Sunday, November 15, 2015

EMP یابمب الکترومغناطیسی چیست



روز‌های گذشته در کپیتول هیل - واشنگتن جلسه‌ای سه ساعته در کمیته نیروهای مسلح سنا با حضور ژنرال مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک ارتش آمرکا ، اشتون کارتر وزیر دفاع ، جان کری وزیر امور خارجه، جک لو وزیر خزانه داری آمریکا و ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا برقرار بود و سناتورهای جمهوریخواه این مقامات را به پای سوال و جواب‌های خود درباره توافق هسته‌ای با ایران کشاندند.

در میان موضوعاتی که به آنها پرداخته شد، چندین بار کلمه اختصاریِ EMP بدون آنکه مفهوم این واژه توضیح داده شود تکرار شد. حال در این ویدئو شما با مفهوم بمب الکترومغناطیسی بیشتر آشنا خواهید شد.

بمب الکترومغناطیسی یا‌ (ای ـ بمب) اسلحه‌ای است که آن را به قصد نابود کردن این جزء جدایی ناپذیر (انرژی برق) از زندگی بشر ساخته اند. این بمب به سادگی می تواند تمام دستگاههای الکترونیکی را که بشر از آنها استفاده می کند از کار بیندازد. به عنوان مثال می تواند در عرض چند ثانیه ژنراتورهای برق را از حرکت بیندازد، ماشین‌ها را از حرکت باز ایستاند، و حتی می تواند امکان استفاده از تلفن راهم از ما بگیرد.

یک بمب قوی می تواند قدرت نظامی یک شهر را کاملاً به ۲۰۰ سال عقب برگرداند. دولت آمریکا سالهاست که تحقیقات در این زمینه را دنبال می کند. عده‌ای اعتقاد دارند که هم اکنون چنین سلاح هایی در زرادخانه‌های آنها وجود دارد. از طرفی دیگر گروهک‌های تروریستی هم می توانند از این تکنولوژی استفاده کنند وبا ساختن بمب‌های الکترونیکی صدمات زیاد و سنگین را به آمریکا برسانند.

سالها پیش دکتر مایک ایوانز پیشبینی‌ کرده بود که باراک اوباما همان سیاست‌های جیمی کارتر را دنبال می‌کند و همان اشتباهات فاحش را تکرار خواهد کرد . مایک ایوانز گفت که اوباما با همان ایدئولوژی کارتر به دنیا نگاه می‌کند! جیمی کارتر نیز ادعا کرده بود که برای صلح در خاور میانه تلاش می‌کند، اما همه ما نتیجه کار او را دیدیم!
دکتر مایک ایوانز ، در کتاب :"جیمی کارتر، حزب چپ لیبرال و هرج و مرج در جهان" مینویسد: جیمی کارتر برای حساب خمینی در پاریس چکهایی متنوع ۱۵۰ میلیون دلاری میفرستاد که وظیفه اش سرنگونی شاه ایران و از بین بردن ملت وی بود ... او همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون دلار به جنگجویان اخوان المسلمین داد که با همان پولها طالبان و القاعده را بنیانگذاری کردند ... همچنین مبلغ ۹/۷ بیلیون دلار برای پس فرستادن گروگانهای امریکایی پس از ۴۴۴ روزاسارت ، به جمهوری اسلامی بخشید ..
دکتر مایک ایوانز می‌گوید من این داستان «شوک آور» را به صورت کامل در کتاب "جیمی کارتر، حزب چپ لیبرال و هرج و مرج در جهان" شرح داده ام.
من نوشتم که چگونه تصمیمات اتخاذ شده باعث ایجاد امیدواری کاذب شد و ساختار جهان اسلام را تغییر داده و باعث ایجاد جنبش های افراطی متعصب که مسئول تروریسم در سطح جهان هستند، شد!

منبع سپیده دمان