعی شد ایران سازمان کولکتیووس ونزوئلا را با وسایل و ابزارهای پیشرفته تجهیز کرده است .


Tuesday, March 17, 2015

تجاوز به مدونا در 19 سالگی



مادونا 56 ساله در مصاحبه با هاروارد استبرن گفت که در 19 سالگی به او تجاوز شده است . 
او در این مصاحبه اظهار داشت که این حادثه در سال نخست اقامتش در gazeta. ru  نیویورک رخ داده است  .
مادونا خواننده مشهور آمریکایی ادامه داد در آن هنگام از فرد عابری خواست مقداری پول خورد به او بدهد تا بتواند با تلفن عمومی تماس بگیرد. این مرد به او پیشنهاد داد تا او را به خانه‌اش که نزدیک است همراهی کند و از راه تلفن منزل تماسش را بگیرد. 
من موافقت کردم و با او رفتم . اما در منزل با تهدید چاقو به من تجاوز کرد  .
مدونا گفت که بعد از تجاوز به پلیس به دلیل احساس شرم و حقارت مراجعه نکرده  .  است .



Sunday, March 15, 2015

مطرب بازی



آیت الله احمد علم‌الهدی : چهارشنبه سوری مطرب بازی است و اسلام اجازه «مطرب‌بازی» نمی‌دهد .





Friday, March 13, 2015

تنه زدن زنان در خیابانها به مردان



عجب دور و زمونه ای شده !؟ زنان به مردان تنه می زنند .
در صدر اسلام و حکومت عدل علی عجب فسادهایی بوده است که ما نمی دانستیم




دو عکس از بارش برف در زاهدان





Wednesday, March 11, 2015

انیشتن بعدی شاید این زن ۲۷ ساله ایرانی باشد




صدای آمریکا : انیشتن بعدی شاید یک زن ۲۷ ساله ایرانی باشد. او زهرا حقانی نام دارد، یک محقق ایرانی که دانشنامه دکترای خود را در مطالعات نیروی جاذبه زمین و اخترشناسی از دانشگاه شهید بهشتی در تهران دریافت کرد و در حال حاضر به عنوان استادیار در دانشکده فیزیک دانشگاه دامغان مشغول فعالیت است.
معرفی چنین عنوانی برای خانم حقانی  از سوی ماهنامه علمی و پژوهشی فوربس صورت گرفته است، که به تشریح نظریات و تئوری‌های آلبرت انیشتن و کشفیاتی که در سال‌های اخیر بر اساس فرضیه‌های او انجام شده است – از جمله تصویر برداری های دوربین فضایی هابل از یک ستاره در حال انفجار که نور برآمده از آن گروهی از کهکشان‌ها را نابود کرد – می‌پردازد.
نشریه فوربس در بخشی از گزارش خود با مطرح کردن این پرسش که چه کسی انیشتن بعدی خواهد بود، می‌نویسد تلاش برای یافتن پاسخ به این پرسش در شرکتی به نام اسپارو (Sparrho) جریان دارد که از فناوری دیجیتال برای کشف فهرستی از دانشمندان و پژوهشگرانی که درباره موضوعات مرتبط با کار آلبرت انیشتن می‌نویسند، استفاده می‌کند.
مدیران و کارکنان این شرکت روزانه بییش از ۱۰ هزار منبع را بررسی می‌کنند و بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سند را در بانک اطلاعاتی خود ذخیره می‌کنند، از جمله مقالات مکتوب و تصاویر ویدئویی.
موتور جستجوی اسپارو با استفاده از فناوری ویژه خود توانسته فهرستی از اشخاصی را مشخص کند که بر اساس کارهای علمی انیشتن مقالاتی منتشر کرده‌اند. به نوشته فوربس، شرکت ارائه کننده این موتور جستجو، به علت این که خدماتش در جستجوی مقالات عملی در زمینه‌ای خاص منحصر به فرد است، آینده روشنی دارد.
شرکت اسپارو از طریق مشارکت با کتابخانه بریتانیا، به تمام منابع آن که به دهه ۱۸۹۰ میلادی باز می‌گردد، دسترسی دارد و قادر است درباره کارهای انیشتن پژوهش کند و افرادی را شناسایی کند که مقاله‌هایی مشابه آنچه او در ۱۰۰ سال پیش روی کاغذ آورده بود، نوشته‌اند.
زهرا حقانی یکی از این افراد است، که نظریات خود را در مقاله‌ای مطرح کرده و اسپارو نیز نوشته‌های او را تجزیه و تحلیل کرده و به این نتیجه رسیده است که او یکی از چندین نویسنده‌ای است که شباهت بسیار زیادی به آینشتاین دارند.
خانم حقانی یکی از چهار نفری است که به عنوان «انیشتن‌های بالقوه آینده» معرفی شده‌اند.
پایان نامه دکترای خانم حقانی، که بر اساس وبسایت دانشگاه دامغان دو سال پیش موفق به دفاع از آن شد، در زمینه تعمیم هندسی گرانش بوده است .







پاینده باد ایران





Friday, March 6, 2015

بچه پولدارای تهران دوباره فعال شدند


بچه پولدارهای تهران دوباره باز در اینستاگرام فعال شدند
 راستی نظر علمای محترم در باره این بچه پولدارای تهرانی چیست !؟
آیا طبق شرع عمل میکنند یا خدای نکرده ! زبانم لال ...

Thursday, March 5, 2015

چین دستور داد امامان جمعه در خیابانها برقصند




چین دستور داده که امامان جمعه در خیابانها برقصند و قول بدهند که به کودکان درس دینی ندهند .  دولت چین که خطر بنیادگرایی اسلامی را درک کرده است خیلی چیزهای دیگر هم به این ائمه محترم جماعات گفت از جمله که آنها بگویند که درآمدشان از سوی CKP می آید نه از منابع غیبی و الله . 

این ائمه جمعه همچنان به بچه ها گفتند که از مساجد به دور باشند که برای سلامت فکری آنها مضر میباشد .

امیدوارم که در ایران فردا هم بعد از اینکه آخوندها را به زباله دانی تاریخ فرستادند به کسانی که هنوز جرئت دارند عمامه و عبا و نعلین بپوشند همین دستورات انسانی داده شود و برای همیشه گریه و زاری و قمه زنی و ... آداب و رسوم و فرهنگ دوران بربریت ممنوع شود .

آ...ی من چقدر دلم میخواهد این  آیت الله نمیرالمومنین جنتی و خاتمی و اعلم الهدی و دیگر ائمه محترم جمعه در خیابانها باباکرم برقصند .






آیت الله خامنه ای در رابطه با از کار افتادن اعضای مهم بدن در بیمارستان بستری شد




تا بحال مسئولین حکومتی در باره خبرهایی که در باره وخامت حال آقای خامنه ای منتشر شده است اظهار نظری نکرده اند . امروز هم دوباره اینتر فاکس خبری را مبنی بر از کار افتادن اعضای مهم بدن وی و انتقالش به بیمارستان های تهران انتشار داد . 
رسانه های خارجی هم پر شده از احتمال از دور خارج شدن خامنه ای از گردونه سیاست و اداره جامعه ای که سیاست های استراتژیک و عزل و نصب های مهم تا انتخاب امام جمعه ها به عهده وی بوده است . 
بعضی از عناصر کلیدی نظام هم مدتی قبل از انتخاب جانشین ، بعد از مرگ ولایت فقیه برای جلوگیری از بحرانها سخن رانده اند .

اینترفاکس : آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران در رابطه با از کار افتادن اعضای مهم بدن وی با فوریت به یکی از بیمارستان های تهران رسانده شده و پزشکان حال وی را وخیم ارزیابی می کنند . 
در واقع خامنه ای از سرطان پروستات رنج می برد و به این خاطر بارها در بیمارستان بستری شده است.
اخیرا این بیماری به صورت متاستاز به تمام بدن رهبر جمهوری اسلامی سرایت کرده و چندی پیش وی از شرکت در مراسم عمومی خودداری نمود.
چندی پیش روزنامه فرانسوی "فیگارو" با استناد به منابع اطلاعاتی نوشت سرطان پروستات رهبر جمهوری اسلامی به مرحله چهارم، وخیم ترین مرحله رسیده و حداکثر دو سال از عمر وی باقی مانده است.
منابع فوق الذکر ادعا می کنند پزشکان بیماری سرطان خامنه ای را ده سال قبل تشخیص دادند.
رسانه های ایران هنوز خبر بستری شدن رهبر جمهوری اسلامی را مورد تایید قرار نداده اند .





Wednesday, March 4, 2015

این هم شد حجاب



کفش پاشنه بلند و دامن کوتاه و روسری


کاظم صدیقی : خطبه‌های حضرت زهرا پایان نامه‌های دانشگاهی شوند/ فاطمه زهرا در رحم با مادر سخن می گفت


بعضی وقت ها این علمای والا مقام جهان اسلام حرفهایی میزنند که کله آدم سوت میکشد ، آن هم در نیمه دوم قرن بیستم و یکم . عصری که عصر ارتباطات لقب گرفته است و بشریت با سرعت محیرالعقولی در جهت کشف مجهولات جهان هستی سیر و سفر میکند .  ، براستی آیا این آخوندها اینقدر خنگ هستند که فکر میکنند مردم ایران این جفنگها را باور میکنند .
آیت الله صدیقی در جمع دانشجویان گفته است که حضرت زهرا در رحم مادرش  با او در باره مسائل مختلف و مسئولیت ها سخن می گفته  و او را دلداری می داده است  .
چندی قبل هم یک آیت الله بر سر منبر با گریه و زاری گفته بود که رهبر جمهوری اسلامی و نایب امام زمان هنگام تولد یا علی گفته است و بسیاری از کرامات و معجزات دیگر ...

به گزارش خبرگزاری دانشجویان (بسیج)، کاظم صدیقی در جمع دانشجویان دانشگاه مطهری مشهد گفت: بی بی فاطمه زهرا همانند قرآن معجزه خداست.
فاطمه زهرا در رحم با مادر سخن می گویند
وی وجود فاطمه زهرا را وجودی متمایز از دیگر افراد دانست و گفت: حضرت زهرا به صورت طبیعی و در مسیر ازدواج های معمولی شکل نگرفته اند و خداوند برای تولد ایشان حساب جداگانه ای باز کرده بودند به نحوی که حضرت زهرا در رحم با مادر خود سخن می گفتند.
امام جمعه موقت تهران ادامه داد: سخنان حضرت زهرا با مادر خود در رحم متفاوت از سخن یک کودک است به نحوی که ایشان در دلداری مادر خود در حزنی که بر پیامبر اکرم دارد می گویند شما مسئولیت جهانی با خود دارید و نباید این گونه نسبت به مشکلات غمگین و دردمند شوید.
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کتابی در هنگام ظهور امام زمان همراه ایشان خواهد بود، خاطر نشان کرد: سخنان فاطمه زهرا در مصحف فاطمه زهرا در دست امام زمان به بشریت عرضه خواهد شد که ما نمی دانیم آن مصحف چیست؛ اما امام صادق به آن اشاره داشتند.
صدیقی خطاب به جامعه دانشجویی بیان داشت: زهرا دو خطبه بسیار معروف و دشمن شکن دارند که باید این خطبه ها به عنوان پایان نامه های دانشگاهی فصل بندی شده و هر دانشجو بر روی یک قسمت کار کند و این خطبه ها را در زندگی خود به کار گیرد.
هر حکومت و دولتی که حکومت قبل از خود را نفی کند منشا تکبر است
حجت الاسلام صدیقی در پایان سخنان خود با بیان اینکه حکومت و دولتی که دولت و حکومت قبل از خود را نفی کند منشا تکبر است، متذکر شد: اگر شما در هر انتخاباتی دیدید گروهی، حکومتی و یا دولتی در حال نفی کردن و ساقط کردن دولت حکومت و گروه های قبل از خود می باشد بدانید منشا تکبر است و خداوند کسی را که مثقالی تکبر در دل راه دارد به بهشت نخواهد برد.



Monday, March 2, 2015

معرفی کتاب در مملکت آخوندی



 کتاب حکومت های تئوکراسی ( حکومت خداوند ) مبتنی بر
ولایت فقیه در تقابل با دموکراسی غرب کافر در 120 صفحه و با تیراژ 1000 نسخه رونمایی شد

این شهر ایرانی پایتخت علم لقب گرفته است



این شهر ایرانی پایتخت علم لقب گرفت 
هیچ اثری از جهل و خرافات در این شهر زیبا یافت نمی شود
از کوچک و بزرگ دانشمند هستند 
هر سال هزارها انیشتین تولید میکند ( در حوزه ها )
نشانه ای از عزاداری و گریه و زاری در آن یافت نمی شود
در تمام سال رقص و آواز  در کوچه و خیابانهایش موج میزند


عکسهای بی حجاب نگار حائری زندانی سیاسی پس از آزادی از زندان



نگار حائری با وثیقه دو میلیارد تومانی از زندان قرچک ورامین آزاد شد



Sunday, March 1, 2015

این یک جنایت است

تو باور می کنی ایرانه اینجا

میزان مدنیت یک جامعه را می‌توان از نحوه رفتار مردم آن جامعه با حیوانات تشخیص داد
ماهاتما گاندی 

جاده مشهد - شاندیز

سگها با وفاترین حیوانات روی زمین هستند