Thursday, January 29, 2015

اشتباه نکنید این رزمی کارهای محجبه داعشی نیستند



من هم مثل شما این شکل و شمایل داعشی عجیب و غریب را که دیدم فکر کردم که این دختران محجبه با چادرهایی که حتی  دماغشان را پوشانده است و راه نفس کشیدن آنها را بسته ، داعشی هستند اما اشتباه کردم آنها رزمی کارهای سپاه پاسداران جمهوری اسلامی میباشند .






اوائل انقلاب




Tuesday, January 27, 2015

عکسهایی تکاندهنده شیما الصباح زن مصری بعد از اصابت گلوله


 در تظاهراتی که روز شنبه 4 بهمن (24 ژانویه 2015)، در چهارمین سالروز قیام مردمی علیه حکومت حسنی مبارک، دیکتاتور سرنگون شده مصر برگزار شد، پلیس برای پراکنده کردن تظاهرات کنندگان، از تیراندازی هوایی استفاده کرد که در جريان اين تيراندازي یکی از گلوله ها به شیما الصباح برخورد كرد و او در حالی که در آغوش همسرش غرق در خون بود جان خود را از دست داد

Monday, January 26, 2015

عکس جنجالی احمدی نژاد و بقول محمد علی ابطحی عکس مسخره



محمد علی ابطحی به خاطر انتشار این عکس احمدی نژاد عذرخواهی کرد
بدون خجالت عذر خواهی می کنم عکس که دیروز از آقای احمدی نژاد گذاشته بودم و البته از خبرگزاری ها برداشته بودم . محترم نبود . حالت مسخره داشت 

Sunday, January 25, 2015

هورمون‌ها ناظران روح و جسم انسان




عشق، خوشبختی، امید و یاس انسان‌ها با هورمون‌‌های بدن سروکار دارند. هورمون‌ها تنظیم‌کننده احساسات آدمی هستند. آنها بر روح و جسم ما نظارت می‌کنند. هر هورمونی مهم است تا بدن به فعالیت منظم خود ادامه دهد.

پرواز در آسمان
حرکتی پروانه‌وار در زیر پوست. افزایش فشار خون، احساسی شیرین و هیجانی وصف‌ناپذیر. تشخیص بیماری: عشق. در چنین شرایطی ترشح هورمون اندورفین در بدن افزایش می‌یابد و احساس خوشبختی دست می‌دهد. هورمون اندورفین همچنین به هنگام شرایط استثنایی ترشح می‌شود. مثلا وقتی تصادفی رخ می‌دهد و کسی مجروح می‌شود و در ابتدا درد خود را احساس نمی‌کند.

هورمون مردانه
تستوسترون هورمون جنسی مردانه است. تولید آن که پیش از دوماهگی جنین در رحم آغاز می‌شود، در تعیین جنسیت موثر است و در دوره بلوغ عامل اصلی تغییرات فیزیکی چون رشد ریش‌ و‌ سبیل است. در همین راستا هورمون استروژن، هورمون جنسی زنانه، در تنظیم فعالیت تخمدان‌ها موثر است و طی دوران بارداری ترشح‌اش به شدت افزایش می‌یابد. هورمون‌های زنانه و مردانه سبب تفاوت‌های جنسیتی می‌شوند و تمایلات جنسی را بوجود می‌آورند.
هورمون رشد کودکان

هورمون سوماتوتروپین که از بخش قدامی غده هیپوفیز آزاد می‌شود، به رشد کودکان کمک می‌کند. با ترشح این هورمون متابولیسم چربی در بدن بیشتر شده و رشد استخوان‌ها افزایش می‌یابد. ترشح بیش از حد هورمون سوماتوتروپین می‌تواند به رشد غیرطبیعی بدن منجر شود. 

انسولین، کاهش‌دهنده قند خون
انسولین به عنوان مرکز کنترل متابولیسم بدن عمل می‌کند. هورمون انسولین وظیفه کاهش قند خون را به عهده دارد. این هورمون بر سلول‌های کبد تاثیر می‌گذارد و سبب می‌شود این سلول‌ها قند خون را گرفته و آن را به صورت گلیکوژن ذخیره کنند. این هورمون در بیماران دیابتی ترشح کمی دارد و به همین دلیل قند خون این افراد افزایش می‌یابد که بسیار خطرناک است و می‌تواند به مرگ آنها منتهی شود.

 هورمون آرامش درونی
ملاتونین هورمونی است که در مغز تولید می‌شود و به تنظیم چرخه خواب و بیداری در بدن انسان کمک می‌کند. تولید ملاتونین به طور طبیعی در بدن تا حدی به میزان نور و روشنایی بستگی دارد. این هورمون به هنگام تاریک شدن هوا ترشح‌اش بیشتر می‌شود. در چنین شرایطی بدن احساس خستگی کرده و خود را برای خواب آماده می‌سازد. نور زیاد سبب ترشح کم‌تر ملاتونین می‌شود. میزان ترشح طبیعی ملاتونین با افزایش سن کاهش می‌یابد. 

هورمون ضداسترس
کورتیزول از غدد فوق کلیوی ترشح می‌شود و به کاهش التهاب و استرس در بدن کمک می‌کند. این هورمون شب‌ها ترشح می‌شود و صبح آماده استفاده است. کورتیزول دارویی موثر است برای تقویب سیستم ایمنی بدن که تاثیرات جانبی نیز دارد. از جمله این تاثیرات جانبی ملتهب شدن چهره و نازک شدن پوست بدن است.

بالارفتن سطح آدرنالین خون
آدرنالین هورمون غده فوق کلیوی است و بدن آن را در شرایطی خاص چون بروز ترس ترشح می‌کند. در چنین شرایطی انرژی‌های ذخیره شده بدن آماده استفاده می‌شوند. آدرنالین محرک قوی قلب است. با ترشح آدرنالین فشار خون به سرعت بالا می‌رود و بدن به حالت آماده‌باش در می‌آید و آماده فعالیت‌های ویژه‌ای چون پرش از ارتفاع می‌شود. 

هورمون نشاط آور
ورزش یا خوردن شکلات؟ این‌ها دو راهکار برای افزایش سطح هورمون سروتونین بدن هستند. هورمون‌های سروتونین و دوپامین مسئول نشاط روحی انسان‌اند. کاهش این دو هورمون می تواند به بروز افسردگی منجر شود. ورزش یا خوردن شکلات می‌تواند این هورمون را افزایش داده و فرد را پرنشاط کند. سروتونین همچنین بر حافظه و یادگیری افراد نیز تاثیر می‌گذارد.

منبع دویچه وله 



یک مهاجر ایرانی به اتهام تجاوز در استرلیا به هشت سال حبس محکوم شد


حضور پلیس در محل وقوع تجاوز

(VOCIR) به نقل از پایگاه خبری «دیلی تلگراف استرالیا» امیر ۲۷ ساله در تاریخ ۱۶ ژانویه سال گذشته صبح زود بر روی پل آنزاک شهر سیدنی استرلیا به طرز  بی رحمانه ای به یک دختر ۱۹ ساله حمله ور میشود و وی را مورد تجاوز جنسی قرار میدهد،امیر در اعترافات خود گفت که پس از حمله ور شدن به این دختر نوجوان وی را به زور به داخل فضای سبز  منتهی به پل منتقل میکند و سپس وی را مور تجاوز قرار میدهد.

قاضی پرونده گفت که «امیر.م» یک زن بیگناه را که در حال عزیمت به محل سکونت خود  بوده را شکار کرده و پس از آن به شکل بدی به وی آسیب رسانده است,وی همچنین گفت حکم صادره برای  «امیر .م»   هشت سال حبس میباشد.

امیر در صحبت های خود با روانشانس اذعان کرده است که او بسیار افسرده شده بود به دلیل اینکه از زمانی که وارد استرالیا شده برای خود نتوانسته هیچ دوست پیدا کند،وی که در دادگاه که از مترجم فارسی زبان استفاده میکرد،به شدت اظهار ندامت میکرده و عمیقا از این اتفاق متاسف هست.

امیر یک جوان ایرانی با تحصیلات دانشگاهی و از یک خانواده متوسط میباشد که در مارس ۲۰۱۳ با ویزای بی اعتبار وغیر قانونی بوسیله  قایق وارد استرالیا شده است.

در انتها هم نظر سردبیر خبرگزاری صدای مسیحیان ایران در مورد جمله به کار برده شده توسط  امیر که عنوان کرده است ،«درایران از زنان غربی به عنوان روسپی نام میبرند ! »در فرهنگ ایرانی چنین اصطلاحی به هیچ عنوان وجود ندارد(غیر از ضد تبلیغات حکومت علیه غرب) و ما به شدت  دروغ و استدلال  این فرد را  محکوم میکنیم و هیچ کسی حق ندارد خطای شخصی این فرد یا هر فرد دیگری را به ملیت آنها  نسبت بدهد .
منبع : خبرگزاری صدای مسیحیان ایران


Saturday, January 24, 2015

قبر ملک عبدالله و آیت الله خمینی را با هم مقایسه کنید


قبر ملک عبدالله که روز گذشته فوت کرد
آیت الله خمینی
قبر آیت الله خمینی
زیارت خمینی

دروغ خمینی در اولین مصاحبه 3 بهمن 1357

در حکومت اسلامی دموکراسی وجود ندارد

Thursday, January 22, 2015

حرام بودن ساختن آدم برفی




به گزارش خبرگزاری رویترز، شیخ محمد صالح المنجِد، از روحانیان بزرگ سعودی و جهان اسلام ، در پاسخ به سؤال یک کاربر بر روی یک سایت مذهبی حکم حرام بودن ساختن آدم برفی را اعلام کرد . 

سئوال : آیا جایز است در پی بارش برف پدران برای فرزندان خود آدم برفی بسازند؟»

جواب : « ساختن مجسمه از برف جایز نیست، حتی اگر برای بازی و تفریح باشد .» .

 این عالم بزرگوار جهان اسلام افزود  «درست کردن آدم برفی در حکم ترسیم چهره و تراشیدن پیکر انسان است»،

در جمهوری مقدس اسلامی ایران خوشبختانه ساختن آدم برفی و مجسمه جایز است فقط مجسمه هایی مثل فردوسی و آرش کمانکیر که نماد ایران و فرهنگ ایرانی هستند نیست و نابود میشوند و تندیس های اشغالگران این آب و خاک در سرتاسر ایران به برکت روحانیت مبارز به چشم میخورد .




Wednesday, January 21, 2015

دوست دختر رونالد بخاطر این جوان ایرانی از او جدا شد


چندی پیش عکسهای  ایرینا شایک مانکن روسی ( نامزد رونالدو ) با مدیر برنامه های ایرانی اش علی کاووسی که فراتر از روابط کاری به چشم میخورد ،  موجب جنجال های زیادی در بین ایرانیان شده بود . اکنون بنظر میرسد که این عکس العمل های هموطنان بی خود و بی دلیل نبوده است و حرف و حدیث آنها از شایعه به واقعیت پیوسته است .
علی کاووسی که علاوه بر ارینا شیک ، مدیر برنامه‌های چند مدل دیگر نیز هست ، پیش از این نیز در تصاویر منتشرشده در فیسبوک ارینا شایک نامزد رونالدو دیده شده بود . 

به گزارش العربیه :  ارینا شیک مدل روسی اعلام کرده که پس از پنج سال ، رابطه‌اش با «کریستیانو رونالدو» به پایان رسیده است . او تاکید کرد که این جدایی هیچ ارتباطی با مادر «رونالدو» یا وجود مشکلاتی با خانواده این ستاره تیم رئال مادرید اسپانیا ندارد. اما به نظر می‌رسد دلیلی مخفی برای جدایی وجود دارد که «ارینا» دوست نداشت آن را فاش کند .
تا کنون رابطه «ارینا» با «کاووسی» به طور رسمی اعلام نشده است . به نظر می‌رسد «ارینا» بدون توجه به آثار جدایی از «رونالدو» به زندگی خود ادامه می‌دهد . عکس‌هایی از این مدل روسی به همراه «دواینجانسون» ستاره کشتی کچ و یکی از برجسته‌ترین بازیگران هالیوود هم منتشر شده است  .

رونالدو هم جایگزینی یافت
به نظر می‌رسد آقای گل رئال مادرید ، به سرعت جایگزینی برای «ارینا» یافت . به نوشته روزنامه‌های اسپانیایی، رونالدو هم اکنون با یک دختر اسپانیایی با نام «لوسیا ویالون» رابطه دارد که به عنوان گزارشگر تلویزیونی در شبکه رسمی این کشور فعالیت دارد .




مصاحبه صدا و سیما با دختر محجبه ای که شورت کوتاه دارد



منبع صفحه فیس بوک پناه فرهاد بهمن 

این خبرنگار محترم آبروی نداشته جمهوری مقدس اسلامی را به باد داد . 


تذکر قرآن به روحانی و ظریف


معبر سایبری فندرسک
روحانی وظریف بدون دستور رهبر جمهوری اسلامی آب هم نمی خورند . 


Tuesday, January 20, 2015

خیابان نوفل لوشتاتا را نیروهای حکومتی به خیابان محمد تغییر دادند




اعتراض نیروهای حکومتی در مقابل سفارت فرانسه در پی انتشار کاریکاتور پیامبر اسلام 



پدر گلشیفته فراهانی اعتراض به لخت شدن دخترش را تکذیب کرد




بهزاد فراهانی پدر گلشیفته در گفتگو با مطبوعات سینمایی ایران حرف‌هایی رو که از قول او در اعتراض به لخت شدن دخترش، در فیسبوک منتشر شده بود تکذیب کرد و گفت من صفحه‌ای در فیسبوک ندارم و هرگز همچین حرف‌هایی در باره گلشیفته نزدم و احساسم در مورد کارهای دخترم به خودم مربوطه و کارهای او هم به خودش ارتباط داره!

چند روز پیش متنی به نقل از بهزاد فراهانی در فیسبوک منتشر شد که گلشیفته را بخاطر انتشار عکس با سینه‌های برهنه بشدت مورد اعتراض قرار داده بود

این هم متن تقلبی از طرف پدر گلشیفته که این امت بیکار مریض در اینترنت پخش کردند:

«تو را دخترم نمیخوانم، چرا که هنر را با عریانی اشتباه گرفتی. تو را دخترم نمی نامم چرا که هویت اریایی را در اندام لخت خود به سخره گرفتی تو را چه بگویم که از هنر و فهم تنها حیوانی ترین راه را برای اعتراض یافتی، فرزند فرهنگ باخته ام من برخودم لعنت فرستادم که یادم رفت برایت شاهنامه بخوانم، از کوروش و زرتشت بگویم ، لعنت به من که کنار بازیگری، بازی زندگی را یادت ندادم که چنین رسوایی را برای آریایی به بار آوردی، دیدن اندام عریانت ، زانوانم را لرزاند، فرزند، چه بر سر هویت متعصب ایرانی اوردی، کاش مرده بودم واندام برهنه ونگاه بی رنگت ، در دستان مردم دست به دست نمیشد. کاش تو 
   اعتراض باشرفت میکردی . نه با اندامت ، که فقط یک پدرو خرد کردی . با من چه کردی ای غریبه …»    



ملکه زیبایی اکوادور پس از عمل لیپوساکشن درگذشت



ملکه زیبایی کاترین کاندو دختر شایسته اهل اکوادور پس از عمل جراحی زیبایی لیپوساکشن درگذشت.

 «کاترین کاندو»  19  ساله، دانشجو بود. او پس از اینکه در مسابقه ماه اکتبر گذشته  برنده مسابقه ملی «دوشیزه زیبایی» شد، برای چنین عملی، تحت فشار  قرار گرفت.

 کاترین که دانشجوی رشته پزشکی در منطقه «دوران» (Duran ) در غرب اکوادور بود، به عنوان جایزه، یک دستگاه خودرو، یک تبلت رایگان و امتیاز استفاده رایگان از یک دوره جراحی زیبایی را به دست آورد.

 وی دقایقی پس از اینکه به عنوان «دوشیزه زیبایی» انتخاب شد، مقابل دوربین یکی از رسانه های محلی گفت که می خواهد وزنش را کم کند و از این رو موافقت کرده به طور رایگان، تحت عمل جراحی لیپوساکشن قرار گیرد


Monday, January 19, 2015

یک روحانی محترم با زنان بی حجاب در جام ملت های آسیا 2015



سیمای نورانی و ملکوتی این مرجع تقلید ایرانیان مقیم استرالیا در کنار زنان زیبای بی حجاب و لباس مقدس روحانیتی که بر تن کرده بود جلوه خاص و معنوی به ورزشگاه بخشیده بود و نقش مهمی در پیروزی تیم ملی فوتبال ایران داشت . 
سایه اش بر سر هواداران فوتبال و همچنین  فوتبالیست ها ی تیم ملی ایران مستدام باد 


Sunday, January 18, 2015

تشکر به خاطر حمله و هجوم به علی مطهری



بهار نیوز

این مردک ( دکتر حاج صفر نعیمی زر ) همان کسی است که به علی مطهری در مجلس شورای اسلامی حمله و هجوم کرد .
و حالا امت همیشه در صحنه ( ساندیس خورها ) با این بنر هندوانه زیر بغلش گذاشتند .




Friday, January 16, 2015

مدونا با دخترش ، کدام یک زیباترند



بهار نیوز : مادونا احتمالا مسلمان شده است

این مقام دولتی ترکیه به علت این عکس از کار بر کنار شد



یک مقام دولتی ترکیه پس از انتشار عکس‌هایی که نشان می‌دهد او برای جلوگیری از کثیف شدن کفش‌هایش در برف توسط کشاورزان روی دست حمل شده، از کار برکنار شده است!
این مقام دولتی ترکیه برای اینکه کفشش کثیف نشود توسط کشاورزان روی دست حمل شده است 


Thursday, January 15, 2015

Wednesday, January 7, 2015

عجیب ترین سنگ قبر جهان در ایران




سنگ قبر قرآن خوان تازه ترین کالای وارداتی چین 


علت ممنوع الخروج شدن مجید درخشانی این زنان هستند



مجید درخشانی آهنگساز ایرانی می‌گوید که ماموران به او درباره دلیل توقیف گذرنامه توضیح نداده‌اند، اما بر اساس احضارها و توضیحات قبلی، دلیل این برخوردها "داشتن خواننده زن در گروه ماه و انتشار گسترده کلیپ‌های موسیقی این گروه" بوده است.

Monday, January 5, 2015

عکسی زیبا از مرضیه





این دیگر چه کارت عروسی است




کارت عروسی سال 1362
با تصویر آخوندی که ایران را به نابودی کشید و آن را به یک گورستان عزا و ماتم و گریه تبدیل کرد




توهین به نمایندگان دزد و شارلاتان مجلس شورای اسلامی




آتنا فرقدانی :
این طراحی را که با ذغال کشیده بودم و هم زمان با تصویب قانون وازکتومی و توبکتومی ممنوع،در صفحه ی فیسبوکم گذارده بودم...

"اولین"برگه ای بود که در بازجویی هایم،پیش رویم قرار داده شد ویکی از دلایل ممنوعیتم برای ادامه ی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد"رشته ی نقاشی"دانشگاه الزهرا گردید...و یکی از اتهاماتم را رقم زد: ""توهین به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از طریق مهارت نقاشی و نشر آن در فضای مجازی""....

Sunday, January 4, 2015

نخستین زن ایرانی‌تبار بر کرسی قضاوت شهر نیویورک




به گزارش کوینس پر - مژگان کهنیم با پیروزی در انتخابات حوزه قضایی کویینز در شهر نیویورک به عنوان قاضی دادگاه‌های مدنی این کلانشهر امریکا بر کرسی قضاوت نیویورک نشست. این نخستین بار است که یک زن ایرانی‌ آمریکایی در نیویورک به مقام قضاوت نایل می‌گردد.

خانم کهنیم بیش از بیست سال سابقه فعالیت قضایی در ایالت‌های شرق آمریکا را دارد و در سال 1979 و پس از انقلاب ایران به آمریکا مهاجرت کرده است. او که دکترای خود را در رشته حقوق از دانشکده حقوق قضایی نیویورک دریافت کرده‌است، پیش از این نیز در چندین نهاد قضایی در نیویورک با مسئولیت‌های مختلف، مشغول به فعالیت بوده‌است.

انتخابات مربوط به حوزه قضایی کویینز نیویورک در ماه نوامبر سال گذشته میلادی برگزار شد و پس از اعلام آرای این انتخابات قاضی مژگان کهنیم- لنسمن از ابتدای سال جاری میلادی دوره قضاوت خود را آغاز کرد.

دوره‌های انتخابی قضات در آمریکا ده ساله است و قضات منتخب پس از ادای سوگند در مراسمی رسمی کار خود را آغاز می‌کنند.

پیش از این سابقه حضور زنان ایرانی آمریکایی در سیستم قضایی آمریکا، خاطره حضور موفق خانم اشلی تبدور را در مقام قاضی عالی رتبه در کالیفرنیا به خود دیده است.

همسر خانم کهنیم آقای ری لنسمن از اعضای پر نفوذ شورای شهر نیویورک و چهره‌های تاثیرگذار و نزدیک به حزب دمکرات است.

حوزه قضایی کویینز در نیویورک یکی از 5 حوزه اصلی قضایی در این شهر است که به دلیل تمرکز جمعیت و گستردگی نوع پرونده‌های قضایی اهمیت ویژه در سیستم قضایی ایالات متحده آمریکا دارد.

Friday, January 2, 2015

فیلم های آموزش سکس


این مجموعه آموزشهای سکسی مجوز رسمی از نهادهای جمهوری اسلامی دارد 
و بسیاری از علما مهر تایید بر آن گذاشته اند  .



جوان ترین پدر ایران با زن و بچه اش



جوان ترین پدر ایران متولد ۱۳۸۰ امروز شناسنامه بچه اش رو گرفت


حلال زاده بودن یکی از شرایط استخدام در مملکت اسلامی آخوندها میباشد


منبع پارسینه

طهارت مولد یا همان حلال زاده بودن